M52 Kartera ventilācija
Jautājums tiem, kas likvidē kartera ventilācijas un liek catch can.
1. Kam ir catch can un noglušīts karteris, uz TA liekat trubu pie gofras vai arī ir traukā ar moto filtriņu un par to neko nesaka?
2. Ja tomēr TA ar moto filtriņu nesaiet, liekot pie gofras, izmantojat M50 gofru kam ir 2 trubām vietas? (gan ICV, gan kartera vent šajā gadījumā). Uz m52 droseles uziet?
3. Best setups - catch can trauks ar filtriem iekšā. Ienākošā no vārstu vāka un izejošā uz M50 gofru? Vai tomēr izejošās vietā labāk moto filtriņš?
p.s. lūgums atlikt viedokli par OEM IR BEST, STOCK IR BEST utt.
1. Kam ir catch can un noglušīts karteris, uz TA liekat trubu pie gofras vai arī ir traukā ar moto filtriņu un par to neko nesaka?
2. Ja tomēr TA ar moto filtriņu nesaiet, liekot pie gofras, izmantojat M50 gofru kam ir 2 trubām vietas? (gan ICV, gan kartera vent šajā gadījumā). Uz m52 droseles uziet?
3. Best setups - catch can trauks ar filtriem iekšā. Ienākošā no vārstu vāka un izejošā uz M50 gofru? Vai tomēr izejošās vietā labāk moto filtriņš?
p.s. lūgums atlikt viedokli par OEM IR BEST, STOCK IR BEST utt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
1.Filtru visdrizāk izbraķes. Ieliks divnieku. Ventilacijai jabut slegtā tipa, t.i. vai nu savac visus sudus kannā un laiku pa laikam lēj arā, vai lēj atpakaļ karterī.
2. Labak jau nevis gofrā, bet aiz droseles. Man uz m50 droseles uzgaja m52 gofra, otradi arī janostrāda.
3. No dotiem variantiem labak gofrā.
2. Labak jau nevis gofrā, bet aiz droseles. Man uz m50 droseles uzgaja m52 gofra, otradi arī janostrāda.
3. No dotiem variantiem labak gofrā.
Pēdējais labojis denn - 13 Sep 2019, 15:12, kopā labots 1 reizi.
2. M52 drosele jau par kripatiņu lielāka. Aiz droseles tāpēc, lai nesmērē droseli? Teorijā jau ja ir catch can ar filtriem, tad smērēt nevajadzētu.denn rakstīja: ↑13 Sep 2019, 15:02 1.Filtru visdrizāk izbraķes. Ieliks divnieku. Ventilacijai jabut slegtā tipa, t.i. vai nu savac visus sudus kannā un laiku pa laikam lēj arā, vai lēj atpakaļ karterī.
2. Labak jau nevis gofrā, bet aiz droseles. Man uz m50 droseles uzgaja m52 gofra, otradi arī janostrāda.
3. Best setups ir lai tev iepludnieka vakums velk sudus arā no kartera, protams caur PCV varstu, tad atdala eļļu no gaisa un eļļu laiž atpakaļ karterī, vai kannā, bet gaisu iepludē. Atmosferā legali nedrikst. Vienvārdsakot - M52 oem shema, bet kura diemžel ir sudīgi izpildita.
3. OEM shēma = ar nenoslēgtu karteri? tikai OEM seperatora vietā catch can, kuru pa brīdim nolej? Tad sanāk, ka vajag 1 ieeju catch canam no vārstu vāka un 2 izejas - vienu uz ieplūdi un vienu uz karteri?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
2. šīto labak kadam citam pakomentet.Nav saistīts ar nosmerešanu, bet spiedieniem/vakumiem pie atvertas/aizvertas droseles.TomSkarsts rakstīja: ↑13 Sep 2019, 15:11 2. M52 drosele jau par kripatiņu lielāka. Aiz droseles tāpēc, lai nesmērē droseli? Teorijā jau ja ir catch can ar filtriem, tad smērēt nevajadzētu.
3. OEM shēma = ar nenoslēgtu karteri? tikai OEM seperatora vietā catch can, kuru pa brīdim nolej? Tad sanāk, ka vajag 1 ieeju catch canam no vārstu vāka un 2 izejas - vienu uz ieplūdi un vienu uz karteri?
3. Ja. Katčkanam viena ieeja augšā, viena izeja augšā caur PCV varstu uz iepludnieku-pec droseles (bet ja taisis pirms droseles, tad laikam var iztikt bez PCV). Un apakšā opcionala izeja uz karteri.
Man ir šādi:
Varstu vāks -> Catch can viens caurums > Catch can otrs caurums > ieplūdes gofra
Karteris aizgļušīts un bunduli ik pa laikam vajag noliet. Vīri teica, ka labāk uz karteri neko nelaist atpakaļ, jo tā eļļa ir kakaina.
Kas attiecas uz "filtriņu", esot labāk bez, lai būtu slēgta tipa ventilācija.
Varstu vāks -> Catch can viens caurums > Catch can otrs caurums > ieplūdes gofra
Karteris aizgļušīts un bunduli ik pa laikam vajag noliet. Vīri teica, ka labāk uz karteri neko nelaist atpakaļ, jo tā eļļa ir kakaina.
Kas attiecas uz "filtriņu", esot labāk bez, lai būtu slēgta tipa ventilācija.
Kapēc oem kartera ventilācija ir slikta?
