Lamdas M54B30
sveiki! man ir m54b30 dzinejs ,kad mašīna uzsilusi tukšgaitā strāda pareizi, apgriezieni nelēkā utt, bet kad parkingā spiežu gāzi apgriezieni neiet virs 3-4k , paturot pilnu gazi vini iesprust uz 3-4k un pat krītās vel turot pedali, braucot apgriezieni virs 2k nekāpj un raustās. bet kad mašīna auksta gāzējot viss strādā perfekti, uzreiz sapratu ka ar lamdām kautkas, jo tās sāk strādāt tikai kad mašīna uzsilst, cik sapratu. piesledzu pie kompja met kļūdas uz abām zondēm kas pirms katalizatora, bank1 un bank2, bet 1. zonde man ir var teikt jauna. abas zondes rāda 1.0 un pec tam merijumi vispar pazud un rāda vnk -- (svītriņas)
Vai man pirkt jaunas zondes?
Vai man pirkt jaunas zondes?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pirms tam strādāja?
Dzinējs stāv iekš no rūpnīcas, vai tas ir swaps?
Dzinējs stāv iekš no rūpnīcas, vai tas ir swaps?
Zondes nav beigtas, tur ir cita/as problēma/as iespējams sajauktas vietām zondes, kkur piesūc gaisu, mafs nepareizi rāda, u.c.
ai, galīgi vecs posts, nepamanīju.
ai, galīgi vecs posts, nepamanīju.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vecs topiks bet uzdošu jautājumu - e46 2001gada - gribu tikt vaļā no 4 zondēm, oriģināla izplūdes kolektora ar katalizatoriem,
Pirmkārt performance
Bet parādās jautajums vai parējot uz 2 lambdām un cik saprotu Euro 2 vai skati varēs iziet? vai spirts bākā?
ir kādam pieredze?
Pirmkārt performance
Bet parādās jautajums vai parējot uz 2 lambdām un cik saprotu Euro 2 vai skati varēs iziet? vai spirts bākā?
ir kādam pieredze?
Man no 4 zondēm palika tikai viena,pārējās no vadības izkodēja,skati eju bez problēmām,nekāda vaina.
Ja Tu izkodē 2 kontrolzondes ,viss būs ok. Ja izkodēsi 2 regulējošās - tad būs slikti.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Lai izietu TA vajag katalizatoru un regulējošās zondes, ļoti vēlams pēc iespējas tuvāk galvai, lai katalizators un zondes normāli uzsilst.
E85, kā tad
E85, kā tad
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
nu re par to māc šāubas - vai saies ar atgāzēm
Gribas to izplūdi padarīt māzāk restruktīvu
Teorijā uz skati var atstāt vietu aiz biksēm - https://adparts.eu/lv/auto/exhaust-syst ... 5hm-euro-4
Gribas to izplūdi padarīt māzāk restruktīvu
Teorijā uz skati var atstāt vietu aiz biksēm - https://adparts.eu/lv/auto/exhaust-syst ... 5hm-euro-4
katiņi ir?
nav,ir uzlikti izplūdes kolektori no e36,tāpēc arī zondes tika izprogrammētas.
Bij viens e46 m54b30 ar nestabilu tukšgaitu un baigi pārlējās. Nu krč tur bij vesels komplekts, gan zondes švakas, gan kolektori nehermētiski, ganjau ventilācijas vārsts beigts un kas tik vēl nebij.. uzliku euro0 ori softu (bez zondēm) un sāka ļoti gludi un smuki strādāt. Sprauslas tukšgaitā bija ap 2 ms, patēriņš braucot arī mazs palika. Un vispār nekāda vaina.
Man daily 328 46 arī ir E36 kolektori.
Pirmās (galvenās) zondes ir atstātas, otrās (pēc katiņiem) izkodētas.
Pilnīgi atstāt bez zondēm ir gateris imho.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nu man viena pirmā tik ir palikusi,viss strādā labāk kā pirms tam.TomSkarsts rakstīja: ↑03 Okt 2020, 13:18Man daily 328 46 arī ir E36 kolektori.
Pirmās (galvenās) zondes ir atstātas, otrās (pēc katiņiem) izkodētas.
Pilnīgi atstāt bez zondēm ir gateris imho.
Tas tik nozīmē to ka tev pirms tam arī dzinējs pareizi nestrādāja.matiiss_l rakstīja: ↑04 Okt 2020, 02:34nu man viena pirmā tik ir palikusi,viss strādā labāk kā pirms tam.TomSkarsts rakstīja: ↑03 Okt 2020, 13:18Man daily 328 46 arī ir E36 kolektori.
Pirmās (galvenās) zondes ir atstātas, otrās (pēc katiņiem) izkodētas.
Pilnīgi atstāt bez zondēm ir gateris imho.
Sveiki kungi! Lieta sekojoša - m54b25 swaps kompotā (2004. gads), oem kolektori aizstāti ar zirnekli, palikušas divas zondes. Uz doto brīdi nav kaķiku vispār. Iepriekšējais saimnieks minēja, ka vadība čipota, bet neko konkrēti nemācēja pateikt. TA protams 2nieks par paaugstinātu CO un CH. Silts dzinējs tukšgaitā, darbojas nevienmērīgi.
Esmu iegādājies oem m54 izplūdi - katalizators, rezonātors un gala bundulis(bez kolektoriem), bet skaidrs, ka ar to nebūs līdzēts.
Vai varat ieteikt kādu Meistaru/Gurū , kurš varētu palīdzēt tikt galā ar šo jautājumu? Primāri jau tikt galā ar vadību. Saprats, kas tur ir "sačipots" un kas darāms tālāk.
P.s. Auto domāts trasei ,bet TA nepieciešama.
Paldies.
Esmu iegādājies oem m54 izplūdi - katalizators, rezonātors un gala bundulis(bez kolektoriem), bet skaidrs, ka ar to nebūs līdzēts.
Vai varat ieteikt kādu Meistaru/Gurū , kurš varētu palīdzēt tikt galā ar šo jautājumu? Primāri jau tikt galā ar vadību. Saprats, kas tur ir "sačipots" un kas darāms tālāk.
P.s. Auto domāts trasei ,bet TA nepieciešama.
Paldies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis maarpl - 16 Dec 2020, 13:30, kopā labots 1 reizi.
viena n sērija ripo ar šiem abiem... iet skatei cauri...
https://adparts.eu/lv/auto/exhaust-syst ... 4hm-euro-4
https://adparts.eu/lv/auto/exhaust-syst ... 4hm-euro-4
E85 liet mašīnās, kas nav regulētas uz e85 ir ļoti slikta ideja , ja uzliktu m54 izplūdi un kaķiki puslīz dzīvi tad gan jau saietu atgāzes, varbūt ir vērts uzmest aci vakumma leakiem vai idle controlam, jo ar nevienmērīgu tukšgaitu iet atgāzes nebūs tas vieglākais, prolly tur ar čipu gan saistībai nevajadzētu būt, jo šaubos vai kāds kaut ko daudz gar tukšgaitu darbotos čipojot uz stock motora.