Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- chevron_right
Pie Kļaviņa sūtiju, cena zem 100EUR/gb
Arī izcēlu zem 100Eur/gab.
neder, vtulku vajag virpot
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
Jā jātaisa custom bukse....9mm sēžas vieta
Es jau pasūtiju B8
Es jau pasūtiju B8
Mainiju riepas uz aizm. asi, bija iespēja izmērīt MSR atsperes - ja kādam aktuāli viņas ir Faking 19cm/7.5inch garas, nav brīnums ka nevar ar viņām normāli nosēdināt
225/45/17 vietā uzliku 235/40/17 - uz 8j diska der perfekti (baidijos ka būs ču pa platu mizas)
225/45/17 vietā uzliku 235/40/17 - uz 8j diska der perfekti (baidijos ka būs ču pa platu mizas)
a kāds iemesls tādam sēdinājumam? saprotu ka tev ir et30+, bet priekškam tik zemu?
also, ja liktu platākus vai 'labāka' iznesuma diskus (8j et20, 9j et30), tad ar to sēdinājumu vispār var skriet sienā.
es pabraucu ar MSR bez regulatoriem, tagad stāv ar. Ok vairs daily ar to auto nebraukšu bet nu tāpat. Teikt, ka viņas ir par garu wtf Es saprastu, ja teiktu ka 8kg par mīkstu, tam piekrītu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs > Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.
Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.
Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs > Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.
Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.
Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Ja nebūtu TA jāiet, arī varētu visu salonu izravēt, bet katru gadu krāmēt atpakaļ to visu...kars rakstīja: ↑18 Feb 2020, 01:50 Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs > Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.
Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.
Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Es arī noteikti valcetu, bet MSR atsperes bez regulatoriem ar 235/40 ET20 8J izklausās nereāli pat valcejot tur tikai widebody..
Tev tie 235 pussliki ir?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nevajag visu, vajag tikai pašu minimumu
Ir daži kadri kas motorus swapo lai izietu TA Nav tik traki ar to salonu, 1x gadā uz ātro sametu iekšā visu, uz pāris skrūvēm ķep ļep pieķeru, man ir pats minimums lai tikai TA iet cauri.
Šogad obligāti uztaisīšu sēdvietu skaita pārbūvi, lai atvieglotu sev dzīvi.
Jā 235/40 pussliki, paņēmu lēto galu pa 117e gab.
ET20 nav problēma, tikai jāvalcē brutāli, un priekšā sagāzumu -3.5 vai vairāk.
Riebeklim ir 235/45/17 kas pat ir nedaudz oversize priekš e36 un der vis ar ET15
Lūk 235/45 ar bbs rc302 ET15
Ir daži kadri kas motorus swapo lai izietu TA Nav tik traki ar to salonu, 1x gadā uz ātro sametu iekšā visu, uz pāris skrūvēm ķep ļep pieķeru, man ir pats minimums lai tikai TA iet cauri.
Šogad obligāti uztaisīšu sēdvietu skaita pārbūvi, lai atvieglotu sev dzīvi.
Jā 235/40 pussliki, paņēmu lēto galu pa 117e gab.
ET20 nav problēma, tikai jāvalcē brutāli, un priekšā sagāzumu -3.5 vai vairāk.
Riebeklim ir 235/45/17 kas pat ir nedaudz oversize priekš e36 un der vis ar ET15
Lūk 235/45 ar bbs rc302 ET15
Wtf kā. Man uz e46 bija 8j et35 ar pilnu salonu uz kočkām berzās nedaudz riepakars rakstīja: ↑18 Feb 2020, 01:50 Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs > Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.
Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.
Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Man iekšējā kante uzlocīta, jo strīķēja nedaudz.
izskatās jau labi. es gan gāzīs ar R15 yolo
valcējot jūs gan pilnīgā po*ujā par krāsu vai vispirms sildat lai nav plika arka pēctam?
daily 46 ar M piekari domāju 225/45 et20 8j uzlikt, bet bail ka strīķēs. Nav zems, bet nav jau arī tik ciets, kā ar koilām. Baigi negribas krāsu arkām sačekarēt.
Kas ir tas ko tu liec klāt? Paklājs, griesti, abšivkas, panelis? Tas pa lielam jau ir viss, kas ir salonā
Par TA un swapošanu, drīz jau varēs ar LT numuriem atkal kapāt :)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vīri,
Kā ir ar iespējām pasūtīt BC vai HSD koilas tikai priekšējam tiltam?
Vai tāda iespēja pastāv?
#poorbaltics #iep*stkapejku #manaizmugurējauvissirčotkaarLCamjiem
Kā ir ar iespējām pasūtīt BC vai HSD koilas tikai priekšējam tiltam?
Vai tāda iespēja pastāv?
#poorbaltics #iep*stkapejku #manaizmugurējauvissirčotkaarLCamjiem
Uzraksti, vai uzzvani spih_arno
Kā ir, man sitīs cauri priekšā "M" amjus ar 50mm sēdinājuma Eibach atsperēm?
Un kāda vispār ir atšķirība starp "M" un parastajiem amjiem štoka garuma ziņā?
Un kāda vispār ir atšķirība starp "M" un parastajiem amjiem štoka garuma ziņā?
Msr koilām noņemot atbalstus, var bez problemam uzlikt stock atbalstus?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- chevron_right