dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ja stock motors un ielas auto- priekš kam izgudrot jaunu velosipēdu?
narvix
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 15 Feb 2019, 14:27
Sveiki draugi. Man te tāda problēma! Sākšu ar to ka man ir Bmw e36 1996 gada 320 (M52B20). Kurā ieswapoju m52b25 no e39 automata vadiba palika 2.0 Vis itkā salikts bet ir problemas. Kad pielaiž augstu ja nedod gāzi mashina slāpst nost ( biki pagāzējot nostajas normali rmp) Principā pectam vis ir labi līdz mašīna biki uzilst un tad viņai ir tada ka jaudas aizkave nospiezot pedāli pilnu noraustas ko kā aizritos ar degvielu vai būtu pa maz! izgaju visai degvielas sistēmai cauri tur problema nebija spiedieni visur normali!
Izplūde palika no 2.0. Varbut kadam ir kads variants! Gmm ari atvienojot slapst sakuma nost tuksgaitas regulators no man veca 2.0 kas stradaja!
Archa500
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 04 Sep 2019, 21:17
Braucu ar: Žurku
Reputācija: 1
 
Sveiki, problēma ar manu auto.
Nomainīja dzinēju no 1.8 uz 2.5 . Pagriežot mazliet atslēgu uz speedo viss iedegas viss kārtība.. Kāds griež atslēgu lai pagrieztu starteri , noklakšķ starteris un uzreiz izdeg relejs . Āķis normāls , lika papildus massu, starteris arī griežas kad pa taisno pieslēdz piē āķīša . Kādam varbūt ir bijusi tāda problēma un zin kas pie vainas. Nezinām vairs kur skatities ...
jmozols
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 21 Apr 2015, 00:46
Braucu ar: 323
Atrašanās vieta: Liepāja
Archa500 rakstīja: 12 Jūn 2020, 21:51 Sveiki, problēma ar manu auto.
Nomainīja dzinēju no 1.8 uz 2.5 . Pagriežot mazliet atslēgu uz speedo viss iedegas viss kārtība.. Kāds griež atslēgu lai pagrieztu starteri , noklakšķ starteris un uzreiz izdeg relejs . Āķis normāls , lika papildus massu, starteris arī griežas kad pa taisno pieslēdz piē āķīša . Kādam varbūt ir bijusi tāda problēma un zin kas pie vainas. Nezinām vairs kur skatities ...
Man bija līdzīga problēma, kad nopirku mašīnu ar iesvapotu motoru un pēc kāda laika parādijās tāda problema
arī problēmu nevarēju nekādi atrast , pārlodeju startera rejeju citu un nekas nemainijās, ievilcēju mainiju, masas liku, bet nekā
beigas problēma bija ar to kad starterim bija galīgi viss sadilis, gala gultnītis un bukses, kā rezultātā visam spararatam bija uzsista neliela atskabarga kas neļāva ielaisties līdz galam sazobē un sākt griezt.
kad ar rokas frēzīti minimālu fāzīti sataisīju katram zobam spararatam un saliku jaunas bukses starterim tad viss aizgaja un sāka griezt kā novij mašins :D
iespēja maza bet nu moš ari tev problēma tīri mehāniska :rolleyes:
Profila bilde
Extor
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 29 Apr 2020, 10:06
M57 apstājās peļķē.... hidrotrieciena rezultata kas parasti izbeidzas vārsti vai klanis? uz ko vispar rekināties? kadam varbut ir pieredze? :doh:
:lol: :hahaha: :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Visbiežāk salokās klaņi un sapišās šāles, vieglāk un lētāk iecelt citu motoru
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Extor rakstīja: 30 Jūn 2020, 17:02 M57 apstājās peļķē.... hidrotrieciena rezultata kas parasti izbeidzas vārsti vai klanis? uz ko vispar rekināties? kadam varbut ir pieredze? :doh:

Dizelim salidzinoši pagruti dabut hidrotriecienu,nu ja caur filtru sarauj
Laikam busi labā ātrumā iemaucis-sāpīgi
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Dizelim ir 2-3x lielāka kompresijas pakāpe, viņam hidrotriecienu dabūt var pie 2-3x mazāka ūdens daudzuma...
