Ilgtermiņa E46
Ir uznākusi vēlme padalīties ar savu stāstu.
2013. gada sākumā no Vācijas tika atvests mans BMW E46.
No rūpnīcas M54B22, manuāla kārba, nekāda komplektācija, nedaudz sists purns, oriģinālais nobraukums 100 000 km, īsumā ideāls ikdienas auto.
Tika veikata mazā apkopīte. Un kā jau ikdienas auto, pirmajā nedēļā jau bija uz Voss dīķa. Tālāk bija slikta ideja, par neglītu taisno izplūdi. Vel sliktāka ideja bija turpināt ar platiem diskiem, augstām riepām un nesēdinātu auto.. Izpūtēju ātri pārtaisīts, kā nākas No džipa aizgāju otrā galējībā, auto sēdināts uz lētjām ķīnas koilām, lieki piebilsts, ka briesmīga lieta, ko izdarīt mašīnai. Ziemā cits skats Nākamajā vasarā uzlikts kupejas bamperis. Sāku vingrināt rokas trasē, tajā laikā, bija tautai draudzīgs seriāls Street Stock. Atklāju variantu, kā eņģeļacis kombinēt ar smuki tonētu lampu, nesabojājot reflektorus. (Plēve jālīmē pāri eņģelim, nevis lampas reflektorā) Nākamajā ziemā auto uzcelts augstāk, jo iepatikās doma par ziemas kausiem un tomēr tas ir ikdienas auto, ar kuru ziemā jāspēj nokļūt no punkta A uz punktu B. Vai aizbraukt uz kalnu. Tad beidzās galvas blīve, joprojām nesaprotu, kāpēc tika atjaunots šis motors nevis likts 3.0 Beidzot bija skaidrs, ka bez bloķa vairs nespēju dzīvot, bet ikdienā braukt ar metinātu nebūs variants. Tad nu mašīnai uzlikts M3 pusrāmis ar reduktoru. Uzreiz cits auto, tagad nesaprotu cilvēkus, kas var braukt RWD bez bloķa
Vasaras sezonā atkal nobraukts kāds posms pa trasi. Un nokurināti pāris riepu komplekti. Nabaga 2.2 motoram uzliku M50 ieplūdes kolektoru. Neportējot galvu noteikti nav jāga! Auto tika turpināts braukt trasē, bet sāka izrādīt vājības, kā ikdienas auto. Vienā jaukā dienā mašīnai aizdegās motor telpa (Visticamāk, ka kur degvielu spieda garām). Sakusa motora vadi un biju atradis sev attaisnojumu, lai krāmētu iekšā M54B30. Protams, pirms likšanas samianītas lietas, kas jāmaina + uzlikts mistiskas izcelsmes izplūdes kolektors. Lieki teikt, ka jaunais motors grieza labāk. Uz šo sezonu biju nobriedis uzbraukt ko nopietnāku Baltic time attack, lai to paveiktu bija nedaudz jāieguldās.
Bilstein B6 amortizatori
Ebach Pro atsperes
Priekšā ekscentriskās poli bukses
Ferodo Raicing kluči
Ate power diski
Hella armētās bremžu šļauciņas
TA technix aizmugurējās regulējamās ķegas. (nekad un nevienam neiesaku!!!) Nobraukts pirmais posms Pērnavā (Ļoti interesanta un ātra trase) Tika secināts, ka mans 3.0 galīgi nav dzīvs, un arī riepas man bija ļoti nepiemērotas. Nākamā iespēja tikt trasē bija 3er.lv pasākums Biķerniekos. Uz šo pasākumu biju atrisinājis problēmu uzliktas jaunas yokohama advan neova ad08, R15 205/50. Negribēju likt uz neglītiem diskiem, tāpēc iedevu čomam norestaurēt diskus, kas jau sen mētājās garāžā. Šis arī izrādījās pēdējais ko izdevās šajā sezonā nobraukt.
Pēc pasākuma sāku meklēt kur pazudusi jauda.
Norestaurēju vanusu un pie reizes samainiju augšējo ķēdes spriegotāju, rezultāts lielisks.
Pie reizes uzlikts standarta čips, pie Turbočipa, bet par to cits stāsts.
Esot sajūsmā par atgūto jaudu, protams vajadzēja patīt saules un... Standarta BMW slimība, nolūza eļļas sūknim asīte. Rezultātā aprautas šāles. Par laimi pmatšāles veselas, līdz ar to no apakšas varēja salikt jaunas. Motoru relatīvi ātri salika, bet tad pārsitu M3 reduktoru, paša stulbuma pēc
Ņemot nost aizmugurējo pusrāmi atklājās, biedējošs skats. Jaunās TA technix ķegas abās pusēs saliekušās un atvērušās pa metinājumu. Par cik šis vairs nav ikdienas auto, nolēmu pamēģināt metinātu reduktoru. Protams, lai uzliktu atkal jāliek standarta pusrāmis. Šobrīd auto ir labā tehniskā stāvoklī, bet uz vizuālo pēdējie gai ir atstājuši sekas Tas tā, ļoti īsumā.
