Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- …
- 470
- chevron_right
Intercars parastajām trubām/līkumiem (Bosal)
Apē nerūsējošo var dabūt (Simons)
Pats nerūsējošās trubas esmu pircis Sanistal.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Alfa metāls, ja gribi tieši "metālu" gan trubas, gan līkumi. Reti sastopamas plānās trubas, ja nemaldos, 2mm ir mazākais, kas parasti ir.
Downpaipam ņēmu Sanistālā, dabūju 318 ņeržu uz 1.7mm biezumu.
**
Aizmirsu piebilst, ka Sanistālā būtu vēlams kādu pazīt. Viņi, tā īsti, ar privātpersonām nenodarbojas, un materiālu pārdod tonnās.
Pēdējais labojis Zurkmobilia - 05 Mai 2020, 00:15, kopā labots 1 reizi.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Vai kādam no kungiem ir bijusi pieredze ar šiem, poļu ražojumiem?
https://cnc71.com/en/c/bmw/e36/
https://cnc71.com/en/c/bmw/e36/
Tātad pirmo reizi pulēju diskus, nu vismaz mēģināju.
Noslipeju laku, pectam jau no rupjaka uz smalkaku smilšpapīru, beidzot ar 2000.
Vis izskatijas diezgan labi, bet tad kā man ieteica finisham var piepuceet ar klucishiem kas pardodas depo (bruns un zils)
liekas ka diski tikai palika sliktaki, dulkaini utt.
Varbūt kāds var padalīties savā pieredzē? Varbūt ieteikt kkādu pastu finišam? Itka diski spid bet nav isti tas ko sagaidīju, varbūt neesmu pietiekami labi visu izslipejis?
Te apmeram ka izskatijas tikko nopuleti un uz auto jau kad apputējuši.
Noslipeju laku, pectam jau no rupjaka uz smalkaku smilšpapīru, beidzot ar 2000.
Vis izskatijas diezgan labi, bet tad kā man ieteica finisham var piepuceet ar klucishiem kas pardodas depo (bruns un zils)
liekas ka diski tikai palika sliktaki, dulkaini utt.
Varbūt kāds var padalīties savā pieredzē? Varbūt ieteikt kkādu pastu finišam? Itka diski spid bet nav isti tas ko sagaidīju, varbūt neesmu pietiekami labi visu izslipejis?
Te apmeram ka izskatijas tikko nopuleti un uz auto jau kad apputējuši.
Slēpts saturs: Parādīt
man uz aci izskatās saskrāpēti.
imho labāk peč 2000 vienkārši ar rupjāku un finishing pastām pārietu pāri
p.s. kādam varbūt ir ieteikumi E46 atsperu jautājumā. M piekares klīrenss ir ok, bet aizmugure unītim par mīkstu šķiet. TA/FK ar regulātoriem piedzītu klīrensu, bet diez vai stingrāks būtu. Moš ir kkāds lifehack ar atsperēm no citiem BMW ? (koilas daily auto neapsveru un pirms bedrēm/sliedēm neatmetos )
imho labāk peč 2000 vienkārši ar rupjāku un finishing pastām pārietu pāri
p.s. kādam varbūt ir ieteikumi E46 atsperu jautājumā. M piekares klīrenss ir ok, bet aizmugure unītim par mīkstu šķiet. TA/FK ar regulātoriem piedzītu klīrensu, bet diez vai stingrāks būtu. Moš ir kkāds lifehack ar atsperēm no citiem BMW ? (koilas daily auto neapsveru un pirms bedrēm/sliedēm neatmetos )
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Notrūka kapota trosīte kaut kur pa vidu, jau sāku besīties, YT izglāba, pat nav gribēšana sataisīt, jo kapotu var atvērt tā pat 10 sekundēs, izņemot priekšējo pagriezienu un pavelkot trosīti uz sānu.
pateicoties tam, ka pagriezienu var izņemt/ielikt tik viegli - agrāk vai vēlāk tāpat izbeigsies tie plastmasi. Tādā ziņā aplauztajiem gateris ar savilcējiem pat ir zbis, jo nevar papi*t pagriezienus.
Trasei vispār gan driptam gan citam sportam bieži vien liek ķīnas triper-lukturus kur paviņš kopā ar pašu lukturi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man jaunas lampas/pagriezieni - vēl stiprinājumi vietā. Es tā pat reti veru kapotu vaļā.
Nepopulārs fitments
235/40/17 uz 8j ET23 - nekas nestrīķē.
Nepopulārs fitments
235/40/17 uz 8j ET23 - nekas nestrīķē.
Slēpts saturs: Parādīt
Tak ieliec kopskata bildi , fitments pareizs vismaz
kaa jau teicu - ar laiku
par fitmentu - toč ieliec pilnu bildi. gribas aizm arkas redzēt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tikko kko uzbildēju pa tumsu
Aizm. ET33 (arī nekas nestrīķē) riepas tās pašas, reāli pamērot ar metramēru viņas ir 245mm platas. Tieši tā kā es gribēju.
Aizm. ET33 (arī nekas nestrīķē) riepas tās pašas, reāli pamērot ar metramēru viņas ir 245mm platas. Tieši tā kā es gribēju.
Slēpts saturs: Parādīt
kpc aizmugurē neliec flanci? drifta setups
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man ir 5mm starplika, likšu flanci 15mm, tikai jāsaņemās arkas savalcēt kārtīgāk.
Ja gribās super tight fitmentu, jebatorijs sanāks jebkurā gadijumā. Stock vispār ir hovercraft's ar ET41
Ja gribās super tight fitmentu, jebatorijs sanāks jebkurā gadijumā. Stock vispār ir hovercraft's ar ET41
nesen redzēju bildi ar E36 spārniem, kam piemetināta E46 spārnu daļa. Tur izskatījās ka 9J et0 ar 245 brīvi var ielikt.
Aizmugurē tādas arkas metināt gan diezgan pretīgi izskatītos, baigi arā kante tiem spārniem.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
no kā tas ir iemetināts?kars rakstīja: ↑08 Mai 2020, 23:07 Arī redzēju.
Piem. https://www.instagram.com/p/B88Jb5nIqce ... u68un7iv18
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nezinu . Bet pēc tam der rc302 ET15 ar normālām riepām.
bez heita, nesaprotu kāpēc stanceri šo variantu neizmanto. Var ielikt savus superplatos diskus, nomest līdz zemei un nevajag 195/40 šaut uz 9J un gāzt camber 10 grādos
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cik apm izmaksa e46 m57 ķedes maiņa?
Hey tuneri.
Pie kura vairumnieka meklēt xpipe? Vajag priekš e36, lv kaut kā man sanāk atrast tikai 3 collu.
Varbūt kāds ir sūtījis no ārzemju kantoriem, kur par to dzelzs gabalu neprasa trīsciparu skaitli? Der arī ne ņerža
Pie kura vairumnieka meklēt xpipe? Vajag priekš e36, lv kaut kā man sanāk atrast tikai 3 collu.
Varbūt kāds ir sūtījis no ārzemju kantoriem, kur par to dzelzs gabalu neprasa trīsciparu skaitli? Der arī ne ņerža
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- …
- 470
- chevron_right