KristapsEduards•E36•Story*%#
Šitā lāpstiņas jūk dēļ sūdīgiem antifrīziem, piemēram pilot un citi lētie sūdi, kas saēd visu iespējamo.
Tagad ielēju Mannol Hightech Antifrīzu, iepriekš motorā ir bijis udens un noname antifīzs. Un ūdens, dzesešanas sistemā, kā zināms, ir galīgi garām, jo ūdenssūknis neeļojas.
Var liet sagatavotu udeni + piedevu.
Bet jā, tas ko ielēji ir atbilstošs, kuru katru arī nevar, vienmēr jāsalīdzina ar to sastāvu ko iesaka ražotājs, jo teiksim ielejot tādu kā G12 vag standarta, viņš būs agresīvs pret dažiem materiāliem.
Bet jā, tas ko ielēji ir atbilstošs, kuru katru arī nevar, vienmēr jāsalīdzina ar to sastāvu ko iesaka ražotājs, jo teiksim ielejot tādu kā G12 vag standarta, viņš būs agresīvs pret dažiem materiāliem.
Sveiciens forumiešiem!
Forums tāds diezgan pamiris..
Bet nu tas varbūt arī ir labs iemesl kautko meiģīnāt pastāstīt
Tātad turpināšu savu E36 stāstu un atkal ar citu E36, kautkā tas žurku stāsts sanācis tāds, ka bija tik daudz tās žurkas pirktas un pārdotas, dēļ virsbūvju neesamības, utt. Tad šoreiz varu apgalvot, ka esmu ticis pie tās īstās un vienīgās
Tātad pašu auto ieguvu maiņas rezultātā, ļoti salds un patīkams deals...
Auto ieguvu šādu:
Auto no rūpnīcas izripojis ar M43B16 dzinēju, tam uzstādīta gāzes iekarta.
Auto ir 1997. gada.
7. pogu OBC.
Ļoti netīrs auduma recaro salons.
Virsbūve ļoti stingra un labā stavoklī, nekas nav ticis metināts un specīgi sists...
Vairāk īsti nekas tāds interesants startā nebija. Talāk jau sākās mana iejaukšanās
Pa vasaru tikai izdarīts sekojošais :
>TA technix koiloveri priekšā, palīgatsperes izņemtas arā, lai varētu dabūt sev tīkamu rezultātu, bet par šiem koiloveriem gribu piebilst, ka uzskatu, ka ir labākais, kas budžetā ir noperkams jo kalpo ļoti labi.. Manas konkrētās ir 2007. gada un vispār nekādas problemas.. Paņēmu tik viņus nosmilšoju, parjaucu sapucēju..<
>Aizmugurē KYB amartizatori ar letā gala atsperem ar regulatoriem<
>Salikita daļēja m paka [Moldingi, abi bamperi)<
>Nopirkts un ielikts Alpine maģīts ar USB, AUX, BLUETOOTH<
>Priekšā visa piekare salikta jauna. Orģinālās stabilizatora atsaites aizstātas ar mondeo atsaitēm, šaras saliktas visas meyle HD, pirksti, piļņiki, plauktiem gala bukses LEMFORDER<
>Pagaidu variantā style 5 r15 diski ar 195/50 miziņām< Talāk auto biki pastāvēja un pēc jaunāgada sanāca beidzot tam pieķerties, jo vienam čomam sportinieks uzbūvēts, citam dzinējs samainīts, nu tad jāķeras klāt savam.
Tika nopirkts tika iegūds m50b25tu dzinējs ar pilnu apkari un nopirkts m52b28 klucis no e38 bez apakres.. Visa apakare ar vadību, utt. tika uzlikta no m50 dzinēja uz m52. Tika samainītas visas apkares blīvites, uzlikta m50 filtra māja, uzlikti jauni knock sensori, termostats, patruboki, jauns gmm, jauna siksna un rullīši. Sajūgs no čoma pagaidām uzlikts 228mm vienmasa.
Tātad kas ir sanācis m52b28 ar m50 ieplūdi, filtra māju; 413 vadību.
