Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- …
- 470
- chevron_right
Es arī neatiecinu uz bezceļu, korķos nevajag gāzēt, brīvgaitā iet uz priekšu un vēl kravu var vilkt
Ir nozīme kādā virsbūvē, ja kāda džipā vai busā vai lielā sedanā ir maza 4cilindru šujmašīna tam būs grūti kustināt virsbūvi, patēriņš tik un tā būs liels. Bet arī ar vieglu virsbūvi un V8 ir patīkami braukt.
Ir nozīme kādā virsbūvē, ja kāda džipā vai busā vai lielā sedanā ir maza 4cilindru šujmašīna tam būs grūti kustināt virsbūvi, patēriņš tik un tā būs liels. Bet arī ar vieglu virsbūvi un V8 ir patīkami braukt.
Forwox rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:17Jautājums nebija attiecināms uz bezceļu disciplīnu. Ko tu ar to griezi iesāksi korķos sildot atmosfēru, un no luksofora uz luksoforu pārvietojoties?
JānisK-[JK] rakstīja: ↑14 Nov 2019, 10:43 Neblato, nav tas patēriņa mērītājs precīzs, bez tam pabrauc dienu agresīvāk un tad arī rāda 40l/100km bet tas nenozīmē, ka tas ir faktiskais patēriņš. Ja motoram viss ir kārtībā, lambdas veselas, ar ļoti smagu kāju braucot ikdienā vairāk par reāliem 15l/100km nebūs, tas nav usa V8.
Beidz vecīt sapņot
4.2 nekad nebūs 15l uz 100km,tas ir varbūt ar ļoti vieglu kāju
Un tagad nesāc man liet te savu sūdu
Es ar to auto 2 gadus ikdienā braucu,es zinu kas un cik daudz ēd viņam
40l ikdiena ar s režimu ir easy pa pilsētu.man uz 95km/h ar kruīzu pa šoseju ēd 10l uz 100km
Bet Janis visu atkal labāk zin
ar kompatu pa brugji
Es arī tā īsti nekad neesmu sapratis to sajūsmu par lielajiem dzinējiem. Parasti tie tiek ievietoti lielos, smagos auto un rezultāts ir precīzi nekāds. Uz papīra it kā kaut kāda jauda ir, realitātē no tās jaudas nav ne smakas, liels degvielas patēriņš, dārgi remonti un auto īpašnieks parasti apsver domu par gāzi, lai kaut kā sevi paglābtu no finansiāla kraha :shura:
Nav runa par visādiem M, RS un tamlīdzīgiem auto. Tie vismaz kustās uz priekšu un īpašniekus visticamāk nesatrauc uzturēšanas izmaksas.
Nav runa par visādiem M, RS un tamlīdzīgiem auto. Tie vismaz kustās uz priekšu un īpašniekus visticamāk nesatrauc uzturēšanas izmaksas.
Es personīgi labāk izvēlētos ikdienā braukt ar skaļu v8, kuram iedodot ribā rajona omēs dabū WW2 flashbacks kā ar ekanomisku dīzeli. Arī varētu sporta taburetē sēdēt, tiesa gan man ir 19 gadi un tā taburete man liktos ērta. Bērniem taču nestāstīsi kā vienreiz dabūji vidējo patēriņu 5l
Ņemot vērā fizikas likumus, vieglā virsbūvē no arī no tipiska masveidā saražota v8 jēgas ir maz (protams, izņēmumi, maztilpuma augstu apgriezienu, piemēram, Alfa, Ferrari ražojumi), pie nosacījuma, ja vien šī virsbūve nav īpaši gara.
Norma ir visai stiepjams jēdziens, sešdesmitajos arī 40l/100 bija norma, un turīgo valstu lielpilsētās smogs kā pēc gāzes uzbrukuma.
