Nepietiekama degvielas padeve
Sveiki!
Runa par m50b25.
Saskāros ar tādu problēmu, ka braucot gonkās, intensīvi tahometru griežot līdz galam, vienā brīdī auto sāk trūkt degviela.
Nomainīju sūkni, domāju, ka tas nespēj vairs kapāt. Nekas nemainījās.
Saprotu, ka šūpojoties degviela saiet uz neto pusi un sākās bads sūknim, bet tas arī notiek pie pus bākas.
Vai tas arī saistās ar vakumu bākā vai ko citu?
Jo pēc, ka pietrūkst degviela, neko nedaru, pagaidu mazliet un degvielas atkal pietiek, varu turpināt braukt.
Paldies!
Runa par m50b25.
Saskāros ar tādu problēmu, ka braucot gonkās, intensīvi tahometru griežot līdz galam, vienā brīdī auto sāk trūkt degviela.
Nomainīju sūkni, domāju, ka tas nespēj vairs kapāt. Nekas nemainījās.
Saprotu, ka šūpojoties degviela saiet uz neto pusi un sākās bads sūknim, bet tas arī notiek pie pus bākas.
Vai tas arī saistās ar vakumu bākā vai ko citu?
Jo pēc, ka pietrūkst degviela, neko nedaru, pagaidu mazliet un degvielas atkal pietiek, varu turpināt braukt.
Paldies!
Man kaut kas līdzīgs šobrīd
ikdienā skrūvējot dīzeļus saskāros ar degvielas trūkumu pie slodes. Vairumā gadījumu vienkārši aizsists degvielas filtrs un tekstā neesi minējis, ka būtu filtru mainijis.
Reti, bet ir bijis arī aizaudzi vārsts bākas korķī un taisa vakuumu. Bet nu vajadzētu sākt ar apkopi.
Reti, bet ir bijis arī aizaudzi vārsts bākas korķī un taisa vakuumu. Bet nu vajadzētu sākt ar apkopi.
Filtru mainīju.tasDzeks rakstīja: ↑18 Aug 2021, 13:23 ikdienā skrūvējot dīzeļus saskāros ar degvielas trūkumu pie slodes. Vairumā gadījumu vienkārši aizsists degvielas filtrs un tekstā neesi minējis, ka būtu filtru mainijis.
Reti, bet ir bijis arī aizaudzi vārsts bākas korķī un taisa vakuumu. Bet nu vajadzētu sākt ar apkopi.
Atrisināju situāciju šādi: ieliku otrā pusē arī sūkni, tas pārdzen visu atpakaļ nākošo degvielu uz galveno sūkni, pie pilnas bākas otru sūkni var neizmantot, bet pārsvarā tas ir ieslēgts.
Ja sanāks laiks un velme, tad domāju izlīdzēties ar mazu arduino projektu, kurš automātiski regulēs, lai abās pusēs tilpums ir aptuveni vienāds tādejādi izvairoties no kreisās puses sūkņa konstantu darbību.
hmm, vaitad viņam bākā nav sūknis kurš dara jau šīs darbības (pumpē degvielu starp bākām)? Vai es jaucu ar jaunākiem auto?Hell rakstīja: ↑18 Aug 2021, 15:07Filtru mainīju.tasDzeks rakstīja: ↑18 Aug 2021, 13:23 ikdienā skrūvējot dīzeļus saskāros ar degvielas trūkumu pie slodes. Vairumā gadījumu vienkārši aizsists degvielas filtrs un tekstā neesi minējis, ka būtu filtru mainijis.
Reti, bet ir bijis arī aizaudzi vārsts bākas korķī un taisa vakuumu. Bet nu vajadzētu sākt ar apkopi.
Atrisināju situāciju šādi: ieliku otrā pusē arī sūkni, tas pārdzen visu atpakaļ nākošo degvielu uz galveno sūkni, pie pilnas bākas otru sūkni var neizmantot, bet pārsvarā tas ir ieslēgts.
Ja sanāks laiks un velme, tad domāju izlīdzēties ar mazu arduino projektu, kurš automātiski regulēs, lai abās pusēs tilpums ir aptuveni vienāds tādejādi izvairoties no kreisās puses sūkņa konstantu darbību.
Nav gan, tur ir kaut kāda sistēma kas pārdzen pāri, bet ne pietiekoši ātri, ja trasē brauc uz labo pusi.tasDzeks rakstīja: ↑18 Aug 2021, 15:42hmm, vaitad viņam bākā nav sūknis kurš dara jau šīs darbības (pumpē degvielu starp bākām)? Vai es jaucu ar jaunākiem auto?Hell rakstīja: ↑18 Aug 2021, 15:07Filtru mainīju.tasDzeks rakstīja: ↑18 Aug 2021, 13:23 ikdienā skrūvējot dīzeļus saskāros ar degvielas trūkumu pie slodes. Vairumā gadījumu vienkārši aizsists degvielas filtrs un tekstā neesi minējis, ka būtu filtru mainijis.
Reti, bet ir bijis arī aizaudzi vārsts bākas korķī un taisa vakuumu. Bet nu vajadzētu sākt ar apkopi.
Atrisināju situāciju šādi: ieliku otrā pusē arī sūkni, tas pārdzen visu atpakaļ nākošo degvielu uz galveno sūkni, pie pilnas bākas otru sūkni var neizmantot, bet pārsvarā tas ir ieslēgts.
Ja sanāks laiks un velme, tad domāju izlīdzēties ar mazu arduino projektu, kurš automātiski regulēs, lai abās pusēs tilpums ir aptuveni vienāds tādejādi izvairoties no kreisās puses sūkņa konstantu darbību.
bākai visa tā orģinālā sistēma ir kārtībā, nav kkas pārtaisīts bijis vai salūzis? gan kompaktā, gan sedanā, varu pat ar tukšu bāku (jo parasti brauc līdz pēdējam ) braukt uz visām pusēm pilnā džazā, un degviela nekad ''netrūkst''
plus, e30 noteikti, neatceros kā e36, bet vaitad atplūde nav turpat atpakaļ kur ņem degvielu? respektīvi bākā pie uztvērēja vnm tajā vanniņā ir degviela
kāda ražotāja sūkni uzlika autors, kad nomainot sūkni, nekas nemainijās? jo pie ilgstošas (kautvai vnk velkot taisni vmax) slodzes kāds lētais sūknis kas neatbilst specifikai, var sanākt tā ka mož i nespēj nobarot.
plus, e30 noteikti, neatceros kā e36, bet vaitad atplūde nav turpat atpakaļ kur ņem degvielu? respektīvi bākā pie uztvērēja vnm tajā vanniņā ir degviela
kāda ražotāja sūkni uzlika autors, kad nomainot sūkni, nekas nemainijās? jo pie ilgstošas (kautvai vnk velkot taisni vmax) slodzes kāds lētais sūknis kas neatbilst specifikai, var sanākt tā ka mož i nespēj nobarot.
Pēdējais labojis A bit - 20 Aug 2021, 15:38, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Pārpumpēšana no kreisās puses uz labo tiek nodrošināta ar atplūdi. Tb, ja sūknis pusdzīvs/Ķīna, kas knapi nodrošina nepieciešamo spiedienu, tad nav ko brīnīties, ka ir problēmas ar gaisa raušanu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.