Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- …
- 470
- chevron_right
8:03
wat
9:06
wat
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nav ne termostata, ne muftas, pie kompja piesledzot temperatura kapj, paneli nekapj pari vidumTomSkarsts rakstīja: ↑17 Jūn 2020, 14:30viņam jau pāri vidum nav jāiet, ja vien tev nevārās dzinējs?
cik grādi kāpj? ja nemaldos bultiņa nekustas līdz kādiem 100-110 joprojām.sky rakstīja: ↑17 Jūn 2020, 15:01Nav ne termostata, ne muftas, pie kompja piesledzot temperatura kapj, paneli nekapj pari vidumTomSkarsts rakstīja: ↑17 Jūn 2020, 14:30viņam jau pāri vidum nav jāiet, ja vien tev nevārās dzinējs?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bulta stāv smuki pa vidu 75-120C
Kad jau ir uzkāpusi līdz atdurei vai pat iedegusies sarkanā lampiņa, tad ir virs 140C, tādēļ parasti pie šāda scenārija var gatavoties galvu raut nost
Kad jau ir uzkāpusi līdz atdurei vai pat iedegusies sarkanā lampiņa, tad ir virs 140C, tādēļ parasti pie šāda scenārija var gatavoties galvu raut nost
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jap starteris griez degvielas spiediens ari ir. Kludu nekadu nav caur vairakam diagnostikam skatijos tikai tas kas bilde. Cik saprotu ecu newer sprauslas valja jo iepushot eazy start var uz vinja motoru kadu laiku padarbinat.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tad 120c ir normala temperatura un bultina stav pa vidu, pectam iet pari vidum, un no 120(no vidus) lidz 140 ir pari vidum lidz lampinai?
120 nav īsti normāla, bet tas tā ir uztaisīts lai vidējais cilvēks nepārmīztu jēgu ka bultiņa lēkā no 90 uz 110 piem. tāpēc tas +- stāv vidū.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jaunajiem autiņiem darba t ir 110 grādi. Hujova ir kad ir vairāk par 120
Labi, uzsildisu lidz 120, ja bulta neiet pari, tad bus jautajumiTomSkarsts rakstīja: ↑18 Jūn 2020, 10:59120 nav īsti normāla, bet tas tā ir uztaisīts lai vidējais cilvēks nepārmīztu jēgu ka bultiņa lēkā no 90 uz 110 piem. tāpēc tas +- stāv vidū.
Kaut kā nonācu pie šī posta un sapratu, ka runa iet par auto, kas nonācis manā aprūpē. Auto pagaidām vēl dzīvs. Tika iegādāts aizpagājušo pavasar, diezgan pajāts un ar nokautu motoru.
Motors tika izjaukts un pēc šiem daudzajiem gadiem varu pastāstīt, kas tad tur bija iekšā, protams, ja pa visu šo laiku, kamēr atradās lv, neviens tur neko nesamainīja.
Tātad, m50non vanos dzinējs, ar 2.5tds kloķeni, m20 klaņiem un M50b25 non vanos virzuliem, it kā sanāk tas 2.7 tilpums.
Sveiki, kā ir ar stūres pastiprinātāja sūkni, vajag priekš m50b25, bet šķiet, ka no citiem motoriem nederēs, pareizi?
M50 ir 2 varianti, zf un luk, zf naca ari m51.
Varu ieteikt likt no e34, tam bija ja nemaldos 130bar sūknis, savulaik liku uz e36, parastam bija 110bar. Atšķirība bija jūtama.
Kādās cenās grozas e36 sedana melnie griesti ar lūku?
Sveiki!
Kā ir ar e46 virsbūves saderību ?
No unīša vai kupejas der pfl sedanam ? (spārni, durvis, kapots ?)
Kā ir ar e46 virsbūves saderību ?
No unīša vai kupejas der pfl sedanam ? (spārni, durvis, kapots ?)
no unīša vajadzētu derēt, no kupejas gan nederēs, jo kupejai purns garāks + durvīm nav “loga rāmis”
Kāds varbūt ir dzīvē turējis rokā m52b20 un m52b25 sajūgu ar spararatu un var pateikt, vai tie ir vienādi vai nav?
Jo pēc kodiem nekas savstarpēji nesakrīt, bet visi pēc izmēriem ir 228mm
Jo pēc kodiem nekas savstarpēji nesakrīt, bet visi pēc izmēriem ir 228mm
Skaidrs, tad vispirms jāizpēta kāds man ir un tad tikai var meklēt.
Jā, tikai e34 ir tikai m50, bet ar nelielām modifikācijām var salikt arī uz m52
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- …
- 470
- chevron_right