2013. gada sākumā no Vācijas tika atvests mans BMW E46.
No rūpnīcas M54B22, manuāla kārba, nekāda komplektācija, nedaudz sists purns, oriģinālais nobraukums 100 000 km, īsumā ideāls ikdienas auto.
Tika veikata mazā apkopīte. Un kā jau ikdienas auto, pirmajā nedēļā jau bija uz Voss dīķa. Tālāk bija slikta ideja, par neglītu taisno izplūdi. Vel sliktāka ideja bija turpināt ar platiem diskiem, augstām riepām un nesēdinātu auto.. Izpūtēju ātri pārtaisīts, kā nākas No džipa aizgāju otrā galējībā, auto sēdināts uz lētjām ķīnas koilām, lieki piebilsts, ka briesmīga lieta, ko izdarīt mašīnai. Ziemā cits skats Nākamajā vasarā uzlikts kupejas bamperis. Sāku vingrināt rokas trasē, tajā laikā, bija tautai draudzīgs seriāls Street Stock. Atklāju variantu, kā eņģeļacis kombinēt ar smuki tonētu lampu, nesabojājot reflektorus. (Plēve jālīmē pāri eņģelim, nevis lampas reflektorā) Nākamajā ziemā auto uzcelts augstāk, jo iepatikās doma par ziemas kausiem un tomēr tas ir ikdienas auto, ar kuru ziemā jāspēj nokļūt no punkta A uz punktu B. Vai aizbraukt uz kalnu. Tad beidzās galvas blīve, joprojām nesaprotu, kāpēc tika atjaunots šis motors nevis likts 3.0 Beidzot bija skaidrs, ka bez bloķa vairs nespēju dzīvot, bet ikdienā braukt ar metinātu nebūs variants. Tad nu mašīnai uzlikts M3 pusrāmis ar reduktoru. Uzreiz cits auto, tagad nesaprotu cilvēkus, kas var braukt RWD bez bloķa
Vasaras sezonā atkal nobraukts kāds posms pa trasi. Un nokurināti pāris riepu komplekti. Nabaga 2.2 motoram uzliku M50 ieplūdes kolektoru. Neportējot galvu noteikti nav jāga! Auto tika turpināts braukt trasē, bet sāka izrādīt vājības, kā ikdienas auto. Vienā jaukā dienā mašīnai aizdegās motor telpa (Visticamāk, ka kur degvielu spieda garām). Sakusa motora vadi un biju atradis sev attaisnojumu, lai krāmētu iekšā M54B30. Protams, pirms likšanas samianītas lietas, kas jāmaina + uzlikts mistiskas izcelsmes izplūdes kolektors. Lieki teikt, ka jaunais motors grieza labāk. Uz šo sezonu biju nobriedis uzbraukt ko nopietnāku Baltic time attack, lai to paveiktu bija nedaudz jāieguldās.
Bilstein B6 amortizatori
Ebach Pro atsperes
Priekšā ekscentriskās poli bukses
Ferodo Raicing kluči
Ate power diski
Hella armētās bremžu šļauciņas
TA technix aizmugurējās regulējamās ķegas. (nekad un nevienam neiesaku!!!) Nobraukts pirmais posms Pērnavā (Ļoti interesanta un ātra trase) Tika secināts, ka mans 3.0 galīgi nav dzīvs, un arī riepas man bija ļoti nepiemērotas. Nākamā iespēja tikt trasē bija 3er.lv pasākums Biķerniekos. Uz šo pasākumu biju atrisinājis problēmu uzliktas jaunas yokohama advan neova ad08, R15 205/50. Negribēju likt uz neglītiem diskiem, tāpēc iedevu čomam norestaurēt diskus, kas jau sen mētājās garāžā. Šis arī izrādījās pēdējais ko izdevās šajā sezonā nobraukt.
Pēc pasākuma sāku meklēt kur pazudusi jauda.
Norestaurēju vanusu un pie reizes samainiju augšējo ķēdes spriegotāju, rezultāts lielisks.
Pie reizes uzlikts standarta čips, pie Turbočipa, bet par to cits stāsts.
Esot sajūsmā par atgūto jaudu, protams vajadzēja patīt saules un... Standarta BMW slimība, nolūza eļļas sūknim asīte. Rezultātā aprautas šāles. Par laimi pmatšāles veselas, līdz ar to no apakšas varēja salikt jaunas. Motoru relatīvi ātri salika, bet tad pārsitu M3 reduktoru, paša stulbuma pēc
Ņemot nost aizmugurējo pusrāmi atklājās, biedējošs skats. Jaunās TA technix ķegas abās pusēs saliekušās un atvērušās pa metinājumu. Par cik šis vairs nav ikdienas auto, nolēmu pamēģināt metinātu reduktoru. Protams, lai uzliktu atkal jāliek standarta pusrāmis. Šobrīd auto ir labā tehniskā stāvoklī, bet uz vizuālo pēdējie gai ir atstājuši sekas Tas tā, ļoti īsumā.
