Lawwr calypsorot sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right
tieši tā, 205/45, vienā pusē nestriķējas arka, otrā striķējas, hvz kāpēc, savirzi regulēju pavasarī, vairāk pagāzu ratus bet tāpat nekas nemainījās, bet ķeras ļoti minimāli. j8 diski
par sēdinājumu nemācēšu teikt, vienkārši uz aci saregulētas koilas.
par sēdinājumu nemācēšu teikt, vienkārši uz aci saregulētas koilas.
jā, visi j8
Tas normāli, man tieši tas pats! Pēc savirzes vienu pusi ēd otru nē!
Bet nu labi man vēl dēļ baloniem tas ir
Bet nu labi man vēl dēļ baloniem tas ir
Cik llatu flanci var vel uzlikt,vai nav vietas ?domaju aizmugure
ar kompatu pa brugji
9J ET 22, arkas nav valcētas, 205/40, nekas nestrīķē, TA laiž cauri, iet tieši, tieši zem arkas.
ar valcētām arkām + flancis 8j būs ļoti par šauru, manā setā jau liekas ka par šauru ir, vajag 9j,
lietotājam nleai bija visi 9j st21, varbūt kaut ko sarunāsi.
lietotājam nleai bija visi 9j st21, varbūt kaut ko sarunāsi.
tā, galīgi sen nekas nebija rakstīts, tad nu neliela atskaitīte par pēdējiem gadiem, kas sadarīts, kas jaunāks.
divas nedēļas atpakaļ galīgi negaidīti tiku pie nabagu m3, jeb e46 330ii manual, galīgi nebija domas pirkt mašīnu, jo braucu ar domu, meeh, gan jau kārtējais nopistenis, tad nu ieraugot mašīnu biju pārsteigts, ok mašīna dzīvi redzējusi, bet saglabājusies samērā labi, bija pāris kāši pa virsbūvi, šis tas krāsots, bet pārejot ar krāsas biezuma mērītāju atradu tikai divas krāsotus virsbūves paneļus, pieslēdzot pie diagnostikas arī uzmeta pāris nebūtiskas kļūdas, tad nu sarunāts servisā pacelt augšā un paskatīties kas notiek apakšā, apakša diezgan sterila, hadene protams dzīvi redzējusi, šis tas jāmaina būs, principā pa mazam mēģināšu samainīt visu hadeni, kā nu būs.
ok, piķi atdevu mašīnu savācu, tad nāca atklāsme, naah man vajadzīgs 330i vecs bembis bet nu ok, jau kaut kā esmu samierinājies ar šo domu, benzīnu arī adekvāti rij, priekš 3.0, ar veco m43 salīdzinot protams atšķirība jūtama.
igli sanāca čekot sludinājumus, brīžiema pat uznāca doma par 2.0d iegādi, bet tā arī nevienu neaizbraucu iečekot, vēl bija doma par fl s60 benzo, arī nekas prātīgs neuzpeldēja.
tad nu nedaudz par jauniegādāto spēkratu, paņēmu ar ļoti pasvaigu tehnisko apskati.
te būs komplektācija pēc vin koda
uzreiz pēc iegādes 46 atdots čomam uz mazu, pavisam mazu apkopīti, eļļas visi filtri un vēl šis tas
pāris šķības bildes
tūlīt pēc iegādes, piestāts iekost, blakus ziemas 36
apmazgāts ar šampi, tad ar putām
virsū stāvēja style 158, bet īsti negāja pie sirds, uzliku virsū oem style 44, kas nāca līdzi, st 158 tirgošu nost
touringa priekšrocības
ate powerdisc
tā lūk, pa lielam var braukt, daži nākotnes plāni
obligāti lpg
salabot pdc,
šo to pamainīt hadenē,
nomainīt aizmugurē bremžu caurules,
un vēl pielabot sīkus kāšus.
