Viss par sēdinājumu un atsperēm

Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Kristaps.
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 21:31
kars rakstīja: 10 Feb 2020, 23:02 Es nezinu kas tie par amīšiem
Iekšējais diametrs 10mm, bet man ir brīvkustība...
Attēls
Amim atblsta sēžas vieta 9mm, kas tas par nah*j? :lol:

Kur LV var nopirkt/pasūtīt B8 aizm.? Apnika pis!ies ar sūdiem..
InterCar ir b8. Bet ap 107€ gabalā ar atlaidēm
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
Pie Kļaviņa sūtiju, cena zem 100EUR/gb
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 
Arī izcēlu zem 100Eur/gab.
Profila bilde
MAIZE
Ziņojumi: 262
Pievienojies: 01 Feb 2015, 11:03
Braucu ar: lsd
Lācis rakstīja: 10 Feb 2020, 22:45
kars rakstīja: 10 Feb 2020, 22:34 Pirmais ieberziens ar aizm. atbalstiem.
Kur atsevišķi var dabūt šo sūdiņu?
Attēls
pieļauju kad pie virpotaja.
lc amjiem neder stock? :lol:
neder, vtulku vajag virpot
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Jā jātaisa custom bukse....9mm sēžas vieta
Es jau pasūtiju B8
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Kas ir B8??
ar kompatu pa brugji
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
cipruss18 rakstīja: 11 Feb 2020, 10:11Kas ir B8??
:doh:

https://www.bilstein.com/us/en/product/bilstein-b8/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Mainiju riepas uz aizm. asi, bija iespēja izmērīt MSR atsperes - ja kādam aktuāli viņas ir Faking 19cm/7.5inch garas, nav brīnums ka nevar ar viņām normāli nosēdināt

225/45/17 vietā uzliku 235/40/17 - uz 8j diska der perfekti (baidijos ka būs ču pa platu mizas)
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
kars rakstīja: 17 Feb 2020, 18:40 Mainiju riepas uz aizm. asi, bija iespēja izmērīt MSR atsperes - ja kādam aktuāli viņas ir Faking 19cm/7.5inch garas, nav brīnums ka nevar ar viņām normāli nosēdināt

225/45/17 vietā uzliku 235/40/17 - uz 8j diska der perfekti (baidijos ka būs ču pa platu mizas)
a kāds iemesls tādam sēdinājumam? saprotu ka tev ir et30+, bet priekškam tik zemu?

also, ja liktu platākus vai 'labāka' iznesuma diskus (8j et20, 9j et30), tad ar to sēdinājumu vispār var skriet sienā.
es pabraucu ar MSR bez regulatoriem, tagad stāv ar. Ok vairs daily ar to auto nebraukšu bet nu tāpat. Teikt, ka viņas ir par garu wtf :D Es saprastu, ja teiktu ka 8kg par mīkstu, tam piekrītu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs >
Attēls
Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.

Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.

Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
kars rakstīja: 18 Feb 2020, 01:50 Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs >
Attēls
Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.

Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.

Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Ja nebūtu TA jāiet, arī varētu visu salonu izravēt, bet katru gadu krāmēt atpakaļ to visu...

Es arī noteikti valcetu, bet MSR atsperes bez regulatoriem ar 235/40 ET20 8J izklausās nereāli pat valcejot :D tur tikai widebody..
Tev tie 235 pussliki ir?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Nevajag visu, vajag tikai pašu minimumu :D

Ir daži kadri kas motorus swapo lai izietu TA :D Nav tik traki ar to salonu, 1x gadā uz ātro sametu iekšā visu, uz pāris skrūvēm ķep ļep pieķeru, man ir pats minimums lai tikai TA iet cauri.

Šogad obligāti uztaisīšu sēdvietu skaita pārbūvi, lai atvieglotu sev dzīvi.

Jā 235/40 pussliki, paņēmu lēto galu pa 117e gab.

ET20 nav problēma, tikai jāvalcē brutāli, un priekšā sagāzumu -3.5 vai vairāk.

Riebeklim ir 235/45/17 kas pat ir nedaudz oversize priekš e36 un der vis ar ET15

Lūk 235/45 ar bbs rc302 ET15
Attēls
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
kars rakstīja: 18 Feb 2020, 01:50 Zemu ir stanceriem ar 205/40/17
Man būs normāls braucams klīrenss
Piemērs >
Attēls
Problēma ir tajā kad tu atvieglini auto tik ekstremāli, (no oem 1390 kg uz 11xx kg), tad tas kas der jums, neder man. Es jau 2x pārregulēju koilus, + tagad likšu citas īsākas/cietākas atsperes. Pārejot no 225/45 uz 235/40 auto palika par 1.5cm zemāks un parādijās wheelgap's.

Ja liktu diskus ar agresīvu ET es valcētu arkas brutāli, kamēr nestrīķētos, celt augšā auto ja tev ķerās arkās nav pareizais veids kā risināt problēmu.

Man šobrīd aizmugurē ir ET33 tāpēc 235 platums der brīvi arī normāli nosēdinātam.
Wtf kā. Man uz e46 bija 8j et35 ar pilnu salonu uz kočkām berzās nedaudz riepa
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Man iekšējā kante uzlocīta, jo strīķēja nedaudz.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
kars rakstīja: 18 Feb 2020, 02:21 Lūk 235/45 ar bbs rc302 ET15
Slēpts saturs: Parādīt
izskatās jau labi. es gan gāzīs ar R15 yolo :lol:

valcējot jūs gan pilnīgā po*ujā par krāsu vai vispirms sildat lai nav plika arka pēctam?
daily 46 ar M piekari domāju 225/45 et20 8j uzlikt, bet bail ka strīķēs. Nav zems, bet nav jau arī tik ciets, kā ar koilām. Baigi negribas krāsu arkām sačekarēt.

kars rakstīja: 18 Feb 2020, 02:21 Nevajag visu, vajag tikai pašu minimumu :D
Kas ir tas ko tu liec klāt? Paklājs, griesti, abšivkas, panelis? Tas pa lielam jau ir viss, kas ir salonā :D

Par TA un swapošanu, drīz jau varēs ar LT numuriem atkal kapāt :)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
robbie
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 05 Mai 2016, 16:43
Braucu ar: 323ti
Vīri,

Kā ir ar iespējām pasūtīt BC vai HSD koilas tikai priekšējam tiltam?
Vai tāda iespēja pastāv?

#poorbaltics #iep*stkapejku #manaizmugurējauvissirčotkaarLCamjiem
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Uzraksti, vai uzzvani spih_arno
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 283
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 
Kā ir, man sitīs cauri priekšā "M" amjus ar 50mm sēdinājuma Eibach atsperēm?
Un kāda vispār ir atšķirība starp "M" un parastajiem amjiem štoka garuma ziņā?
Rwd_
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Mar 2017, 07:26
Braucu ar: E46 mystic blau
Atrašanās vieta: Valmiera
Msr koilām noņemot atbalstus, var bez problemam uzlikt stock atbalstus?