Instagram: @bad_idea_racing
Piekare:
Bilstein B6 amortizatori
Ebach Pro atsperes
Priekšā ekscentriskās poli bukses
Myle HD plaukti
Aizmugures pusrāmim un reduktoram poli bukses 3B motosport
Aizmugurē resnāks stabilizatora stienis, ar poli buksēm.
Priekšā M3 stabilizatora stienis.
Metināts reduktors
933 Glāžu atsaites, priekša + aizmugure
Bremzes:
Lielāki suporti no 328i, priekša + aizmugure
Ferodo Raicing kluči, priekša + aizmugure
Ate power diski, priekša + aizmugure
Hella armētās bremžu šļauciņas, priekša + aizmugure
Salons:
Melnie griezti
Auduma recaro beņķi
Melnais paklājs
Melns panelis
933 šifterītis
Šur tur ietaupīts svars
Motors:
M54B30
Izplūdes kolektors
Vienmasas spararats
Dīzeļa kurvis
Kārbas spilveni no e46 m3
čips
Bilstein B6 amortizatori
Ebach Pro atsperes
Priekšā ekscentriskās poli bukses
Myle HD plaukti
Aizmugures pusrāmim un reduktoram poli bukses 3B motosport
Aizmugurē resnāks stabilizatora stienis, ar poli buksēm.
Priekšā M3 stabilizatora stienis.
Metināts reduktors
933 Glāžu atsaites, priekša + aizmugure
Bremzes:
Lielāki suporti no 328i, priekša + aizmugure
Ferodo Raicing kluči, priekša + aizmugure
Ate power diski, priekša + aizmugure
Hella armētās bremžu šļauciņas, priekša + aizmugure
Salons:
Melnie griezti
Auduma recaro beņķi
Melnais paklājs
Melns panelis
933 šifterītis
Šur tur ietaupīts svars
Motors:
M54B30
Izplūdes kolektors
Vienmasas spararats
Dīzeļa kurvis
Kārbas spilveni no e46 m3
čips
Instagram: @bad_idea_racing
B8 piekarē nebūtu bijis labāk? B6 jau vairāk pozicionē uz +/- stock augstumu
Bet nu kopumā, tehniski viss ir jauki
Bet nu kopumā, tehniski viss ir jauki
Jā, ar auto augstumu neesmu trāpijis , likās, ka šī amju un atsperu kombinācija būs zemāka. Bet to nedaudz piekoriģēšu ar e36 atbalstiem priekšā un īsākām atsperēm aizmugurē.
Instagram: @bad_idea_racing
Shiit tās TA sviras ir kā no siera
Pārdevējam aizsūtīju bildes, viņš ar cietu seju saka, ka esmu vienīgais, kam tā bijis.
Varbūt ideālas produkts un es vienkārši nepareizi braucu
Instagram: @bad_idea_racing
Nu es domāju tev vienīgajam ir tāda reāla slodze.
Kā jau visiem jaunā gad apņemšanās ir nomest svaru.
Taču tas nav viegli izdarāms, jo standarta vietās, tas jau ir ietaupīts.
Tad nu atradu, lētu E46 m3 aizmugurējo balku un nolēmu piemērīt vai der parastam E46.
Ar minimālām izmaiņām der! Oriģinālās detaļas svars 7.5 kg
M3 detaļas svars 3 kg
Ietaupīti 4.5 kg
Taču tas nav viegli izdarāms, jo standarta vietās, tas jau ir ietaupīts.
Tad nu atradu, lētu E46 m3 aizmugurējo balku un nolēmu piemērīt vai der parastam E46.
Ar minimālām izmaiņām der! Oriģinālās detaļas svars 7.5 kg
M3 detaļas svars 3 kg
Ietaupīti 4.5 kg
Instagram: @bad_idea_racing
Labs es kad mainiju aizm. bamperi biju šokā cik tā balka sver
Rekur info ko darīt ar tām balkām
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... l-question
Rekur info ko darīt ar tām balkām
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... l-question
Eh jāsaņemās arī jāuzliek tā balka, stāv stūrī jau vairāk kā pus gadu
Paldies, bet nē. Mans variants liekas labāks, jo ar šo vajadzētu varēt iziet apskati.kars rakstīja: ↑19 Jan 2020, 21:51 Labs es kad mainiju aizm. bamperi biju šokā cik tā balka sver
Rekur info ko darīt ar tām balkām
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... l-question
Instagram: @bad_idea_racing
Daudz laiku tas noteikti neaizņems, sezonā pārbaudīšu vai uzliki
Instagram: @bad_idea_racing
Pa sezonu vienmēr bija vpadlu bet jā, nebiju cerējis ka baigā atškiriba būtu, ka bufers uz viņa uzsēžas? Normāli?
Buferis ideāli der, apakšējajiem stiprinājumiem pat vietas sakrīt. Gan jau kupejai tas pats
Instagram: @bad_idea_racing
Putuplastu arī ieliki?
Nē, man nenāca līdzi un man nav tādas vajadzības.
Instagram: @bad_idea_racing
Ok ato es jau domāju ka depo jānopērk putuplasts un japiegriež