36vertyy Cabrio
Sveiciens!
Nu tad ilgi domāju veidot šo topiku vai nē, beigās izdomāju ka jauzraksta vien ir, neko nezaudēšu.
Tātad no pagājuša (19tā) gada, kad vēl pārvietojos ar melnu 2.0 kupeju, sapratu ka jāmeklē ir jauna bundža un jāmet iekšā 3.0 m54b30 un jaiet testi. Beigās problēmas sākās ar to, ka 3.0 dzinējs jau bija, bet bundžu es nebiju vēl atradis. Plānā bija meklēt vainu kupeju vainu kabrioletu. Bundža tika meklēta aptuveni 7 mēnešus un pa to laiku uzpeldēja tikai divi varianti- viens bija kabris bez dokumentiem, otra bija driftā nomocīta bundža.
Tad vienu dienu man čoms atsūtija SS sludinājumu, kur ir E36 kabriolets ar vienu bildi, kurā neko īsti nevar saprast, bet cena bija smieklīgi maza. Dzinējam esot bijis defekts un esot bijis jāpāršuj jumtu, jo mīkstajam jumtam nav loga.
Nu tā arī pa gaisu skrienu, es uzreiz piezvanīju, prasīju vai auto vēl ir un atbildi saņēmu ka sludinājums esot tikai pirms minūtes ieikts un auto ir
Sarunājām ka nākamajā dienā braukšu skatīties. Izrādijās ka auto ir 300 km no manis, nu tad katrā gadijumā piekabe klāt un braucam.
Tajā vakarā es ieguvu jaunu auto savā īpašumā- Šo skaisto 320i Kabrioletu
Auto tika atvilkts uz garāžu un tad sākās lielās plānošanas. Ko un kā.
Beigās izlēmām ka auto dvēsele tiks mainīta no m52b20 uz m52b28. Dzinējs tika atrasts no E39. Dzinēja kompresija bija aptuveni 11.5-12.5 Bar par katru cilindru, dzinējs tika atrast pa kapeikām no Kurmja ar m50 kolektoru, kurš tika pārdots tālāk fanātiem. Pirms dzinējs tika iecelts, tika veiktas mazas apkopes, šāļu, blīvju maiņa, apmainītas eļļas etc Tika nomainīts ūdenssūknis, sveces, stūres pirksti, reika etc un etc, saraksts turpinās
Protams, ceļot šo Jaudīgi zvērigo dzinēju, arī automātiskā kārba tika nomainīta uz Benzīnnieka ZF kārbu ar lielo kardānu un Mazo reduktoru Reduktors tiks mainīts uz lielo, bet visticamāk LSD uz 188mm. Mainot kārbu tika uzlikts vienmasas spararats, jo diemžēl liekas ērtāks kājai.
Kamēr auto tika tehniski taisīts un likts kopā, tika iegūts Oem maģis ar kasetēm, kurš pašlaik stāv mājās, jo slinkums un nav laika lodet aux vadu klāt. Tā pat arī no e9x tika nopirkts aux cord lai viss būtu ar oem Look. Tika pasūtīti hroma rāmīši (oem) priekš viduskonsoles. Bet ar salonu vēl tiks strādāts un viss mainīts. Plānā audio sistēma labāk,dig klima, un ierīkot otru pogu sleju zem Obc vietas.
Pēdējie vilcieni ar šo auto bija salikt vadus, jo auto ir no UK un pašlaik vēl ir Uk provodka, tādēl vadu ir daudz un probēmu daudz. Ieliekot manuāli, pirmā problēma bija ar pedāļu bloku, bet kaut kā jau viņš tur ir iestiprināts atlika vien sakartot vadus, lai tas gateris nelec arā, uz nākotni jau tiks domāts par Eu/Usa Provodku.