sarkanajam 36 pagājušogad izgāju tehnisko, pirms tam nomainīju abs devēju, izgāju tehnisko nobraucu 100km un nometu garāža, vēl nokrāsoju gt spoileri, bet tā arī neuzliku virsū uuun nopirku priekšēja bampera gt spliterus, arī neuzliku. zilais 36 arī lielas raizes nesagādā, ziemā nomainīju gāzes sprauslas un eļļas
divas nedēļas atpakaļ galīgi negaidīti tiku pie nabagu m3, jeb e46 330ii manual, galīgi nebija domas pirkt mašīnu, jo braucu ar domu, meeh, gan jau kārtējais nopistenis, tad nu ieraugot mašīnu biju pārsteigts, ok mašīna dzīvi redzējusi, bet saglabājusies samērā labi, bija pāris kāši pa virsbūvi, šis tas krāsots, bet pārejot ar krāsas biezuma mērītāju atradu tikai divas krāsotus virsbūves paneļus, pieslēdzot pie diagnostikas arī uzmeta pāris nebūtiskas kļūdas, tad nu sarunāts servisā pacelt augšā un paskatīties kas notiek apakšā, apakša diezgan sterila, hadene protams dzīvi redzējusi, šis tas jāmaina būs, principā pa mazam mēģināšu samainīt visu hadeni, kā nu būs.
ok, piķi atdevu mašīnu savācu, tad nāca atklāsme, naah man vajadzīgs 330i vecs bembis bet nu ok, jau kaut kā esmu samierinājies ar šo domu, benzīnu arī adekvāti rij, priekš 3.0, ar veco m43 salīdzinot protams atšķirība jūtama.
igli sanāca čekot sludinājumus, brīžiema pat uznāca doma par 2.0d iegādi, bet tā arī nevienu neaizbraucu iečekot, vēl bija doma par fl s60 benzo, arī nekas prātīgs neuzpeldēja.
tad nu nedaudz par jauniegādāto spēkratu, paņēmu ar ļoti pasvaigu tehnisko apskati.
te būs komplektācija pēc vin koda
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
tā lūk, pa lielam var braukt, daži nākotnes plāni
obligāti lpg
salabot pdc,
šo to pamainīt hadenē,
nomainīt aizmugurē bremžu caurules,
un vēl pielabot sīkus kāšus.
sarkanajam 36 pagājušogad izgāju tehnisko, pirms tam nomainīju abs devēju, izgāju tehnisko nobraucu 100km un nometu garāža, vēl nokrāsoju gt spoileri, bet tā arī neuzliku virsū uuun nopirku priekšēja bampera gt spliterus, arī neuzliku. zilais 36 arī lielas raizes nesagādā, ziemā nomainīju gāzes sprauslas un eļļas
Sarkanais smuks
sarkanajai tiek veltīts vismazāk uzmanības pēdējā laikā
ja nu tomēr aizies kaut kas uz īso, iziešu ta un uzlikšu spoileri.
Vasaļi!
Pāris jaunumi par touringu, pa normālām naudām sanāca ieķert oriģinālos gumijas paklājiņus, ļoti labā stāvoklī, must have lieta priekš e46
Tālāk pie čoma sasūtīju un nomainīju dažas detaļas priekš hadenes,
mayle hd plaukti
šķērssviras bukses
peldošās bukses
sliekšņu bukses
nomainīta kartera ventilācija, pie reizes iztīrīts tukšgaitas regulātors
jaunas ieplūdes kolektora blīves mašīnu iegādes brīdi apskatot uz pacēlāja secinājām, ka būs jāmaina bremžu caurules, tad tās arī pie reizes nomainīju, kopā ar gumijas caurulēm viss kārtīgi un smuki
uzlikti aftermārket pdc
uzsūtīju aizsargpannas lūciņu un atslēgu ādas maciņu
šonedēļ uzliku gāzi, izvilku divas palielas buktes un saregulēta savirze, sāka čakarēties, pieslēdzot pie kompja uzrādīja beigtu lambdu, no sākuma likās ka piesūc gaisu, bet visu pārbaudot nekas neatklājās, aizdomas krita uz gmm, tad nu nācās pirkt jaunu gmm, izvēle krita uz vdo ražojuma mērītāju, neredzēju jēgu tērēt naudu lietotam sprauslas paslēptas zem dekoratīvā vāka poga paslēpta uzpilde zem bākas vāciņa
kaut kā tā, cik sanāca pabraukāt, vidējais patēriņš sanāca 10litri, kas nevar nepriecēt :)
tālāk, jānomaina lukturu apmīzēju sprauslu, izrādījās caur to iztek ārā vējstikla šķidrums, nopirkts, tikai jāuzliek
vēl uzsūtīju oem glāžu turētāju kopā ar monētu turētājiem, pašreizējā štorka vienkārši sadalijās vairākās daļās
pie nākošās eļļas maiņas nomainīt kartera blīvi, iespējams sapulēt virsbūvi.
