Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right
Ok, kļūda saprasta, ar uguni jāmeklē m30 disks, ja kādam ir ko piedāvāt (ar atsperēm), būšu pateicīgs.
M50 savirpots spararats uz 240, m57 kurvis un b28 disks (m30 neatradu).
Šodien salikām kopā, bet es tagad sāku pētīt un sapratu, ka disks ielikts otrādāk, paredzēts ar garo špiļku motora pusē, bet reāli vienmasniekam nevarēja tā uzlikt, jo atdūrās pret spararatu un nepieskārās tam darba virsma. Toties otrādi viss smuki sapasēja. Vai b28 disks visp. derēs, izspiedīs?
Šodien salikām kopā, bet es tagad sāku pētīt un sapratu, ka disks ielikts otrādāk, paredzēts ar garo špiļku motora pusē, bet reāli vienmasniekam nevarēja tā uzlikt, jo atdūrās pret spararatu un nepieskārās tam darba virsma. Toties otrādi viss smuki sapasēja. Vai b28 disks visp. derēs, izspiedīs?
Vnk diskam vajag noflekset to galu kurš atduras pret spararata skruvem
jautājums... m52 sajūgam, bez self adjust kurvja... cik dziļa ir spararatam bļoda? Cik ir ta augstuma atšķirība starp darba virsmu un to malu pie kuras kurvis skrūvējas.
Ir sachs un luk spararati, kurvji. Vienam, ja pareizi atceros 7mm, otram 9mm
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tiesi to ari velejos dzirdet!
Paldies!
Jo arī tiku redzējis dažāda dziļuma tos spararatus. Un visu laiku nesapratu kāpēc man sachs (disks/kurvis) komplekts slīd kad paspārda sajūgu un uzsilst.
Visuu pārlasīju, bet atbildi neatradu.
Tagad ir M50B25NV ar divmasnieku un Getrag kāŗbu.
Velos uzlikt M50 Vienmasnieku
Zinu ka jāliek Piespiedejdisks un sajuga disks ar atsperitem.
Bet lasot citus forumus, biju atradis informaciju ka atšķiras dakša Divmasniekam un vienmasniekam.(savādākas izliekums)
Ka tad ir ? Atstat Divmasnieka daksu vai meklet no Vienmasnieka?
Tagad ir M50B25NV ar divmasnieku un Getrag kāŗbu.
Velos uzlikt M50 Vienmasnieku
Zinu ka jāliek Piespiedejdisks un sajuga disks ar atsperitem.
Bet lasot citus forumus, biju atradis informaciju ka atšķiras dakša Divmasniekam un vienmasniekam.(savādākas izliekums)
Ka tad ir ? Atstat Divmasnieka daksu vai meklet no Vienmasnieka?
FoxXz rakstīja: ↑03 Aug 2018, 19:39 Visuu pārlasīju, bet atbildi neatradu.
Tagad ir M50B25NV ar divmasnieku un Getrag kāŗbu.
Velos uzlikt M50 Vienmasnieku
Zinu ka jāliek Piespiedejdisks un sajuga disks ar atsperitem.
Bet lasot citus forumus, biju atradis informaciju ka atšķiras dakša Divmasniekam un vienmasniekam.(savādākas izliekums)
Ka tad ir ? Atstat Divmasnieka daksu vai meklet no Vienmasnieka?
Nevajag obligati likt disku ar atsperem, un ja daksu vajadzes no 1masnieka, vina ir resnaka, savadak vajadzes mainit izspiedej gultni uz resnaku
Gultnis jamaina, tatad varu nopirkt resnāku, bet ka izmerit cik resnaku vajag ?Vladlen rakstīja: ↑03 Aug 2018, 20:08FoxXz rakstīja: ↑03 Aug 2018, 19:39 Visuu pārlasīju, bet atbildi neatradu.
Tagad ir M50B25NV ar divmasnieku un Getrag kāŗbu.
Velos uzlikt M50 Vienmasnieku
Zinu ka jāliek Piespiedejdisks un sajuga disks ar atsperitem.
Bet lasot citus forumus, biju atradis informaciju ka atšķiras dakša Divmasniekam un vienmasniekam.(savādākas izliekums)
Ka tad ir ? Atstat Divmasnieka daksu vai meklet no Vienmasnieka?
Nevajag obligati likt disku ar atsperem, un ja daksu vajadzes no 1masnieka, vina ir resnaka, savadak vajadzes mainit izspiedej gultni uz resnaku
Mērot biezumu ( spararats + piespiedejdisks) un salidzinot ar divmasnieku ? un atskiribu pieskaitit piespiedejgultnim ?
Ja, biezi vien lieto no e21 gultniFoxXz rakstīja: ↑03 Aug 2018, 20:53Gultnis jamaina, tatad varu nopirkt resnāku, bet ka izmerit cik resnaku vajag ?Vladlen rakstīja: ↑03 Aug 2018, 20:08FoxXz rakstīja: ↑03 Aug 2018, 19:39 Visuu pārlasīju, bet atbildi neatradu.
Tagad ir M50B25NV ar divmasnieku un Getrag kāŗbu.
Velos uzlikt M50 Vienmasnieku
Zinu ka jāliek Piespiedejdisks un sajuga disks ar atsperitem.
Bet lasot citus forumus, biju atradis informaciju ka atšķiras dakša Divmasniekam un vienmasniekam.(savādākas izliekums)
Ka tad ir ? Atstat Divmasnieka daksu vai meklet no Vienmasnieka?
Nevajag obligati likt disku ar atsperem, un ja daksu vajadzes no 1masnieka, vina ir resnaka, savadak vajadzes mainit izspiedej gultni uz resnaku
Mērot biezumu ( spararats + piespiedejdisks) un salidzinot ar divmasnieku ? un atskiribu pieskaitit piespiedejgultnim ?
Mana gultņa + plastmasas garums ir 49mm cik tad ir e21? Vai var kads ar oem kodu padalities?Vladlen rakstīja: ↑03 Aug 2018, 21:19Ja, biezi vien lieto no e21 gultni
To ka gultnis ir 49mm neko nedod, jo vins stav uz daksas un kompense tikai ap 10-15mm, vari vnk vinu partaisit, vai no e21.. E21 gulta kods viegli atrodams ieks bmwfans.info vai realoem
E21 gultnis ir 7mm augstāks par e36 gultni.
M52b28 zf karba , kads spararats bus labaks asakam startam , burnout ... vai uzx kads swaps
Tevis aprakstītām lietām ir maz sakara ar spararata veidu.
Ko iesakat , m52b28 zf karba , patreiz virsu staw no veca dzineja m52b20 spararats un sajuga komplekts kas dazreiz izsliid, uzlikt jaunu stok b28 komplektu vai kko modificet ?
Nu ja motors ir stock, tad uzliec stock un baudi dzīvi
Jautajums.
Man uz m54b25 deres m50 vienmasnieks ar m50 sajūga komplektu? ( jā zinu kad oem man nāk 240mm, bet tas ir 228mm)
Man uz m54b25 deres m50 vienmasnieks ar m50 sajūga komplektu? ( jā zinu kad oem man nāk 240mm, bet tas ir 228mm)
derēs. čomam uz m54b30 tāds setups bija
edit:
Vispār interesē. Tie, kas M50 vienmasu izvirpo uz 240mm un liek B28 vai 3.0D kurvjus, visi lieto B28 sajūga disku bez atsperītēm vai ir arī citas opcijas?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right