vitjazz rakstīja: ↑09 Okt 2019, 21:18
Protams, ar mūsu LV maksātspēju nav ko daudz cerēt, jo saubos, ka kas novērtē projektu kas uzsākts, piemēram no m40b18 sūda, un nobeidzot ar sakarīgu m52, m54 iekšā. Tāpat pircējam tā būs tikai prasta žurka.
Te arī varam beigt diskusiju. Gala pircējam( ja vien tas nebūs 18 gadīgs tīnis ar vakar dabūtu vadītāja apliecību) neinteresēs ko Tu esi tur darījis, kādu ceļu gājis, cik reizes nopirdies skrūvējot to lūzni un cik daudz naudas iztērējis. Tas būs prasts bembis, un viņa uzskatos tas būs kārtējais nojātais žurkmobīlis.
vitjazz rakstīja: ↑09 Okt 2019, 21:18
Protams, ar mūsu LV maksātspēju nav ko daudz cerēt, jo saubos, ka kas novērtē projektu kas uzsākts, piemēram no m40b18 sūda, un nobeidzot ar sakarīgu m52, m54 iekšā. Tāpat pircējam tā būs tikai prasta žurka.
Te arī varam beigt diskusiju. Gala pircējam( ja vien tas nebūs 18 gadīgs tīnis ar vakar dabūtu vadītāja apliecību) neinteresēs ko Tu esi tur darījis, kādu ceļu gājis, cik reizes nopirdies skrūvējot to lūzni un cik daudz naudas iztērējis. Tas būs prasts bembis, un viņa uzskatos tas būs kārtējais nojātais žurkmobīlis.
vitjazz rakstīja: ↑09 Okt 2019, 21:18
Protams, ar mūsu LV maksātspēju nav ko daudz cerēt, jo saubos, ka kas novērtē projektu kas uzsākts, piemēram no m40b18 sūda, un nobeidzot ar sakarīgu m52, m54 iekšā. Tāpat pircējam tā būs tikai prasta žurka.
Te arī varam beigt diskusiju. Gala pircējam( ja vien tas nebūs 18 gadīgs tīnis ar vakar dabūtu vadītāja apliecību) neinteresēs ko Tu esi tur darījis, kādu ceļu gājis, cik reizes nopirdies skrūvējot to lūzni un cik daudz naudas iztērējis. Tas būs prasts bembis, un viņa uzskatos tas būs kārtējais nojātais žurkmobīlis.
Nu un ari swaps nepadara vinu par vertīgāku kā viņš bijis ar 1.8 dzinēju
Renio kabrio tam ir piemērs
kars rakstīja: ↑11 Okt 2019, 09:25
Bez roku balsta viņš tikai traucē.
tu kaut kur (neatceros šeit vai burnout) minēji ka ir mazs patēriņš un brauc lēnām. Viņš traucē tikai ja nejēgā velc, visādi citādi ērti kur nolikt elkoni.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kars rakstīja: ↑11 Okt 2019, 09:25
Bez roku balsta viņš tikai traucē.
tu kaut kur (neatceros šeit vai burnout) minēji ka ir mazs patēriņš un brauc lēnām. Viņš traucē tikai ja nejēgā velc, visādi citādi ērti kur nolikt elkoni.
No e36 elkoņbalsta jēgas pilnīgi nekādas, tīri kā dizaina elements. Manuprāt par īsu vai par dziļu lai normāli roku atbalstītu. Man traucē jo aizsedz vudus plauktu.
ZzevsS rakstīja: ↑11 Okt 2019, 17:49
No e36 elkoņbalsta jēgas pilnīgi nekādas, tīri kā dizaina elements. Manuprāt par īsu vai par dziļu lai normāli roku atbalstītu. Man traucē jo aizsedz vudus plauktu.
Cik cilvēku, tik viedokļu, es vispār nesaprotu ko es darītu bez tā roku balsta, izņemot kad gribas aktīvāk pabraukt, tad gan dažreiz ir nevietā.
ZzevsS rakstīja: ↑11 Okt 2019, 17:49
No e36 elkoņbalsta jēgas pilnīgi nekādas, tīri kā dizaina elements. Manuprāt par īsu vai par dziļu lai normāli roku atbalstītu. Man traucē jo aizsedz vudus plauktu.
Cik cilvēku, tik viedokļu, es vispār nesaprotu ko es darītu bez tā roku balsta, izņemot kad gribas aktīvāk pabraukt, tad gan dažreiz ir nevietā.
Man ikdienas mašīnā arī patīk elkoņbalsts, bet viņam pozīcija pilnīgi cita. Es vnk varbūt pārāk guļus pozīcijā sēžu un roku novietojums cits.