Pāris dienas pirms bija plānots vest auto uz jumta labošanu un pāršūšanu uzpeldēja Hardtops tieši manā krāsa un ar visiem Mountiem. Protams, devos pakaļ uzreiz šim hardtopam un par mīksto jumtu uz mēnesi tiks aizmirst, jo nu kabata neatļauj tā izpriecāties. Taču tas arī drīzumā tiks sataisīts, bet kamēr mūsu Pavasaris ir vairāk kā rudens, tad nemaz bez jumta neprasās braukt. Līdz ar jumta problemu atrisināšanu radās nākmas. Jeb izplūde uz 2.8. jau ilgu laiku bija meklēta izplūde, taču nekā, facebook uzpeldēja viens Lauris, kuram esot oem izplūde, viss pa smuko- 150€ un dodos pakaļ, dienā kad tika paņemts City bee, tad mani šis jaunietis arī uzmeta Pēctam domāju varbūt no nulles metināt, bet paldies dievam, kurš man pa 30€ atrada izplūdi ar visiem katalizatoriem un vienu trubu beigās. Gan skaļums, gan kvalitāte nav nemaz slikta.
Par auto kopumā:
Pārbūvēts Anglis
210k noskrējiens
m52b20 to M52B28 dzinējs
Izplūde 57mm no biksēm(nav taisnā)
Pusautomātiskais jumts
Balts rekaro salons
Gan Hardtops, gan Mīksts melnais jums
Diski: Rondel 0058 R17 J8.5 Et13 sets
Oem reverese RDS maģis
Analoga pečka(pašlaik)
USA pulkstenis (standarts)
Tiešām nezinu vairāk ko pateikt un ļoti daudz ko izlaidu, bet nu ar laiku gan jau topiks paliks populārāks
Nu tad ilgi domāju veidot šo topiku vai nē, beigās izdomāju ka jauzraksta vien ir, neko nezaudēšu.
Tātad no pagājuša (19tā) gada, kad vēl pārvietojos ar melnu 2.0 kupeju, sapratu ka jāmeklē ir jauna bundža un jāmet iekšā 3.0 m54b30 un jaiet testi. Beigās problēmas sākās ar to, ka 3.0 dzinējs jau bija, bet bundžu es nebiju vēl atradis. Plānā bija meklēt vainu kupeju vainu kabrioletu. Bundža tika meklēta aptuveni 7 mēnešus un pa to laiku uzpeldēja tikai divi varianti- viens bija kabris bez dokumentiem, otra bija driftā nomocīta bundža.
Tad vienu dienu man čoms atsūtija SS sludinājumu, kur ir E36 kabriolets ar vienu bildi, kurā neko īsti nevar saprast, bet cena bija smieklīgi maza. Dzinējam esot bijis defekts un esot bijis jāpāršuj jumtu, jo mīkstajam jumtam nav loga.
Nu tā arī pa gaisu skrienu, es uzreiz piezvanīju, prasīju vai auto vēl ir un atbildi saņēmu ka sludinājums esot tikai pirms minūtes ieikts un auto ir
Sarunājām ka nākamajā dienā braukšu skatīties. Izrādijās ka auto ir 300 km no manis, nu tad katrā gadijumā piekabe klāt un braucam.
Tajā vakarā es ieguvu jaunu auto savā īpašumā- Šo skaisto 320i Kabrioletu
Auto tika atvilkts uz garāžu un tad sākās lielās plānošanas. Ko un kā.
Beigās izlēmām ka auto dvēsele tiks mainīta no m52b20 uz m52b28. Dzinējs tika atrasts no E39. Dzinēja kompresija bija aptuveni 11.5-12.5 Bar par katru cilindru, dzinējs tika atrast pa kapeikām no Kurmja ar m50 kolektoru, kurš tika pārdots tālāk fanātiem. Pirms dzinējs tika iecelts, tika veiktas mazas apkopes, šāļu, blīvju maiņa, apmainītas eļļas etc Tika nomainīts ūdenssūknis, sveces, stūres pirksti, reika etc un etc, saraksts turpinās
Protams, ceļot šo Jaudīgi zvērigo dzinēju, arī automātiskā kārba tika nomainīta uz Benzīnnieka ZF kārbu ar lielo kardānu un Mazo reduktoru Reduktors tiks mainīts uz lielo, bet visticamāk LSD uz 188mm. Mainot kārbu tika uzlikts vienmasas spararats, jo diemžēl liekas ērtāks kājai.
Kamēr auto tika tehniski taisīts un likts kopā, tika iegūts Oem maģis ar kasetēm, kurš pašlaik stāv mājās, jo slinkums un nav laika lodet aux vadu klāt. Tā pat arī no e9x tika nopirkts aux cord lai viss būtu ar oem Look. Tika pasūtīti hroma rāmīši (oem) priekš viduskonsoles. Bet ar salonu vēl tiks strādāts un viss mainīts. Plānā audio sistēma labāk,dig klima, un ierīkot otru pogu sleju zem Obc vietas.
