X3M21 TOY story
Laikam vecuma marazms...
Netflix Hyperdrive raidījuma un viskija glāzes iedvesmots, veiksmīgu sakritību rezultātā 2020. gda februārī tiku pie detaļu kaudzes, kurai bonusā nāca arī auto... :kk: jeb winterbeater, kuram stipri paveicās tikt neiznīcinātam dēļ ziemas neesamības. Ļoti centīšos neuztaisīt auto par smuku stīgu, lai nav žēl papriecāties kādā mazā trasītē vai gymhanaa.
Tātad kā parasti mazais razklads:
BMW 323i 2000g spainis sedans vulgaris
Rūpnīcas aprīkojumu uzskaitīt, manuprāt, šajā gadījumā nav vērts.
Sākumā bija tā:
+ Jaunas TA koilas
+ sporta taburete ar sliedēm
+ Regulējams shortshifters (ne no lētajiem sūdiem)
+ Mek Sports hidra
+ LpgTech gāzes iekārta
+ Facelift purns
- Iztrūkst sliekšņiem daļas
- Nav TA
- Nestrādā gāze
- metināts reduktors
- priekšā UK lukturi (jo EU xenonus pārdeva)
- salauzta pusass
- nestrādājošs stūres pastiprinātāja sūknis
- nav salona
- iztrūkst viena aizm. arka
- 5 vietās caurs izpūtējs
- Izgopīti kaķiki
Un vēl daudz visādi mēsli ar kuriem saskāros laika gaitā
Re ku bija dāvanas:
Netflix Hyperdrive raidījuma un viskija glāzes iedvesmots, veiksmīgu sakritību rezultātā 2020. gda februārī tiku pie detaļu kaudzes, kurai bonusā nāca arī auto... :kk: jeb winterbeater, kuram stipri paveicās tikt neiznīcinātam dēļ ziemas neesamības. Ļoti centīšos neuztaisīt auto par smuku stīgu, lai nav žēl papriecāties kādā mazā trasītē vai gymhanaa.
Tātad kā parasti mazais razklads:
BMW 323i 2000g spainis sedans vulgaris
Rūpnīcas aprīkojumu uzskaitīt, manuprāt, šajā gadījumā nav vērts.
Sākumā bija tā:
+ Jaunas TA koilas
+ sporta taburete ar sliedēm
+ Regulējams shortshifters (ne no lētajiem sūdiem)
+ Mek Sports hidra
+ LpgTech gāzes iekārta
+ Facelift purns
- Iztrūkst sliekšņiem daļas
- Nav TA
- Nestrādā gāze
- metināts reduktors
- priekšā UK lukturi (jo EU xenonus pārdeva)
- salauzta pusass
- nestrādājošs stūres pastiprinātāja sūknis
- nav salona
- iztrūkst viena aizm. arka
- 5 vietās caurs izpūtējs
- Izgopīti kaķiki
Un vēl daudz visādi mēsli ar kuriem saskāros laika gaitā
Re ku bija dāvanas:
2020/03:
Izrādās, ka laika ir daudz daudz mazāk nekā vēlēšanās, bet dažas brīvdienas un daudzi vakari ir devuši rezultātu...
Pirmkārt atskaitīšos par kuzavu...
Ar vājiem nerviem tālākneskatīties
Te pirms:
Visu notīrījām, vajadzīgo sametinājām, apstrādājām + šuvju mastika + grubulis (pārbaudīta formula). Nu un rezultātā auto iegūst otro dzīvību:
Godīgi sakot - nav tik traki. 85% no klientiem ir tieši tāpat. Nevienā pusē īsti nebija jēgas mainīt slieksni pilnībā. :)
Vēl tika nomērīta kompresij - Man par brīnumu visos podos 13,8 - 14,0. Tas bija negaidīts pavērsiens. Sapratu ka mocīšu šo pašu bīdekli. Līdz ar to tika samainīta:
* Eļļa + filtri
* Aizdedzes sveces
* Dzesēšanas šķidruma radiators
* Dzesēšnas trubām gumijas blīves
* No krājumiem uzlikts labs elektriskais ventilators
Pozitīvu sakritību gadījumā tika ļoti izdevīgi ieceli lietie diski (netīšām Facebook uzgāju) R16 x 9J ar praktiski jaunām ziemas riepām. Diski taisni un nav metināti, lai gan nomedīju Daugavpilī
Kaudze jaunu klipšu un sliekšīi arī savā vietā un auto beidzot pēc kaut kā izskatās:
Pa vidu visam tika pārbaudīta hadene - man parbrīnumu viss ok.
Ar bremzēm švakāk. Aizmugurē nācās visu satīrīt un priekšā samainīt bremžu šlaukas un atjaunot ķīlējošos suportus ar jaunām mandžetēm un cilindriem.
Kamēr grīda ārā bija - nopirku lēto poļu ķīmiju un biš padarbojos. Biju sajūsmā par rezultātu... No krāmiem sameklēju iztrūkstošās salona detaļas, krēslus utt un visu satīrīju. Esmu gandarīts.
Atkal kaudze ar klipšiem un šovakarbeidzot visu saliku iekšā :)
Jau "melnajā 5dienā" jebšu 13.03.2020 aizbraucu uz TA.
Pārbaudīja mani čalis, kurš ieraugot auto saķēra galvu. Pārbaudīja visu un pateica, ka viss ir labi, bet diemžēl viņam neticēs un tādēl tika atsaukti vēl 2 vecāki inspektori. BAkstīja, kratīja, cilāja, pētīja VIss ko atrada bija 1 neliela eļļas pile pie jaunā stūres pastiprinātāja no savienojua caurules ( visticamāk netika noslaucīta) - par to arī godam nopelnītais "1"
No priekiem pat nomazgāju auto:
Protams tajā pašā vakarā tika pasēdēts servisā - uzlikta hidra, metinātais reduktors utt.
