Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- …
- 470
- chevron_right
Uzber sali uz aluminija,noliec lietū uz kadu gadu,paskaties,kas ar viņu notikskoni4jo rakstīja: ↑22 Nov 2020, 18:03 Man galīgi neinteresē terminoloģija, vnk brīnos par uzskatu, ka alumīnijs ir mūžīgs un nekādi nav pakļauts vides ietekmei, sadrūp sapūst vai sarūsē, vai ko vēl te kurš ir minējis pilnīgi pohui, fakts kā tāds, ka bojājas tāpat.
AIzbrauc uz BMW AG un pastāsti to viņiem, jo tur arī neko no tā nezin, jo čutj ne visi BMW tādi nāk no rūpnīcas jau gadus 10, purns alumīnijs pārējais būris melnais metāls, jo rūsē viss kā sūds, bet tieši alu un metāla salaidumi problēmas nerada
Korozivais slanis bus saests virspusē,nokasi to nost un tur viss bus ka jauns,paskaties,kas bus ar metalu
Labi,man zb
ar kompatu pa brugji
Tu kaut kādu konstrukcijas noturību pasniedz kā kaut kādu mūžīgā metāla esamību, tas, ka tā alumīnija konstrukcija iztur ilgāk un ir vieglāka nekādā veidā nenozīmē, ka pēc kaut kāda laika tur nevar nekas mainīties un kaut vai sadrupt.
Gribi birdināt sāli iemet audziku jūrā un izvelc pēc gada, varēsi pabrīnīties, kā jams izskatīties. Nomas ģeneratora stacija bija aizsūtīta uz vidusjūru uz kaut kāda kuģa vai nu vētra vai aizmirsa kāds piesiet hvz, bet īsumā verķis naktī iekrita jūrā tur to aizmirsa kādu laiku un pēc gada izcēla ārā un atsūtīja atpakaļ uz LV, alumīnija detaļu tajā sūdā netrūka, neviena nebija saglabājusi sākotnējo formu viss izēsts ar robiem un sairis.
Tas, ka svaidā gaisā ideālos apstākļos var rasties virspusējs oksīda slānis ir skaidrs, bet tieši tā jau arī ir nesošo konstrukciju stiprību neietekmējoša korozija, uzlidos muša nodirsties, krusa vai braucot pret kaut ko atsitīs un noberzīs un ies viss tālāk un kā jauns zem tā oksīda nekas tur nebus, jo rodas poras, oksīds nerodas no plika gaisa, tajā ir arī konkrētais metāls klāt.
Gribi birdināt sāli iemet audziku jūrā un izvelc pēc gada, varēsi pabrīnīties, kā jams izskatīties. Nomas ģeneratora stacija bija aizsūtīta uz vidusjūru uz kaut kāda kuģa vai nu vētra vai aizmirsa kāds piesiet hvz, bet īsumā verķis naktī iekrita jūrā tur to aizmirsa kādu laiku un pēc gada izcēla ārā un atsūtīja atpakaļ uz LV, alumīnija detaļu tajā sūdā netrūka, neviena nebija saglabājusi sākotnējo formu viss izēsts ar robiem un sairis.
Tas, ka svaidā gaisā ideālos apstākļos var rasties virspusējs oksīda slānis ir skaidrs, bet tieši tā jau arī ir nesošo konstrukciju stiprību neietekmējoša korozija, uzlidos muša nodirsties, krusa vai braucot pret kaut ko atsitīs un noberzīs un ies viss tālāk un kā jauns zem tā oksīda nekas tur nebus, jo rodas poras, oksīds nerodas no plika gaisa, tajā ir arī konkrētais metāls klāt.
Jautajums par 3.5 dzineju dizeli.cik vini izturigi un vai verts tadu nemt?runa par e61 335
ar kompatu pa brugji
To visu var caur programmeri un VCDS izdarīt. Atliek tikai darīt, vai kā jau teicu - sameklēt kādu kas to pieprot.
