ZzevsS Autoparks
Labu laiku jau meklēju kupejas virsbūvi ar kuru padarboties tad kad nav ko darīt. Ar virsbūves atrašanu diži labi negāja bet vislaik bija vēlme ieķert kaut kādu kupeju ar pareizajiem cipariem tehniskajā pasē. Aptuveni 1.5 mēnesi atpakaļ facebookā ieraudzīju šo eksemplāru, vēl pēc pāris nedēļām aizbraucu apskatīt. Pēc apraksta un bildēm bija diezgan ok, dzīvē bilde cita - virsbūvei viss slikti un remontēt visdrīzāk ka nav jēgas. Izteicu piedāvājumu tīri dēļ cipariem tehniskajā pasē un komplektācijas, pēc pāris stundām auto tika iegādāts.
Auto komplektācija:
- Rūpnīcas 2.8;
- OEM M bamperi, moldingi un sliekšņu uzlikas;
- Ādas rekaro salons;
- Melnie griesti un apdare;
- Tumšā koka un hroma elementi;
- 18 pogu OBC un klima;
- Bilstein amortizatori;
- Style 29 R17
Apsekojot garāžā virsbūvi tika vēlreiz konstatēts ka taisīt tur ir ļoti daudz ko, tāpēc meklēju citu virsbūvi un plānoju reģistrēt virsbūves maiņu. Motors tīrs un iet kā jau 2.8 pienākas. Nekādu citu dižo plānu ar auto nav, stāvēs garāžā un ik pa laikam kko ar viņu padarīšu. Pagaidām plānos ir atrast virsbūvi un lēnā garā visu pārlikt + ieķert vēl visādus uzlabojumus.
Auto komplektācija:
- Rūpnīcas 2.8;
- OEM M bamperi, moldingi un sliekšņu uzlikas;
- Ādas rekaro salons;
- Melnie griesti un apdare;
- Tumšā koka un hroma elementi;
- 18 pogu OBC un klima;
- Bilstein amortizatori;
- Style 29 R17
Apsekojot garāžā virsbūvi tika vēlreiz konstatēts ka taisīt tur ir ļoti daudz ko, tāpēc meklēju citu virsbūvi un plānoju reģistrēt virsbūves maiņu. Motors tīrs un iet kā jau 2.8 pienākas. Nekādu citu dižo plānu ar auto nav, stāvēs garāžā un ik pa laikam kko ar viņu padarīšu. Pagaidām plānos ir atrast virsbūvi un lēnā garā visu pārlikt + ieķert vēl visādus uzlabojumus.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ZzevsS - 06 Feb 2021, 15:01, kopā labots 6 reizes.
Kāds tad beigās bija tas gala cipars?
Varēji arī grīdu un sliekšņus safočēt
Varēji arī grīdu un sliekšņus safočēt
1500 EUR. Mēģināju fočēt, bet bildēs neko nevar saprast. Dzīvē nav ne grīdas ne sliekšņu, visa grīda nopūsta ar krāsu un defekti noslēpti. Grīda kraukšķ un caurumus easy izspiest. Arkas jāpārmetina un aizmugurējais tilts turās uz godavārda. Vizuālos defektus bildēs neredz, bet krāsojums ne pārāk.
Pēc bildēm nemaz nepateiks ka tik bēdīgs apakšā. Vizuāli nav ne vainas. Cerams diski šie paši paliks!
Kā ar angli? Pravodka salonam, motoram mainīta?
Kā ar angli? Pravodka salonam, motoram mainīta?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jā, diskus atstāšu. Šis auto ir kārtējais pierādījums tam, ka priekšstats pēc bildēm var būt mānīgs, jo dzīvē vizuāli ir daudz kur piesieties, kā arī ir daudz citu defektu kurus nevar redzēt un kuru remonts ir dārgs un nav pārāk saprātīgs. Tāpēc arī meklēju virsbūvi kur visu pārlikt.TomSkarsts rakstīja: ↑21 Okt 2019, 18:59 Pēc bildēm nemaz nepateiks ka tik bēdīgs apakšā. Vizuāli nav ne vainas. Cerams diski šie paši paliks!
Pēdējais labojis ZzevsS - 25 Okt 2019, 00:05, kopā labots 3 reizes.
St29 uzliec flančus un normāla izmēra riepas būs krietni smukāk!
Izskatās par šauru/zemu, varbūt es maldos.
Flančus jāmēra ja gribās piedzīt perfekti.
Flančus jāmēra ja gribās piedzīt perfekti.
Man liekas ka bija 215/40 riepas. Laiks rādīs, iespējams uzlikšu virsū 225/45 nākamgad. Tie jau ir sīkumi par kuriem domāšu kad viss būs pārlikts citā virsbūvē.
Apsveicu ar pirkumu!
Lai veicas virsbūves meklējumos
Lai veicas virsbūves meklējumos
Vismaz pareizais 3er
No ārpues, un ko redz bildēs, nav ne vainas, tik tā priekša tāda pašķība.
No ārpues, un ko redz bildēs, nav ne vainas, tik tā priekša tāda pašķība.