Nākamajā nedēļa nolēmu ka nedēļu braukšu ar to auto uz darbu (Jelgava-Mārupe_Jelgava) lai pārliecinātos, ka viss OK un neizlien kādas bērnu slimības.
Protams - pirmajās 2 dienās nosprāga 2 inducenes
Patiesībā bju šausmīgi apmierināts, ka nedēļas laikā auto uzvedās perfekti, patēriņš uz gāzes vispār smieklīgs, vadāmība ļoti tīkama utt. Līdz ar to jau 26.03.2020 nolēmu autiņu pakļaut paielinātai slodzei, sabortēju vecas mizas 4 kmpl, uzliku sporta baranku un 7dien devos uz "Rullīti"
Ja pavisam godigi - biju gatavojies tam, ka pirmajos līkumos izjuks pakaļējais tilts, dzesēšana utt.
Bet man par lielu brīnumu - pabraukt pat sanāca ļoti daudz (ar to nīkuli nokurināju 2 kompl R16), temp. ne brīdi neuzkāpa, hadene uzvedās teicami, un vispār visā visumā biju pozitīvi pārsteigts.
Viss beidzās, kad parādījās dīvaina vibrācija un konstatēju, ka dzinēja spilveni vnk izjuka LAi gan biju pamanījis, ka tie jau sen bija švaki - kaut kā aizmirsās.
Protams - aizgājām uz noliktavu, paņēmām uz aci labākos lietotos spilvens un jau pēc neilga laika auto atkal ierindā.
Visā visumā esmu ļoti apmierināts - auto ir ekonomisks, vadās ļoti patīkami, sniedz vēlamo baudu... Rezultāts sasniegts...
Protams, pat mazajā trasē, reāli pietrūkst kādi 50-80hp un labs daudzums griezes. DOmās kā budžeta variantā uzlabot sniegumu. Pagaidām plānā:
+ M54B25 vai M54B30 ieplūde
+ Cold air intake
+ VIenmasas spararats
+ īsāks reduktors
:hourra:
#paliecgarāžā
Izrādās, ka laika ir daudz daudz mazāk nekā vēlēšanās, bet dažas brīvdienas un daudzi vakari ir devuši rezultātu...
Pirmkārt atskaitīšos par kuzavu...
Ar vājiem nerviem tālākneskatīties
Te pirms:
Visu notīrījām, vajadzīgo sametinājām, apstrādājām + šuvju mastika + grubulis (pārbaudīta formula). Nu un rezultātā auto iegūst otro dzīvību:
Godīgi sakot - nav tik traki. 85% no klientiem ir tieši tāpat. Nevienā pusē īsti nebija jēgas mainīt slieksni pilnībā. :)
Vēl tika nomērīta kompresij - Man par brīnumu visos podos 13,8 - 14,0. Tas bija negaidīts pavērsiens. Sapratu ka mocīšu šo pašu bīdekli. Līdz ar to tika samainīta:
* Eļļa + filtri
* Aizdedzes sveces
* Dzesēšanas šķidruma radiators
* Dzesēšnas trubām gumijas blīves
* No krājumiem uzlikts labs elektriskais ventilators
Pozitīvu sakritību gadījumā tika ļoti izdevīgi ieceli lietie diski (netīšām Facebook uzgāju) R16 x 9J ar praktiski jaunām ziemas riepām. Diski taisni un nav metināti, lai gan nomedīju Daugavpilī
Kaudze jaunu klipšu un sliekšīi arī savā vietā un auto beidzot pēc kaut kā izskatās:
Pa vidu visam tika pārbaudīta hadene - man parbrīnumu viss ok.
Ar bremzēm švakāk. Aizmugurē nācās visu satīrīt un priekšā samainīt bremžu šlaukas un atjaunot ķīlējošos suportus ar jaunām mandžetēm un cilindriem.
Kamēr grīda ārā bija - nopirku lēto poļu ķīmiju un biš padarbojos. Biju sajūsmā par rezultātu... No krāmiem sameklēju iztrūkstošās salona detaļas, krēslus utt un visu satīrīju. Esmu gandarīts.
Atkal kaudze ar klipšiem un šovakarbeidzot visu saliku iekšā :)
Jau "melnajā 5dienā" jebšu 13.03.2020 aizbraucu uz TA.
Pārbaudīja mani čalis, kurš ieraugot auto saķēra galvu. Pārbaudīja visu un pateica, ka viss ir labi, bet diemžēl viņam neticēs un tādēl tika atsaukti vēl 2 vecāki inspektori. BAkstīja, kratīja, cilāja, pētīja VIss ko atrada bija 1 neliela eļļas pile pie jaunā stūres pastiprinātāja no savienojua caurules ( visticamāk netika noslaucīta) - par to arī godam nopelnītais "1"
No priekiem pat nomazgāju auto:
Protams tajā pašā vakarā tika pasēdēts servisā - uzlikta hidra, metinātais reduktors utt.
Nākamajā nedēļa nolēmu ka nedēļu braukšu ar to auto uz darbu (Jelgava-Mārupe_Jelgava) lai pārliecinātos, ka viss OK un neizlien kādas bērnu slimības.