Pēdējie vilcieni ar šo auto bija salikt vadus, jo auto ir no UK un pašlaik vēl ir Uk provodka, tādēl vadu ir daudz un probēmu daudz. Ieliekot manuāli, pirmā problēma bija ar pedāļu bloku, bet kaut kā jau viņš tur ir iestiprināts atlika vien sakartot vadus, lai tas gateris nelec arā, uz nākotni jau tiks domāts par Eu/Usa Provodku.
Pāris dienas pirms bija plānots vest auto uz jumta labošanu un pāršūšanu uzpeldēja Hardtops tieši manā krāsa un ar visiem Mountiem. Protams, devos pakaļ uzreiz šim hardtopam un par mīksto jumtu uz mēnesi tiks aizmirst, jo nu kabata neatļauj tā izpriecāties. Taču tas arī drīzumā tiks sataisīts, bet kamēr mūsu Pavasaris ir vairāk kā rudens, tad nemaz bez jumta neprasās braukt. Līdz ar jumta problemu atrisināšanu radās nākmas. Jeb izplūde uz 2.8. jau ilgu laiku bija meklēta izplūde, taču nekā, facebook uzpeldēja viens Lauris, kuram esot oem izplūde, viss pa smuko- 150€ un dodos pakaļ, dienā kad tika paņemts City bee, tad mani šis jaunietis arī uzmeta Pēctam domāju varbūt no nulles metināt, bet paldies dievam, kurš man pa 30€ atrada izplūdi ar visiem katalizatoriem un vienu trubu beigās. Gan skaļums, gan kvalitāte nav nemaz slikta.
Par auto kopumā:
Pārbūvēts Anglis
210k noskrējiens
m52b20 to M52B28 dzinējs
Izplūde 57mm no biksēm(nav taisnā)
Pusautomātiskais jumts
Balts rekaro salons
Gan Hardtops, gan Mīksts melnais jums
Diski: Rondel 0058 R17 J8.5 Et13 sets
Oem reverese RDS maģis
Analoga pečka(pašlaik)
USA pulkstenis (standarts)
Tiešām nezinu vairāk ko pateikt un ļoti daudz ko izlaidu, bet nu ar laiku gan jau topiks paliks populārāks
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Auto, kad tika iegādāts
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vadi atrodas šofera pusē virs ceļiem. Viss tur smuki salikts lai netraucētu, bet nākošajā gadā plāna Eu provodka jau
Nope, īpašniekam ši mašina Ss’ā bija uz vienu dienu, jo es viņu paņemu, īpašnieks gadu ar viņu brauca un tad atmeta rokas. Tagad jau nu manās rokās
Tad tikko savas beigtās riepas nomainiju uz citām, jo ar iepriekšējo setu strīķēja arkas. Uztaisijām arī savirzi un nonācām pie secinājuma, ka jāmet koilas vien ir
Tagad pavisam cita braukšana.
Centos saprast, kāda iemesla dēļ logi nelaižas patstāvīgi, bet gan jaspamo logu poga. Paārbaudīju vai viss bloks komforta normali turās un sasprausts kārtīgi, tur viss bija ok, būs vien jamēra spriegums lai saprastu vai bloks beigts vai nē.
Ieplānoju iemest arī bildes ar savu sūdīgo (pašlaik) komplektāciju un salonu.
Nākotnē plānots daudz kas priekšā;
Koiloveri
Iespējams citi diski.
Mīkstā jumta pāršūšana
Digitālā klima
Obc
Lielās bremzes priekšā, gan pakaļā vainu no 2.8 vai 3.0e46
Pa ziemu apstrādāt virsbūvi no visām pusēm
Ievilkt EU provodku.
un vēl daudz visādi sīkumi, plastmasas, stiprinājumi etc.
Ziema vēl priekšā, tā kā laiks iekrāt
Kā arī vedu ar kabri ap 130 litriem ūdens un vēl čomu kurš ap. 100kg, disks smuki zem arkas mazliet pagāja
Ruslans uz arkas tiks novērsts
Tagad pavisam cita braukšana.
