Citi-Jautājumi II
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right
GT9379 šī sudraba bulta apgrozād te? Ja zinat īpašnieku dodat ziņu interesē kā autiņš šobrīd izskatās un kas ar viņu noticis pa šo laiku
Kas varētu būt pie vainas, ja e36 kruīzs pie 60km/h strādā bez problēmām, bet virs 70km/h slēdzas ārā pēc 5sec?
Sveiki, Kāds var pateikt kāds ir detaļas numurs šij te gumijai uz kupejas virsbūvi?
Paldies.
Paldies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
51718171244
Džeki, vai kāds man var, lūdzu, apstāstīt, vai iespējams salona sildītāja vārstu kaut kādā veidā vienkāršot, t.i.:
Šāds te, man ir uguns sienā Links, spied
Vai ir iespējams šim vārstam iedot tikai vienu ieejošo, un vienu izejošo trubu? Kā viņš strādā?
No shēmas sapratu, ka otrais un trešais pipļaks ir ieejošie, pirmais ir izejošais - ja kļūdos, lūdzu, palabojiet.
Auto ir digitālā klima.
Cik svarīgi ir tas, ka viņam visu pareizi iedod?
Man vienalga, cik karstu viņš pūtīs, galvenais, lai var dabūt silto gaisu, ja to vajag.
Ņemot vērā, ka motors ņi-rodnijs, šī sāk izvērsties par nelielu problēmu.
Izejošā truba no motora, kas paredzēta laist uz apkuri (oriģināli iekš Saab) ir tieši pie vārsta.
Varbūt ir kāds cits variants?
Šāds te, man ir uguns sienā Links, spied
Vai ir iespējams šim vārstam iedot tikai vienu ieejošo, un vienu izejošo trubu? Kā viņš strādā?
No shēmas sapratu, ka otrais un trešais pipļaks ir ieejošie, pirmais ir izejošais - ja kļūdos, lūdzu, palabojiet.
Auto ir digitālā klima.
Cik svarīgi ir tas, ka viņam visu pareizi iedod?
Man vienalga, cik karstu viņš pūtīs, galvenais, lai var dabūt silto gaisu, ja to vajag.
Ņemot vērā, ka motors ņi-rodnijs, šī sāk izvērsties par nelielu problēmu.
Izejošā truba no motora, kas paredzēta laist uz apkuri (oriģināli iekš Saab) ir tieši pie vārsta.
Varbūt ir kāds cits variants?
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
mašīnā sanāk ir dalītā pečka, 2 zonu, ja gribi lai ir tikai 2 izvadi uz motortelpu, jānomaina krāsniņa uz visparastāko un būs kā vēlies
M Power or no power..
Ja abus ieejošos dod no vienas trubas, pečkas funkcionalitāti jau tas nemaina? Tas nekas, ka nepūtīs vienam 21, otram 25 grādus.
Pečkas maiņu baigi negribās, skatos uz variantiem esošajai
Man arī nekas cits nav zem haubes palicis, cik sapratu, ieejošie iet caur vēlvienu "moduli", pirms ieiet uguns sienā. Vai tas ko maina, vai vajag vienkārši eksperimentēt?
Pečkas maiņu baigi negribās, skatos uz variantiem esošajai
Man arī nekas cits nav zem haubes palicis, cik sapratu, ieejošie iet caur vēlvienu "moduli", pirms ieiet uguns sienā. Vai tas ko maina, vai vajag vienkārši eksperimentēt?
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
ET47 R17 diski taču lien arkās 36ajam bez nekādiem flančiem un valcētām arkām? Vai nē?
Ja vien viņiem nav kkāds 20j, tad tur flanci vajag tikai, lai būtu smuki ar arku, jo tagad baigi uz iekšu būs
Kādam būtu info kur restaurē degvielas (benzīna) sūkņus?
bmweast video atrodams, ka to darija savam auto... tik nenorādija kontaktus
bmweast video atrodams, ka to darija savam auto... tik nenorādija kontaktus
Sveiki. Maza problēma radās, aizslēdzu durvis, nostrādāja centrālā atslēga un aizvēra visas durvis ciet. Tgd taisu vaļā un centrālā vairs nestrādā, visu ko ar atslēgu varu atslēgt( priekšējās durvis, bagažnieks) varu atslēgt a aizmugurējās ir ciet. Kā šo problēmu varētu atrisināt?
Drošinātājs izsities, ja ieliekot izsitas vēlreiz, pasties vadus zem paklāja, zem šofera krēsla, centrālai ir tieši savienojuma vieta tur.spiedzinsh rakstīja: ↑28 Jūl 2020, 21:44 Sveiki. Maza problēma radās, aizslēdzu durvis, nostrādāja centrālā atslēga un aizvēra visas durvis ciet. Tgd taisu vaļā un centrālā vairs nestrādā, visu ko ar atslēgu varu atslēgt( priekšējās durvis, bagažnieks) varu atslēgt a aizmugurējās ir ciet. Kā šo problēmu varētu atrisināt?
- ikey07
Hei! E36, 328 . Strauji paārrinoties iedegas un paliek degot asc lampiņa. Ar pogu arī nevar nomest. Noslāpē , atkal viss kārtībā.
Problem- abs dačiks?
Problem- abs dačiks?
Hei! Iesakiet, lūdzu kanotori, kas velk ārā buktes bez krāsošanas. Saplīsa ventilatora lāpstiņa, paņemot līdz difuzoru un protams kapotā uzsita bukti!
P.S. Piedāvājiet lielo difuzoru ar ventilatoru ( visko nevajag).
P.S. Piedāvājiet lielo difuzoru ar ventilatoru ( visko nevajag).
Kāds ir mēģinājis e36 M5x motoru ielikt dziļāk virsbūvē nekā standartā. Respektīvi pārlikt oriģinālos kronšteinus uz citiem skrūvju caurumiem blokā, kas ir tuvāk pirmajam cilindram. Kas tajā procesā sagādā lielākas galvas sāpes?
Pārbūvēt ugunssienu un tuneli - tā netiek uzskatīta par problēmu.
Pārbūvēt ugunssienu un tuneli - tā netiek uzskatīta par problēmu.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Burnout.lv ir topiks kur vienam drifta e46 tā ir izdarīts.1341 rakstīja: ↑11 Sep 2020, 23:37 Kāds ir mēģinājis e36 M5x motoru ielikt dziļāk virsbūvē nekā standartā. Respektīvi pārlikt oriģinālos kronšteinus uz citiem skrūvju caurumiem blokā, kas ir tuvāk pirmajam cilindram. Kas tajā procesā sagādā lielākas galvas sāpes?
Pārbūvēt ugunssienu un tuneli - tā netiek uzskatīta par problēmu.
Importijas FMR e36
https://youtu.be/gPKawTTYUq4
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right