Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- …
- 470
- chevron_right
Ir mums kādi interesanti pašmāju droseļmotoru 3er auto, šejieniešu? Turbo projektu atliektiem galiem netrūkst.
BMW Motorsport International
Spečuki pastāstiet lūdzu, kas šis skaitās par maģi un kāda ir viņa aptuvenā vērtība?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ZzevsS - 09 Mar 2021, 00:04, kopā labots 1 reizi.
Man bija kasešu maģis ar mode pogu. Ebay iet virs 100 eur, pats pirms gada pārdevu nedaudz zem 100. Bez mode pogas šķiet mazāk vērtīgs, varbūt kļūdos.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sis ir alpine c33 magis no e36 kas bija razots asv vai japanam.
Lv vertiba nekada, jo radio vinam ieks lv nestrada, jo us frekvences ir 104.0 104.2 104.4 utt, bet japanu no 76 lidz 90, var klausities tikaj swh rock
Pats pagaidām neesmu pārbaudījis, bet man gan teica ka radio strādā.
Uz sana bus uzraksts kas tas par magi jp vai us, radio viniem strada, bet ker lidz 90 vai ja tas us versija leka 0.2, neviss ka parastiem 0.1ZzevsS rakstīja: ↑09 Mar 2021, 00:03Pats pagaidām neesmu pārbaudījis, bet man gan teica ka radio strādā.
Paldies! Apskatījos, man ir C43 US DIN
Tad ap 50% radiostancijas stradas pie mums
Nu skonto labi ķers
Kāds E46 īpašnieks šeit ir saskāries ar šādu problēmu? Tieši kolonnā, kura regulējas un staigā pa šlicēm (nav runa par augšējo krustiņu, vai apakšējo gumiju motortelpā)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Hello tirgoņi.
Pa cik tagad var tirgot getrag 260 no m30?
Paziņa atrada garāžā mētājamies, prasa cik tagad tādas maksā.
Pa cik tagad var tirgot getrag 260 no m30?
Paziņa atrada garāžā mētājamies, prasa cik tagad tādas maksā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Un kāpēc īsti tā ir problēma? Jāpalūr garāžā uz kādas noņemtas kolonnas, bet man kaut kā šķiet, ka visas viņas šitā ļurbājas, jo tā ir tā daļa, kas ir lejā pie kājām un laikam iet caur ugunssienu. Ja viņa griežot būtu ar luftu būtu slikti, bet uz teleskopisko daļu hz, kkādai luftei tur ir jābūt, lai viņu sastumt viegli varētu :hvz:TomSkarsts rakstīja: ↑11 Mar 2021, 17:54 Kāds E46 īpašnieks šeit ir saskāries ar šādu problēmu? Tieši kolonnā, kura regulējas un staigā pa šlicēm (nav runa par augšējo krustiņu, vai apakšējo gumiju motortelpā)
[YOUTUBE][/YOUTUBE]
Braucot lēnām pa grumbuļainu ceļu grab stūre.koni4jo rakstīja: ↑11 Mar 2021, 23:10Un kāpēc īsti tā ir problēma? Jāpalūr garāžā uz kādas noņemtas kolonnas, bet man kaut kā šķiet, ka visas viņas šitā ļurbājas, jo tā ir tā daļa, kas ir lejā pie kājām un laikam iet caur ugunssienu. Ja viņa griežot būtu ar luftu būtu slikti, bet uz teleskopisko daļu hz, kkādai luftei tur ir jābūt, lai viņu sastumt viegli varētu :hvz:TomSkarsts rakstīja: ↑11 Mar 2021, 17:54 Kāds E46 īpašnieks šeit ir saskāries ar šādu problēmu? Tieši kolonnā, kura regulējas un staigā pa šlicēm (nav runa par augšējo krustiņu, vai apakšējo gumiju motortelpā)
Sākumā domāju, ka pie vainas ir 'teleskops' starp abiem krustiņiem un varbūt pie vainas kāds no krustiņiem, bet esmu diezgan pārliecināts, ka lufte ir tieši lifta mehānismā (kā video)
Un tieši tas, ko teici, ka daudziem tā ir - tāpēc jautāju vai kādam ir risinājums. Jo uzlikt citu lietotu šķiet novedīs pie tās pašas problēmas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pie vainas visdrizak ir stures kolonas gultņi. Augšejais pie stures ir easy mainams, apakšejais - uz noņemtas kolonas arī easy.TomSkarsts rakstīja: ↑12 Mar 2021, 11:15Braucot lēnām pa grumbuļainu ceļu grab stūre.koni4jo rakstīja: ↑11 Mar 2021, 23:10Un kāpēc īsti tā ir problēma? Jāpalūr garāžā uz kādas noņemtas kolonnas, bet man kaut kā šķiet, ka visas viņas šitā ļurbājas, jo tā ir tā daļa, kas ir lejā pie kājām un laikam iet caur ugunssienu. Ja viņa griežot būtu ar luftu būtu slikti, bet uz teleskopisko daļu hz, kkādai luftei tur ir jābūt, lai viņu sastumt viegli varētu :hvz:TomSkarsts rakstīja: ↑11 Mar 2021, 17:54 Kāds E46 īpašnieks šeit ir saskāries ar šādu problēmu? Tieši kolonnā, kura regulējas un staigā pa šlicēm (nav runa par augšējo krustiņu, vai apakšējo gumiju motortelpā)
Sākumā domāju, ka pie vainas ir 'teleskops' starp abiem krustiņiem un varbūt pie vainas kāds no krustiņiem, bet esmu diezgan pārliecināts, ka lufte ir tieši lifta mehānismā (kā video)
Un tieši tas, ko teici, ka daudziem tā ir - tāpēc jautāju vai kādam ir risinājums. Jo uzlikt citu lietotu šķiet novedīs pie tās pašas problēmas
Sutot tos OEM atnak SKF(ja nekļūdos), attiecigi var piemeklet daudz lētāk.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- …
- 470
- chevron_right