Protams - pirmajās 2 dienās nosprāga 2 inducenes
Patiesībā bju šausmīgi apmierināts, ka nedēļas laikā auto uzvedās perfekti, patēriņš uz gāzes vispār smieklīgs, vadāmība ļoti tīkama utt. Līdz ar to jau 26.03.2020 nolēmu autiņu pakļaut paielinātai slodzei, sabortēju vecas mizas 4 kmpl, uzliku sporta baranku un 7dien devos uz "Rullīti"
Ja pavisam godigi - biju gatavojies tam, ka pirmajos līkumos izjuks pakaļējais tilts, dzesēšana utt.
Bet man par lielu brīnumu - pabraukt pat sanāca ļoti daudz (ar to nīkuli nokurināju 2 kompl R16), temp. ne brīdi neuzkāpa, hadene uzvedās teicami, un vispār visā visumā biju pozitīvi pārsteigts.
Viss beidzās, kad parādījās dīvaina vibrācija un konstatēju, ka dzinēja spilveni vnk izjuka LAi gan biju pamanījis, ka tie jau sen bija švaki - kaut kā aizmirsās.
Protams - aizgājām uz noliktavu, paņēmām uz aci labākos lietotos spilvens un jau pēc neilga laika auto atkal ierindā.
Visā visumā esmu ļoti apmierināts - auto ir ekonomisks, vadās ļoti patīkami, sniedz vēlamo baudu... Rezultāts sasniegts...
Protams, pat mazajā trasē, reāli pietrūkst kādi 50-80hp un labs daudzums griezes. DOmās kā budžeta variantā uzlabot sniegumu. Pagaidām plānā:
+ M54B25 vai M54B30 ieplūde
+ Cold air intake
+ VIenmasas spararats
+ īsāks reduktors
:hourra:
#paliecgarāžā
04/2020
Update: Jau no pirmās dienas, kad iegādājos šo auto - zināju, ka šis būs auto uz kura varēšu izpauzties un izmēģināt visas savas radošās spējas Līdz ar to arī zināju, ka mēģināšu krāsot Un jau kādu laiku zināju, ka vēlos kādu "Drift missile" nokrāsot visai unikālā perlamutra hamaleona krāsā, kuras patieso burvību var saprast tikai "dzīvajā".
Lūk mana nākamā radošās dvēseles/ dizainera izpausme - LIME ROCK GREY METALLIC :hourra:
Ko tad es izdarīju - aizbraucu uz krāsu bodi un palūdzu baloniņā sapildīt tādu krāsu un laku, lai varētu kaut kur "testam" uzpūst. Izvēlējos nokrāsot spoguļu plastmasas:
Rezultāts labāks nekā gaidīju!!! :love:
Secinājums - BŪS!
Ir lieta ko es nevaru ciest vnk nekādīgi - tas ir gaišie griesti Līdz ar to jau pasen tika iegādāti pa lēto melnie griesti. MAn par brīnumu - samainīt griestus (ar visu lūkas izņemšanu/regulēšanu) var arī viens cilvēks. Mierīgā garā 4h un process darīts :)
Manā prātā ienāca tas, ka šo auto gribu max "wild drift missile design" :aiwa: un līdz ar to izdomāju, ka vajag "ducktail"
Tā lai visiem būtu skaidrs kā apmēram izskatīsies auto - uzreiz gribu pateikt, ka man pilnīgi "pie kājas" vai kādam patīk vai nepatīk :alco:
Tā kā akcija #paliecmājās sāk palikt par #paliecgarāžā , tad saņēmos un sapirku pirmos materiālus un sameklēju sen iepirkto krāsas pistoli. Krāsu veikalā uzklausīju pareizas krāsošanas teoriju un vakar vakrā vnk "pašāvu vaļā" :alco:
Izdomāju sākt ar bagūzi, lai varētu ātrāk "ducktail" pielīmēt:
Sapratu, ka krāsa un iniciatīva pietiks arī kapotam un nolēmu to ar uzkrāsot :aiwa:
Godīgi sakot, ņemot vērā apstākļus un pieredzi "0" - sanāca perfekti. Gan grunts, gan 3 krāsas kārtas, gan 2 biezas lakas kārtas - pat neviena notecējuma. Nožūs, nopulēs putekļus un būs BOMBA :love:
KApotu nācās biš pametināt un pašpaktelēt
Biš strādājot tik ilgi , elpojot krāsu un ar kandžu dezinficējoties - steigā aizmirsu, ka kapots arī būtu jānogruntē un sāku krāost... ups... Nu nekas... Ja būs galīgi švaki, tad pārkrāsos :alco:
Šodien jau paskatījos, ka galīgi švaki, jo baigi var redzēt, kur špaktelēts, pārejas utt :faceoff:
Vēl netīšām vienā no whatsapp grupām ieraudzīju, ka tiek tirgots M54B30 ieplūdniek pa lēto - tsazinājos un ieķēru momentāli :hourra:
Bet labākais tas, ka pamanīju bmwpowerā pārdošanas topikā ierakstu -
M52TUB28 pliks dzinējs - 160,- eur
NOPIETNI???? :hvz:
Sazinājos un momentāli aizlidoju pakaļ.... Skaists, nenopuņķojies dzinējs pa kapeikām.... nu kur vēl labāka dāvana :hourra:
JAu taipat vakarā mājās....
Grēks neņemt bija par tādu naudu....
Tātad lēnām jāsāk komplektēt jauns bīdeklis....
M52TUB28 - IR
M54 kolektors - IR
Tagad jāsameklē vienmasas spararats un jāsajūdz tas viss ar ZF kārbu un būs :hourra:
Tātad daaaaudz laika pavadīts garāžā un laiks iemest kādu info te...
Esmu ticis pie divām nozīmīgām lietām.