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Tik tas ka dizels ir daudz hermetiskaks sakara ar lielaku vakuma esamibu
Nu tā tantes runā-nesmu experts
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Dizelim vakuumu rada vakuuma sūknis.
Profila bilde
Extor
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 29 Apr 2020, 10:06
-AF- rakstīja: 30 Jūn 2020, 20:27 Visbiežāk salokās klaņi un sapišās šāles, vieglāk un lētāk iecelt citu motoru
Interkulers pilns, egr pilns, un motors pilnība bija aizliets... visu izskaloja un iztiriju - motors pieleca un darbojas normāli... samainiju eļļu. itka viss ok... šõdien patestes vel... bet moš veiksme ka tuksgaitā aizrijās...
:lol: :hahaha: :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Var būt, bet pareizāk būtu pamerit virzuļu augstumu caur sprauslas caurumu, tad zināsi noteikti. Ja brauc zaudēt nav ko, ja būs līki klaņi, pēc kāda laika apstasies , bet nu ša vai tā motora maiņa, ja rūc tukšgaitā ok tad mizo kamēr iet.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
cipruss18 rakstīja: 30 Jūn 2020, 23:40 Tik tas ka dizels ir daudz hermetiskaks sakara ar lielaku vakuma esamibu
Nu tā tantes runā-nesmu experts
Tu vispār cērt ko tu runā? :lol:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Nu skatoties pec ta kā AF rec katru reizi pec taviem postiem,Tu man neko nevari parmest par saprašanu :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Nu nu :D
Nav gadijumā tā ka šeit af's ir nedaudz pārvērtēts varonis, un foruma mazizglītotākā un spriest nespējīgā daļa viņam vnk tic uz vārda?
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Iespejams, :hahaha:
Bet mana doma bija,nu cik es izprotu,ka dizeļa dzinējs ir daaaudz hermetiskaks par benzina dzineju,tadēļ grūtāk noķert hidrotriecienu
Pa lielam vieniga vieta pa kuru dizels var saraut udeni ir gaisa kaste
Tadēĺ offroad to izvelk virs jumta
Palabo ja kĺūdos
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
cipruss18 rakstīja: 03 Jūl 2020, 07:28 Iespejams, :hahaha:
Bet mana doma bija,nu cik es izprotu,ka dizeļa dzinējs ir daaaudz hermetiskaks par benzina dzineju,tadēļ grūtāk noķert hidrotriecienu
Pa lielam vieniga vieta pa kuru dizels var saraut udeni ir gaisa kaste
Tadēĺ offroad to izvelk virs jumta
Palabo ja kĺūdos
Ieplūdes trakts ir vienīgā iespēja hidrotriecienam. Dīzelim ir proporcionāli daudz mazāka degkamera - līdz ar to mazāks ūdens daudzums vajadzīgs lai realizētu hidtotriecienu
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Valtmeikers rakstīja: 02 Jūl 2020, 21:16 Nu nu :D
Nav gadijumā tā ka šeit af's ir nedaudz pārvērtēts varonis, un foruma mazizglītotākā un spriest nespējīgā daļa viņam vnk tic uz vārda?
nu tas ka tu esi ļoti zinošs dzinējos un regulēšanā , to tu labi parādiji Matīsa auto topicā un tēmā par afr kalkulēšanu pēc tabulas :clap:
Tā kā droši tev piekāpšos, šādi es nemāku.
bummms
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 09 Apr 2012, 21:38
Braucu ar: e36 325 un e46 330d
Atrašanās vieta: kuldīga
Sweik ir problēma ar m50 dzinēju, par kartera ventilācijas trubu nāk ārā daudz tvaika kompresija visos cilindros normāla
lightemilio
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 23 Mar 2015, 13:12
Braucu ar: e36 320i
Sveicināti.. M50b25 tukšgaitā nedaudz nevienmērīgi strādāja bet gāja labi.. Tāpēc ļoti neiedziļinājos.
Tagad pēc nedēļas stāvēšanas... No apakšām itka iet bet tuvāk atsitiena pazūd jauda. atsitiens nav.. Skaņa ka dīzelim atsitiena un ik pa brīdim šauj.. Bet tukšgaitā nedaudz raustās ka parasti..
Un pazuda spidometrs.. Tas ar pārstāja radīt..
Ir idejas.
Klokenes daciks? Vai spoles?