Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- …
- 470
- chevron_right
Nesen pa 30e paņēmu, šeit tirgojās
Spiediens siltais vai atdzisušai riepai?Rode rakstīja: ↑11 Aug 2020, 13:43 Pirmo reizi biju trasē. 328, 3.45 svarka, sēdinājums un stretchotas 215/40 Sailun uz 8.5j .. Un principā bez savirzes. Krc galīgi ne-trases setups.
Pirmajā braucienā nenormāli stūma purnu.. Pēc tam nolaidu spiedienu no 2.2bar uz 1.9 priekšā, mazliet adaptējos pats un kļuva šokējoši labāk.
Es braucu priekšā ar 205/45 (pilnīgs noname, bet jaunas). Ar priekšu ar problēmas, auksta riepa 2.0bar, tikko pēc brauciena 2.5bar, vairāk laist nost pabaidījos, jo pēc malām izskatījās, ka labi ļodzījusies bija.
Parasti jau pēc 5 apļa riepas pārcēpās, arvien izteiktāka saķeres meklēšana, laiki arvien švakāki
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Spiedienu nolaidu ~30min pēc pirmā brauciena. Nu tā kā saproti pats, trases temperatūra riepai vairs nebija. Zemāk par 1.9 gan arī neuzdrošinājos, jo nu arī stretch un tās maliņas so-so.. Bet nu to 0.3 bar nomešana man bija kā diena pret nakti. Purns ļoti labi pēc tam turējās.he9600 rakstīja: ↑11 Aug 2020, 16:00Spiediens siltais vai atdzisušai riepai?Rode rakstīja: ↑11 Aug 2020, 13:43 Pirmo reizi biju trasē. 328, 3.45 svarka, sēdinājums un stretchotas 215/40 Sailun uz 8.5j .. Un principā bez savirzes. Krc galīgi ne-trases setups.
Pirmajā braucienā nenormāli stūma purnu.. Pēc tam nolaidu spiedienu no 2.2bar uz 1.9 priekšā, mazliet adaptējos pats un kļuva šokējoši labāk.
Es braucu priekšā ar 205/45 (pilnīgs noname, bet jaunas). Ar priekšu ar problēmas, auksta riepa 2.0bar, tikko pēc brauciena 2.5bar, vairāk laist nost pabaidījos, jo pēc malām izskatījās, ka labi ļodzījusies bija.
Parasti jau pēc 5 apļa riepas pārcēpās, arvien izteiktāka saķeres meklēšana, laiki arvien švakāki
Kur vislabāk taisīt remapu 320d 110kw, vjg lai reali ir tie 200zs un nevis 180, bet arī kvalitatīvi lai neizjūk jau otrejā dienā
Ir jau decat un egr delete, vjg tik kartes ielikt.
Ir jau decat un egr delete, vjg tik kartes ielikt.
Kādas atsauksmes par mpps v16 cik droši ar tādu būtu pašam pārmest degvielas kartes?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
200 nebus
Ar ko paši pārmetat kartes šitiem?
Ir velme pačakarēties.
Negribās iesaldēt to edc16 tpc jautāju atsauksmes.
Ir velme pačakarēties.
Negribās iesaldēt to edc16 tpc jautāju atsauksmes.
Nu pirmkārt, pārmest tikai kartes tas ir ddm saknē, ir jāsaprot softa struktūru, un karšu adreses, jo edc16 jau ir tāds ecu, kuram produkcijas laikā, 3 mēnešu starpibā uz 1:1 auto ir daudz kas atšķirīgs. Ja vēlies daudz maz uzticamu ierīci tādam, un vēl nav pieredze ar ecu reanimēšanu, labāk sākt ar Kess (vai ko līdzīgu )
Radās neliels jautājums krāsotājiem, kādu šķīdinātāju likt klāt krāsai, ja gribas nedaudz šķidrāku ?
- ikey07
jebkādu
M Power or no power..
Specialu to kas paredzets... akrilam savs un metalikai savs... gridas krasai lej ko gribi..
Re kur man kadi krāteri parādijās kad krāsoja auto
Faktiski parādijās no rita kad atveru vārtus un ieraudziju
DDM
Faktiski parādijās no rita kad atveru vārtus un ieraudziju
DDM
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
nevajag jau uzreiz bļaut.skaidra_nauda rakstīja: ↑15 Aug 2020, 14:03 Specialu to kas paredzets... akrilam savs un metalikai savs... gridas krasai lej ko gribi..
un kādu šķīdinātāju izmantot gruntij?
un kādēļ nedrīkst lietot šķīdinātāju ko ieliku bildē? jeb kurai krāsai tas ir piemērots un ar ko tie atšķiras?
krāteriem kā Tu droši vien zini var būt daudz iemeslu, drīzāk kāds ūdens resīverā, kkas neattaukojies uttt, nez vai šķīdinātās..ja tas bija kā papildinājums iepriekšējajai diskusijai.
M Power or no power..
Nu man tas,kaps krasoja,teippca,ka vainigs šķpīdinātājs,bet negribas tam ticēt
ar kompatu pa brugji
tas ir pizdec, tev kā krāsošana tā vienmēr dirsā darbs , materiāls un laiks. Aizej tak vienreiz uz baznīcu un noņem to lāstu
no krāsotājiem , krāsām ,šķīdinātājiem un lētiem servisiem.
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Sveiki un veseli. Jautājums - M52b25 sit atpakaļ ieplūdē un brīžiem šķiet, ka ka iet uz 3 vai 4 cilindriem. Degvielas rampa, spoles, sveces, ecu nomainīts, bet nekas nemainījās. Varbūt pamiris kloķenes vai sadalenes devējs? Pagaidām vienkārši nav iespējams pieslēgties pie diagnostikas.
Ar letiem servisiem?
Es piekrītu,ka uz krasošanu iepisies esmu,bet man maniem auto nekad nav bijuši lēti servisi
ar kompatu pa brugji
Tad laikam tu vislaik izvēlies sliktus servisus un krāsotājus... Tāpēc es vairāk atbalstu aplīmēšanu krāsošanas vietā.cipruss18 rakstīja: ↑16 Aug 2020, 09:57Ar letiem servisiem?
Es piekrītu,ka uz krasošanu iepisies esmu,bet man maniem auto nekad nav bijuši lēti servisi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- …
- 470
- chevron_right