ZF kārba no e46 328
un kārotā M54B30 ieplūdes sadales vārpsta (Paldies AF'am par info :) )
Kamēr nesteidzīgi krājas čupā detaļas - turpinu tēlot krāsotāju.... Reāli šausmīgi daudz pacietības vajag...
Te no procesa nedaudz... Uzliku kapotu un bagažnieku, lai saprastu, ka nemāku pulēt Vēl jātrennējas, bet nu darbs dara darītāju :faceoff:
Kapots vēl jāmēģina pulēt - nevaru saņemties pagaidām
Tālāk noņēmu spārnus, špaktelēju, špaktelēju, slīpēju, slīpēju līdz beidzot tapa nogruntēti...
Tālāk noņēmu bamperus - tie gan ir briesmīgā stāvoklī - visi saplaisājuši, salauzti, saskrāpēti utt. Bet ņemot vērā, ka, iespējams, tos tāpat nodauzīšu trasē pret riepām, tad treniņa nolūkos nošpaktelēju un nogruntēju tos pašus...
Sliekšņi bija tīri ok
Tad beidzot ķēros klāt pašam kuzavam un sāku ar trakāko - aizm. spārni, jo redzēju, ka vietām lobās kaut kas utt... Pirmais nepatīkamais pārsteigums, kas lika man veselu dienu slīpēties, mācīties stiklašķiedras grunti un radīt jaunas formas :aiwa:
Ar gala rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Bija jārada visas 3 plaknes pašā stūrī :eek:
Nu un šodien beidzot saņēmos nogruntēt visu pārējo. Visu nolīmēt, apstrādāt durvju apakšas un nokrāsot jumtu bija atkal jauni izaicinājumi :cafe:
Tagad atliek vēl sagruntēt durvju rokturus un citus sīkumus un tad jau mēģinās krāsot.
Ar pirmo sākšu, laikam, ar jumtu, jo tas plānots melns glancēts - pārējais, jau iepriekš izvēlētajā, M4 krāsā - Lime Rock Grey Mettalic
Update: Jau no pirmās dienas, kad iegādājos šo auto - zināju, ka šis būs auto uz kura varēšu izpauzties un izmēģināt visas savas radošās spējas Līdz ar to arī zināju, ka mēģināšu krāsot Un jau kādu laiku zināju, ka vēlos kādu "Drift missile" nokrāsot visai unikālā perlamutra hamaleona krāsā, kuras patieso burvību var saprast tikai "dzīvajā".
Lūk mana nākamā radošās dvēseles/ dizainera izpausme - LIME ROCK GREY METALLIC :hourra:
Ko tad es izdarīju - aizbraucu uz krāsu bodi un palūdzu baloniņā sapildīt tādu krāsu un laku, lai varētu kaut kur "testam" uzpūst. Izvēlējos nokrāsot spoguļu plastmasas:
Rezultāts labāks nekā gaidīju!!! :love:
Secinājums - BŪS!
Ir lieta ko es nevaru ciest vnk nekādīgi - tas ir gaišie griesti Līdz ar to jau pasen tika iegādāti pa lēto melnie griesti. MAn par brīnumu - samainīt griestus (ar visu lūkas izņemšanu/regulēšanu) var arī viens cilvēks. Mierīgā garā 4h un process darīts :)
Manā prātā ienāca tas, ka šo auto gribu max "wild drift missile design" :aiwa: un līdz ar to izdomāju, ka vajag "ducktail"
Tā lai visiem būtu skaidrs kā apmēram izskatīsies auto - uzreiz gribu pateikt, ka man pilnīgi "pie kājas" vai kādam patīk vai nepatīk :alco:
Tā kā akcija #paliecmājās sāk palikt par #paliecgarāžā , tad saņēmos un sapirku pirmos materiālus un sameklēju sen iepirkto krāsas pistoli. Krāsu veikalā uzklausīju pareizas krāsošanas teoriju un vakar vakrā vnk "pašāvu vaļā" :alco:
Izdomāju sākt ar bagūzi, lai varētu ātrāk "ducktail" pielīmēt:
Sapratu, ka krāsa un iniciatīva pietiks arī kapotam un nolēmu to ar uzkrāsot :aiwa:
Godīgi sakot, ņemot vērā apstākļus un pieredzi "0" - sanāca perfekti. Gan grunts, gan 3 krāsas kārtas, gan 2 biezas lakas kārtas - pat neviena notecējuma. Nožūs, nopulēs putekļus un būs BOMBA :love:
KApotu nācās biš pametināt un pašpaktelēt
Biš strādājot tik ilgi , elpojot krāsu un ar kandžu dezinficējoties - steigā aizmirsu, ka kapots arī būtu jānogruntē un sāku krāost... ups... Nu nekas... Ja būs galīgi švaki, tad pārkrāsos :alco:
Šodien jau paskatījos, ka galīgi švaki, jo baigi var redzēt, kur špaktelēts, pārejas utt :faceoff:
Vēl netīšām vienā no whatsapp grupām ieraudzīju, ka tiek tirgots M54B30 ieplūdniek pa lēto - tsazinājos un ieķēru momentāli :hourra:
Bet labākais tas, ka pamanīju bmwpowerā pārdošanas topikā ierakstu -
M52TUB28 pliks dzinējs - 160,- eur
NOPIETNI???? :hvz:
Sazinājos un momentāli aizlidoju pakaļ.... Skaists, nenopuņķojies dzinējs pa kapeikām.... nu kur vēl labāka dāvana :hourra:
JAu taipat vakarā mājās....
Grēks neņemt bija par tādu naudu....
Tātad lēnām jāsāk komplektēt jauns bīdeklis....
