Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- …
- 470
- chevron_right
Protams, ka ar gāzi viennozīmīgi labāk metināt, metinājums tīrāks un smukāks.
Es neteiktu, ka bez gāzes grūtāk metināt, metināšana kā metināšana, tikai tas, ka visu laiku kvēpi jātīra, tie kvēpi rodas sadegot fluxam kas ir bezgāzes metināšanas stieplē. Vienīgā bezgāzes metināšas priekšrocība ir tas, ka nav jāņem līdzi smagais balons, ja vajag kaut kur izbraukt un uz ātro kaut ko sametināt.
Es neteiktu, ka bez gāzes grūtāk metināt, metināšana kā metināšana, tikai tas, ka visu laiku kvēpi jātīra, tie kvēpi rodas sadegot fluxam kas ir bezgāzes metināšanas stieplē. Vienīgā bezgāzes metināšas priekšrocība ir tas, ka nav jāņem līdzi smagais balons, ja vajag kaut kur izbraukt un uz ātro kaut ko sametināt.
Practice makes perfect, tagad tik jāmauc
galvenais nepārspīlē ar gāzes padevi un svarīgākais atrast pareizo stieples/strāvas attiecību.
un par balonu, reāli, ja tā kā šeit mazais balons, to arī easy var paķert līdzi kur vajag.
un nav problēmu ar tiem kvēpiem utt, tik vāri
M Power or no power..
Vai priekš e46 2.0d 110kw derēs ġenerators no 100kw?
Varbūt šeit kāds zina vai no uz PFL E46 var uzlikt E34 krustiņu + E36 augšējo stieni ar krustiņu?
Šos abus:
jo manā gadījumā dēļ E46 stieņa/augšējās daļas grab stūre un cik saprotu E46 viņš no rūpnīcas ir ar debīlu dizainu.
Bilde:
Šos abus:
jo manā gadījumā dēļ E46 stieņa/augšējās daļas grab stūre un cik saprotu E46 viņš no rūpnīcas ir ar debīlu dizainu.
Bilde:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Var uzlikt, protams so to vajadzes ar fleksi pielagot
garumi tādi paši?
pašam krustiņam, tas ir likts uz E36 ar 46 violēto reiku, tur tikai plastmasu vajadzēja pagraizīt, lai krustiņš uzietu. Ar augšējo stieni nav bijusi saskarsme. Kas tieši tur traucē/neder?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
AFam stav virsu, uzmet pmTomSkarsts rakstīja: ↑25 Mar 2020, 11:42garumi tādi paši?
pašam krustiņam, tas ir likts uz E36 ar 46 violēto reiku, tur tikai plastmasu vajadzēja pagraizīt, lai krustiņš uzietu. Ar augšējo stieni nav bijusi saskarsme. Kas tieši tur traucē/neder?
Var lūdzu atsaukties kupejas bijušais īpašnieks vai kāds var iedot man kontaktus? Zinu,ka foruma ir!
Paldies!
PM man.
Paldies!
PM man.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Atrasts.
Paldies.
Cik droši ar valcējamo aparātu ir pavalcēt arkas, lai nes*irstu krāsu uz kantes? Ar fēnu jāsilda?
46 ar M piekari gribu pievalcēt aizm. arkas lai ielien 17x8 ET20 ar 225/45, bet negribas sa*ist kantei krāsu, par cik brauc daily un ziemā
46 ar M piekari gribu pievalcēt aizm. arkas lai ielien 17x8 ET20 ar 225/45, bet negribas sa*ist kantei krāsu, par cik brauc daily un ziemā
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ar celtniecības fēnu ir ļoti bistami sildit
Parastais fens bus srošāks
Nu var celtniecības,bet vinamir vajpeatigs karstums
ar kompatu pa brugji
Celtniecības nedaudz vairāk uzkarsē un vismaz sildot citu vietu pirmā uzreiz neatdzisīs(neesmu profs matu fēnos) celtniecības manuprātway to go. Nevajag jau arī pie pašas arkas bāzt
Izzi var ar celtniecības fēnu, tikai saprātīgā attālumā un neturi vienā vietā. Es savam tā darīju-viss bija čotka.
Ir problēma-e46 fl ūnītim nevar pagriezt aizdedzes atslēgu, stūre nobloķēta, pat iepūšot wd40 vispār nekādu izmaiņu. Varat pasviest kādu ieteikumu?
Zinot Valteru,vins celtniecibas fenu tur 3cm no metala
ar kompatu pa brugji
nu ja stūres pagriesšana pareizajā virzienā nelīdz, varbūt salūza bloķētāja mēlīte? e39 vairākiem ir tāda lieta novērota.
M Power or no power..
Es šad tad pašķirstu, bet pa lielam tā kā pašam e36 sen vairs nav, tad atturos no kolektīvās daiļdiršanas. Šeit iespēja pati izleca un nespēju atturēties :paldies_ciprusam:
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- …
- 470
- chevron_right