Ēd eļļu
Sveicināti!
Problēma sekojoša, e91 320d 120kw 06 gada ēd eļļu, neteikšu ka apetīte būtu liela, nobraukti 7 tkm pirms pēdējās apkopes, tagad tika pieliets 0,7l eļļas. Dzinējs sauss, nekādas piles nekur neveidojas, zilu dūmu nav, iespējams turbīna iet uz galu, jo liekas ka neceļ kā vajadzētu.
Ir kādam idejas kur meklēt aptuvenos cēloņus?
Problēma sekojoša, e91 320d 120kw 06 gada ēd eļļu, neteikšu ka apetīte būtu liela, nobraukti 7 tkm pirms pēdējās apkopes, tagad tika pieliets 0,7l eļļas. Dzinējs sauss, nekādas piles nekur neveidojas, zilu dūmu nav, iespējams turbīna iet uz galu, jo liekas ka neceļ kā vajadzētu.
Ir kādam idejas kur meklēt aptuvenos cēloņus?
Tas ir normāls eļļas patēriņš tiem motoriem.
Necel, jo iespejams ka iepludes kanali aizaugushi.
Reizem palīdz pamainīt elļas marku uz ko kvalitativaku - liqui moly pieņemsim...
Iepriekš lēju castrol magnetic 5w30, doma tagad ieliet valvoline maxlife 5W30. Nevar būt tā, ka turbīna eļļu noēd?
Viss kas var būt motoram ar noskrejienu pie pusmiljona. Sadilušam dīzelim ielējam 10w60 - strādā kā pasaka.
274tkm tāfelē. Rudenī atdzīts no bavārijas, pēc vācu servisu izrakstiem viss sakrīt, kaut kā neticas ka ir griests atpakaļ, DE par to liek aiz restēm,
Un ko tas dod ka nav griezts atpakaļ?
Ja 99 no 100 vāciešiem eļļu maina kā paredzēts grāmatiņā - ik pēc 20-25k km. Un vēl lej to miseni castrolu iekšā.
"kvalitatīvums" eļļai ir drīzāk subjektīvs kritērijs, bet pamainīt eļļu der, jo ļoti iespējams patēriņš pazudīs vai mazināsies.
Ko liet ikdienas mašīnai imho ir pilnīgi pofig, nu vienīģi varbūt ne Mannol, jo tiem visas ķīmijas ir huiņa ka tik nomaina pa laikam un liet to pašu molliju un hvz ko vēl, ka sanāk 100e eļļas maiņa toč rezonu neredzu
Ko liet ikdienas mašīnai imho ir pilnīgi pofig, nu vienīģi varbūt ne Mannol, jo tiem visas ķīmijas ir huiņa ka tik nomaina pa laikam un liet to pašu molliju un hvz ko vēl, ka sanāk 100e eļļas maiņa toč rezonu neredzu
Tas ir normāli ja pierūcinātam dzinējam atskrūvējot eļļas koķi met ārā eļļu? Noņemot korķi motors neraustās, apgriezieni normāli, tikai eļļu met ārā. Var būt tā, ka, kartera ventilācija ir ciet un tāpēc tā eļļa krītas?
Nu tur zem korķa ir ķēde un zobrati un sadalenes, ja met eļļu tātad viņa tur ir