tas pagaidām arī viss
Pāris jaunumi par touringu, pa normālām naudām sanāca ieķert oriģinālos gumijas paklājiņus, ļoti labā stāvoklī, must have lieta priekš e46
Tālāk pie čoma sasūtīju un nomainīju dažas detaļas priekš hadenes,
mayle hd plaukti
šķērssviras bukses
peldošās bukses
sliekšņu bukses
nomainīta kartera ventilācija, pie reizes iztīrīts tukšgaitas regulātors
jaunas ieplūdes kolektora blīves mašīnu iegādes brīdi apskatot uz pacēlāja secinājām, ka būs jāmaina bremžu caurules, tad tās arī pie reizes nomainīju, kopā ar gumijas caurulēm viss kārtīgi un smuki
uzlikti aftermārket pdc
uzsūtīju aizsargpannas lūciņu un atslēgu ādas maciņu
šonedēļ uzliku gāzi, izvilku divas palielas buktes un saregulēta savirze, sāka čakarēties, pieslēdzot pie kompja uzrādīja beigtu lambdu, no sākuma likās ka piesūc gaisu, bet visu pārbaudot nekas neatklājās, aizdomas krita uz gmm, tad nu nācās pirkt jaunu gmm, izvēle krita uz vdo ražojuma mērītāju, neredzēju jēgu tērēt naudu lietotam sprauslas paslēptas zem dekoratīvā vāka poga paslēpta uzpilde zem bākas vāciņa
kaut kā tā, cik sanāca pabraukāt, vidējais patēriņš sanāca 10litri, kas nevar nepriecēt :)
tālāk, jānomaina lukturu apmīzēju sprauslu, izrādījās caur to iztek ārā vējstikla šķidrums, nopirkts, tikai jāuzliek
vēl uzsūtīju oem glāžu turētāju kopā ar monētu turētājiem, pašreizējā štorka vienkārši sadalijās vairākās daļās
pie nākošās eļļas maiņas nomainīt kartera blīvi, iespējams sapulēt virsbūvi.
tas pagaidām arī viss
10L ar 3.0 nozīmē, ka būtu pieticis ar B22
Ja jau nauda netiek žēlota, tad lieki piebilst, ka vienmasa must have arī kā daily auto. Divmasa tam auto diezgan briesmīga likās.
Ja jau nauda netiek žēlota, tad lieki piebilst, ka vienmasa must have arī kā daily auto. Divmasa tam auto diezgan briesmīga likās.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Say whaaat... Kas tās pa muļķībām, ikdienas lietošanā labu divmasnieku salīdzināt ar vienmasas ir absurds. vienmasa (tb daudz vieglāks spararats) der tikai vieglai virsbūvei ar "spooorta" pielietojumu.... vai tiem, kas dzīvo ar "because racecar" lozungu.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 20:20 Ja jau nauda netiek žēlota, tad lieki piebilst, ka vienmasa must have arī kā daily auto. Divmasa tam auto diezgan briesmīga likās.