Centos saprast, kāda iemesla dēļ logi nelaižas patstāvīgi, bet gan jaspamo logu poga. Paārbaudīju vai viss bloks komforta normali turās un sasprausts kārtīgi, tur viss bija ok, būs vien jamēra spriegums lai saprastu vai bloks beigts vai nē.
Ieplānoju iemest arī bildes ar savu sūdīgo (pašlaik) komplektāciju un salonu.
Nākotnē plānots daudz kas priekšā;
Koiloveri
Iespējams citi diski.
Mīkstā jumta pāršūšana
Digitālā klima
Obc
Lielās bremzes priekšā, gan pakaļā vainu no 2.8 vai 3.0e46
Pa ziemu apstrādāt virsbūvi no visām pusēm
Ievilkt EU provodku.
un vēl daudz visādi sīkumi, plastmasas, stiprinājumi etc.
Ziema vēl priekšā, tā kā laiks iekrāt
Kā arī vedu ar kabri ap 130 litriem ūdens un vēl čomu kurš ap. 100kg, disks smuki zem arkas mazliet pagāja
Ruslans uz arkas tiks novērsts
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pamēģini šo procedūru logiem, kautgan, šis ir tikai par durvju logiem.
No "Bentley" manuāļa
No "Bentley" manuāļa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tātad pa vasaru viss kas tika darīts bija gulēšana un nekas īpašs. Pāris lietas tika iegādātas un pasūtītas jau priekš jaunās sezonas.
Pašlaik auto ir novietots ziemas migai un līdz februārim netiks nekas aiztikts.
Iegādāts jau ir:
Ādas pilāri kas iet gar sāna stoiku salonā
Mtech 2 - svaigi pāršuta alcantara
OBC 18 pogu swaps ko ievilks kopā ar provodku.
Melns Cabrio Paklājs
EU provodka- beidzot varēs būt legit vadi nevis angļa kušķis
Jauni diski, jo Rondells jau tika pārdoti un iegādāti daudz jaudīgāki diski.
Pāršūts Mīkstais jumts un iešūts jauns logs.
Apnikuši tie Mfront tapēc doma pamēģināt pfl bamperi ar dynamics lūpu, lūpa būs auto krāsā, tad jau redzēs vai patiks vai nē.
Plāna uz ziemu ir;
Iegādāties jaunas/lietotas koilas ar labu smuku sēdinājumu, tapēc iespējams varat ieteikt savus atsperu parametrus
Joprojām pārvilkt bremzes.
Izveidot bremžu trubām aizsargu vai atrast OEM aizsargus
Xbrace/ custom panna, lai strīķējot netiktu dauzīta motora apaksā
Pārbaudot grīdu, jeb paceļot paklāju neizskatās ka auto prasītu vēl papildus apstrādi pret rūsu, jo viņas praktiski nav, tapēc ja atradīsies laiks tiks apstrādāta palildus grīda no abām pusēm.
Nu, protams, standarta dzinēja apkope, filtri, eļļa, sveces.
Iepirkt pilni Digitālas klimas swapu ar AC
Pārregulēt durvju attālumus, jo loga sensors reizēm ķeras, jo neuzskata, ka durvis ciet.
Atjaunot vai nopirkt jaunus priekšējos stikliņus priekšējajām lampām, ja kādam ir info kā dabūt šos stikliņus jaunus vai kur, droši rakstat.
Ievilkt USA indicators, jeb amerikānkas
Gribētos zem sliekšņu uzlikām spliteru, bet tas nav tik aktuāli.
Ja ir kādi ieteikumi, labprāt uzklausītu, arī kritiku
P./s bildē arī mazs diska ieskats, manuprāt būs spīdīgi puikas
Pašlaik auto ir novietots ziemas migai un līdz februārim netiks nekas aiztikts.
Iegādāts jau ir:
Ādas pilāri kas iet gar sāna stoiku salonā
Mtech 2 - svaigi pāršuta alcantara
OBC 18 pogu swaps ko ievilks kopā ar provodku.
Melns Cabrio Paklājs
EU provodka- beidzot varēs būt legit vadi nevis angļa kušķis
Jauni diski, jo Rondells jau tika pārdoti un iegādāti daudz jaudīgāki diski.
