GatisB. universālis
megasexxx
tā alpinas lūpa ar tik zemu klīrensu neaizies pie dieviem?
tā alpinas lūpa ar tik zemu klīrensu neaizies pie dieviem?
Auto skaists.
Nevajag nekādu pod alpina, tas ir tas pats kas ielikt m3 dzinēju un saukt savu auto par m 3, lai gan tas nekad tāds nebūs, atstāj tādu clean look, ir labi
Nevajag nekādu pod alpina, tas ir tas pats kas ielikt m3 dzinēju un saukt savu auto par m 3, lai gan tas nekad tāds nebūs, atstāj tādu clean look, ir labi
Paldies!
Par svītrām man domas dalās, it kā varētu sudraba, bet no otras puses, tas tomēr ir tds, t.i. necieņa pret Alpina , jāskatās, uzlikšu moldingus un tad jāapdomā.
Par svītrām man domas dalās, it kā varētu sudraba, bet no otras puses, tas tomēr ir tds, t.i. necieņa pret Alpina , jāskatās, uzlikšu moldingus un tad jāapdomā.
Lūpa ir ļoti dzīvi redzējusi un tagad tik ir kaut kāds skats tai ir panākts. Domāju, ka izturēs, jo oriģinālā un labi panes bojājumus. Katrā ziņā, ļoti skatos kur un kā braukt
Uzlikta glāžu atsaite.
Atbalstu uzgriežņi ņemti no M3, jo dēļ pastiprinošajām plāksnēm, atbalstu špiļkas daļa bija samazinājusies un liekot virsū glāžu atsaiti, oriģinālo uzgriezni vairs nevar pilnībā izmantot.
*bilde zagta
Tad lieliski atrisina problēmu šādi uzgriežņi no M3.
Tad lieliski atrisina problēmu šādi uzgriežņi no M3.
Pēdējais labojis GatisB. - 27 Mai 2020, 11:53, kopā labots 1 reizi.
unīts.
Kāds detaļas numurs uzgrieznim? Varbūt kādam noder
Kāds detaļas numurs uzgrieznim? Varbūt kādam noder
Paldies!
Pavisam aizmirsu, kods 51712268565
Pavisam aizmirsu, kods 51712268565
kam tad šādi uzgriežņi nāca?
ar kompatu pa brugji
Jā, no e36 M3, kuriem reizēm bija glāžu atsaite no rūpnīcas.
Sīkumi kārtējie izdarīti.
Cimdu nodalījumam nomainīts fiksators lai būtu mazāka sprauga, bet šķiet, ka nekas dižs nemainījās. Un manā izpratnē patīkamākais apgreids , aizmugurējais sēdeklis ar bērnu sēdeklīšiem un atzveltne ar roku balstu, kurā iekšā ir glāžu turāmais. Protams, tas viss diez gan spēcīgi jāsatīra, bet vakar bija pārāk liels kārdinājums jau ielikt tādus, kādi ir
Cimdu nodalījumam nomainīts fiksators lai būtu mazāka sprauga, bet šķiet, ka nekas dižs nemainījās. Un manā izpratnē patīkamākais apgreids , aizmugurējais sēdeklis ar bērnu sēdeklīšiem un atzveltne ar roku balstu, kurā iekšā ir glāžu turāmais. Protams, tas viss diez gan spēcīgi jāsatīra, bet vakar bija pārāk liels kārdinājums jau ielikt tādus, kādi ir
Sēdeklis top! Pašam kompotā tādi paši iebuvēti arī black leather, tikai tagad jāgaida kad mazā paaugsies lai varētu sēdināt iekšā!
#fatherslife
#fatherslife
Man jau šis tikai ķeksīša pēc . Ieraudzīju, ka ir iespēja tikt pie tāda, un tad jau divreiz nedomājot iegādājos.
Šis ir labs upgrade. Kad man bija sedans tad ilgstoši tādus meklēju.
Šis tas izdarīts atkal. Priekšā uzlikti PMC motorsport regulējamie atbalsti, aizmugurē 3B Motorsport regulējamās ķegas, poliuretāna bukses aizmugurē plauktu galos. Protams, aizmugurē ķegām jaunas OEM skrūves un uzgriežņi, jo viss tur bija diez gan sarūsējis. Pie reizes nomainīta kārba, kur uzreiz klāt nāca jauns sajūga cilindrītis un jauna OEM kārbas dakša. Un beidzot ir nokrāsotas un nomainītas visas četras durvis, kuras uzreiz tika pie jauniem OEM Mpakas moldingiem bez M zīmītēm. Neilgi pirms tam izdomāju, ka vajag diskus pamainīt. Rezultātā tiku pie RH ZW1 R17 diskiem, kuriem parametri ir šādi, - priekšā 8.5J ET13 un aizmugurē 9.5J ET21 (jau ar flančiem, jo bez tiem nevar uzlikt). Diski sakopti pie Wheelworks, un, protams, ka uzliktas jaunas riepas. Priekšā 205/40 un aizmugurē 215/40 (ar pilnu auto ķerās, bet jāiegāž aizmugure vēl vairāk). Zinu, ka stanceri šeit iziet no modes, bet kaut kā vienalga
kapec cc e36 staveja skatitaju stavvieta?
Pieteikumu biju nosūtījis, bet ar to arī viss beidzās