BRA E91
Sveiki biedri, šajā forumā esmu jauniņais , iepriekšējais auto bija e46 320d kuru diemžēl nācās norakstīt pēc avārijas . Vairāk par iepriekšējo auto var apskatīties linku šeit http://e46.lv/forum/viewthread.php?thre ... ost_169908 .
Nesen tika iegādāts BMW e91 lci 2.0d ar N47T motoru 135kw 2012.gada izlaiduma . Meklēju vairāk ar 3.0d dzinēju , bet visi auto, kas bija ss bija bomžu paka un diezgan drausmīgā stāvoklī . Līdz atradu šo , aizbraucu apskatīties un tālāk sekoja servisā apskate, pieslēgšana pie pc un paša hadenes pārbaude . Viss tīrs un gausi pārslēdzas .
Par pašu komplektāciju var iepazīties pēc vin :
VIN - WBAUY11080F209222
Prod. Date - 2012-04-17
Type - 320d
Steering Left Hand Drive
Engine - N47T
Displacement - 2
Power - 135kw / 184hp
Transmission - Automatic
Colour - Black-sapphire metallic (475)
Upholstery - Leather Dakota/black/contrast blue (LCNL)
Par darbiem ko vajadzētu sadarīt :
Satīrīt EGR un ieplūdes kolektoru,
Iztīrīt interkūleri,
Nopirkt jaunas glansētas nāsis,
Vajadzētu nopulēt , jo šis izskatās nekvalitatīvi pulēts,
Atrast ziemas diskus ar riepām,
Tas ātros vilcienos .
Dažas bildes ieskatam no telefona . Kaut, kad sekos arī kvalitatīvākas bildes .
Nesen tika iegādāts BMW e91 lci 2.0d ar N47T motoru 135kw 2012.gada izlaiduma . Meklēju vairāk ar 3.0d dzinēju , bet visi auto, kas bija ss bija bomžu paka un diezgan drausmīgā stāvoklī . Līdz atradu šo , aizbraucu apskatīties un tālāk sekoja servisā apskate, pieslēgšana pie pc un paša hadenes pārbaude . Viss tīrs un gausi pārslēdzas .
Par pašu komplektāciju var iepazīties pēc vin :
VIN - WBAUY11080F209222
Prod. Date - 2012-04-17
Type - 320d
Steering Left Hand Drive
Engine - N47T
Displacement - 2
Power - 135kw / 184hp
Transmission - Automatic
Colour - Black-sapphire metallic (475)
Upholstery - Leather Dakota/black/contrast blue (LCNL)
Par darbiem ko vajadzētu sadarīt :
Satīrīt EGR un ieplūdes kolektoru,
Iztīrīt interkūleri,
Nopirkt jaunas glansētas nāsis,
Vajadzētu nopulēt , jo šis izskatās nekvalitatīvi pulēts,
Atrast ziemas diskus ar riepām,
Tas ātros vilcienos .
Dažas bildes ieskatam no telefona . Kaut, kad sekos arī kvalitatīvākas bildes .
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Apsveicu ar pirkumu.
Manos uzskatos no e9x, labākais tieši ir e91lci
Prasās vēl bildes
Manos uzskatos no e9x, labākais tieši ir e91lci
Prasās vēl bildes
Vispār e9* fl manuprāt ir super skaists auto.
Sveiki biedri .
Tātad nedēļas nogalē pieķēros klāt eļļas un filtru maiņai . Pēc tam sāku lēnām vienot nost visus vadus kas saslēgti ap ieplūdes kolektoru . Īsti nekas sarežģītāks par e46 nav , tik cik vairāk elektronikas vadi .
Plus vēl samainīju spriegotāju rullīti , jo bija čīkstoša skaņa pie auksta dzinēja , bet izrādās šis rullītis nebija vainīgs . Iespējams varbūt pati siksna gaudo , vai kāds cits rullītis .
Pāris bildes no ieplūdes kolektora , baigi aizaudzis nebija , bet nu cik varēju patīrīju ar ķīmijām , pats EGR vispār saus bija . Protams labāk būtu aizvest uz ultraskaņas tīrīšanu.
Tātad nedēļas nogalē pieķēros klāt eļļas un filtru maiņai . Pēc tam sāku lēnām vienot nost visus vadus kas saslēgti ap ieplūdes kolektoru . Īsti nekas sarežģītāks par e46 nav , tik cik vairāk elektronikas vadi .
Plus vēl samainīju spriegotāju rullīti , jo bija čīkstoša skaņa pie auksta dzinēja , bet izrādās šis rullītis nebija vainīgs . Iespējams varbūt pati siksna gaudo , vai kāds cits rullītis .
Pāris bildes no ieplūdes kolektora , baigi aizaudzis nebija , bet nu cik varēju patīrīju ar ķīmijām , pats EGR vispār saus bija . Protams labāk būtu aizvest uz ultraskaņas tīrīšanu.
Sveiki kungi , kādu laiku nav nekas rakstīts .
Tātad kādu laiku atpakaļ šmerļa ielā 4 aizvedu auto nomērīt ķēdi . Čaļi teica , ka varu sākt lēnām domāt par ķēžu maiņu .
Tad nu sāku meklēt kur to darīt un tika izlemts , ka došos uz Drifta darbnīcu .
Tika samainītas visas vajadzīgās lietas pie ķēdes maiņas: Kopā ar materiāliem un darbu nostājās pie apmēram 800 eiro prieka .
Swag ķēdes komplekts,
Priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs,
Sprauslu blīvgredzeni – Bosch,
Ieplūdes kolektora blīve OEM,
Eļļas filtrs – Knecht,
Gaisa filtrs – Knecht,
Siltummaiņa blīve,
Eļļas filtra korpusa blīve,
Eļļa,
Kartera ventilācija,
Vārstu vāka blīve,
Vēl remontu laikā noklājās FMR bloks kā ķirsītis pa virsu visam tas tika pie elektriķa atjaunots .
Nākamais no darbiem , būs turbīnes restaurācija , jo ir brīvkustība uz iekšu un āru . Jāatrod vēl tik kāds kantoris pie kā vērsties .
Pagaidām, tiek gaidīts sniedziņš .
Tātad kādu laiku atpakaļ šmerļa ielā 4 aizvedu auto nomērīt ķēdi . Čaļi teica , ka varu sākt lēnām domāt par ķēžu maiņu .
Tad nu sāku meklēt kur to darīt un tika izlemts , ka došos uz Drifta darbnīcu .
Tika samainītas visas vajadzīgās lietas pie ķēdes maiņas: Kopā ar materiāliem un darbu nostājās pie apmēram 800 eiro prieka .
Swag ķēdes komplekts,
Priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs,
Sprauslu blīvgredzeni – Bosch,
Ieplūdes kolektora blīve OEM,
Eļļas filtrs – Knecht,
Gaisa filtrs – Knecht,
Siltummaiņa blīve,
Eļļas filtra korpusa blīve,
Eļļa,
Kartera ventilācija,
Vārstu vāka blīve,
Vēl remontu laikā noklājās FMR bloks kā ķirsītis pa virsu visam tas tika pie elektriķa atjaunots .
Nākamais no darbiem , būs turbīnes restaurācija , jo ir brīvkustība uz iekšu un āru . Jāatrod vēl tik kāds kantoris pie kā vērsties .
Pagaidām, tiek gaidīts sniedziņš .
Wooo kas pa darbiem.
Baigie cipari kopā saliksies
Baigie cipari kopā saliksies
Tas gan.
Tagad ilgi varēsi braukt
Tagad ilgi varēsi braukt