Shematiski slikta nav, M52 pat diezgan sakariga, bet diemžēl izpildijums vajš, jo tapat laiž eļļu uz iepludi un bieži aizlip ciet.
Ideali būtu vēl pirms oem atdalitaja ielikt katčkanu.
Lai aizlaistu uz gofru tad laikam jāņem gofra no M50, jo M52 jau tikai tukšgaitniekam vieta ir gofrājogurtinsh rakstīja: ↑13 Sep 2019, 16:11 Man ir šādi:
Varstu vāks -> Catch can viens caurums > Catch can otrs caurums > ieplūdes gofra
Karteris aizgļušīts un bunduli ik pa laikam vajag noliet. Vīri teica, ka labāk uz karteri neko nelaist atpakaļ, jo tā eļļa ir kakaina.
Kas attiecas uz "filtriņu", esot labāk bez, lai būtu slēgta tipa ventilācija.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Yep, gofra man ir no M50b25
Turpinot kartera ventilācijas tēmu, esmu nonācis pie slēdziena, ka šī iekārta man varētu būt bojāta. Vakarā došos iegādāties jaunu. Esmu uz "jūs" ar šo mezglu, bet princips it kā skaidrs.
Met ārā MAF kļūdu ik pa laikam, trubas mazliet puņķainas, un tas ko vēlos noskaidrot, kopš eļļas maiņas,(5 mēneši) ir pazudis vairāk kā litrs eļļas, jā, auto regulāri mēdz dūmot. Vai šis zvērs var apēst tik daudz eļļas un vairāk?
M52B25
Met ārā MAF kļūdu ik pa laikam, trubas mazliet puņķainas, un tas ko vēlos noskaidrot, kopš eļļas maiņas,(5 mēneši) ir pazudis vairāk kā litrs eļļas, jā, auto regulāri mēdz dūmot. Vai šis zvērs var apēst tik daudz eļļas un vairāk?
M52B25
kartera ventilācija var palīdzēt ar dūmošanu, bet domājams tavu eļļu rij pateicoties vārstu blīvslēgiem vai virzuļu gredzeniem.sityzor rakstīja: ↑15 Okt 2020, 08:00 Turpinot kartera ventilācijas tēmu, esmu nonācis pie slēdziena, ka šī iekārta man varētu būt bojāta. Vakarā došos iegādāties jaunu. Esmu uz "jūs" ar šo mezglu, bet princips it kā skaidrs.
Met ārā MAF kļūdu ik pa laikam, trubas mazliet puņķainas, un tas ko vēlos noskaidrot, kopš eļļas maiņas,(5 mēneši) ir pazudis vairāk kā litrs eļļas, jā, auto regulāri mēdz dūmot. Vai šis zvērs var apēst tik daudz eļļas un vairāk?
M52B25
un 5 mēneši ir plašs jēdziens, citi nobrauc 50k 5 mēnešos
also kļūda par MAF? imo to vajadzētu parādīt kādam ar INPU lai paskatās ko tas MAFs rāda, varbūt pilnīgi un galīgi greizi dati (cerams tur ir oriģinālais MAFs nevis aftermarkets)
tāpat arī saistībā ar visiem rādījumiem - gaisu nekur nepiesūc? Tā pati kartera ventilācija, ja ir OE izpildījumā tad ar saplīsušu trubu nekas labs nebūs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Lai arī ikdienas auto,nobraucis esmu maz. Rīt likšu jauno ventilācijas mezglu un tad jau jāskatās kas sanāks.TomSkarsts rakstīja: ↑15 Okt 2020, 09:19kartera ventilācija var palīdzēt ar dūmošanu, bet domājams tavu eļļu rij pateicoties vārstu blīvslēgiem vai virzuļu gredzeniem.sityzor rakstīja: ↑15 Okt 2020, 08:00 Turpinot kartera ventilācijas tēmu, esmu nonācis pie slēdziena, ka šī iekārta man varētu būt bojāta. Vakarā došos iegādāties jaunu. Esmu uz "jūs" ar šo mezglu, bet princips it kā skaidrs.
Met ārā MAF kļūdu ik pa laikam, trubas mazliet puņķainas, un tas ko vēlos noskaidrot, kopš eļļas maiņas,(5 mēneši) ir pazudis vairāk kā litrs eļļas, jā, auto regulāri mēdz dūmot. Vai šis zvērs var apēst tik daudz eļļas un vairāk?
M52B25
un 5 mēneši ir plašs jēdziens, citi nobrauc 50k 5 mēnešos
also kļūda par MAF? imo to vajadzētu parādīt kādam ar INPU lai paskatās ko tas MAFs rāda, varbūt pilnīgi un galīgi greizi dati (cerams tur ir oriģinālais MAFs nevis aftermarkets)
tāpat arī saistībā ar visiem rādījumiem - gaisu nekur nepiesūc? Tā pati kartera ventilācija, ja ir OE izpildījumā tad ar saplīsušu trubu nekas labs nebūs.
MAF izpildījumu nemācēšu atšķirt,bet caur DELPHI strādā labi. Vai precīzi,nezinu.
Kaut kur lasīju bojātas ventilācijas gadījumā var mest MAF kļūdu, vai tasinība, arī nezinu.
Un jā,baidos arī par gredzeniem un blīvslēgiem.Priekš pirmās reizes varētu būt jautra padarīšana,bez lielas pieredzes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.