Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- …
- 470
- chevron_right
brīvgaitas regulators?
vispār man arī m52 tāpat izdarīja, pēc ilgas motora stāvēšanas, bet ilgāk padarbinot viss normalizējās (pieadaptējās vai hz kas, bet palika normāli)
M Power or no power..
Ja gaitā asāk izspiežot sajūgu redz, ka RPM pirmajā brīdī palec pa kādu 100 augstāk nevis uzreiz krīt, tad es arī vainotu tukšgaitnieku. Pašam līdzīgi bija, satīrīju un viss perfekti.
M52 gan manuprāt pat ar vienmasu diezgan lēni staigā apgriezieni. Ir lasīts, ka vīri regulējot tos motorus tieši "rev hang" cenšas samazināt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tuksgaita strada labi itka.
Vispar ir ta ,ka parsledzot atrumu apgriezieni nekrit uzreiz nospiezot sajugu. Sk. jaizprove bus izjaukt to tuksgaitas regulatoru un iztirit. Un jaskatas ka bus.
Paldies par ieteikumu!
Vispar ir ta ,ka parsledzot atrumu apgriezieni nekrit uzreiz nospiezot sajugu. Sk. jaizprove bus izjaukt to tuksgaitas regulatoru un iztirit. Un jaskatas ka bus.
Paldies par ieteikumu!
tukšgaitā var strādāt pulnīgi normāli. man viss strādāja perfekti izņemot apgriezienu krišanu nospiežot sajūgu. Visu satīrīju un 0 problēmas.
viņu kustinot(strauji grozot) ir 'jāklakšķ'. BMW east bija kkāds e46 video laikam kur tieši to smuki parādīja
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cik izmaksa visi izejmateriali lai nomainitu aizdedzes atslegu utt?
Šodien padirsu kabrim atslegu
Šodien padirsu kabrim atslegu
ar kompatu pa brugji
- ikey07
Tak tas viss jau sen ir...kad auto nelieto, e.csdd "noņem numurus".ikey07 rakstīja: ↑25 Jūl 2020, 18:12 Latvijā ar vajag sezonas reģistrāciju
@ 27:45
https://www.youtube.com/watch?v=edzDj9ZUIQI?t=1665
Vai tev vajag speciālas uzlīmes/numurus, lai visi redz? :because_racecar: :projekts: :trackday_kaplis:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Prikols ir tajā ka šitais man šķiet notiek automātiski.
- ikey07
Nesūda LV nav, jāved nodot numurus jātērē n stundas uz to visu, nodoklis anyway jāmaksā par gadu, ja to vēl gribi atgūt par liaku ko nelieto atkal raksti iesniegumu un tērē vēl laiku. Tā sistēma der tikai, ja kādu auto nomet kaut kur uz n gadiem un pēc tam taisies vēl lietot.
Vēl kā saprotu tagad var noņemt no uzskaites kā uz pārdošanu, no aplikacijas, nodoklis jaunā gadā nekrāsies, bet jau samaksātais tāpat paliek, bet nav jāved numurus nodot.
Ja jau ir bezjēdzīgie VS numuri, kurus kaudze cilvēku vnk izmanto kapeipišanai sadiršot tos auto tā, ka tie neatbilst tām prasībām, tad imho mierīgi varēja ieviest arī season plates, izveidojot to sistēmu tā, ka tā strādā pati no sevis, skates ej kā parasti, nodoklis par pusgadu un viss, speciāli neskraidot ražot lieku makulatūru CSDD.
Vēl kā saprotu tagad var noņemt no uzskaites kā uz pārdošanu, no aplikacijas, nodoklis jaunā gadā nekrāsies, bet jau samaksātais tāpat paliek, bet nav jāved numurus nodot.
Ja jau ir bezjēdzīgie VS numuri, kurus kaudze cilvēku vnk izmanto kapeipišanai sadiršot tos auto tā, ka tie neatbilst tām prasībām, tad imho mierīgi varēja ieviest arī season plates, izveidojot to sistēmu tā, ka tā strādā pati no sevis, skates ej kā parasti, nodoklis par pusgadu un viss, speciāli neskraidot ražot lieku makulatūru CSDD.
Es katru gadu tā daru, kad lieku nost kabri tad noņemu no uzskaites, un nākamā gadā uz sezonu uzlieku atpakaļ uzskaitē. un to visu var izdarīt no mājām. un jā ceļa nodoklis līdz ar to sanāk mazāks.
Es ātrumu nepārkāpju - braucu mūzikas ritmā..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Cik sanāk ietaupīt ~? Es pa ziemu nebraucu, bet dienās kad ir sausi ceļi izkustinu auto un pabraucu, lai nesākās gļuki pēc ilgās stāvēšanas.
Tik liela nabadzība, ka grūti samaksāt to pusotru simtu eur gadā par savu dzelzi?ikey07 rakstīja: ↑25 Jūl 2020, 18:12 Latvijā ar vajag sezonas reģistrāciju
@ 27:45
https://www.youtube.com/watch?v=edzDj9ZUIQI?t=1665
fckns rakstīja: ↑26 Jūl 2020, 15:58Tik liela nabadzība, ka grūti samaksāt to pusotru simtu eur gadā par savu dzelzi?ikey07 rakstīja: ↑25 Jūl 2020, 18:12 Latvijā ar vajag sezonas reģistrāciju
@ 27:45
https://www.youtube.com/watch?v=edzDj9ZUIQI?t=1665
Ja Tev būtu 5 auto un par katru jāmaksā 150 eu .... + OCTAS
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ja nevari atļauties 5 auto, tad nevajag 5 auto
Nu nodokli tu ietaupi tīri uz to laiku, kas ir no janvāra līdz brīdim, kad uzliec atpakaļ, pieņemu, ka maijā jau sāc braukt un attiecīgi 4 mēneši nemaksā, bet atlikušo gadu ir jāmaksā, ja arī septembrī met garāžā par laiku no oktobra līdz decembrim tāpat esi samaksājis un no mājām atpakaļ po hodu nedabūsi.