Matīss R.H. no šejieniešiem nesen pabraukājis ar G klasi, sakot 25-30l ikdienā tā ir norma, braucot pa vējam. To pašu arī apstiprināja viens cilvēks no e30.lv, kam arī pieredze ar G klasi ikdienā.JānisK-[JK] rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:21 Es arī neatiecinu uz bezceļu, korķos nevajag gāzēt, brīvgaitā iet uz priekšu un vēl kravu var vilkt
Ir nozīme kādā virsbūvē, ja kāda džipā vai busā vai lielā sedanā ir maza 4cilindru šujmašīna tam būs grūti kustināt virsbūvi, patēriņš tik un tā būs liels. Bet arī ar vieglu virsbūvi un V8 ir patīkami braukt.
Norma ir visai stiepjams jēdziens, sešdesmitajos arī 40l/100 bija norma, un turīgo valstu lielpilsētās smogs kā pēc gāzes uzbrukuma.
cipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:28 Beidz vecīt sapņot
4.2 nekad nebūs 15l uz 100km,tas ir varbūt ar ļoti vieglu kāju
Un tagad nesāc man liet te savu sūdu
Es ar to auto 2 gadus ikdienā braucu,es zinu kas un cik daudz ēd viņam
40l ikdiena ar s režimu ir easy pa pilsētu.man uz 95km/h ar kruīzu pa šoseju ēd 10l uz 100km
Bet Janis visu atkal labāk zin
BMW Motorsport International
Vienkārši gribās pamēģināt. Mana filozofija ka ja ņem benzīnu tad pēc iespējas lielāka tilpuma ar vairāk cilindriem.
Man darba vieta mainīs lokāciju, darbs būs blakām mājām, tāpēc auto paliek tikai izklaidei, patēriņš baigi neuztrauc, es jau šobrīd gadā nobraucu zem 20k.
Pa Rīgas propkām es vispār nebraucu, 15-20l patēriņš nav aktuāls man.
Nav jau liela izvēle ar tiem V8 līdz 2006 gadam. (Jo tad ir vēl mazais nodoklis)
Man konkrēti padomā w211 e500 vai xj 4.0 x308
Us44 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:30 Es arī tā īsti nekad neesmu sapratis to sajūsmu par lielajiem dzinējiem. Parasti tie tiek ievietoti lielos, smagos auto un rezultāts ir precīzi nekāds. Uz papīra it kā kaut kāda jauda ir, realitātē no tās jaudas nav ne smakas, liels degvielas patēriņš, dārgi remonti un auto īpašnieks parasti apsver domu par gāzi, lai kaut kā sevi paglābtu no finansiāla kraha :shura:
Nav runa par visādiem M, RS un tamlīdzīgiem auto. Tie vismaz kustās uz priekšu un īpašniekus visticamāk nesatrauc uzturēšanas izmaksas.
Nu nu vecīt,nebrauc auzās
Jauda uz svaru attiecīgi samazinas vai palielinās
Un man jēga bija skaņas dēļ lielā mērā
15l uz 100km ar 4.2 ir loti nereali
ar kompatu pa brugji
A8 smaga govs + patstāvīga pilnpiedziņa, labāk vidējo klasi ar rwd.
Vasarā vienozīmīgi
ar kompatu pa brugji
Forwox rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:17Jautājums nebija attiecināms uz bezceļu disciplīnu. Ko tu ar to griezi iesāksi korķos sildot atmosfēru, un no luksofora uz luksoforu pārvietojoties?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
soreiz Laurim japiekrīt. Ja ar E36, kam teiksim ir tie 190hp un 1300kg ir savi 15L pilsētā normāli braucot (nemarinējot), tad nu A8 svars un 4.2 jauda. Obviously 15L ir sapņi un cerībascipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 12:18Us44 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:30 Es arī tā īsti nekad neesmu sapratis to sajūsmu par lielajiem dzinējiem. Parasti tie tiek ievietoti lielos, smagos auto un rezultāts ir precīzi nekāds. Uz papīra it kā kaut kāda jauda ir, realitātē no tās jaudas nav ne smakas, liels degvielas patēriņš, dārgi remonti un auto īpašnieks parasti apsver domu par gāzi, lai kaut kā sevi paglābtu no finansiāla kraha :shura:
Nav runa par visādiem M, RS un tamlīdzīgiem auto. Tie vismaz kustās uz priekšu un īpašniekus visticamāk nesatrauc uzturēšanas izmaksas.
