Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- …
- 470
- chevron_right
E36 ir labāks par tiem visiem imho
350Z - mobile/autoscout'ā tie sākas ar kādi 6.5k(autoscout'ā ir viens bēdīga paskata ar lambo durvīm pa 4.5k) un lētie varianti parasti ir rhdkoni4jo rakstīja: ↑23 Dec 2020, 00:01Vienmēr var paņemt E46 tie ir daudz pagaidām un var atrast pat tīri sakarīgus tādos 3k, kamēr žurka, jo īpaši, ja tirgo kaut kādi studenti un nereti forumisti ir līkas misenes pamatā
Ja stiepj līdz 5k, tad pa lielam ap to summu sākas jau kaut kādi 350Z, SC300/430
sc300/sc430 - liela luxury coupe, gen1 ir reti un maksā atkal sākot no 6.5k, gen2 v8 and shit arī sākas tikai no kādi 7-8k
Z ir nesmuks (imho) + smags
biggest reason the Z is so heavy is that it's based on a midsize car/SUV chassis (G35, FX35/45 all have the same chassis)
Motors labs (zs/grieze)
Uzturēšanas izmaksas krietni dārgākas - riepas/kluči/bremzes
Aftermarkets dārgāks
Etc.
SC300 luxury barža
biggest reason the Z is so heavy is that it's based on a midsize car/SUV chassis (G35, FX35/45 all have the same chassis)
Motors labs (zs/grieze)
Uzturēšanas izmaksas krietni dārgākas - riepas/kluči/bremzes
Aftermarkets dārgāks
Etc.
SC300 luxury barža
Ko nozīmē "imho" ?
In my honest opinion
In my opinion, es vēl izfīčoju ,bet to honest neizdomāju
imho - in my humble opinion
https://www.youtube.com/watch?v=XNxd2Un ... dLup%C4%85 NO 1.04 min
e36 ir kā banāna miza - e46 ir NEDAUDZ advancētāks virrsbūves stingrībā.
Jūs te runājat par projekta auto vai daily auto? izskatās, ka katrs par savu.
E36 vairs sen nav normāls daily auto ņemot vērā detaļu nepieejamību un paša auto retumu @ 2020
Pieņemu, ka šajā forumā gandrīz nevienam E36 vairs nav daily.
otrkārt, tiem kas minēja, ka 350Z var nopirkt pa 5k - gribu redzēt to nopisteni, kas pa 5k sanāk.
treškārt, jēga dirsties par projektauto? Viens no projektauto grib reliable sakoptu svētdienas auto, otrs grib pilnīgi zemē nomestu, ka tikai viņaprāt izskatās zbis (kur svars un izmēri ir po*uj) un vēl citam (@kars) ir svarīgs price/performance, kur attiecīgi tiek kladzināts ka E36 ir labākais RWD mūsu platuma grādos, jo visi japāņi ar līdzīgu/labāku performance ir 10x dārgāki.
4kārt, tiem, kas apgalvo ka "SABŪVĒTU E36" var nopirkt pa 3k. Laiks pamosties un saprast, ka nomainīti bremžu diski, eļļa un TA koilas nav nekas sabūvēts.
pa 3k-4k labi ja var atrast puslīdz normālu 328 E36, kuram tāpat jāiet cauri visiem mezgliem - jāpārlasa piekare, jāpārlasa visa bremžu sistēma (kas nav tikai diski un kluči un maxgear šļaukas), dzinēja apkare, blīves utt.
E36 vairs sen nav normāls daily auto ņemot vērā detaļu nepieejamību un paša auto retumu @ 2020
Pieņemu, ka šajā forumā gandrīz nevienam E36 vairs nav daily.
otrkārt, tiem kas minēja, ka 350Z var nopirkt pa 5k - gribu redzēt to nopisteni, kas pa 5k sanāk.
treškārt, jēga dirsties par projektauto? Viens no projektauto grib reliable sakoptu svētdienas auto, otrs grib pilnīgi zemē nomestu, ka tikai viņaprāt izskatās zbis (kur svars un izmēri ir po*uj) un vēl citam (@kars) ir svarīgs price/performance, kur attiecīgi tiek kladzināts ka E36 ir labākais RWD mūsu platuma grādos, jo visi japāņi ar līdzīgu/labāku performance ir 10x dārgāki.
4kārt, tiem, kas apgalvo ka "SABŪVĒTU E36" var nopirkt pa 3k. Laiks pamosties un saprast, ka nomainīti bremžu diski, eļļa un TA koilas nav nekas sabūvēts.
pa 3k-4k labi ja var atrast puslīdz normālu 328 E36, kuram tāpat jāiet cauri visiem mezgliem - jāpārlasa piekare, jāpārlasa visa bremžu sistēma (kas nav tikai diski un kluči un maxgear šļaukas), dzinēja apkare, blīves utt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Labi uzrakstiji, pilnībā piekrītu!
Afi piekrītu
Man personigi kabtis,man patik un gribas viņu beidzot savest kartiba,bet neceļas uz viņu pašlaik
Jebkurš auto ka brivdienu,stance um race maksa lieli naudu
Es biju savu ielicis ar felony utt pa 3k un bija jau te raudatāji salasijušies,bet tani pašā laika paršuts salons,diski un visa piekare man bija nostajusies ap 2.5k neskaitot paśa auto vertibu,beg neviens to neskatas.
