PRIKOLI
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- chevron_right
eeee kapēc es nevaru plusiņu iedot?
E36 nav ne vainas , bet ja būtu nauda sen būtu pārsēdies no sitas miskastes uz e9x
Kāpēc tieši uz e91?
Ar ko tas ir slikts?
nu ja man būtu jāņem līzingā e9x vai žurka es labāk paņemtu e9x cipruss!
Labs prikols, šeit tak lielai daļai līzingu pat žurkai nedod, kur nu vēl e9x
Bļjaaa....
Personīgi žurka patīk tikai ārēji vizuāli, salons un auto tehniskā struktūra ne ar ko neatšķiras ar pārējiem 90's ar cirvi izcirstajiem vāciešiem.
E9* pēc e46 liekas drusku solis atpakaļ, kad no top end kvalitātes salona daļām BMW izlēma ietaupīt un salika dafiga pretigās plastmasas, dzinēju piedāvājums mega plašs un savā klasē jaudīgākais, bet tomēr liekas ka BMW tolaik uztaisīja daudz labāku auto, bet marketologi izlēma šo to atvilkt atpakaļ un atstāt nākošajam. F3* liekas kā viens no pilnvērtīgājaiem, gan komforta, gan dinamikas, gan vadāmības ziņā. G sēriju nevar spriest, tik vienu reizi tādu klātienē pētiju nav sanācis iztirzāt pilnvērtīgi , pietam 330i ar 4cl likās stipri gay ar to ka jaudas mazāk kā 2xiepriekšējām 330i paaudzēm.
E30 ir žigulis manā skatījumā, smuks, bet žigulis :(
Nu ko, gaidu Jūsu lidojošos akmeņus laimīgo jauno gadu.
E9* pēc e46 liekas drusku solis atpakaļ, kad no top end kvalitātes salona daļām BMW izlēma ietaupīt un salika dafiga pretigās plastmasas, dzinēju piedāvājums mega plašs un savā klasē jaudīgākais, bet tomēr liekas ka BMW tolaik uztaisīja daudz labāku auto, bet marketologi izlēma šo to atvilkt atpakaļ un atstāt nākošajam. F3* liekas kā viens no pilnvērtīgājaiem, gan komforta, gan dinamikas, gan vadāmības ziņā. G sēriju nevar spriest, tik vienu reizi tādu klātienē pētiju nav sanācis iztirzāt pilnvērtīgi , pietam 330i ar 4cl likās stipri gay ar to ka jaudas mazāk kā 2xiepriekšējām 330i paaudzēm.
E30 ir žigulis manā skatījumā, smuks, bet žigulis :(
Nu ko, gaidu Jūsu lidojošos akmeņus laimīgo jauno gadu.
Es kaut kad nākotnē gribētu f3x kā otro daily auto, izteikti zema sēdpozīcija un ļoti tālu regulējās stūre salīdzinot ar e46 e9x, + riteņa ārējais diametrs lielāks (attiecīgi komfortablāks) ja e36/e46/e9x priekšā ir 225/45/17 tad F3x jau ir 225/50/17
Vienīgi nez kas būs ar dīzeļiem pēc 3-5 gadi? (nodokļi/aizliegumi) jo benzīnu normālu nav.
Vienīgi nez kas būs ar dīzeļiem pēc 3-5 gadi? (nodokļi/aizliegumi) jo benzīnu normālu nav.
kars apslimis? patīk kuģi tagad?kars rakstīja: ↑31 Dec 2019, 14:07 Es kaut kad nākotnē gribētu f3x kā otro daily auto, izteikti zema sēdpozīcija un ļoti tālu regulējās stūre salīdzinot ar e46 e9x, + riteņa ārējais diametrs lielāks (attiecīgi komfortablāks) ja e36/e46/e9x priekšā ir 225/45/17 tad F3x jau ir 225/50/17
Vienīgi nez kas būs ar dīzeļiem pēc 3-5 gadi? (nodokļi/aizliegumi) jo benzīnu normālu nav.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kā otro auto*
E46 ir identisks e36 salona ertuma ziņā-AF- rakstīja: ↑31 Dec 2019, 13:52 Personīgi žurka patīk tikai ārēji vizuāli, salons un auto tehniskā struktūra ne ar ko neatšķiras ar pārējiem 90's ar cirvi izcirstajiem vāciešiem.
E9* pēc e46 liekas drusku solis atpakaļ, kad no top end kvalitātes salona daļām BMW izlēma ietaupīt un salika dafiga pretigās plastmasas, dzinēju piedāvājums mega plašs un savā klasē jaudīgākais, bet tomēr liekas ka BMW tolaik uztaisīja daudz labāku auto, bet marketologi izlēma šo to atvilkt atpakaļ un atstāt nākošajam. F3* liekas kā viens no pilnvērtīgājaiem, gan komforta, gan dinamikas, gan vadāmības ziņā. G sēriju nevar spriest, tik vienu reizi tādu klātienē pētiju nav sanācis iztirzāt pilnvērtīgi , pietam 330i ar 4cl likās stipri gay ar to ka jaudas mazāk kā 2xiepriekšējām 330i paaudzēm.
E30 ir žigulis manā skatījumā, smuks, bet žigulis :(
Nu ko, gaidu Jūsu lidojošos akmeņus laimīgo jauno gadu.
Salons principā ir 1-1
ar kompatu pa brugji
Tikai materiālu un salikšana kvalitāte iekš e46 ir krietni labāka, e46 ergo ziņā vēl stūre regulējās dziļumā.
Paskatijos ss, F3x 330d maksā vidēji vienādi vai pat dārgāk kā 5er F10 530d, tikai 5er ir krietni lielāks piedāvājums.
Abi vēl padārgi maksā, ņemt līzingā 10k+ euro vērtu auto kam beigusies garantija... nu hvz..
Nekas tomēr nepārspēj "Bangeronomics"
Paskatijos ss, F3x 330d maksā vidēji vienādi vai pat dārgāk kā 5er F10 530d, tikai 5er ir krietni lielāks piedāvājums.
Abi vēl padārgi maksā, ņemt līzingā 10k+ euro vērtu auto kam beigusies garantija... nu hvz..
Nekas tomēr nepārspēj "Bangeronomics"
10k un bez garantijas tas ir adekvats ciparskars rakstīja: ↑31 Dec 2019, 14:26 Tikai materiālu un salikšana kvalitāte iekš e46 ir krietni labāka, e46 ergo ziņā vēl stūre regulējās dziļumā.
Paskatijos ss, F3x 330d maksā vidēji vienādi vai pat dārgāk kā 5er F10 530d, tikai 5er ir krietni lielāks piedāvājums.
Abi vēl padārgi maksā, ņemt līzingā 10k+ euro vērtu auto kam beigusies garantija... nu hvz..
Nekas tomēr nepārspēj "Bangeronomics"
Ka man čoms teica,ja ņem rs7 tad tikai ar garantiju,jo rs7 bremses nomainit ar diskiem izmaksa 20k
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- chevron_right