Akumulatora piekodesana
Cau visiem
Pienacis laiks nakotne mainīt akumulatoru,bet cik saprotu tad e92 kuram ir ibs sistema to nemaz ta vienkarsi nevar izdarit.Protams nomainit var pats un ari nomainisu,bet vajag piekodet... Tad jautajums kur vai kurs to piekodesanu var izdarīt un aptuvenas izmaksas?
Ps ja kads nezin vai vinam tada ibs ir un akumulatora piekodesana vaidziga tad jaskatas vai no minusa klemmes uz plusa klemmes to lielo sarkano kvadratu aiziet vadi...Ja vadu no minuss nav un ir vienkarsa klemme tad nav ibs sistema... (palabojiet ja kko kludos)
Pienacis laiks nakotne mainīt akumulatoru,bet cik saprotu tad e92 kuram ir ibs sistema to nemaz ta vienkarsi nevar izdarit.Protams nomainit var pats un ari nomainisu,bet vajag piekodet... Tad jautajums kur vai kurs to piekodesanu var izdarīt un aptuvenas izmaksas?
Ps ja kads nezin vai vinam tada ibs ir un akumulatora piekodesana vaidziga tad jaskatas vai no minusa klemmes uz plusa klemmes to lielo sarkano kvadratu aiziet vadi...Ja vadu no minuss nav un ir vienkarsa klemme tad nav ibs sistema... (palabojiet ja kko kludos)
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
Iesaku izvēlēties AGM akumulatoru- pat ja tas nav bijis uzstādīts - otrkārt parasti mainot aķi pievienoju būsteri vai citu aķi ar klemmēm motora priekšā... varbūt lieki bet drošāk un nepazūd iestatījumi. otrkārt - jāreģistrē jaunais akumulators - e90 jau visiem bija obligāti. Protams var nereģistret bet tas cits stāsts
Ta reğistracija,ķipa piekodešana ir pilnigakā huiņa.ievadi aķīša kodu un viss.
ar kompatu pa brugji
Kāds kods ne-oem akumulatoram?
Kodēšana un reģistrācija - to mēs saprotam kā divas dažādas lietas, ja runa ir par akumulatoriem.
Es, dogMa un gan jau vēl kāds no šī foruma to var izdarīt. Obligāti tas ir jādara ar ISTA (inpa šeit arī nederēs, tik cik pārbaudīt IBS datus). Visus universālos aparātus - aizmirstam! Šī reģistrācija, kodēšana (ja maina uz cita tipa vai akumulatora ietilpību) ir jāveic obligāti pie akumulatora maiņas. AGM - ieteicams.
Kā lai uz 3 pirkstiem paskaidro... svaigakiem auto ģenerators vadās pa BSD , nodod infu DDE - un tālāk ja auto zin kas un kāds akumultors ie pieslēgts nodrošina pareizu eksplautāciju un mazāk galvasāpes bet manis pēc pie dirsas nereģistē un gāž
Tieši tā, šiem modeļiem ģenerators vadās pa BSD kopni, kuru kontrolē DME/DDE. IBS sūta DME/DDE visus datus, kas notiek ar akumulatoru - tā uzlādes, izlādes strāvas un spriegumus, temperatūras (arī), pat tad, kad auto ir miega stāvoklī.
DME/DDE šos visus datus uzskaita un rēķina akumulatora "veselību" un uzlādi - ja šie dati nav nodzēsti un atstāti vecie, nomainot jaunu akumulatoru - visi dati paliek atmiņā kā "vecais akumulators". Būs problēmas ar nekorektu akumulatora uzlādi - potenciāli sabojāt jauno akumulatoru ilgtermiņā, ziemā jutīs dīzeļiem, ka kvēlsveces netiek sildītas korekti, mierīgi var nokaut navi iekārtu arī.
Ja kāds stāsta, ka šī procedūra nav vajadzīga un ir bezjēdzīga - cilvēkam pilnīgi nav nekādas izpratnes par šo mezglu darbību un viņā nav vērts klausīties.
Kaut kā tā.
DME/DDE šos visus datus uzskaita un rēķina akumulatora "veselību" un uzlādi - ja šie dati nav nodzēsti un atstāti vecie, nomainot jaunu akumulatoru - visi dati paliek atmiņā kā "vecais akumulators". Būs problēmas ar nekorektu akumulatora uzlādi - potenciāli sabojāt jauno akumulatoru ilgtermiņā, ziemā jutīs dīzeļiem, ka kvēlsveces netiek sildītas korekti, mierīgi var nokaut navi iekārtu arī.
Ja kāds stāsta, ka šī procedūra nav vajadzīga un ir bezjēdzīga - cilvēkam pilnīgi nav nekādas izpratnes par šo mezglu darbību un viņā nav vērts klausīties.
Kaut kā tā.
Tieši uz e92 stāv ne oem aķis, kuru mainīja pārdevējs pirms 3 gadiem. Pieļauju, ka viņš vienkārši nomainīja aķi un neko nekodēja. Ja 3 gadu laikā nav problēmu, tad var domāt, ka man tur viss ok?
Pieslēdzies ar INPA un redzēsi gan akumulatora SOC, SOH parametrus, gan arī kad tika veiktas pēdējas 4 akumulatora reģistrācijas.