m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right
Čiptūnings un regulēšana ir atškirīgas lietas
Ms41 nočipot te daudzi var
Ms41 nočipot te daudzi var
Kuram te ir M50/M54 sadaleņu toolis? Labprāt aizņemtos par atlīdzību
Ir man uz nomu, nēesmu rīdzinieks, bet varu nogādāt.
Ja ir interese zvani 291324 viens četri.
Ja ir interese zvani 291324 viens četri.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Laba diena, īsumā k;ads var padalīties ar m52b28tu čipošanas ieguvumu? vai ir kāda atšķirība no stock? saprotu ka tas nav turbo motors,kuram tur jaudu diezgan var pacelt! Interesē vai vispār jēga čipot! Auto e46
Bmw ututuuuu
Izmesta zemē nauda
Man par v8 čipošanu pajautaja ap 400 eiro un pateica ka max 8hp pienaks
Man par v8 čipošanu pajautaja ap 400 eiro un pateica ka max 8hp pienaks
ar kompatu pa brugji
Viss skaidrs,paldies!
Bmw ututuuuu
Ir, kādus 5-10 hp iegūsi pie tiem kuri tev tur palikuši. Maksā 50€.krishinieks rakstīja: ↑14 Jan 2020, 09:55 Laba diena, īsumā k;ads var padalīties ar m52b28tu čipošanas ieguvumu? vai ir kāda atšķirība no stock? saprotu ka tas nav turbo motors,kuram tur jaudu diezgan var pacelt! Interesē vai vispār jēga čipot! Auto e46
P.s par v8 audi čipot tik dārgi tāpēc ka huiņa.
Ko tieši regulē ms4x lai dabūtu tos HP,
Piem ja man ir m50 ieplūdnieks, var attiecīgi pieregulēt lai no viņa būtu lielāks labums?
Piem ja man ir m50 ieplūdnieks, var attiecīgi pieregulēt lai no viņa būtu lielāks labums?
Var un vajag. Ko regule - nepateikšu, bet regulejoties pie sakariga meistara man izlidzinaja to bedri, kas ar M50 iepludnieku rodas līdz 4.5krpm.
Divvanosīgajam var spēlēties ar vanosiem, var panākt labāku cilindru pildījumu kautkādos diapazonos. Tāpat lejot labu e98 var agrākas aizdedzes piegriest. Max hp pieaugums nebūs liels, jo viņš tāpat sāk smakt pie lieliem rpm, bet tik un tā arī tahometra vidusdaļa paliks stiprākas. Ja korekti pagroza kompi, tad žopometrs vienmēr priecīgs paliek
Kas jādara lai nesmok pēc 6k?
Sadalenes/zirneklis? Vis kopā?
Sadalenes/zirneklis? Vis kopā?
AF - no offense, bet kas tur Tavuprāt ir tāds sarežģīts vai kosmisks? (Iepriekš arī esi minējis par šo tēmu, ka labi saregulēt būs dārgi tos ms4x)
Varbūt es ko ļoti palaidis garām, bet ja vinš ir atmo - degvielas kartēs tikpat kā darīt nav ko, vadība jau stockā labi tiek galā.
Un aizdedzi pieregulēt taču arī diezgan vienkārši ar attiecīgu logošanos pie knock adaptācijām :?
Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
Varbūt es ko ļoti palaidis garām, bet ja vinš ir atmo - degvielas kartēs tikpat kā darīt nav ko, vadība jau stockā labi tiek galā.
Un aizdedzi pieregulēt taču arī diezgan vienkārši ar attiecīgu logošanos pie knock adaptācijām :?
Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
Savulaik bija video vai raksts, kur vīri centās rev-hang samazināt ar vanosiem kko ņemoties. 2 motorus nokāva līdz sanāca jēdzīgi laikam. Bet vairs neatrodu to video/rakstu :/Valtmeikers rakstīja: ↑14 Jan 2020, 18:52 Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ko Tu domā ar rev-hang?TomSkarsts rakstīja: ↑14 Jan 2020, 21:32Savulaik bija video vai raksts, kur vīri centās rev-hang samazināt ar vanosiem kko ņemoties. 2 motorus nokāva līdz sanāca jēdzīgi laikam. Bet vairs neatrodu to video/rakstu :/Valtmeikers rakstīja: ↑14 Jan 2020, 18:52 Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
To, ka M52 toč, hvz kā M50 apgriezieni salīdzinoši ilgi turās augšā.Valtmeikers rakstīja: ↑14 Jan 2020, 21:47Ko Tu domā ar rev-hang?TomSkarsts rakstīja: ↑14 Jan 2020, 21:32Savulaik bija video vai raksts, kur vīri centās rev-hang samazināt ar vanosiem kko ņemoties. 2 motorus nokāva līdz sanāca jēdzīgi laikam. Bet vairs neatrodu to video/rakstu :/Valtmeikers rakstīja: ↑14 Jan 2020, 18:52 Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
Pārspīlēts piemērs - tukšgaitas vārsts, kas brīvi nekustās. RPM nekrīt tik ātri kā gribētos.
Arī ar visu kārtībā tas notiek salīdzinoši lēni un ir vīri, kas ar to cīnās.
edit: rekur sadaļa par deceleration - http://romraider.com/forum/viewtopic.php?f=58&t=11393
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tak visos ms4x ir atsevišķas decelerācijas kartes kuras aiztikt priekš tā. Izklausās dikti sviestaini, aiztikt vanosu/us šim nolūkam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right