M52TUB28 - IR
M54 kolektors - IR
Tagad jāsameklē vienmasas spararats un jāsajūdz tas viss ar ZF kārbu un būs :hourra:
Tātad daaaaudz laika pavadīts garāžā un laiks iemest kādu info te...
Esmu ticis pie divām nozīmīgām lietām.
ZF kārba no e46 328
un kārotā M54B30 ieplūdes sadales vārpsta (Paldies AF'am par info :) )
Kamēr nesteidzīgi krājas čupā detaļas - turpinu tēlot krāsotāju.... Reāli šausmīgi daudz pacietības vajag...
Te no procesa nedaudz... Uzliku kapotu un bagažnieku, lai saprastu, ka nemāku pulēt Vēl jātrennējas, bet nu darbs dara darītāju :faceoff:
Kapots vēl jāmēģina pulēt - nevaru saņemties pagaidām
Tālāk noņēmu spārnus, špaktelēju, špaktelēju, slīpēju, slīpēju līdz beidzot tapa nogruntēti...
Tālāk noņēmu bamperus - tie gan ir briesmīgā stāvoklī - visi saplaisājuši, salauzti, saskrāpēti utt. Bet ņemot vērā, ka, iespējams, tos tāpat nodauzīšu trasē pret riepām, tad treniņa nolūkos nošpaktelēju un nogruntēju tos pašus...
Sliekšņi bija tīri ok
Tad beidzot ķēros klāt pašam kuzavam un sāku ar trakāko - aizm. spārni, jo redzēju, ka vietām lobās kaut kas utt... Pirmais nepatīkamais pārsteigums, kas lika man veselu dienu slīpēties, mācīties stiklašķiedras grunti un radīt jaunas formas :aiwa:
Ar gala rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Bija jārada visas 3 plaknes pašā stūrī :eek:
Nu un šodien beidzot saņēmos nogruntēt visu pārējo. Visu nolīmēt, apstrādāt durvju apakšas un nokrāsot jumtu bija atkal jauni izaicinājumi :cafe:
Tagad atliek vēl sagruntēt durvju rokturus un citus sīkumus un tad jau mēģinās krāsot.
Ar pirmo sākšu, laikam, ar jumtu, jo tas plānots melns glancēts - pārējais, jau iepriekš izvēlētajā, M4 krāsā - Lime Rock Grey Mettalic
05/2020
Nu ko lai saka... Beidzot tas process ir praktiski noslēdzies. Jāsaka, ka mācoties visu par un ap - sanāca nokrāsot 3 mašīnas. Nu.... ne gluži 3 mašīnas, bet vienu 3 reizes :@
Tātad sākšu ar visu pēc kārtas. Kopumā ap 4h youtube video, lai saprastu kas vispār kā darās un kā pareizi turēt pistoli utt utt utt. Viss skaisti - teorija ir... instrumenti un materiāli arī.... Kas var noiet greizi???
Visu pēc kārtas:
1. Mēģinājums
Nogruntēts labi,
Krāsojam - viss pat labāk nekā cerēju... 3 skaistas kārtas krāsas
Un tad SMAGA kļūda... biju palaidis garām pašus pamatus...
Lai gan biju pat nopircis kāšamos papīra filtrus.... aizmirsu tos izmantot... :faceoff: UN tad sākās jautrība... PIrmā kārta lakas - viss ok. Otrā kārta - pistole sāk niķoties... krītu panikā un velku ārā filtrus vienu pēc otra.... un tad njāā.... visas lakas sabiezējuma plēksnes AIZIET pa visu auto.... AIz stresa sāku tecināt un psihot utt utt
RESULT: FAIL!!!!!
NU ko darīt... Viss ir sajāts... reāli žēl materiālu un, visvairāk, pazaudēto laiku. Nav divu domu - jālabo. Parunāts un atrādīts pro krāsotājam - nav variantu - jāslīpē atkal viss un jākrāso + jālako. Kamēr saņemos paiet 2 vai 3 dienas un laka kalst.
2. mēģinājums
Esmu izmazgājis visas pistoles, pārjaucis N-reizes visu, salicis papildus filtrus utt utt. Pieejam vēl nopietnāk.
Slīpējam visu atkal... Pasarg Dievs slīpēt to cieto laku.... vairāki vakari kamēr beidzot visu uzmatēju un dabonu visas plēksnes nost... Beidzot varam krāsot. BAidījos, ka otreiz vairs tik labi nesanāks - visu daru ar piesardzību un "pēc grāmatas".
Uzpūsu pirmo skaisto kārtu beidzot.... gaidu, kad varēšu pūst otro kārtu un pamanu, ka uz mašīnas parādās kkādi sū*i... un arvien vairāk. Knapi noturos aiz dusmām neaizmest pistoli pa gaisu... No tā attur tikai tas, ka jāsakrāso vēl nogruntētie spārni un sliekšņi... :crazy:
WTF???? Saucās pacēla krāsu.... Nu kāda velna pēc... ZVanu prasu kas un kā utt... Saka - u jā - par daudz kārtu utt, par slapju pirmā kārta, nav grunts, kur iesūkties šķīdinātājam un tas atdod uz āru... NU WTF??? :faceoff:
Pēc ieteikumiem pēc stunda mēģinu paslīpēt nedaudz nost un uzpūst "migliņu" Bez variantiem....
Vismaz spārnus un sliekšņus nokrāsoju...
Aiz dusmām auto iestumts noliktavā ar tekstu - miskaste atrada savu vietu
RESULT: FAIL!!!!!!!!!!!!!!
