E46 dzineju problemas.
Visticamāk ar EWS saistīta problēma.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Drīzāk jau masas vads nopuvis vai nav pielikts pie labās puses dzinėja stiprinājuma
Es lieku uz aizdedzes atslēgas kontaktu grupu
starteris atņirdzās
Problēma ar 98.gada M43B19 dzinēju. Problēma ir gan siltam gan aukstam dzinējam. Strauji nospiežot gāzes pedāli līdz apm. 50% dzinējs 1000-2000 rpm robežā takā aizrijās. Parādās dobja skaņa, jauda nav, paturot pedāli kādu brīdi viss aiziet. Ja pedāli vairākkārt piespiež un atlaiž problēma ir visu laiku un brīžiem var dabūt, ka pat izšauj pa nepareizo galu. Braucot satiksmē un pie lielākiem apgriezieniem problēma nav.
Sākotnēji likās sveces, tās nomainīju, nelīdzēja.
Ir lasīts daudz, varianti ir vairāki, sākot ar filtriem, beidzot ar sadalenes sensoru un droseles stāvokļa devēju.
CEL nedeg.
Varbūt ir kādas idejas, kurā virzienā doties? Īsti negribās visu pēc kārtas mainīt.
Sākotnēji likās sveces, tās nomainīju, nelīdzēja.
Ir lasīts daudz, varianti ir vairāki, sākot ar filtriem, beidzot ar sadalenes sensoru un droseles stāvokļa devēju.
CEL nedeg.
Varbūt ir kādas idejas, kurā virzienā doties? Īsti negribās visu pēc kārtas mainīt.
Pie kompja neesi pieslēdzis, paskatījies kas un kā?
Problēma atrisināta. Pie vainas bija Gaisa Masas mērītājs. Uz to pavedināja tas, ka atvienojot štekeri, problēma pazuda. Nopirku jaunu, samainīju, problēma pazuda. :)girty1232 rakstīja: ↑18 Jūl 2020, 23:36 Problēma ar 98.gada M43B19 dzinēju. Problēma ir gan siltam gan aukstam dzinējam. Strauji nospiežot gāzes pedāli līdz apm. 50% dzinējs 1000-2000 rpm robežā takā aizrijās. Parādās dobja skaņa, jauda nav, paturot pedāli kādu brīdi viss aiziet. Ja pedāli vairākkārt piespiež un atlaiž problēma ir visu laiku un brīžiem var dabūt, ka pat izšauj pa nepareizo galu. Braucot satiksmē un pie lielākiem apgriezieniem problēma nav.
Sākotnēji likās sveces, tās nomainīju, nelīdzēja.
Ir lasīts daudz, varianti ir vairāki, sākot ar filtriem, beidzot ar sadalenes sensoru un droseles stāvokļa devēju.
CEL nedeg.
Varbūt ir kādas idejas, kurā virzienā doties? Īsti negribās visu pēc kārtas mainīt.
Sveiki. E46 320d 100kw. Uzsilstot dzinējam noslāpst, lejot aukstu ūdeni uz degvielas sūkņa neslāpst, kompis ari kkādu kļūdu par sūkni vai tā smadzenēm bija izmetis.
Jautājums vai tie sūkņi restaurējas, ja restaurejas, tad kur un apmēram ko tas maksā?
Liekot lietotu sūkni var likt no jebkura 100kw dzinēja vai jāskatās kautkādi kodi?
Jautājums vai tie sūkņi restaurējas, ja restaurejas, tad kur un apmēram ko tas maksā?
Liekot lietotu sūkni var likt no jebkura 100kw dzinēja vai jāskatās kautkādi kodi?
Varbūt kādam ir risinājums - vajadzēja metināt izpūtēju, noņēmu klemmi, pieliekot atpakaļ vairs neiet spidometrs, un apgriezieni iet tikai līdz 5.5rpm, un mistiski bet elektriskais ventilators kas bij uz slēdzi ar neiet
E46 m54b25
E46 m54b25
Čau viesiem!
Ir e46 ar M47D20, 110 kw versija ar automātu(motoram dzenis)
Ta kā tie dzinēji visi ir pa lielam nokauti un normāli tirgū maksā stabili vairāk kā 2.5 vai 3.0, tad doma ir ielikt tieši m57.
Kāds ir tam gājis cauri?
M57 klat pie m47 kārbas plug and play?
Mašīna ir daily takā par slodzēm baigi neuztraucas.
m57d30, kā vienu no opcijām izskatam.
Ir e46 ar M47D20, 110 kw versija ar automātu(motoram dzenis)
Ta kā tie dzinēji visi ir pa lielam nokauti un normāli tirgū maksā stabili vairāk kā 2.5 vai 3.0, tad doma ir ielikt tieši m57.