Nu nu vecīt,nebrauc auzās
Jauda uz svaru attiecīgi samazinas vai palielinās
Un man jēga bija skaņas dēļ lielā mērā
15l uz 100km ar 4.2 ir loti nereali
Being second is being the first of the losers. /Senna/
E36 = 15l imho tikai probkās sežot, atvelkot vai arī kaut kas nav kārtībā motoram.TomSkarsts rakstīja: ↑14 Nov 2019, 12:46soreiz Laurim japiekrīt. Ja ar E36, kam teiksim ir tie 190hp un 1300kg ir savi 15L pilsētā normāli braucot (nemarinējot), tad nu A8 svars un 4.2 jauda. Obviously 15L ir sapņi un cerībascipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 12:18Us44 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:30 Es arī tā īsti nekad neesmu sapratis to sajūsmu par lielajiem dzinējiem. Parasti tie tiek ievietoti lielos, smagos auto un rezultāts ir precīzi nekāds. Uz papīra it kā kaut kāda jauda ir, realitātē no tās jaudas nav ne smakas, liels degvielas patēriņš, dārgi remonti un auto īpašnieks parasti apsver domu par gāzi, lai kaut kā sevi paglābtu no finansiāla kraha :shura:
Nav runa par visādiem M, RS un tamlīdzīgiem auto. Tie vismaz kustās uz priekšu un īpašniekus visticamāk nesatrauc uzturēšanas izmaksas.
Nu nu vecīt,nebrauc auzās
Jauda uz svaru attiecīgi samazinas vai palielinās
Un man jēga bija skaņas dēļ lielā mērā
15l uz 100km ar 4.2 ir loti nereali
Vecīt esmu nobraucis vairāk par diviem gadiem ar savu A6 C5 4.2cipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 11:28JānisK-[JK] rakstīja: ↑14 Nov 2019, 10:43 Neblato, nav tas patēriņa mērītājs precīzs, bez tam pabrauc dienu agresīvāk un tad arī rāda 40l/100km bet tas nenozīmē, ka tas ir faktiskais patēriņš. Ja motoram viss ir kārtībā, lambdas veselas, ar ļoti smagu kāju braucot ikdienā vairāk par reāliem 15l/100km nebūs, tas nav usa V8.
Beidz vecīt sapņot
4.2 nekad nebūs 15l uz 100km,tas ir varbūt ar ļoti vieglu kāju
Un tagad nesāc man liet te savu sūdu
Es ar to auto 2 gadus ikdienā braucu,es zinu kas un cik daudz ēd viņam
40l ikdiena ar s režimu ir easy pa pilsētu.man uz 95km/h ar kruīzu pa šoseju ēd 10l uz 100km
Bet Janis visu atkal labāk zin
Un jā Jānis zin labāk, tu kārtējo reizi pierādi, ka nesaproti elementāras lietas, pamācies kā pēc kāda principa un kā strādā patēriņa mērīšana Ieraugi ko rāda ekrānā un blato, ka tāds ir patēriņš
Blje Tu esi tak cirvis
Es ar pilnu bāku max 200 lidz 260km pa pilsetu varu nobraukt-un ar dzineju man viss ir kartibā
Tak beidz liet te huiņu vienreiz
Man bralis ar 2.7 bityrbo quattro a6 c5 pat nevar izlist zem 20l uz 100km
Tu cilvekam kurs 13 gadus parsvara ar audi nobraucis un visi bija quattro meğini te iestastit savu slimo fantaziju
Es aizvakar paradiju tavu rakstito par qauttro cilvekam kuram ir savs servis un 10 gadus ar quattro nobrauca rallija-viņa atbilde bija isa un kodoliga-Tu esi daunis
Es pirms 1 meneša pārdevu 2.5tdi a6 c5 quattro
Pat tam.bija pilseta 13l uz 100km ta kā beidz man te dirst suņa murgus vecīt