Tātad tagad izdarīts un uzstādīts
<Ielikts m52b28>
<Uzlikta svaiga kārba>
<Aizvilkts plusa vads uz bagažnieku>
<Uzlikta ļoti labā stavoklī esoša un izskatās, ka pat nesen uztaisīta m50b25 izplūde>
<Uzlikts svaigs lielais radiators>
<likvidēta gazes iekarta> <Nopirkti arī diski.. MiM Juventus r17 9J ET8. Šobrīd diski devušies uz restauraciju Alūksnē @PulētiDiski> Tālāk darāmais.
*Nopirkti supporti aizmugurē ventilejamie, priekšā ventilejamie, jaatajuno un jaliek virsū.
*Nopirktas aizmugurējās disku bremžu stupicas, janomaina gūltņi, jasaperk poly un arī jaliek virsū.
*Jāsavelk un jasakārto audiosistēma.
*Jānoperk un janokrāso priekšējie spārni, M uzlikas sliekšņu, M spoguļi
*Gribetos nopirkt visus 4x lukturus jaunus un priekšā ielikt krustus
*Jāizdomā, ko ar salonu darīt.
un vēl tukstošiem darbu...
Forums tāds diezgan pamiris..
Bet nu tas varbūt arī ir labs iemesl kautko meiģīnāt pastāstīt
Tātad turpināšu savu E36 stāstu un atkal ar citu E36, kautkā tas žurku stāsts sanācis tāds, ka bija tik daudz tās žurkas pirktas un pārdotas, dēļ virsbūvju neesamības, utt. Tad šoreiz varu apgalvot, ka esmu ticis pie tās īstās un vienīgās
Tātad pašu auto ieguvu maiņas rezultātā, ļoti salds un patīkams deals...
Auto ieguvu šādu:
Auto no rūpnīcas izripojis ar M43B16 dzinēju, tam uzstādīta gāzes iekarta.
Auto ir 1997. gada.
7. pogu OBC.
Ļoti netīrs auduma recaro salons.
Virsbūve ļoti stingra un labā stavoklī, nekas nav ticis metināts un specīgi sists...
Vairāk īsti nekas tāds interesants startā nebija. Talāk jau sākās mana iejaukšanās
Pa vasaru tikai izdarīts sekojošais :
>TA technix koiloveri priekšā, palīgatsperes izņemtas arā, lai varētu dabūt sev tīkamu rezultātu, bet par šiem koiloveriem gribu piebilst, ka uzskatu, ka ir labākais, kas budžetā ir noperkams jo kalpo ļoti labi.. Manas konkrētās ir 2007. gada un vispār nekādas problemas.. Paņēmu tik viņus nosmilšoju, parjaucu sapucēju..<
>Aizmugurē KYB amartizatori ar letā gala atsperem ar regulatoriem<
>Salikita daļēja m paka [Moldingi, abi bamperi)<
>Nopirkts un ielikts Alpine maģīts ar USB, AUX, BLUETOOTH<
>Priekšā visa piekare salikta jauna. Orģinālās stabilizatora atsaites aizstātas ar mondeo atsaitēm, šaras saliktas visas meyle HD, pirksti, piļņiki, plauktiem gala bukses LEMFORDER<
>Pagaidu variantā style 5 r15 diski ar 195/50 miziņām< Talāk auto biki pastāvēja un pēc jaunāgada sanāca beidzot tam pieķerties, jo vienam čomam sportinieks uzbūvēts, citam dzinējs samainīts, nu tad jāķeras klāt savam.
Tika nopirkts tika iegūds m50b25tu dzinējs ar pilnu apkari un nopirkts m52b28 klucis no e38 bez apakres.. Visa apakare ar vadību, utt. tika uzlikta no m50 dzinēja uz m52. Tika samainītas visas apkares blīvites, uzlikta m50 filtra māja, uzlikti jauni knock sensori, termostats, patruboki, jauns gmm, jauna siksna un rullīši. Sajūgs no čoma pagaidām uzlikts 228mm vienmasa.
Tātad kas ir sanācis m52b28 ar m50 ieplūdi, filtra māju; 413 vadību.