Pāršūts Mīkstais jumts un iešūts jauns logs.
Apnikuši tie Mfront tapēc doma pamēģināt pfl bamperi ar dynamics lūpu, lūpa būs auto krāsā, tad jau redzēs vai patiks vai nē.
Plāna uz ziemu ir;
Iegādāties jaunas/lietotas koilas ar labu smuku sēdinājumu, tapēc iespējams varat ieteikt savus atsperu parametrus
Joprojām pārvilkt bremzes.
Izveidot bremžu trubām aizsargu vai atrast OEM aizsargus
Xbrace/ custom panna, lai strīķējot netiktu dauzīta motora apaksā
Pārbaudot grīdu, jeb paceļot paklāju neizskatās ka auto prasītu vēl papildus apstrādi pret rūsu, jo viņas praktiski nav, tapēc ja atradīsies laiks tiks apstrādāta palildus grīda no abām pusēm.
Nu, protams, standarta dzinēja apkope, filtri, eļļa, sveces.
Iepirkt pilni Digitālas klimas swapu ar AC
Pārregulēt durvju attālumus, jo loga sensors reizēm ķeras, jo neuzskata, ka durvis ciet.
Atjaunot vai nopirkt jaunus priekšējos stikliņus priekšējajām lampām, ja kādam ir info kā dabūt šos stikliņus jaunus vai kur, droši rakstat.
Ievilkt USA indicators, jeb amerikānkas
Gribētos zem sliekšņu uzlikām spliteru, bet tas nav tik aktuāli.
Ja ir kādi ieteikumi, labprāt uzklausītu, arī kritiku
P./s bildē arī mazs diska ieskats, manuprāt būs spīdīgi puikas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tad redz kāds tev niks forumā...2dien redzēju šo auto...Kāds izmērs tev bija Rondeliem?
Jumta visa mīkstā daļa nomainīta? Kur to izdarīji un vai esi apmierināts?
Par logiem paskaties durvju ailēs pašu slēdzeņu mikroslēdžus tie parasti nodilst, jo ir no plastmasas.
Izmēri bija 8.5j et13 R17 Ah tad tu biji tas
Jumta visa mīkstā daļa nomainīta? Kur to izdarīji un vai esi apmierināts?
Par logiem paskaties durvju ailēs pašu slēdzeņu mikroslēdžus tie parasti nodilst, jo ir no plastmasas.
[/quote]
Par mīksto jumtu, tur ir tā ka šūts tika tur kur atplīsušas šuves un iešūts aizmugurējais logs. Dariju to Ganību dambī, ieteica pazīstamais. Kopumā vēl jumts nav redzējis sliktus laikapstākļus tapēc grūti teikt, kā būs kad gāzīs ar spaiņiem, bet kopumā darbs elegants un smuks Tur pat arī pāršūta stūre.
Kādas riepas tev viņiem bija virsū? Aizmugurē regulēji sagāzumu? Man bija doma savam tādu setu iegādāties, bet baidījos ka nesaies bez baigās stances. Kādi diski tālāk paredzēti?
Zevss,tur viss ar tadiem parametriem smuki saiet bez sagazumiem
ar kompatu pa brugji
Nu man bija dažādi seti virsū. viens no tiem 215/35 un 205/40
un otrs pa perimetru 205/40 uz Oem arkām ar stock atļauto sagāzumu ies iekšā, ja ir bailes un slikts ceļšs ikdienā, tad iegāz tos 3 grādus ko atļauj stock tjagas. Un neiztraucies par neko.
Vot jaunos diskus man iefitot jau būs problemātiski uz oem arkas
Kāds plānotais setups jaunajiem diskiem?
Priekšā bez problēmām, aizmugurē gan būs jāiegāž un jāvalcē arkas. Pašam aizmugurē ir 9.5J ET21, iegāzts un pievalcētas arkas, un tad ar pilnāku auto strīķē riepu, ok tur riepa ir 215/40.
Iemetīsi bildi kā izskatās. Nu man plānā strechot 205/40 virsū, cerams, ka nebūs problemas ar gaisu. Par priekšu es vispār nesatraucos, bet par pakaļu būs stragls. To, protams, kad nāks tuvāk pavasaris. Bet diski jau mājās gaida Vertyy