- ikey07
Paldies pagaidām pajāt uz to priekšu. Kā jau minēju, bildēs vizuālais var būt mānīgs, dzīvē tur ir daudz vizuālo defektu.
Pēdējais labojis ZzevsS - 25 Okt 2019, 00:03, kopā labots 1 reizi.
Vienmēr cepies ka visi swapi ir mēsli bez vērtības bet pārbūvēts anglis gan top zustand. Bik nesaprotu šito loģiku.
Tas kas cepjas bija cits.
Bet pa tēmu normals brivdienu pavadamais materiāls.
Bet pa tēmu normals brivdienu pavadamais materiāls.
e36
Loģikas ši auto iegādē nav vispār nekādas - ne man vinš ir vajadzīgs, ne es ar viņu braukt taisos Šī iemesla dēļ nav interesanti nopirkt visu gatavu un pārmaksāt.
Varbūt ne tik kardināli, bet jā, es esmu viens no tiem kam ir svarīgi cipari tehniskajā pasē un tas bija viens no iegādes iemesliem. Nevienā brīdī neesmu teicis ka šis auto ir top zustand, jo izņemot komplektāciju viss pārējais ir miskaste, bet vismaz iegādes summa ir atbilstoša.
Tu laikam nesaprati šī konkrētā auto iegādes iemeslus un manus mērķus ar viņu - tā bija tikai un vienīgi komplektācija/izejmateriāls (motors, paka, salons, piekare un vēl daži sīkumi) un dokumenti, virsbūve visdrīzāk kkādā brīdī tiks nodota metāllūžņos. Pagaidām plānoju visu pārlikt citā virsbūvē un dokumentos zem sadaļas modelis saglabāt ciparus 328 ja netiks atrasta OEM 328 virsbūve. Rezultātā vēlos iegūt normālu 328 kupeju saprātīgā cenā, kuru plānu maiņas gadījumā varēšu pārdot vai iztirgot detaļās un nopelnīt.
Paldies. Kkādas nopietnākas darbības ar auto visdrīzāk notiks tikai tad kad būs iegādāta cita virsbūve, līdz tam gan jau tikai aizbraukšu uz CSDD reģistrēt virsbūves maiņu un iegādāšos citu reduktoru, jo šim stāv virsū metinātais. Bet ar mani tāpat kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt.
Pēdējais labojis ZzevsS - 25 Okt 2019, 00:25, kopā labots 7 reizes.
Es biju tas, kurš čīkst un pīkst
Ja nav 325 vai 328 tad nav jēgas. Lai gan pašam ir 328i kupeja, vēlētos arī 325 (tikai sedanu) m50nv.
Ar laiku jau būs, bet 325kto gan šķiet ka būs jāmeklē Vācijā. Šeit LV pilnigi visi 325ktie kurus esmu pētijis ir puvekļi.
Es arī esmu viens no tiem retajiem kam tas ir svarīgi
Salīdzinot ar swapu, pie virsbūves maiņas tomēr ir tehniskā ekspertīze nevis tikai papīru birokrātija. Sedanu starp citu ir stipri vienkāršāk atrast nekā kupeju.
nekā personīga, bet man arī grūti aptvert '328' ieraksta svarīgumu, ņemot vērā faktu, ka pat ja nav swapots, tad nonāks uz citu virsbūvi, kura pēc VIN nebūs 328 un motors būs swapots, rezultātā most likely tas pats 316 ar B28 motoru, tikai CSDD ieraksts, ka 328
p.s. nepārprast, nekasos. Swapus atbalstu, ja visu izdara kā nākas, nevis caur pēcpusi, atstājot 316 bremzes
p.s. nepārprast, nekasos. Swapus atbalstu, ja visu izdara kā nākas, nevis caur pēcpusi, atstājot 316 bremzes
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Katram savi tarakāni galvāTomSkarsts rakstīja: ↑23 Okt 2019, 21:26 nekā personīga, bet man arī grūti aptvert '328' ieraksta svarīgumu, ņemot vērā faktu, ka pat ja nav swapots, tad nonāks uz citu virsbūvi, kura pēc VIN nebūs 328 un motors būs swapots, rezultātā most likely tas pats 316 ar B28 motoru, tikai CSDD ieraksts, ka 328
p.s. nepārprast, nekasos. Swapus atbalstu, ja visu izdara kā nākas, nevis caur pēcpusi, atstājot 316 bremzes
Iespēja iegūt vēlamo rezultātu kur VIN saskan ar reģistrācijas datiem ir, bet salīdzinoši neliela jo 1.5 gadu laikā neesmu sastapis nevienu 328 virsbūvi kura būtu vismaz kaut cik normālā stāvoklī. Jā, man ir svarīgs ieraksts CSDD, jo tad vismaz neatbilstība ir tikai VIN. Veicot virsbūves maiņu vismaz ir tehniskās ekspertīzes slēdziens, kas apstiprina pārbūves kvalitāti un atbilstību modelim. Tupa nomainot motoru neviens neko nepārbauda.
Pēdējais labojis ZzevsS - 25 Okt 2019, 00:09, kopā labots 1 reizi.