Otra herņa ir, ka nodokli summē, kas konkrēti besī, visu laiku jāseko līdzi ar ko nebrauksi gadiem un jāņem nost
Kā arī galīgi ne visiem auto nodoklis ir 150e, netrūkst arī ar lielākiem utt. Skaidrs, ka neviens pārāk nav ieinteresēts mazināt nekādus slogus, jo primārais un butībā vienīgais mērķis visai tai sistēmais ir vnk slaukt naudu.
Pēdējais labojis koni4jo - 26 Jūl 2020, 20:52, kopā labots 1 reizi.
Tu gaidīji kautko citu? Atvaino, bet ja tev ir pieci auto tad ir arī jāspēj sapiķot par TA, nodokli un OCTA. Ja tas nav iespējams, tad varbūt pārdomā prioritātes un samazini autoparku.
Labāk taču pabļaut, ka valstī viss slikti, nodokļi sūds (nesaku, ka ekspluatācijas nodokļa sistēma valstī ir pareiza) utt., nevis atzīt to, ka dzīvo pāri savām iespējām :atlajst_sajmu:
Manuprāt cepiens bija par to , ka tu maksā ceļa nodokli, bet ceļu(lasīt - bezceļu), īsti tajā periodā neizmanto...
Ir jau variants katru gadu pirms ziemas ņemt nost no uzskaites un likt klāt, bet vīri zin, ka citi tā nedarīs slinkuma dēļ - free money.
Ir jau variants katru gadu pirms ziemas ņemt nost no uzskaites un likt klāt, bet vīri zin, ka citi tā nedarīs slinkuma dēļ - free money.
Tas ko tur ir jāmaksā gan nav nekāds ceļa nodoklis, bet doma pareiza.
Es nesaku, ka valstī ir slikti ceļi, jo IMHO tie ir labāki, kā LT un EE, overall situācija man šķiet apmierinoša, bet loģiku diršanai, ka nevajag teikt, ka sistēmā kaut kas nav labi, bet tajā pat laikā pašam pateikt, ka sistēma nav laba var tikai pamuļķis .
Tiem, kas domā, ka visiem tagad jābrauc ar velo un tikai viņi kaut ko var atļauties un prot mēmi plānot finanses, būtu jāsaprot vismaz tik daudz, ka pēc būtības Latvijā pienācīgi atļauties auto ar visiem ar to saistītajiem izdevumiem visdrīzāk nevar arī viņi paši, vnk būtu jāiemācās redzēt kaut drusku tālāk par degungalu. Jūs droši varat aiziet un samaksāt arī kādu mēnešbiļeti tramvajā, ja ar to nebraucat.
Pietiekami lielai daļai, gan šī, gan citu forumu lietotāju ir kāds auto, kurš būtībā tikai stāv, jo tiek turēts tīri priekam/izkaidei/remontēšanai izlien tādi uz ceļa pāris nedēļas vai dienas gadā, sistēma arī pašlaik pieļauj variantus nemaksāt pilnā apmērā ekspluatācijas nodokli, visa problēma, ka tas viss process ir parasta papīru ķēpāšana un mierīgi būtu izdarāms arī neklātienē.
Tieši tāpat VS būšana ir ieviesta, jo acīmredzot CSDD pietuvināto vidū bija gana daudz vecu dzelžu cienītāju, lai to izbīdītu, savādi, ka viņi paši nesaprata, ka vnk savus auto nevar atļauties un nenodeva tos metālā
Es nesaku, ka valstī ir slikti ceļi, jo IMHO tie ir labāki, kā LT un EE, overall situācija man šķiet apmierinoša, bet loģiku diršanai, ka nevajag teikt, ka sistēmā kaut kas nav labi, bet tajā pat laikā pašam pateikt, ka sistēma nav laba var tikai pamuļķis .
Tiem, kas domā, ka visiem tagad jābrauc ar velo un tikai viņi kaut ko var atļauties un prot mēmi plānot finanses, būtu jāsaprot vismaz tik daudz, ka pēc būtības Latvijā pienācīgi atļauties auto ar visiem ar to saistītajiem izdevumiem visdrīzāk nevar arī viņi paši, vnk būtu jāiemācās redzēt kaut drusku tālāk par degungalu. Jūs droši varat aiziet un samaksāt arī kādu mēnešbiļeti tramvajā, ja ar to nebraucat.
Pietiekami lielai daļai, gan šī, gan citu forumu lietotāju ir kāds auto, kurš būtībā tikai stāv, jo tiek turēts tīri priekam/izkaidei/remontēšanai izlien tādi uz ceļa pāris nedēļas vai dienas gadā, sistēma arī pašlaik pieļauj variantus nemaksāt pilnā apmērā ekspluatācijas nodokli, visa problēma, ka tas viss process ir parasta papīru ķēpāšana un mierīgi būtu izdarāms arī neklātienē.
Tieši tāpat VS būšana ir ieviesta, jo acīmredzot CSDD pietuvināto vidū bija gana daudz vecu dzelžu cienītāju, lai to izbīdītu, savādi, ka viņi paši nesaprata, ka vnk savus auto nevar atļauties un nenodeva tos metālā
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- …
- 470
- chevron_right