Kāds ir tam gājis cauri?
M57 klat pie m47 kārbas plug and play?
Mašīna ir daily takā par slodzēm baigi neuztraucas.
m57d30, kā vienu no opcijām izskatam.
4cl dīzeļa kārba uz 6cl dīzeļa neder.
Sveiki, m52tub28, no rītiem ilgi lec, kad uzsilst sāk peldēt apgriezieni un temperatūras rādījumi krīt uz leju, stāv uz 90 grādiem, kā nokritās tā arī apgriezieni sāk lēkāt. Braucot ieliekot neitrālajā dzinējs mēdz noslāpt/
temperatūras sensors, vai termostats?
Kas vēl varētu būt pie vains?
temperatūras sensors, vai termostats?
Kas vēl varētu būt pie vains?
Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.andrix rakstīja: ↑29 Mar 2021, 16:26 Sveiki, m52tub28, no rītiem ilgi lec, kad uzsilst sāk peldēt apgriezieni un temperatūras rādījumi krīt uz leju, stāv uz 90 grādiem, kā nokritās tā arī apgriezieni sāk lēkāt. Braucot ieliekot neitrālajā dzinējs mēdz noslāpt/
temperatūras sensors, vai termostats?
Kas vēl varētu būt pie vains?
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.
termostatam te sakara nekāda.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bet vai tad dēļ kloķenes/sadalenes un zondēm peldētu dzinēja temperatūra?TomSkarsts rakstīja: ↑29 Mar 2021, 22:14 Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.
termostatam te sakara nekāda.
palaidu garām par temperatūras peldēšanu. izlasīju, ka pie temp izmaiņām motors strādā dažādi. my bad.andrix rakstīja: ↑29 Mar 2021, 23:25Bet vai tad dēļ kloķenes/sadalenes un zondēm peldētu dzinēja temperatūra?TomSkarsts rakstīja: ↑29 Mar 2021, 22:14 Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.
termostatam te sakara nekāda.
attiecībā uz temperatūru - sāc ar termostatu, bet nu par skādi nenāktu ūdenssūkni nomainīt pie reizes, bet nu ja nekas nekarst un plūsma ir tad sūknis ganjau fine. + kārtīgi un pareizi atgaisot.
Tas gan neietekmēs tavas raustīšanās problēmas. Dzinējam nav jāraustās ne aukstam ne siltam.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jāmaina kloķvārpstas demferis uz E46 110kw dīzeļa, kādu ražotāja labāk būtu izvēlēties, varbūt kādam ir kāda pieredze?
Sveiki,
Problēma sekojoša - M54B22.
Tukšgaitā mēdza iemirgoties sarkanā eļļas lampiņa. Atradu AF ieteikumu senākā topikā, ieliet 5W50 eļļu. Samainīju eļļu, gumijas gredzenus un filtru. Eļļas lampiņu iedegoties var redzēt tikai tad, ja laiž vaļā sajūgu un apgriezieni nokrītas zem 500.
Tā kā auto tikko iepirkts, nav ne jausmas par dzinēja stāvokli, nobraukumu utt.
Mehāniski mērīju eļļas spiedienu, tukšgaitā izskatās, ka ir pat zem 0,5bar, uzdodot kaut nedaudz apgriezienus, spiediens ceļas, pie 3000rpm ir ap 3,5bar. Lasīju ārzemju forumā, ka pie līdzīgas problēmas ieteica pacelt tukšgaitas apgriezienus. Bet vai tas ir risinājums pie zema spiediena tukšgaitā?
Kur meklēt problēmu? Eļļas sūknis iet uz beigām?
Problēma sekojoša - M54B22.
Tukšgaitā mēdza iemirgoties sarkanā eļļas lampiņa. Atradu AF ieteikumu senākā topikā, ieliet 5W50 eļļu. Samainīju eļļu, gumijas gredzenus un filtru. Eļļas lampiņu iedegoties var redzēt tikai tad, ja laiž vaļā sajūgu un apgriezieni nokrītas zem 500.
Tā kā auto tikko iepirkts, nav ne jausmas par dzinēja stāvokli, nobraukumu utt.
Mehāniski mērīju eļļas spiedienu, tukšgaitā izskatās, ka ir pat zem 0,5bar, uzdodot kaut nedaudz apgriezienus, spiediens ceļas, pie 3000rpm ir ap 3,5bar. Lasīju ārzemju forumā, ka pie līdzīgas problēmas ieteica pacelt tukšgaitas apgriezienus. Bet vai tas ir risinājums pie zema spiediena tukšgaitā?
Kur meklēt problēmu? Eļļas sūknis iet uz beigām?