110kw dzinējs.
Bmw e46 2.0d 110kw dzinējs ( jau ar 2 termostatiem)
2004.gada
Sanāca diezgan liela šmuce ar nolādētajām swirl flap
Pagaidām ir zināms,ka vienam tam podam kompresija apaļa 0
iespēja par vārstiem? 100%,ka arī vēl tālāk būs viss slikti...
kādi ieteikumi?
Pirms šī visa motors,strādāja ļoti labii..
Pats jau gribētu atstāt šo motoru,protams restaurējot.
cik tas ir idevīgi?
vai meklēt uzreiz motoru?
Ir ko piedāvāt? gatavs piedāvājumiem. interesē tikai pārbaudāms,vai arī ja izņemts,vismaz kāda garantija.
2004.gada
Sanāca diezgan liela šmuce ar nolādētajām swirl flap
Pagaidām ir zināms,ka vienam tam podam kompresija apaļa 0
iespēja par vārstiem? 100%,ka arī vēl tālāk būs viss slikti...
kādi ieteikumi?
Pirms šī visa motors,strādāja ļoti labii..
Pats jau gribētu atstāt šo motoru,protams restaurējot.
cik tas ir idevīgi?
vai meklēt uzreiz motoru?
Ir ko piedāvāt? gatavs piedāvājumiem. interesē tikai pārbaudāms,vai arī ja izņemts,vismaz kāda garantija.
iekrītot flapei motorā tā parasti stipri sadragā gan virzuli gan galvu, saltās metāla daļas vēl iziet cauri turbīnai. Ja ar to flapi podā ilgi tika pabraukts, tad liela iespēja, ka ir sadauzīta arī konkrētā cilinda klaņa šāle un ir līks klanis un sadauzīta kloķene.
Tākā vari izdarī secinājumus. Atvērsi motoru un visu redzēsi.
Tākā vari izdarī secinājumus. Atvērsi motoru un visu redzēsi.
Beidz biedēt cilvēkus tur var būt ļoti dažādi, vajag vienkārši taisīt vaļā un skatīties
visizplatītākais scenārijs ir ižķeksē klapi, nomaina galvu vai vārstus un pārdod auto.... tāpēc maz ko redzam un dzirdam par reālām sekām.
Ar klapēm ir bēdīgi, jo objekts diezgan liels.
Kompresijai esot apaļai nullei, visticamāk ir līki vārsti.
Kā AF's minēja, ja vēl pabraukts ar to klapi podā, var būt lieli sūdi.
Neatverot motoru, nezinās, cik skāde liela.
Salīdzinoši nesen atdzīvināju līdzīgu scenāriju ar E39 M57, tur gan kvēlsceces gals pie vainas.
Rezultējoši, līki vārsti vienam podam, un, nez kāpēc, divi virzuļi sadauzīti.
Pilns galvas remonts, lietoti virzuļi ar klaņiem, daudz blīves un gumijas, beigās kaut kas ap 800 nostājās.
Ja atverot motoru rādās galīgi kapi, bet auto mīļš, un bundža dzīva, rentablāk būs ieswapot citu 110kw motoru, nekā remontēt esošo. Es gan nezinu, cik šobrīd prasa par M47, bet nu arī - kaķis maisā.
Kompresijai esot apaļai nullei, visticamāk ir līki vārsti.
Kā AF's minēja, ja vēl pabraukts ar to klapi podā, var būt lieli sūdi.
Neatverot motoru, nezinās, cik skāde liela.
Salīdzinoši nesen atdzīvināju līdzīgu scenāriju ar E39 M57, tur gan kvēlsceces gals pie vainas.
Rezultējoši, līki vārsti vienam podam, un, nez kāpēc, divi virzuļi sadauzīti.
Pilns galvas remonts, lietoti virzuļi ar klaņiem, daudz blīves un gumijas, beigās kaut kas ap 800 nostājās.
Ja atverot motoru rādās galīgi kapi, bet auto mīļš, un bundža dzīva, rentablāk būs ieswapot citu 110kw motoru, nekā remontēt esošo. Es gan nezinu, cik šobrīd prasa par M47, bet nu arī - kaķis maisā.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
daudz netika pabrauktsZurkmobilia rakstīja: ↑05 Dec 2019, 15:25 Ar klapēm ir bēdīgi, jo objekts diezgan liels.
Kompresijai esot apaļai nullei, visticamāk ir līki vārsti.
Kā AF's minēja, ja vēl pabraukts ar to klapi podā, var būt lieli sūdi.
Neatverot motoru, nezinās, cik skāde liela.
Salīdzinoši nesen atdzīvināju līdzīgu scenāriju ar E39 M57, tur gan kvēlsceces gals pie vainas.
Rezultējoši, līki vārsti vienam podam, un, nez kāpēc, divi virzuļi sadauzīti.
Pilns galvas remonts, lietoti virzuļi ar klaņiem, daudz blīves un gumijas, beigās kaut kas ap 800 nostājās.