Droši vien domā 535d E61
200kw M57n būs prefs čuguna blokā, itkā ilgmūžīgāks un ķēdes iet ilgāk kā fl motoriem
210kw M57n2 būs fl, alumīnija bloks, ķēdes mēdz kādu reizi plīst, šāles mēdz reizēm beigties, pjezo sprauslas, kuras, ja ir sapistas (reti, kuram visas 6 ir dzīvas) var sacept virzuļus gan jau vēl kādi brīnumi ar ko neesmu saskāries
Abiem kā jau vairumam M57 kā tādu ir samērā raksturīgas eļļas noplūdes, īpaši visā tajā 2 turbo trubu mezglojumā, bet nu tas arī neteiktu, ka ir specifiski tieši 35d, jo blīvējumi tur vnk jāsamaina.
Nu un tad visas standarta E61 problēmas kā tādas, vadi baganam, pneima, plūdi, ja ir lūka, visādi citi sīkumi, kas naudu pasūc.
Ja mainot A8 pneimu nieri pārdot nevajadzēja tad 535d baigi dārgāks domāju arī nebūs uzturā.
A8 man 3k pluss izmaksaja pneima un tiko roceni sataisit elektronisko izmaksaja 650 eiro,jauni vadi ,štekeri un citi sikumi
Hmm,ta grieze jau baigi tam 3.5d uzrunā
Hmm,ta grieze jau baigi tam 3.5d uzrunā
ar kompatu pa brugji
Uz E61 pneima salīdzonot ir kapeikas, paduškas aftermarketi 70-80e, kompresors ap 100-120 lietots, jauns pie 300, kko tur arī var labot n shit, šrotu daudz, lietotas daļas, ja gribas atrast var.
Rocene kā žigulim problēmu īsti nevar būt.
Lielākās šausmas varētu būt abas turbas, ja nomirst, kārba ar hidromuftu, kas var beigties, ja patīk pasportot ar to auto, vēl aktīvā reika un dinamic drive stabilizatori, ja ir, konkrētajam auto var būt sāpe pakaļā, jo remontēt tur īsti nav ko, lietotus dabūt grūti, bet jauni baigi dārgi, bet tas kā kuram, kam ir, kam nav.
Pa cik visai šauri visur, tad mēdz būt gemarojs kaut ko labot, bet imho salīdzinot ar audi tad bmw tomēr ir vieglāk
Stabili nebūs sēdies un brauc saules mužu bez ieguldījumiem, jo naudu prasīs, bet kopumā nav nemaz tik ļoti slikti viņi, ja nenopērk galīgo nojāteni ar tādiem 3.6k remontiem būtu jāpietiek ilgam laikam.
Rocene kā žigulim problēmu īsti nevar būt.
Lielākās šausmas varētu būt abas turbas, ja nomirst, kārba ar hidromuftu, kas var beigties, ja patīk pasportot ar to auto, vēl aktīvā reika un dinamic drive stabilizatori, ja ir, konkrētajam auto var būt sāpe pakaļā, jo remontēt tur īsti nav ko, lietotus dabūt grūti, bet jauni baigi dārgi, bet tas kā kuram, kam ir, kam nav.
Pa cik visai šauri visur, tad mēdz būt gemarojs kaut ko labot, bet imho salīdzinot ar audi tad bmw tomēr ir vieglāk
Stabili nebūs sēdies un brauc saules mužu bez ieguldījumiem, jo naudu prasīs, bet kopumā nav nemaz tik ļoti slikti viņi, ja nenopērk galīgo nojāteni ar tādiem 3.6k remontiem būtu jāpietiek ilgam laikam.
Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks
Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Ar skreimeļa diametriem nav varinats spēlēties ,kaut kādi aftermarketa ?
e36
http://www.astramael.com/3 te labs rakstiņš par upgrades.Pandora rakstīja: ↑23 Nov 2020, 10:40 Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks
Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
Te nesen forumā ja nemaldos liet. kasiks apgalvoja, ka E34 M50 (nezinu vai tikai 2.5 vai arī 2.0) esot niknāks sūknis.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Īstenībā problēma diezgan smaga... - vieglākais variants audzēt bicīti vai likt lielāku stūri... otrkārt iemācitis stūrēt uz vietas uzgāzejot ..
E34 M50 sūknis itkā uztur lielāku spiedienu - bet man nav precizs info.
Mazaks skriemelis pie redlaina uzvārīs un iznicinās to sūkni ļoti ātri... ja ikdienas auto tad vēl varbūt dzīvotu saudzīgā režīmā.
Varbūt ja pārietu uz šķidrāku viskozāku šķidrumu ar papildus radiātoru bet eksperiments...
vieglākais/nelegalakais ceļs parīet uz elektrisko pastiprinātāj sūkni ar poci...
E34 M50 sūknis itkā uztur lielāku spiedienu - bet man nav precizs info.
Mazaks skriemelis pie redlaina uzvārīs un iznicinās to sūkni ļoti ātri... ja ikdienas auto tad vēl varbūt dzīvotu saudzīgā režīmā.
Varbūt ja pārietu uz šķidrāku viskozāku šķidrumu ar papildus radiātoru bet eksperiments...
vieglākais/nelegalakais ceļs parīet uz elektrisko pastiprinātāj sūkni ar poci...
Gan jau, bet esmu par slinku tam
Man ir nedaudz krutāks setups, bet forumā nedalīšos ar šo info.Ja kādam ir interese, droši PM. Linku pats esmu pētījis un smēlies idejas un tas risinājums, ir amazing, pēdējais posms man ir palicis sūknis. Pieļauju, ja brauktu ar cilvēcīgāka platuma riepām, nevajadzētu sūkni aiztikt.TomSkarsts rakstīja: ↑23 Nov 2020, 11:12http://www.astramael.com/3 te labs rakstiņš par upgrades.Pandora rakstīja: ↑23 Nov 2020, 10:40 Atgriežoteis pie alumīnija tēmas... Joks
Par cik man priekšā stāv 255/18 riepas, interesē vai ir kāds jaudīgāks sūknis ko uzmest uz E36 M52B28, bez lielām pielāgošanām, lai pie zemiem apgriezieniem pūš lielāku spiedienu iekšā?
Trasē un uz šosejas ar esošo ir kruti, bet ja jāgrozās pa stāvietām vai jāsāk pakaļu medīt, tad jūt, ka grūti pastiprinātājam tikt galā ar slodzi.
Te nesen forumā ja nemaldos liet. kasiks apgalvoja, ka E34 M50 (nezinu vai tikai 2.5 vai arī 2.0) esot niknāks sūknis.
E34 2.5 ir 130Bar, kas ir par 20 vairāk, kā manam orģinālajam. Tagad paliek jautājums, vai kāds ir licis viņu uz e36 un cik daudz modifikāciju jāveic, jo mēģināju no e46 uzlikt, bet pārāk liels čakars, bet ne dēļ spiediena gribēju e46 sūkni.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
E34 sūknis uz e36 liekas 1:1.
Vīri, iedodam šim kareivim, kāds, lūdzu ordeni!!!
Paldies Tev
Paldies Tev
Pēdējais labojis Pandora - 23 Nov 2020, 13:59, kopā labots 1 reizi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Viņi tak ir identiski, atšķiras tikai bari 110 un 130. Laikos kad "žurkoju"visiem bija viena no pirmajām lietam ko liku. Atšķirība ir ļoti jūtama
M52 gadījumā nav nepieciešams filtra korpuss no M50?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nedaudz modificējot var uzlikt uz tā paša. Un ja nemaldos m50 un m52 atšķīrās augstspiediena trubas negribu samelot. Bet man bija tas sūknis bija salikts gan uz m50 gan uz m52. Tā ka tur easy lego
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- …
- 470
- chevron_right