Tikpat labi var ieteikt sametināt reduktoru, jo ar "100%" bloķi ir jautrāk zīmēt saulītes tuvējās maximas stāvlaukumā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nezinu cik konkrētajam sajūgs ir labs, bet man ikdienas lietošanā arī no komforta viedokļa 100x ērtāk liekas uzsākt kustību tāpat kā ar dīzeli - t.i. palaižot sajūgu kustās pats.he9600 rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 20:35Say whaaat... Kas tās pa muļķībām, ikdienas lietošanā labu divmasnieku salīdzināt ar vienmasas ir absurds. vienmasa (tb daudz vieglāks spararats) der tikai vieglai virsbūvei ar "spooorta" pielietojumu.... vai tiem, kas dzīvo ar "because racecar" lozungu.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 20:20 Ja jau nauda netiek žēlota, tad lieki piebilst, ka vienmasa must have arī kā daily auto. Divmasa tam auto diezgan briesmīga likās.
Tikpat labi var ieteikt sametināt reduktoru, jo ar "100%" bloķi ir jautrāk zīmēt saulītes tuvējās maximas stāvlaukumā
Ar pēdējiem diviem E46 M54 ar kuriem esmu braucis - ir jāslidina sajūgs. Man tas liekas reāli neērti.
Tas ka tālāk mainot ātrumu ar 2masu ir mazliet gludāk - ticu.
Otrkārt, sportiskums 1masai parādās kad viņa tiek atvieglināta + visādi vietējie sportsmeni liek 3.0D kurvjus un sajūga diskus bez atsperītēm - tāds nebija mans ieteikums.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 21:01nezinu cik konkrētajam sajūgs ir labs, bet man ikdienas lietošanā arī no komforta viedokļa 100x ērtāk liekas uzsākt kustību tāpat kā ar dīzeli - t.i. palaižot sajūgu kustās pats.he9600 rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 20:35Say whaaat... Kas tās pa muļķībām, ikdienas lietošanā labu divmasnieku salīdzināt ar vienmasas ir absurds. vienmasa (tb daudz vieglāks spararats) der tikai vieglai virsbūvei ar "spooorta" pielietojumu.... vai tiem, kas dzīvo ar "because racecar" lozungu.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 20:20 Ja jau nauda netiek žēlota, tad lieki piebilst, ka vienmasa must have arī kā daily auto. Divmasa tam auto diezgan briesmīga likās.
Tikpat labi var ieteikt sametināt reduktoru, jo ar "100%" bloķi ir jautrāk zīmēt saulītes tuvējās maximas stāvlaukumā
Ar pēdējiem diviem E46 M54 ar kuriem esmu braucis - ir jāslidina sajūgs. Man tas liekas reāli neērti.
Tas ka tālāk mainot ātrumu ar 2masu ir mazliet gludāk - ticu.
Otrkārt, sportiskums 1masai parādās kad viņa tiek atvieglināta + visādi vietējie sportsmeni liek 3.0D kurvjus un sajūga diskus bez atsperītēm - tāds nebija mans ieteikums.
Varbūt jāiemācas uzaākt braukt ar manuali,lai neslidinātu sajūgu?varbūt tur ir tā problēma?
MN ar 2.8 divmasnieku nekad krustojumos neslideja nekas uzaakot
ar kompatu pa brugji
Nu nejau es esu tas mudaks,kas nemak uzskt no krustojuma neizslidinot sajugu
Par understeering kaut vienu lietu nosauc kur man nebija taisniba
Man patik cilveki,kas vienmer vainu mekle tehnika nevis sava nemacēšanā
Par understeering kaut vienu lietu nosauc kur man nebija taisniba
Man patik cilveki,kas vienmer vainu mekle tehnika nevis sava nemacēšanā
ar kompatu pa brugji
Es neko nepasniedzu,bet reali Tu esi sarakstijis mani nesen teikto
Un Tu vel paris h atpakal rakstiji,ka ar divmasnieku slidini sajugu no krustojuma-tas man liek domat,ka Tu nemaki uzaakt braukt un varbut tev nevajag manuali??nu vienigi dizeli.vai automatu
Un Tu vel paris h atpakal rakstiji,ka ar divmasnieku slidini sajugu no krustojuma-tas man liek domat,ka Tu nemaki uzaakt braukt un varbut tev nevajag manuali??nu vienigi dizeli.vai automatu
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right