Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

22 Nov 2020, 18:08

koni4jo rakstīja: 22 Nov 2020, 18:03 Man galīgi neinteresē terminoloģija, vnk brīnos par uzskatu, ka alumīnijs ir mūžīgs un nekādi nav pakļauts vides ietekmei, sadrūp sapūst vai sarūsē, vai ko vēl te kurš ir minējis pilnīgi pohui, fakts kā tāds, ka bojājas tāpat.

AIzbrauc uz BMW AG un pastāsti to viņiem, jo tur arī neko no tā nezin, jo čutj ne visi BMW tādi nāk no rūpnīcas jau gadus 10, purns alumīnijs pārējais būris melnais metāls, jo rūsē viss kā sūds, bet tieši alu un metāla salaidumi problēmas nerada
Uzber sali uz aluminija,noliec lietū uz kadu gadu,paskaties,kas ar viņu notiks
Korozivais slanis bus saests virspusē,nokasi to nost un tur viss bus ka jauns,paskaties,kas bus ar metalu



Labi,man zb :sarunats:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
koni4jo
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 07 Mai 2018, 16:56

22 Nov 2020, 18:14

Tu kaut kādu konstrukcijas noturību pasniedz kā kaut kādu mūžīgā metāla esamību, tas, ka tā alumīnija konstrukcija iztur ilgāk un ir vieglāka nekādā veidā nenozīmē, ka pēc kaut kāda laika tur nevar nekas mainīties un kaut vai sadrupt.

Gribi birdināt sāli iemet audziku jūrā un izvelc pēc gada, varēsi pabrīnīties, kā jams izskatīties. Nomas ģeneratora stacija bija aizsūtīta uz vidusjūru uz kaut kāda kuģa vai nu vētra vai aizmirsa kāds piesiet hvz, bet īsumā verķis naktī iekrita jūrā tur to aizmirsa kādu laiku un pēc gada izcēla ārā un atsūtīja atpakaļ uz LV, alumīnija detaļu tajā sūdā netrūka, neviena nebija saglabājusi sākotnējo formu viss izēsts ar robiem un sairis.
Tas, ka svaidā gaisā ideālos apstākļos var rasties virspusējs oksīda slānis ir skaidrs, bet tieši tā jau arī ir nesošo konstrukciju stiprību neietekmējoša korozija, uzlidos muša nodirsties, krusa vai braucot pret kaut ko atsitīs un noberzīs un ies viss tālāk un kā jauns zem tā oksīda nekas tur nebus, jo rodas poras, oksīds nerodas no plika gaisa, tajā ir arī konkrētais metāls klāt.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

22 Nov 2020, 19:35

Jautajums par 3.5 dzineju dizeli.cik vini izturigi un vai verts tadu nemt?runa par e61 335
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
fckns
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 02 Sep 2013, 20:46
Braucu ar: Zaļu Papīra lapu.

22 Nov 2020, 19:50

cipruss18 rakstīja: 22 Nov 2020, 17:42 Tur ar softu nebus tik vienkarši
Ka.jau teicu,viņam pilnigi viss jakode klat,pat ja benķi nomainu,viņam uzliekas component protection-to var noņrmt principā tikai AC
Nu lai.paliek LLP ,tas mani paslaik neuztrauc
To visu var caur programmeri un VCDS izdarīt. Atliek tikai darīt, vai kā jau teicu - sameklēt kādu kas to pieprot.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

22 Nov 2020, 19:55

Caur vcds to neizdarīs
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
koni4jo
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 07 Mai 2018, 16:56

22 Nov 2020, 20:42

cipruss18 rakstīja: 22 Nov 2020, 19:35 Jautajums par 3.5 dzineju dizeli.cik vini izturigi un vai verts tadu nemt?runa par e61 335
Droši vien domā 535d E61

200kw M57n būs prefs čuguna blokā, itkā ilgmūžīgāks un ķēdes iet ilgāk kā fl motoriem
210kw M57n2 būs fl, alumīnija bloks, ķēdes mēdz kādu reizi plīst, šāles mēdz reizēm beigties, pjezo sprauslas, kuras, ja ir sapistas (reti, kuram visas 6 ir dzīvas) var sacept virzuļus gan jau vēl kādi brīnumi ar ko neesmu saskāries

Abiem kā jau vairumam M57 kā tādu ir samērā raksturīgas eļļas noplūdes, īpaši visā tajā 2 turbo trubu mezglojumā, bet nu tas arī neteiktu, ka ir specifiski tieši 35d, jo blīvējumi tur vnk jāsamaina.
Nu un tad visas standarta E61 problēmas kā tādas, vadi baganam, pneima, plūdi, ja ir lūka, visādi citi sīkumi, kas naudu pasūc.
Ja mainot A8 pneimu nieri pārdot nevajadzēja tad 535d baigi dārgāks domāju arī nebūs uzturā.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

22 Nov 2020, 20:45

A8 man 3k pluss izmaksaja pneima un tiko roceni sataisit elektronisko izmaksaja 650 eiro,jauni vadi ,štekeri un citi sikumi

Hmm,ta grieze jau baigi tam 3.5d uzrunā
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
koni4jo
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 07 Mai 2018, 16:56