Jāsaka godīgi... Bija ļoti grūti vispār atrast stimulu kaut ko turpināt, bet aiz žēluma pret patērēto laiku nācās. Pārrunāju ar krāsotājiem kā rīkoties - ieteikums viens - kasi nost visu līdz metālam. MAn tas nešķita pieņemami. Mēģināju ar mašīnīti paslīpēt - krāsa velkas un aizmet ciet slīpējamo ripu jau pēc pirmajiem 15 noslīpētajiem centimetriem.
Sāku domāt par kaut kādiem krāsas noņēmējiem - apbraukāju krāsas bodes - nav viņiem tādu. Pēdējā krāsas veikalā sāku runāt ar kundzi, kas ar krāsām ņemas jau visu mūzu un labprāt iedziļinājās manā problēmā. Secinājām to, ka problēma ir radusies krāsas kārtā. Nebija lakas pa virsu - tātad nolēmām mēģināt tīrīt to visu nost ar 646 šķīdinātāju.
PAr laimi vai nelaimi - tas strādāja. Ļoti smagi, bet šķīdinātāju labi sasūcinot krāsā - tā samirka un sāka padoties lupatas berzei. Vēl vairāk - nāca nost pēdējā krāsas kārta, uzmatētā laka, vecā grunts utt. Īsāk sakot - var dabūt nost visu.
Jāsaka kā ir - sapratu, ka tas ir vnk SUPER laikietilpīgs process... paņēmu palīgos vēl vienu studentu. Protams daudz ko nācās pārdarīt pēc viņa, bet lielumu nokasīja.
Nu ko... Viss nokasīts.
3. Mēģinājums:
Šim veltīju pilnīgi visu 01.05.
Ar koronu pret koronu un aiziet :alco:
Visu pārslīpēju un nogruntēju 2 jaunas kārtas.
2h un slīpējam grunti. Pāris stundās grunts noslīpēta. PIe reizes noslīpēju arī sen nogruntētos bamperus.
NU un aiziet krāsojam virsū 3 jaunas krāsas kārtas. Paldies Dievam, viss izdevās tiktāl.
Šādi izskatās krāsošanas "mājas apstākļos". Grīdas nolietas arūdeni lai mažaķ put un čoms ar lukturīti pie sāniem, jo apgaismojums nav kā kamērā :aiwa:
NU un šajā brīdī skatos uz auto un saprotu, ka esmu turpat, kur biju pirms visu sačakarēju pašā sākumā... Stress nejēgā, bet jāķeras klāt lakošanai.
Jūs nevarat iedomāties to gandarījumu, kad vakar ap 23:00 visu pabeidzu. No priekiem girbējās piedzerties, bet rēali visu dienu pustupus ar slīpmašīnu un pistoli rokās - spēka nepietika pat nosvinēt.
Šorīt aizbraucu pārliecināties, ka tiešām viss ok un nBEIDZOT noplēst papīru un līmlenti.
Ceļš bija garš... Skola dārga, bet reāli nokrāsot tagad vairs nebaidos. Esmu sapratis kā klājas krāsa, laka utt. Protams, ne tuvu neesmu specs, bet pamatu esmu apguvis.
P.S. Aizmirsu piebilst, ka sāku ar melnā jumta krāsošanu pašā sākumā, bet tas procesā aizmirsās, jo noritēja normāli.
RESULT: SUCCESS!!! :hourra: :hourra: :hourra:
Nu nav tik traki. Pēc pāris nedēļām pamēģinās uzpulēt, ja būs luste. Pagaidām esmu ļoti apmierināts. Šodien turpinam likt kopā. Procesā nokrāsoju moldingus normālā melnā krāsā atpakaļ, iepirku melnis zobus un šādus tādus klipšus.
Rezultātā - gandrīz salikts. Esmu gandarīts un pašam ļoti patīk. SAulītē, protams, krāsa interesantāk atdod pērli, bet man arī šodien dikti acij tīkami likās.
Nu ko lai saka... Beidzot tas process ir praktiski noslēdzies. Jāsaka, ka mācoties visu par un ap - sanāca nokrāsot 3 mašīnas. Nu.... ne gluži 3 mašīnas, bet vienu 3 reizes :@
Tātad sākšu ar visu pēc kārtas. Kopumā ap 4h youtube video, lai saprastu kas vispār kā darās un kā pareizi turēt pistoli utt utt utt. Viss skaisti - teorija ir... instrumenti un materiāli arī.... Kas var noiet greizi???
Visu pēc kārtas:
1. Mēģinājums
Nogruntēts labi,
Krāsojam - viss pat labāk nekā cerēju... 3 skaistas kārtas krāsas
Un tad SMAGA kļūda... biju palaidis garām pašus pamatus...
Lai gan biju pat nopircis kāšamos papīra filtrus.... aizmirsu tos izmantot... :faceoff: UN tad sākās jautrība... PIrmā kārta lakas - viss ok. Otrā kārta - pistole sāk niķoties... krītu panikā un velku ārā filtrus vienu pēc otra.... un tad njāā.... visas lakas sabiezējuma plēksnes AIZIET pa visu auto.... AIz stresa sāku tecināt un psihot utt utt
RESULT: FAIL!!!!!
NU ko darīt... Viss ir sajāts... reāli žēl materiālu un, visvairāk, pazaudēto laiku. Nav divu domu - jālabo. Parunāts un atrādīts pro krāsotājam - nav variantu - jāslīpē atkal viss un jākrāso + jālako. Kamēr saņemos paiet 2 vai 3 dienas un laka kalst.
2. mēģinājums
Esmu izmazgājis visas pistoles, pārjaucis N-reizes visu, salicis papildus filtrus utt utt. Pieejam vēl nopietnāk.
