Jaunais E36
Savam žurcītim tika iegādāta jauna dvēselīte M52B28 Pilns swaps (ar zirnekli), vienamsas 240 atvieglinats,
M52 type3 suknis pastuzim, 8k redline .
M52 type3 suknis pastuzim, 8k redline .
Beidzot būs arī jauda nevis tikai izskats
Tas ir baigi labs life hack, arī e46 priešējo spārnu arkas der.
Izskatās kā oem un der diski ar mazu ET + normālām riepām.
Cik ilgi tas dzinējs spējīgs dzīvot ar 8k?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ne jau tu daily spiedīsi līdz 8k
Cerams dvesele kkas darits, neviss oem un 8k
why not? Ja motors uz to spējīgs, ar prieku kaut līdz 10k. Nav jēgas no 2.5/2.8/3.0, ja ar viņu brauc kā ar 1.6Kaktuss rakstīja: ↑04 Okt 2019, 20:32Ne jau tu daily spiedīsi līdz 8k
Tāpēc jau jautāju, kāda tur situācija ar to visu. Interesanti ja kaut kas darīts, tad kas? Un attiecīgi, ja OEM motors un 8k, tad kāpēc
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vecais ceļas āra jaunais jau stāv un gaida
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Redzēju šo dzinēju pārdošanā, iesaku vērsties pie prāta un to 8k atduri noņemt, ja vien tur nav cietie kompensātori uzlikti, pat ja ir tad uz stock sadalenēm tamir totāla bezjēdzība šā vai ta.
+ ja kkas tāds sadarīts uz stock dzinēja tad ieteiktu ecu softu vismaz stock uztaisīt, jo laikam jau tam ex saimniekam nav reāla saprašana par to ko darīt, ja stock m52 griezt 8k
Lai labi ripo
+ ja kkas tāds sadarīts uz stock dzinēja tad ieteiktu ecu softu vismaz stock uztaisīt, jo laikam jau tam ex saimniekam nav reāla saprašana par to ko darīt, ja stock m52 griezt 8k
Lai labi ripo
Dzinējs ir pārlasīt neesot vairs stock-AF- rakstīja: ↑04 Okt 2019, 22:13 Redzēju šo dzinēju pārdošanā, iesaku vērsties pie prāta un to 8k atduri noņemt, ja vien tur nav cietie kompensātori uzlikti, pat ja ir tad uz stock sadalenēm tamir totāla bezjēdzība šā vai ta.
+ ja kkas tāds sadarīts uz stock dzinēja tad ieteiktu ecu softu vismaz stock uztaisīt, jo laikam jau tam ex saimniekam nav reāla saprašana par to ko darīt, ja stock m52 griezt 8k
Lai labi ripo
Čalis izskatījas sakarīgs iesmērēt negribēja , motors dzivs , iet labi.
Nu ko nozīmē pārlasīts? Kas tur ir samainīts lai to varētu un būtu jēga griezt līdz 8k? Reāla interese.
Hot air intake!
Te taču viss ir pateikts, uztraukumam nav pamata.
Tač nejau vislaik laidīs 8k, bet jāpiekrīt par pārdevēju teikto un take it with a grain of salt
- ikey07
Ja motors nav attiecīgi sabūvēts tad no tā 8k nav nekāda labuma, ne jauda vairāk ne kā..., tikai iespēja sabeigt motoru.
mhm.. īpašniekam ieteikums uzlikt stock kasti (ja ir čomi, kas saka, ka stock kaste ir geju huiņa un pod filtrs way to go, tad met ārā čomus miskastē)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kaut šo izlasītu visi tie, kas jau gadiem borē, ka Ķīnas koniskais motortelpas vidū ir uzlabojums pār stock kasti...TomSkarsts rakstīja: ↑06 Okt 2019, 01:54mhm.. īpašniekam ieteikums uzlikt stock kasti (ja ir čomi, kas saka, ka stock kaste ir geju huiņa un pod filtrs way to go, tad met ārā čomus miskastē)
neliec enģeļus
Tie kas tā saka, parasti nemaz lasīt neprot..Krabiz rakstīja: ↑06 Okt 2019, 22:49Kaut šo izlasītu visi tie, kas jau gadiem borē, ka Ķīnas koniskais motortelpas vidū ir uzlabojums pār stock kasti...TomSkarsts rakstīja: ↑06 Okt 2019, 01:54mhm.. īpašniekam ieteikums uzlikt stock kasti (ja ir čomi, kas saka, ka stock kaste ir geju huiņa un pod filtrs way to go, tad met ārā čomus miskastē)