22 Nov 2020, 20:56

Uz E61 pneima salīdzonot ir kapeikas, paduškas aftermarketi 70-80e, kompresors ap 100-120 lietots, jauns pie 300, kko tur arī var labot n shit, šrotu daudz, lietotas daļas, ja gribas atrast var.
Rocene kā žigulim problēmu īsti nevar būt.
Lielākās šausmas varētu būt abas turbas, ja nomirst, kārba ar hidromuftu, kas var beigties, ja patīk pasportot ar to auto, vēl aktīvā reika un dinamic drive stabilizatori, ja ir, konkrētajam auto var būt sāpe pakaļā, jo remontēt tur īsti nav ko, lietotus dabūt grūti, bet jauni baigi dārgi, bet tas kā kuram, kam ir, kam nav.
Pa cik visai šauri visur, tad mēdz būt gemarojs kaut ko labot, bet imho salīdzinot ar audi tad bmw tomēr ir vieglāk :D
Stabili nebūs sēdies un brauc saules mužu bez ieguldījumiem, jo naudu prasīs, bet kopumā nav nemaz tik ļoti slikti viņi, ja nenopērk galīgo nojāteni ar tādiem 3.6k remontiem būtu jāpietiek ilgam laikam.
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

23 Nov 2020, 10:40

Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks :lol:

Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

23 Nov 2020, 10:54

Ar skreimeļa diametriem nav varinats spēlēties ,kaut kādi aftermarketa ?
e36
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

23 Nov 2020, 11:12

Pandora rakstīja: 23 Nov 2020, 10:40 Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks :lol:

Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
http://www.astramael.com/3 te labs rakstiņš par upgrades.

Te nesen forumā ja nemaldos liet. kasiks apgalvoja, ka E34 M50 (nezinu vai tikai 2.5 vai arī 2.0) esot niknāks sūknis.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Extor
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 29 Apr 2020, 10:06

23 Nov 2020, 11:17

Īstenībā problēma diezgan smaga... - vieglākais variants audzēt bicīti vai likt lielāku stūri... otrkārt iemācitis stūrēt uz vietas uzgāzejot ..

E34 M50 sūknis itkā uztur lielāku spiedienu - bet man nav precizs info.

Mazaks skriemelis pie redlaina uzvārīs un iznicinās to sūkni ļoti ātri... ja ikdienas auto tad vēl varbūt dzīvotu saudzīgā režīmā.

Varbūt ja pārietu uz šķidrāku viskozāku šķidrumu ar papildus radiātoru bet eksperiments...

vieglākais/nelegalakais ceļs parīet uz elektrisko pastiprinātāj sūkni ar poci...
:lol: :hahaha: :lol:
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

23 Nov 2020, 13:50

540i rakstīja: 23 Nov 2020, 10:54 Ar skreimeļa diametriem nav varinats spēlēties ,kaut kādi aftermarketa ?
Gan jau, bet esmu par slinku tam :lol:
TomSkarsts rakstīja: 23 Nov 2020, 11:12
Pandora rakstīja: 23 Nov 2020, 10:40 Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks :lol:

Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
http://www.astramael.com/3 te labs rakstiņš par upgrades.

Te nesen forumā ja nemaldos liet. kasiks apgalvoja, ka E34 M50 (nezinu vai tikai 2.5 vai arī 2.0) esot niknāks sūknis.
Man ir nedaudz krutāks setups, bet forumā nedalīšos ar šo info.Ja kādam ir interese, droši PM. Linku pats esmu pētījis un smēlies idejas un tas risinājums, ir amazing, pēdējais posms man ir palicis sūknis. Pieļauju, ja brauktu ar cilvēcīgāka platuma riepām, nevajadzētu sūkni aiztikt.

E34 2.5 ir 130Bar, kas ir par 20 vairāk, kā manam orģinālajam. Tagad paliek jautājums, vai kāds ir licis viņu uz e36 un cik daudz modifikāciju jāveic, jo mēģināju no e46 uzlikt, bet pārāk liels čakars, bet ne dēļ spiediena gribēju e46 sūkni.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

23 Nov 2020, 13:55

E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

23 Nov 2020, 13:56

Vīri, iedodam šim kareivim, kāds, lūdzu ordeni!!! :olee:
Paldies Tev :sarunats:
kasiks rakstīja: 23 Nov 2020, 13:55 E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
Pēdējais labojis Pandora - 23 Nov 2020, 13:59, kopā labots 1 reizi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

23 Nov 2020, 13:58

.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

23 Nov 2020, 14:14

Pandora rakstīja: 23 Nov 2020, 13:56 Vīri, iedodam šim kareivim, kāds, lūdzu ordeni!!! :olee:
Paldies Tev :sarunats:
kasiks rakstīja: 23 Nov 2020, 13:55 E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
Viņi tak ir identiski, atšķiras tikai bari 110 un 130. Laikos kad "žurkoju"visiem bija viena no pirmajām lietam ko liku. Atšķirība ir ļoti jūtama
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

23 Nov 2020, 14:35

kasiks rakstīja: 23 Nov 2020, 14:14
Pandora rakstīja: 23 Nov 2020, 13:56 Vīri, iedodam šim kareivim, kāds, lūdzu ordeni!!! :olee:
Paldies Tev :sarunats:
kasiks rakstīja: 23 Nov 2020, 13:55 E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
Viņi tak ir identiski, atšķiras tikai bari 110 un 130. Laikos kad "žurkoju"visiem bija viena no pirmajām lietam ko liku. Atšķirība ir ļoti jūtama
nezinaju, wow :super:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

23 Nov 2020, 14:46

kasiks rakstīja: 23 Nov 2020, 13:55 E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
M52 gadījumā nav nepieciešams filtra korpuss no M50?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

23 Nov 2020, 14:55

Nedaudz modificējot var uzlikt uz tā paša. Un ja nemaldos m50 un m52 atšķīrās augstspiediena trubas negribu samelot. Bet man bija tas sūknis bija salikts gan uz m50 gan uz m52. Tā ka tur easy lego