Slīpējam visu atkal... Pasarg Dievs slīpēt to cieto laku.... vairāki vakari kamēr beidzot visu uzmatēju un dabonu visas plēksnes nost... Beidzot varam krāsot. BAidījos, ka otreiz vairs tik labi nesanāks - visu daru ar piesardzību un "pēc grāmatas".
Uzpūsu pirmo skaisto kārtu beidzot.... gaidu, kad varēšu pūst otro kārtu un pamanu, ka uz mašīnas parādās kkādi sū*i... un arvien vairāk. Knapi noturos aiz dusmām neaizmest pistoli pa gaisu... No tā attur tikai tas, ka jāsakrāso vēl nogruntētie spārni un sliekšņi... :crazy:
WTF???? Saucās pacēla krāsu.... Nu kāda velna pēc... ZVanu prasu kas un kā utt... Saka - u jā - par daudz kārtu utt, par slapju pirmā kārta, nav grunts, kur iesūkties šķīdinātājam un tas atdod uz āru... NU WTF??? :faceoff:
Pēc ieteikumiem pēc stunda mēģinu paslīpēt nedaudz nost un uzpūst "migliņu" Bez variantiem....
Vismaz spārnus un sliekšņus nokrāsoju...
Aiz dusmām auto iestumts noliktavā ar tekstu - miskaste atrada savu vietu
RESULT: FAIL!!!!!!!!!!!!!!
Jāsaka godīgi... Bija ļoti grūti vispār atrast stimulu kaut ko turpināt, bet aiz žēluma pret patērēto laiku nācās. Pārrunāju ar krāsotājiem kā rīkoties - ieteikums viens - kasi nost visu līdz metālam. MAn tas nešķita pieņemami. Mēģināju ar mašīnīti paslīpēt - krāsa velkas un aizmet ciet slīpējamo ripu jau pēc pirmajiem 15 noslīpētajiem centimetriem.
Sāku domāt par kaut kādiem krāsas noņēmējiem - apbraukāju krāsas bodes - nav viņiem tādu. Pēdējā krāsas veikalā sāku runāt ar kundzi, kas ar krāsām ņemas jau visu mūzu un labprāt iedziļinājās manā problēmā. Secinājām to, ka problēma ir radusies krāsas kārtā. Nebija lakas pa virsu - tātad nolēmām mēģināt tīrīt to visu nost ar 646 šķīdinātāju.
PAr laimi vai nelaimi - tas strādāja. Ļoti smagi, bet šķīdinātāju labi sasūcinot krāsā - tā samirka un sāka padoties lupatas berzei. Vēl vairāk - nāca nost pēdējā krāsas kārta, uzmatētā laka, vecā grunts utt. Īsāk sakot - var dabūt nost visu.
Jāsaka kā ir - sapratu, ka tas ir vnk SUPER laikietilpīgs process... paņēmu palīgos vēl vienu studentu. Protams daudz ko nācās pārdarīt pēc viņa, bet lielumu nokasīja.
Nu ko... Viss nokasīts.
3. Mēģinājums:
Šim veltīju pilnīgi visu 01.05.
Ar koronu pret koronu un aiziet :alco:
Visu pārslīpēju un nogruntēju 2 jaunas kārtas.
2h un slīpējam grunti. Pāris stundās grunts noslīpēta. PIe reizes noslīpēju arī sen nogruntētos bamperus.
NU un aiziet krāsojam virsū 3 jaunas krāsas kārtas. Paldies Dievam, viss izdevās tiktāl.
Šādi izskatās krāsošanas "mājas apstākļos". Grīdas nolietas arūdeni lai mažaķ put un čoms ar lukturīti pie sāniem, jo apgaismojums nav kā kamērā :aiwa:
NU un šajā brīdī skatos uz auto un saprotu, ka esmu turpat, kur biju pirms visu sačakarēju pašā sākumā... Stress nejēgā, bet jāķeras klāt lakošanai.
Jūs nevarat iedomāties to gandarījumu, kad vakar ap 23:00 visu pabeidzu. No priekiem girbējās piedzerties, bet rēali visu dienu pustupus ar slīpmašīnu un pistoli rokās - spēka nepietika pat nosvinēt.
Šorīt aizbraucu pārliecināties, ka tiešām viss ok un nBEIDZOT noplēst papīru un līmlenti.
Ceļš bija garš... Skola dārga, bet reāli nokrāsot tagad vairs nebaidos. Esmu sapratis kā klājas krāsa, laka utt. Protams, ne tuvu neesmu specs, bet pamatu esmu apguvis.
P.S. Aizmirsu piebilst, ka sāku ar melnā jumta krāsošanu pašā sākumā, bet tas procesā aizmirsās, jo noritēja normāli.
RESULT: SUCCESS!!! :hourra: :hourra: :hourra:
Nu nav tik traki. Pēc pāris nedēļām pamēģinās uzpulēt, ja būs luste. Pagaidām esmu ļoti apmierināts. Šodien turpinam likt kopā. Procesā nokrāsoju moldingus normālā melnā krāsā atpakaļ, iepirku melnis zobus un šādus tādus klipšus.
Rezultātā - gandrīz salikts. Esmu gandarīts un pašam ļoti patīk. SAulītē, protams, krāsa interesantāk atdod pērli, bet man arī šodien dikti acij tīkami likās.
Šis tas atkal sadarīts...
KOnstatēju, ka man nepatīk pārāk zemas riepas paskats un tika nolemts 205/45R16 aizstāt ar 205/50
Atradu pārīti lietotas riepas un uzmetu - ir daudz labāk :)
Piemērīju arī Z3 R17. Ļoti reti un interesanti diski, bet secinājums - R16 "muciņas" labāk.
