Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- …
- 470
- chevron_right
Teorijā var iesipt kapeiku un likt AG2134MT Magnum, kas max lēti. ar E36 svaru tāpat viņus nevar iznīcināt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Heijā visiem.
Man ir viens tāds neliels jautājums - varbūt kāds ir sastapies, un zin shēmu, kā pieslēgt multistūri no E46 uz E36?
Un kas ir vajadzīgs, lai to varētu izdarīt?
Man ir viens tāds neliels jautājums - varbūt kāds ir sastapies, un zin shēmu, kā pieslēgt multistūri no E46 uz E36?
Un kas ir vajadzīgs, lai to varētu izdarīt?
atbilde Kars, kā autosporta entuziastam
kupejai mīnuss ir zems jumts...uzliekot uz vāka, paši saprotat un ieliekot dugas...maz vietas galvai = nav nemaz tik laba
M Power or no power..
bezlūkas un bez-atmetamo-benķu sedani jau izturīgākie, bet garajiem vīriem jau autosportā vienmēr bijis grūtāk
Being second is being the first of the losers. /Senna/
E36 ir dafiga vietas garajiem, es ar 195cm knapi pāri stūrei/panelim redzu, galvā varētu vēl pavāra cepuri uzvilkt
kars, kāpēc vēl neesi nopircis savus mīļākos OEM diskus aka style 29?
Cipars šeit tirgotajiem labs
Cipars šeit tirgotajiem labs
neliec enģeļus
jāliek flanči vai jātaisa uz 3piece, kas jau attiecīgi nostājas..
un visi pārsvarā tirgo dažādu platumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kars gadījumā jau iznesums ir gandrīz ok, jo viņš liek racecar nevis stanceboy riepasTomSkarsts rakstīja: ↑20 Jūn 2019, 17:47jāliek flanči vai jātaisa uz 3piece, kas jau attiecīgi nostājas..
un visi pārsvarā tirgo dažādu platumu.
neliec enģeļus
Kāds var iedod notestēt M44B19 gaisa masas mērītāju ? Rīga , tuvākā apkārtne ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Es agrāk meklēju style 29, bet toreiz patrāpijās atrast labākus diskus - bbs rc304
Slēpts saturs: Parādīt
Priecīgus visiem
Tāpēc es domāju kāda velna pēc man kupejā ir jāsēž bezmaz vai ar pieliektu galvu, bet kompotā viss ir labi un ērti. Abiem auto lūkas.
Nomaini krēslu kupejā, ļoti rekomendēju, īpaši ja esi gara auguma, vari iegūt vēl ~10cm, kas ir ļoti daudz. Braucot uz skati ar oem benķi man gribās vemt, sajūta ka sēdi kkādā minivenā.
Runājot no garo cilvēku perspektīvas...
E36 oem ergonomika ir pašvaka, braukt var, bet ērti nav.
E46 ir par kapeiku labāk, iekš e9x nēsmu sēdējis, f3x ir galvastiesu pārāks, tur ir ērti garajiem, var sēdēt zemu, un stūre regulējās ļoti plašā amplitūdā, var pieregulēt ļoti tuvu.
E36 oem ergonomika ir pašvaka, braukt var, bet ērti nav.
E46 ir par kapeiku labāk, iekš e9x nēsmu sēdējis, f3x ir galvastiesu pārāks, tur ir ērti garajiem, var sēdēt zemu, un stūre regulējās ļoti plašā amplitūdā, var pieregulēt ļoti tuvu.
Nezinu,man ar 2m nekadu problemu nebija ne sedana,ne kupeja ne cabrio
ar kompatu pa brugji
Ir kam apmierina, bet man vienmēr gribās lai ir labāk, kad braukāju ar stock e36 likās ka ir ok, pēc 2 gadiem ieliku deep dish 350mm. Pēc tam lamājos uz sevīm kur es biju ātrak, jo bija nesalīdzināmi ērtāk. Tad saliku vēl speicerus, palika vēl komfortablāk, pēc tam kauss utt.
Ir vēl plānā pārtaisīt kulisi, pedāļus lai var sēdēt vēl vairāk uz aizmuguri, vēl zemāk
Ir vēl plānā pārtaisīt kulisi, pedāļus lai var sēdēt vēl vairāk uz aizmuguri, vēl zemāk
Es gribētu mazāku man arī iekš e30 bija ērti (ne stock)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- …
- 470
- chevron_right