Ja pašiem viss tas butu jasabūve,butu nedaudz savadaka domāšana
Man personigi kabtis,man patik un gribas viņu beidzot savest kartiba,bet neceļas uz viņu pašlaik
Jebkurš auto ka brivdienu,stance um race maksa lieli naudu
Es biju savu ielicis ar felony utt pa 3k un bija jau te raudatāji salasijušies,bet tani pašā laika paršuts salons,diski un visa piekare man bija nostajusies ap 2.5k neskaitot paśa auto vertibu,beg neviens to neskatas.
Ja pašiem viss tas butu jasabūve,butu nedaudz savadaka domāšana
ar kompatu pa brugji
Tā jau tas teorijā ir, bet e36 kā projektauto katrs būvēs pats nevis pirks veselu, tāpēc es neuzskatu, ka tā bāze uz kuras taisīt projektauto ir diži vērtāka par 2 - 4k. Man cabrio līdz šim ir izmaksājis 1.4k un es ceru ielīst 4 - 4.5k eiro ar pārbūvi, reģistrēšanu un TA (ieskaitot pārlasītas bremzes, jaunu, krāsotu piekari, motoru utt).
Tas ir ļoti lētiZzevsS rakstīja: ↑23 Dec 2020, 17:32 Tā jau tas teorijā ir, bet e36 kā projektauto katrs būvēs pats nevis pirks veselu, tāpēc es neuzskatu, ka tā bāze uz kuras taisīt projektauto ir diži vērtāka par 2 - 4k. Man cabrio līdz šim ir izmaksājis 1.4k un es ceru ielīst 4 - 4.5k eiro ar pārbūvi, reģistrēšanu un TA (ieskaitot pārlasītas bremzes, jaunu, krāsotu piekari, motoru utt).
Es savu paņēmu pa 3k (2014 gadā)
Uzlabojumos/detaļās ir ieguldīts 4k+ (neskaitot remontus, dilstošās daļas, eļļas maiņas utml.)
Lai tas auto skaitītos pabeigts tur tālāk kā līdz Ķīnai
Tas jau arī nav daudz...es savos e36 kas man bijuši kopš 2014 esmu bezjēdzīgi iegrūdis vismaz 10k un visi viņi jau samalti karotēs.kars rakstīja: ↑23 Dec 2020, 17:59Tas ir ļoti lētiZzevsS rakstīja: ↑23 Dec 2020, 17:32 Tā jau tas teorijā ir, bet e36 kā projektauto katrs būvēs pats nevis pirks veselu, tāpēc es neuzskatu, ka tā bāze uz kuras taisīt projektauto ir diži vērtāka par 2 - 4k. Man cabrio līdz šim ir izmaksājis 1.4k un es ceru ielīst 4 - 4.5k eiro ar pārbūvi, reģistrēšanu un TA (ieskaitot pārlasītas bremzes, jaunu, krāsotu piekari, motoru utt).
Es savu paņēmu pa 3k (2014 gadā)
Uzlabojumos/detaļās ir ieguldīts 4k+ (neskaitot remontus, dilstošās daļas, eļļas maiņas utml.)
Lai tas auto skaitītos pabeigts tur tālāk kā līdz Ķīnai
Pagaidām nekas neliecina ka varētu neiekļauties, bet to jau ar laiku redzēs. Galvenais ir pārtaisīt par eiropieti un tad jau pārējais elementāri un ne pārāk dārgi.
Es nerunāju par remonta detaļām, kaut kādas pusasis, ūdenssūkņus, spoles, sveces, utml. to es neskaitu
Kādam idejas kā atkruķīt touringam aizmugurējās durvis, ar centrālo neslēdzas, un ar puļķiku neko nevar izdarīt.
Durvju paneli dabūju nost un pat pamēģināju pieslēgt actuatoru pie aķa pa taisno domājot ka moš kkur vadi pušu, bet nekā, p.s uz durvi pienāk +12v bet no slēdzenes klusums.
Durvju paneli dabūju nost un pat pamēģināju pieslēgt actuatoru pie aķa pa taisno domājot ka moš kkur vadi pušu, bet nekā, p.s uz durvi pienāk +12v bet no slēdzenes klusums.
- ikey07
Tieši šī iemesla dēļ priecājos ka nopirku maksimālu miseni. Iegādājos par 950e, šobrīd +- 3.5k pašizmaksa, bet sametināts viss kas bija metināms, tilts pastiprināts, plauktu vietas jaunas, un par šīm lietām vairs, cerams, jādomā nebūs.ZzevsS rakstīja: ↑23 Dec 2020, 17:32 Tā jau tas teorijā ir, bet e36 kā projektauto katrs būvēs pats nevis pirks veselu, tāpēc es neuzskatu, ka tā bāze uz kuras taisīt projektauto ir diži vērtāka par 2 - 4k. Man cabrio līdz šim ir izmaksājis 1.4k un es ceru ielīst 4 - 4.5k eiro ar pārbūvi, reģistrēšanu un TA (ieskaitot pārlasītas bremzes, jaunu, krāsotu piekari, motoru utt).
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- …
- 470
- chevron_right