Tātad tagad izdarīts un uzstādīts
<Ielikts m52b28>
<Uzlikta svaiga kārba>
<Aizvilkts plusa vads uz bagažnieku>
<Uzlikta ļoti labā stavoklī esoša un izskatās, ka pat nesen uztaisīta m50b25 izplūde>
<Uzlikts svaigs lielais radiators>
<likvidēta gazes iekarta> <Nopirkti arī diski.. MiM Juventus r17 9J ET8. Šobrīd diski devušies uz restauraciju Alūksnē @PulētiDiski> Tālāk darāmais.
*Nopirkti supporti aizmugurē ventilejamie, priekšā ventilejamie, jaatajuno un jaliek virsū.
*Nopirktas aizmugurējās disku bremžu stupicas, janomaina gūltņi, jasaperk poly un arī jaliek virsū.
*Jāsavelk un jasakārto audiosistēma.
*Jānoperk un janokrāso priekšējie spārni, M uzlikas sliekšņu, M spoguļi
*Gribetos nopirkt visus 4x lukturus jaunus un priekšā ielikt krustus
*Jāizdomā, ko ar salonu darīt.
un vēl tukstošiem darbu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bus labi
Es teiktu, ka forums diezgan dzīvs, ir daži jauni topiki un citi atjauno esošos lēnām.
Izskatās labi.
Kur M moldingus dabūji? Lietoti vai jaunus ņēmi?
Pēdējā nedēļā uzzināju pāris sudraba sedanus - viens wacapā un te tavējais. Pašam arī sudraba sedans.
Veiksmi darbos!
Izskatās labi.
Kur M moldingus dabūji? Lietoti vai jaunus ņēmi?
Pēdējā nedēļā uzzināju pāris sudraba sedanus - viens wacapā un te tavējais. Pašam arī sudraba sedans.
Veiksmi darbos!
Moldingus pirku jaunus pie Kļaviņa.Reinmens rakstīja: ↑24 Feb 2020, 11:06 Es teiktu, ka forums diezgan dzīvs, ir daži jauni topiki un citi atjauno esošos lēnām.
Izskatās labi.
Kur M moldingus dabūji? Lietoti vai jaunus ņēmi?
Pēdējā nedēļā uzzināju pāris sudraba sedanus - viens wacapā un te tavējais. Pašam arī sudraba sedans.
Veiksmi darbos!
Paldies!
Dubultpostiņš.
Kā iesakat rikoties? Likt 2.8 sprauslas (pink top) vai atstāt esošās 2.5 (green top)?
Un cik saprotu ļoti strīdas viedokļi par 413 vadibu? Labāk atstāt šo, vai pariet uz simeni?
Kā iesakat rikoties? Likt 2.8 sprauslas (pink top) vai atstāt esošās 2.5 (green top)?
Un cik saprotu ļoti strīdas viedokļi par 413 vadibu? Labāk atstāt šo, vai pariet uz simeni?
Jā, liec predzēto vadību un nečakarējies.Kristapseduards rakstīja: ↑24 Feb 2020, 15:04 Dubultpostiņš.
Kā iesakat rikoties? Likt 2.8 sprauslas (pink top) vai atstāt esošās 2.5 (green top)?
Un cik saprotu ļoti strīdas viedokļi par 413 vadibu? Labāk atstāt šo, vai pariet uz simeni?
Pirms dažiem gadiem, gadījumā, 413 nebija way to go?
Ja vēlies bez problēmām saregulet to dzinēju tad liec 413 , bet regulēšana maksas 300€
Ja tev to nevajag tad liec stock siemens
Ja tev to nevajag tad liec stock siemens
Ja nav noslēpums-nopirki ogres rajona?
Tie diski būs labi
Cik izmaksāja jauni moldingi?Kristapseduards rakstīja: ↑24 Feb 2020, 15:02Moldingus pirku jaunus pie Kļaviņa.Reinmens rakstīja: ↑24 Feb 2020, 11:06 Es teiktu, ka forums diezgan dzīvs, ir daži jauni topiki un citi atjauno esošos lēnām.
Izskatās labi.
Kur M moldingus dabūji? Lietoti vai jaunus ņēmi?
Pēdējā nedēļā uzzināju pāris sudraba sedanus - viens wacapā un te tavējais. Pašam arī sudraba sedans.
Veiksmi darbos!
Paldies!