Līdz ar šo visu priekšai jau nopirku riepas, lai purns neslīd ārā, kad mēģināšu likt slīpi Dārgākām nebija naudas - tāpēc izvēle par labu ielas Toyo Proxes TR1
BET lielākais prieks par to, ka pēc ilgiem meklējumiem, starp kosmonautu ceļotājiem pa galktiku, tomēr izdevās atrast pilnu, pārbaudāmu M54B30 setu :hourra:
Tātat plānu maiņa. 2.8 dzinējs jau pārdots. Par to, kādi plāni tālāk - pa druskai likšu te to kas sadarīts, bet gala plānus uzreiz neatklāšu :)
Gribas jau visu uzreiz, bet finanses nav no gumijas.... Bet, domājams, ka rezultāts būs tīkams :)
TE jaunā dvēsele:
Gatavojamies mazgāties un tīrīties:
Te jau gatavojas doties pie meistara uzlabojumiem :)
KOnstatēju, ka man nepatīk pārāk zemas riepas paskats un tika nolemts 205/45R16 aizstāt ar 205/50
Atradu pārīti lietotas riepas un uzmetu - ir daudz labāk :)
Piemērīju arī Z3 R17. Ļoti reti un interesanti diski, bet secinājums - R16 "muciņas" labāk.
Līdz ar šo visu priekšai jau nopirku riepas, lai purns neslīd ārā, kad mēģināšu likt slīpi Dārgākām nebija naudas - tāpēc izvēle par labu ielas Toyo Proxes TR1
BET lielākais prieks par to, ka pēc ilgiem meklējumiem, starp kosmonautu ceļotājiem pa galktiku, tomēr izdevās atrast pilnu, pārbaudāmu M54B30 setu :hourra:
Tātat plānu maiņa. 2.8 dzinējs jau pārdots. Par to, kādi plāni tālāk - pa druskai likšu te to kas sadarīts, bet gala plānus uzreiz neatklāšu :)
Gribas jau visu uzreiz, bet finanses nav no gumijas.... Bet, domājams, ka rezultāts būs tīkams :)
TE jaunā dvēsele:
Gatavojamies mazgāties un tīrīties:
Te jau gatavojas doties pie meistara uzlabojumiem :)
Opā, ko tik nevar atrast, vecais auto
Es ar tāpat cīnijos krāsojot, dažreiz gadās arī ka grunts atgrūž krāsu, kā sāk plēksnēt.
Bet kā saka, atkārtošana - zināšanu māte.
Izskatās super
Bet kā saka, atkārtošana - zināšanu māte.
Izskatās super
- ikey07
Nu gan tev "mazais rasklads". Apņēmība un rezultāts
Pēdējais labojis ZzevsS - 24 Mai 2020, 18:56, kopā labots 1 reizi.
Ļoti zolīdi, bet kā ar to krāsošanu pēc 2-3 gadiem?
Kas ar ziemu būs? Rīgas sāli redzēs vai nē?
Kas ar ziemu būs? Rīgas sāli redzēs vai nē?
Tu pats saprati savu jautajumu?
Tak cilveks sagrunteja un sakrasoja
Kad sakars ar ziemu??
Tak cilveks sagrunteja un sakrasoja
Kad sakars ar ziemu??
ar kompatu pa brugji
Plānots braujt max cik var. Auto domaats maukšanai nevis izstādei. Tieši tāpēc krāsoju pats (aprakstā minēts). Daudzi jau zin, ka mans iepriekšējais auto, kas bija sākotnēji paredzēts trasei/ielai beigās diemžēl vai par laimi kļuva par "clean look sunday car"
Kā arī auto tika sagatavots/apstrādāts un nokrāsots - viss "pēc grāmatas". Ne ziema, nedz riepas trases malā, nedz sniega kupena mani nebiedē. Ja sajās - uzpūtīs vēlreiz - no problems
Dzīvē tā krāsa gan jau labāk izslatās kā bildēs
Bet apelsìnu gan vajadzētu izņemt-nu ja ir vajadzība protams
Tonis navwoow,bet kopuma darbs
Bet apelsìnu gan vajadzētu izņemt-nu ja ir vajadzība protams
Tonis navwoow,bet kopuma darbs
ar kompatu pa brugji
Ja šīs forums būtu bmwpower.lv puse rakstītu: atkal VAG tonis uz bumera.
Priekš missile ļoti pat ok, galvenais lai pa gabalu izskatās labi
Priekš missile ļoti pat ok, galvenais lai pa gabalu izskatās labi
Cik nostājās krāsas, lakas, grunts izteiksmē šāda krāsa?
Nav jau Nardo Grey
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja nebūtu kļūdījies un dabujis 3 x krāsot, tad nebūtu dārgi. Es jau vēl pirku instrumentus.
Ja tagad darītu, tad droši vien materiālos ierakstītos kādos 400eur. Bet nu tas darbs ir 1000 vērts viennozīmīgi
Dzīvē izskatās labi. Un kopumā izskatās daaaudz labāk nekā pat biju cerējis.
Pēc pāris nedēļām varbūt sapulēs... lai gan man netraucē, ka vietām biš apelsīns, kad tuvāk pienāk. Bet pulēt varēs uz nebētu, jo laka ir 3 biezās kārtās :)
Man tāda pati pieredze ar pulēšanu un salona tīrīšanu. Nekāda raķešzinātne, bet laiks un pūles, ko paņem, saproti, kāpēc par to prasa tik cik par to prasa.
Being second is being the first of the losers. /Senna/