Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- …
- 470
- chevron_right
labs, salons kā izskatās? arī sēž tālāk ?
p.s. ar tādu kartera vent izpildījumu TA laiz' cauri ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tas ir UK kompots, nevaru atrast sīkāku info, bet fakts kā tāds ka e36 var uztaisīt FMR setup'u, tikai nav populāri, pie mums LV arī viens ir tikai e46 kuzavā.
Protams ka nē, un ja vien tas nav on off motors, jeb totāls sporta, tad šāda ventilācija tik ātrāk bendēs dzinējuTomSkarsts rakstīja: ↑03 Jūl 2019, 00:02labs, salons kā izskatās? arī sēž tālāk ?
p.s. ar tādu kartera vent izpildījumu TA laiz' cauri ?
Un ja izdauzīt pečkas vietu dziļāk tad var dabūt 1cl uz asi, tik ko tas jums dos? Tāpat tas nevadīsies kā porka, derēs tik true trases pielietošanai.
Pirmo reizi dzirdu, ka catch cans ātrāk bendē dzinēju
Man šķiet viņš domāja to daļu, ka nav "slēgta tipa" un ir tas filtriņš pa vidu.
Kurlis ka vienmer visu labak zin.brauc ar nopistu volvo un torgo nopistus diskus pa kosmosu un bauda savu tīņa dzīvi
ar kompatu pa brugji
Es vismaz atzistu,ka kabri esmu papisis,bet tu ar putam uz lupam megini sevi nostadit dieva vieta,lai gan esi parasts riepu montieris un no auto izpratnes esi nulle ta pat ka es
AF ari dažreiz zimuļi pabirst,bet cilveks saprot ko runa unTu te kko iesmirdi ,lai gan nevari biksem priekšu ar aizmuguri atšķirt un uzvilkt pareizi
Tas ka esi taisit ne pa pareizo caurumu,tas reali ir fakts
AF ari dažreiz zimuļi pabirst,bet cilveks saprot ko runa unTu te kko iesmirdi ,lai gan nevari biksem priekšu ar aizmuguri atšķirt un uzvilkt pareizi
Tas ka esi taisit ne pa pareizo caurumu,tas reali ir fakts
ar kompatu pa brugji
Man šķiet, ka tu esi galvā slims cilvēks :/cipruss18 rakstīja: ↑03 Jūl 2019, 10:02 Es vismaz atzistu,ka kabri esmu papisis,bet tu ar putam uz lupam megini sevi nostadit dieva vieta,lai gan esi parasts riepu montieris un no auto izpratnes esi nulle ta pat ka es
AF ari dažreiz zimuļi pabirst,bet cilveks saprot ko runa unTu te kko iesmirdi ,lai gan nevari biksem priekšu ar aizmuguri atšķirt un uzvilkt pareizi
Tas ka esi taisit ne pa pareizo caurumu,tas reali ir fakts
Topiks tak ir slegts ne ta?par ko smirdeśana?
ar kompatu pa brugji
lol, par tām kartera ventilācijām visi apkārt tik gudri dirš, bet realitātē brauc vai ar stock setapu (psc membrānai, piesūc eļļu un bendē dzinēju ), vai ar ''open air", kas, kā skaitās, arī bendē kko, vai nu palielinātā kartera gāzu spiediena dēļ, vai iesūcot putekļus iekšā, kad dzinējs atdziest. Man personīgi uz m52 viss bija stockā, bet pat ar pārlasītām šļaukām un jaunu oem vārstu ieplūdē konstanti bija eļļa (kas man nepatika), tagad uzliku m50 ieplūdi un karteris ventilējas ''open air'', loģiski, ka eļļas ieplūdē tagad nav, bet cik tad tas tomēr ir veselīgi pašam dzinējam (mašīna brauc ikdienā un reizi mēnesī trekdejios)? esmu redzējis, ka daži labi vnk uzliek filtriņu uz vārstu vāka izejas un gadiem mizo
man arī šo tā neviens nav varēji izskaidrot. Viens saka ka huiņa, otrs saka ka zbis.mattar rakstīja: ↑03 Jūl 2019, 11:00 lol, par tām kartera ventilācijām visi apkārt tik gudri dirš, bet realitātē brauc vai ar stock setapu (psc membrānai, piesūc eļļu un bendē dzinēju ), vai ar ''open air", kas, kā skaitās, arī bendē kko, vai nu palielinātā kartera gāzu spiediena dēļ, vai iesūcot putekļus iekšā, kad dzinējs atdziest. Man personīgi uz m52 viss bija stockā, bet pat ar pārlasītām šļaukām un jaunu oem vārstu ieplūdē konstanti bija eļļa (kas man nepatika), tagad uzliku m50 ieplūdi un karteris ventilējas ''open air'', loģiski, ka eļļas ieplūdē tagad nav, bet cik tad tas tomēr ir veselīgi pašam dzinējam (mašīna brauc ikdienā un reizi mēnesī trekdejios)? esmu redzējis, ka daži labi vnk uzliek filtriņu uz vārstu vāka izejas un gadiem mizo
Nākamais ir faktors par to, ka visi runā par to, cik OEM izpildījums ir bēdīgs un 1. aizdiršās (it sevišķi braucot īsus gabalus regulāri) un 2. dzen eļļu ieplūdē..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es uztaisīju, ka no m52 vāka šļauka aiziet uz catch can un otra šļauka no catcha aiziet uz gofru. Kartera šļauku nogļušīju Sūdīgā eļļa krājas catchā, neaiziet uz ieplūdi un nav "open" air. Arī m50 ieplūde, sākumā gribēju salikt visu pa oriģinālo, bet nospļāvos Vēl esmu dzirdējis, ja iepl. sadaleņu vāks ir noņemts un nav uzlikts atpakaļ, tad arī sit vairāk eļļu ārā.
kāda gofra tad jums ir ar M50 ieplūdi? Man piem. ir M52 drosele un attiecīgi M52 (bez-ASC) gofra, kam pienāk tikai tukšgaitnieka truba. M50B25 gofru vajag tad? Tai laikam nāca 2 caurumi trubām, t.i. var laist no catch can.jogurtinsh rakstīja: ↑03 Jūl 2019, 11:11 Es uztaisīju, ka no m52 vāka šļauka aiziet uz catch can un otra šļauka no catcha aiziet uz gofru. Kartera šļauku nogļušīju Sūdīgā eļļa krājas catchā, neaiziet uz ieplūdi un nav "open" air. Arī m50 ieplūde, sākumā gribēju salikt visu pa oriģinālo, bet nospļāvos Vēl esmu dzirdējis, ja iepl. sadaleņu vāks ir noņemts un nav uzlikts atpakaļ, tad arī sit vairāk eļļu ārā.
Jautājums vai tas ir legit? Teorijā jau nesanāk "open air" un eļļa neiet kas izklausās labākais variants..
p.s. un vai M50b25 gofra saiet uz M52 droseles.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man daudz kas augšā ir no m50 vanos, tajā skaitā arī ieplūdes gofra, tāpēc varēju piespraust.
E46 priekšējo spārnu arkas iemetinātas E36 aizmugurē, interesants risinājums kā iegūt vairāk vietas aizmugurē, tai pat laikā saglabājot stock izskatu.
+ smuks un neredzēts spliteris
https://instagram.com/warren36m?igshid=1jtus7h0se050
+ smuks un neredzēts spliteris
https://instagram.com/warren36m?igshid=1jtus7h0se050
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- …
- 470
- chevron_right