Ja atverot motoru rādās galīgi kapi, bet auto mīļš, un bundža dzīva, rentablāk būs ieswapot citu 110kw motoru, nekā remontēt esošo. Es gan nezinu, cik šobrīd prasa par M47, bet nu arī - kaķis maisā.
principā.braucot pazuda stobrs,kaut kā nostrādāja,ka uz reiz noslapēju...Rwd_ rakstīja: ↑05 Dec 2019, 16:02daudz netika pabrauktsZurkmobilia rakstīja: ↑05 Dec 2019, 15:25 Ar klapēm ir bēdīgi, jo objekts diezgan liels.
Kompresijai esot apaļai nullei, visticamāk ir līki vārsti.
Kā AF's minēja, ja vēl pabraukts ar to klapi podā, var būt lieli sūdi.
Neatverot motoru, nezinās, cik skāde liela.
Salīdzinoši nesen atdzīvināju līdzīgu scenāriju ar E39 M57, tur gan kvēlsceces gals pie vainas.
Rezultējoši, līki vārsti vienam podam, un, nez kāpēc, divi virzuļi sadauzīti.
Pilns galvas remonts, lietoti virzuļi ar klaņiem, daudz blīves un gumijas, beigās kaut kas ap 800 nostājās.
Ja atverot motoru rādās galīgi kapi, bet auto mīļš, un bundža dzīva, rentablāk būs ieswapot citu 110kw motoru, nekā remontēt esošo. Es gan nezinu, cik šobrīd prasa par M47, bet nu arī - kaķis maisā.
Pēctam iedarbinājā,lai saprastu kas notiek...
nebija ne jausmas,ka klapite
Nu dod vien kādam nocelt galvu, lai redzētu, kāds rezultāts ir pašos cilindros.
Interneta diagnostika/gudra sprediķošana šajā gadījumā neko daudz nedos.
BTW, runājot par rezultātu, M57 rūca kā jauns (nosacīti, pie ~300 odometrā, kas konkrētā auto gadījumā likās šķietami īsts nobraukums). Protams, pie reizes tika izdarīts daudz un dikti par un ap, ne tikai novērsts defekts, bet es nobraucu tuvu 10K bez problēmām, un domāju, ka jaunais īpašnieks varēs nobraukt vēl tik pat, cik odometrā.
LINKS
Interneta diagnostika/gudra sprediķošana šajā gadījumā neko daudz nedos.
BTW, runājot par rezultātu, M57 rūca kā jauns (nosacīti, pie ~300 odometrā, kas konkrētā auto gadījumā likās šķietami īsts nobraukums). Protams, pie reizes tika izdarīts daudz un dikti par un ap, ne tikai novērsts defekts, bet es nobraucu tuvu 10K bez problēmām, un domāju, ka jaunais īpašnieks varēs nobraukt vēl tik pat, cik odometrā.
LINKS
Pēdējais labojis Zurkmobilia - 05 Dec 2019, 17:51, kopā labots 1 reizi.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Zurkmobilia rakstīja: ↑05 Dec 2019, 16:19 Nu dod vien kādam nocelt galvu, lai redzētu, kāds rezultāts ir pašos cilindros.
Interneta diagnostika/gudra sprediķošana šajā gadījumā neko daudz nedos.
BTW, runājot par rezultātu, M57 rūca kā jauns (nosacīti, pie ~300 odometrā, kas konkrētā auto gadījumā likās šķietami īsts nobraukums). Protams, pie reizes tika izdarīts daudz un dikti par un ap, ne tikai novērsts defekts, bet es nobraucu tuvu 10K bez problēmām, un domāju, ka jaunais īpašnieks varēs nobraukt vēl tik pat.
LINKS
Protams,pats esmu Valmierā, bet ir divi uzticami meistari, tikai pieejami jaunajā gadā.Zurkmobilia rakstīja: ↑05 Dec 2019, 16:19 Nu dod vien kādam nocelt galvu, lai redzētu, kāds rezultāts ir pašos cilindros.
Interneta diagnostika/gudra sprediķošana šajā gadījumā neko daudz nedos.
BTW, runājot par rezultātu, M57 rūca kā jauns (nosacīti, pie ~300 odometrā, kas konkrētā auto gadījumā likās šķietami īsts nobraukums). Protams, pie reizes tika izdarīts daudz un dikti par un ap, ne tikai novērsts defekts, bet es nobraucu tuvu 10K bez problēmām, un domāju, ka jaunais īpašnieks varēs nobraukt vēl tik pat.
LINKS
Ar neziņu galvā.
Up...
Dzinējam beigas.
Tātad esmu e46 110kw m47d 2004.gada motora meklējumos..
mekēju tiešām labu dzinēju,kapus nepiedāvāt....
Dzinējam beigas.
Tātad esmu e46 110kw m47d 2004.gada motora meklējumos..
mekēju tiešām labu dzinēju,kapus nepiedāvāt....
Nu davai smalkāku razkladu, kas tieši kirdik un kādu bilditi
[/img]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās ka virzulis ir izkusis
ar kompatu pa brugji
Šodien iegādāts cits dzinējs..
Jasala visi sīkumi jauni un tiks celts iekšā
Jasala visi sīkumi jauni un tiks celts iekšā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.