Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- …
- 470
- chevron_right
Nu pa 16K var paņemt labu f31 nevis f31lci
Nopirku nesen f31!kars rakstīja: ↑24 Nov 2020, 21:38 Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)
Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)
No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Riktiiga tachka, automats stradaa lieliski arii korkjis,kkgan esmu dziedejis visaadus nodirsienus,ka G klasei tas straadaa krietni labaak...,pagaidam nav pamata tam piekrist! Runajot par f10;11, meklejot sev jauno tachku, biju izbraukt arii ar 5er. Man nepatika, atkal par daudz brivas vietas.. un tas ekraans jn m stuure izskataas neforshi.., f3x salons forshaaks..
F31 automātam ir revmatch funkcija slēdzot uz leju?erda rakstīja: ↑25 Nov 2020, 15:54Nopirku nesen f31!kars rakstīja: ↑24 Nov 2020, 21:38 Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)
Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)
No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Riktiiga tachka, automats stradaa lieliski arii korkjis,kkgan esmu dziedejis visaadus nodirsienus,ka G klasei tas straadaa krietni labaak...,pagaidam nav pamata tam piekrist! Runajot par f10;11, meklejot sev jauno tachku, biju izbraukt arii ar 5er. Man nepatika, atkal par daudz brivas vietas.. un tas ekraans jn m stuure izskataas neforshi.., f3x salons forshaaks..
Nesmu ar f3x braucis,nezinu kads ir salons,bet f01 ir radīts,lai tur bērnus varetu taisīt
ar kompatu pa brugji
Lol nē revmatch jeb latviski starpgāze
Lielākajai daļai jauno automātu ir tā fīča.
Kompis uzgāzē pie katras pārslēgšanās uz leju lai izlīdzinātu motora/kārbas/riteņu apgriezienus.
Vislabāk to jūt kad pats pārslēdzies uz leju 'manuālajā režīmā'
Pat e9x tā fīča jau bija, tad F3x arī jābūt :)
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=161974
Yes, the 335i's ZF 6AT tranny does do the rev-matching (blips the throttle) upon downshifting.
IIRC, the new development in this ZF auto tranny is that the TCU (tranny control unit) computer now communicates with the ECU computer, whereas they were previously separate.
So, when a downshift is demanded, the TCU can shift real quick to neutral and ask the ECU for a little engine blip, just enough to rev match to allow the tranny which then smoothly shifts into the next lower gear. Or even, skip a gear or 2 on the way down
E46 automātam vēl nebija autoblips, manam 2001 gada MB automātam arī nav, dēļ tā pārslēgšanās uz leju manuālajā režīmā ir diezgan nebaudāma.
Pēdējais labojis kars - 25 Nov 2020, 23:28, kopā labots 1 reizi.
Kāds man var izskaidrot, kāpēc Nurburgringā dažos līkumos braucēji izmanto left foot braking?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Pārnes svaru uz priekšējo asi, lai papildus noslogotu priekšējos ratus/dabūtu vairāk saķeri.
Ne visi ātrie braucēji to dara, atkarīgs no braukšanas stila.
Teorētiski, to dara pirms katra līkuma ar labo kāju un neaiztiek gāzes pedāli, bet būs jāpamēģina, jo neliekas kopā fakts, ka tajā brīdī pakaļa atslogojas + dod gāzi, kas nozīmē wtf?!
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Pamēģini pats
Personal preference - ir kas izmanto, ir kas nē, nav tā ka no tā būtu kāds mega ieguvums. (šosejā)
No ātrajiem e36 braucējiem šis čalītis mīl left foot braking
https://www.instagram.com/p/B9Cb8v4owNG ... 5gy7go4uqi
Ātrākais BTG laiks ir uzstādīts ne reizi nebremzējot ar kreileni.
https://youtu.be/mHi4Obzg9T4
Personal preference - ir kas izmanto, ir kas nē, nav tā ka no tā būtu kāds mega ieguvums. (šosejā)
No ātrajiem e36 braucējiem šis čalītis mīl left foot braking
https://www.instagram.com/p/B9Cb8v4owNG ... 5gy7go4uqi
Ātrākais BTG laiks ir uzstādīts ne reizi nebremzējot ar kreileni.
https://youtu.be/mHi4Obzg9T4
šo kartingā var novērot un pats pirms mēģina auto (lai nesanāk šmuce ) var ar kartingu pamēģināt un ļoti viegli sajust.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Dīvāna eksperti.
Kreileni izmanto lai uzlabotu mašīnas pagriežamību.
Kreileni izmanto lai uzlabotu mašīnas pagriežamību.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
left foot braking šosejā ir brake balance līdzeklis nekas vairāk
+ varu pieminēt vēl to, ka trail braking (kreisā kāja uz bremzes un labā uz gāzes) ir domāts lai saglabātu lielāku procentu ātruma, bet neaizietu taisni..yolo123321 rakstīja: ↑26 Nov 2020, 13:30 left foot braking šosejā ir brake balance līdzeklis nekas vairāk
Nezinu ka šosejā,bet rallijā bremzi kopa ar gāzi spieda,lai dzinējs nezaudētu apgriezienus
ar kompatu pa brugji
tas reāli nav iespējams... ja vien neslīd sajūgs
M Power or no power..
kāds varbūt zin, vai e46 lukturītis der iekš e36 cimdu nodalījuma lādētāja ligzdā un attiecīgi vai nebūs problēmu to aizvērt [garums].
detaļas kods - 63316962052
detaļas kods - 63316962052
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- …
- 470
- chevron_right