Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- …
- 470
- chevron_right
Jo vis slēpjas strečā, sedinajumā un sagazumā. Nevis uzlikt krpligi platu riepu uz ne smukiem diskiem un tēlot rīseruTomSkarsts rakstīja: ↑09 Mai 2020, 11:52bez heita, nesaprotu kāpēc stanceri šo variantu neizmanto. Var ielikt savus superplatos diskus, nomest līdz zemei un nevajag 195/40 šaut uz 9J un gāzt camber 10 grādos
Es muļķis savus pardevu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tipiskais LV stanceris neskaitot degvielu mašīnā ieliek vien ķīnas koilas tāpēc arī var tikai strečot mizas, lai kaut kādu nebūt skatu izspiestu, bet, ja naudas pietiek pareiza platuma riepas uz nepareiza ET diskiem, kas pie tam galā der arkās ir nice
Tu realu huiņu tiko nobēri
ar kompatu pa brugji
uz 9J 205\40 būs garām? Pirms tam man bija 215, bet dēļ 3 gad pauzes uzsūtiju visas četras 205/40
Beautiful Mechanical Wonder
Labdien, vīri.
Scenārijs: Čalis žmiedza trešo, gribēja ielikt ceturtajā bet ielika otrajā, kārbai otrais robs izbira, dzinējs laikam aizgāja virs redlaina.
Tagadne: Viņš mašīnu pārdod jo esot pazaudējis tiesības, motors skanot labi, bet ir pabrūna/ rūsaina emulsija, viņš saka ka dzesēšanas šitrubu neesot pielējis jau 10 mēnešus pēc radiātora nomaiņas.
Jautājumi:
1-Vai ir vērts pirkt tādu auto?
2-Dzinējs m52b25TU var izturēt tādus ''pārbaudījumus'' un dzīvot tālāk manā īpašumā veselīgu dzīvi ?
3- Vai tumši brūna emulsija var arī būt no kondensāta ? Vai arī tas 100% gadījumos nozīmē galvas blīve vai palisa galvā ?
Auto bildes - https://www.dba.dk/bmw-323ci-25-coupe-b ... illeder/1/
Scenārijs: Čalis žmiedza trešo, gribēja ielikt ceturtajā bet ielika otrajā, kārbai otrais robs izbira, dzinējs laikam aizgāja virs redlaina.
Tagadne: Viņš mašīnu pārdod jo esot pazaudējis tiesības, motors skanot labi, bet ir pabrūna/ rūsaina emulsija, viņš saka ka dzesēšanas šitrubu neesot pielējis jau 10 mēnešus pēc radiātora nomaiņas.
Jautājumi:
1-Vai ir vērts pirkt tādu auto?
2-Dzinējs m52b25TU var izturēt tādus ''pārbaudījumus'' un dzīvot tālāk manā īpašumā veselīgu dzīvi ?
3- Vai tumši brūna emulsija var arī būt no kondensāta ? Vai arī tas 100% gadījumos nozīmē galvas blīve vai palisa galvā ?
Auto bildes - https://www.dba.dk/bmw-323ci-25-coupe-b ... illeder/1/
Pēdējais labojis SnowLatvia - 11 Mai 2020, 23:01, kopā labots 1 reizi.
1. Nav vērts
2. Vajag dzirdēt dzinēju dzīvē.
3. Emulsija zem eļļas korķa vai dzesēšanas sistēmā kkur rūsains?
2. Vajag dzirdēt dzinēju dzīvē.
3. Emulsija zem eļļas korķa vai dzesēšanas sistēmā kkur rūsains?
- ikey07
Zem eļļas korķa, un viņš atsūtīja man dažus vide kur uz auksto pielaida un izklausās labi. Nezinu ko laid ara, smuka kupeja tomēr.
SnowLatvia rakstīja: ↑11 Mai 2020, 18:32 Labdien, vīri.
Scenārijs: Čalis žmiedza trešo, gribēja ielikt ceturtajā bet ielika otrajā, kārbai otrais robs izbira, dzinējs laikam aizgāja virs redlaina.
Tagadne: Viņš mašīnu pārdod jo esot pazaudējis tiesības, motors skanot labi, bet ir pabrīna/ rūsaina emulsija, viņš saka ka dzesēšanas šitrubu neesot pielējis jau 10 mēnešus pēc radiātora nomaiņas.
Jautājumi:
1-Vai ir vērts pirkt tādu auto?
2-Dzinējs m52b25TU var izturēt tādus ''pārbaudījumus'' un dzīvot tālāk manā īpašumā veselīgu dzīvi ?
3- Vai tumši brūna emulsija var arī būt no kondensāta ? Vai arī tas 100% gadījumos nozīmē galvas blīve vai palisa galvā ?
Auto bildes - https://www.dba.dk/bmw-323ci-25-coupe-b ... illeder/1/
Lietotājam Turco līdzīgi gadījās ar savu kabri pagājušgad pasākumā biķerniekos...tikai sāpīgāk priekš bleķiem. Viņam ja nemaldos M52B28TU iekšā. Nekur netiku lasījis ka kkas būtu noticies pašam motoram.
Ganjau bieži darbināts auksts un braucis īsus gabalus. Nekas tāds.SnowLatvia rakstīja: ↑11 Mai 2020, 18:32 3- Vai tumši brūna emulsija var arī būt no kondensāta ? Vai arī tas 100% gadījumos nozīmē galvas blīve vai palisa galvā ?
tas, ka motoram nav nekas gan negribas ticēt. mēri kompresiju.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tak tas dzinejs neko nemaksa ja pats auto ir pa saldu cenu
ar kompatu pa brugji
Bildes ar korķi, nekad iepriekš nebiju saskāries ar šādu emulsiju, par šo arī runāju. Viņs saka ka coolantu mašīna nelieto bet nevar jau tā ticēt arī.
Aprūsējis no kondensāta nav? Man senāk uz 46tā bija līdzīgs skats, bet mašīna bija stāvējusi hvz cik ilgi, braukājot pa lielam nekas nemainījās, tāpat rižijs, kā rūsējis bija, bet motoram nekādu redzamu/jūtamu problēmu nebija
kā jau te saka, kondensāts uz korķa nav nekas sevišķs, īpaši ja auto brauc mazus gabalus, neuzsilstot utt, vienreiz noskaldi norm gabalu un tas pazūd. vienīgais, varbūt jautājums kapēc tik brūna...varbūt tam auto eļļa nekad mūžā nav mainīta un ir ''sadegusi'', tāpat kā šādos gadījumos visa motora iekšpuse ir ''netīra'', par to var tikai minēt..
ūn ja pēc moneyshift motors darbojas, tad jau laikam noveicās, pretēji vnk vārsti būtu līki vai vēl kas un motors normāli nedarbotos.
ūn ja pēc moneyshift motors darbojas, tad jau laikam noveicās, pretēji vnk vārsti būtu līki vai vēl kas un motors normāli nedarbotos.
M Power or no power..
Hey! Vai ir vieta Rīgā, kur var noraukstīt auto tikai izgriežot vin?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- …
- 470
- chevron_right