Es ar pilnu bāku max 200 lidz 260km pa pilsetu varu nobraukt-un ar dzineju man viss ir kartibā
Tak beidz liet te huiņu vienreiz
Man bralis ar 2.7 bityrbo quattro a6 c5 pat nevar izlist zem 20l uz 100km
Tu cilvekam kurs 13 gadus parsvara ar audi nobraucis un visi bija quattro meğini te iestastit savu slimo fantaziju
Es aizvakar paradiju tavu rakstito par qauttro cilvekam kuram ir savs servis un 10 gadus ar quattro nobrauca rallija-viņa atbilde bija isa un kodoliga-Tu esi daunis
Es pirms 1 meneša pārdevu 2.5tdi a6 c5 quattro
Pat tam.bija pilseta 13l uz 100km ta kā beidz man te dirst suņa murgus vecīt
ar kompatu pa brugji
Kārtējo reizi pārliecinos, ka tu esi, mazs grūti audzināms bērns, pieauguša cilvēka ķermenīcipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 13:18 Blje Tu esi tak cirvis
Es ar pilnu bāku max 200 lidz 260km pa pilsetu varu nobraukt-un ar dzineju man viss ir kartibā
Tak beidz liet te huiņu vienreiz
Man bralis ar 2.7 bityrbo quattro a6 c5 pat nevar izlist zem 20l uz 100km
Tu cilvekam kurs 13 gadus parsvara ar audi nobraucis un visi bija quattro meğini te iestastit savu slimo fantaziju
Es aizvakar paradiju tavu rakstito par qauttro cilvekam kuram ir savs servis un 10 gadus ar quattro nobrauca rallija-viņa atbilde bija isa un kodoliga-Tu esi daunis
Es pirms 1 meneša pārdevu 2.5tdi a6 c5 quattro
Pat tam.bija pilseta 13l uz 100km ta kā beidz man te dirst suņa murgus vecīt
m52B28 kompakts sportiskā braukšanas stilā ar 3.64 lsd ap, zem 10 l brauc, nez mega satiksmē moš max 12 -13. 15l tur toč zemē līst tad, vai arī kompis nepareizi rēķina. Ikdienā patīk dīzeļa un automāta apvienojums, 600+nm pie 1700rpm , ikdienā vairāk pa 2,2 k rmp nav kur griest, uz vietas kruķoties max 9,5l , dalijā braucu ar 8.5. , kružējot pa šosi vispār smieklīga apetīte.
e36
JānisK-[JK] rakstīja: ↑14 Nov 2019, 13:20Kārtējo reizi pārliecinos, ka tu esi, mazs grūti audzināms bērns, pieauguša cilvēka ķermenīcipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 13:18 Blje Tu esi tak cirvis
Es ar pilnu bāku max 200 lidz 260km pa pilsetu varu nobraukt-un ar dzineju man viss ir kartibā
Tak beidz liet te huiņu vienreiz
Man bralis ar 2.7 bityrbo quattro a6 c5 pat nevar izlist zem 20l uz 100km
Tu cilvekam kurs 13 gadus parsvara ar audi nobraucis un visi bija quattro meğini te iestastit savu slimo fantaziju
Es aizvakar paradiju tavu rakstito par qauttro cilvekam kuram ir savs servis un 10 gadus ar quattro nobrauca rallija-viņa atbilde bija isa un kodoliga-Tu esi daunis
Es pirms 1 meneša pārdevu 2.5tdi a6 c5 quattro
Pat tam.bija pilseta 13l uz 100km ta kā beidz man te dirst suņa murgus vecīt
Es??
Tak paskaties savus murgus
Tu meğini iestastīt cilvēkiem pasakas
ar kompatu pa brugji
Kā ir ar DISA vārstu lielo uz n52b25, viņu var pirkt jaunu tikai oem jeb der kāds cits.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- …
- 470
- chevron_right