Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- …
- 470
- chevron_right
Nu izmiršana kādā mērā, jā, no zināmajiem useriem pamatā daudziem hobijauto stāv garāžās un nekust, jo vnk ir citas lietas ko darīt, citi būvējas pa kluso nepostējot.
Tas, ka uz 3. sēriju to forumu uz tik niecīgu valsti ir vnk daudz arī e30, e36, e46, 3er, tur arī cilvēki sadalās, jo visur visu dublēt ir slinkums.
Kaut kas jau mainās, agrāk cilvēki brīvi dalijās ar infomāciju, tagad jau 2 dienas jautāju primitīvu jautājumu par kārbu un motoru kuru vairums pārzin no galvas un spej ar aizvērtām acīm salikt , bet atbildes tā arī nav.
Jautajums nav standarta, nemot vera tik vecu karbu
M20 pēdējo reizi taustīts gadus 10 atpakaļ. E30 m20 un e36 m50 novietojuma leņķi tomēr ir mazliet atšķirīgi.
Kardāna flanči ja pareizi atceros visiem e30 bija vienādi, tb "mazie".
240mm spararats laikam arī ķērās m20 kārbas zvanā.
Vārdu sakot nah nav vērts čakarēties, liekam kaut vai m50 getragu, piemeklējam vēlamo reduktora attiecību un braucam laimīgi.
Kardāna flanči ja pareizi atceros visiem e30 bija vienādi, tb "mazie".
240mm spararats laikam arī ķērās m20 kārbas zvanā.
Vārdu sakot nah nav vērts čakarēties, liekam kaut vai m50 getragu, piemeklējam vēlamo reduktora attiecību un braucam laimīgi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vnk e30 ar m50 neiet kopā
bet nezkāpēc ļoti gribas teikt ka m5x ar m20 kārbu sanāks ka kārba stāvēs šķībi, un tur jātaisa custom kronšteins kārbai, plus pārējais izrietošais
liec vnk kādu e36 kārbu un miers.
pirmā bilde google
bet nezkāpēc ļoti gribas teikt ka m5x ar m20 kārbu sanāks ka kārba stāvēs šķībi, un tur jātaisa custom kronšteins kārbai, plus pārējais izrietošais
liec vnk kādu e36 kārbu un miers.
pirmā bilde google
M Power or no power..
Kāds nezin ? E36 2.5tdsi vispār nāca no rūpnīcas ar 18 pogu OBC / borta datoru ?
Veicu konversiju no analogā pulksteņa uz 18 OBC, patēriņš neiet. Vadi korekti savilkti.
Veicu konversiju no analogā pulksteņa uz 18 OBC, patēriņš neiet. Vadi korekti savilkti.
Ir bijuši un diezgan bieži.
Ja jau vispār nestrādā patēriņš, tb uz ekrāna ---, tad tomēr būs vados vaina.
Ja galīgi greizi rāda, tad pie vainas kodējums - jāpāršuj obc uz pareizu dzinēju (šo tā vai tā jādara)
Ja jau vispār nestrādā patēriņš, tb uz ekrāna ---, tad tomēr būs vados vaina.
Ja galīgi greizi rāda, tad pie vainas kodējums - jāpāršuj obc uz pareizu dzinēju (šo tā vai tā jādara)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
paldies!
koni4jo rakstīja: ↑20 Aug 2021, 15:44 noņem moldingu , salonā jāņem ārā/jānolaiž lejā griesti, jo reliņi skrūvējas klāt no salona puses ar uzgriežņiem.
Lai uzliktu sev reliņus vajag pašus reliņus un moldingus kas bijuši mašīnai ar reliniem skatīt bildi, caurumiem jumtā precīzi neatceros vai ir gumijas korķi vai jāurbj bija, bet parasti visi tiek galā bez problēmām, nekādas dižā zinātne tur nav, tik laika tēriņš nolaist griestus.
Tīriju garāžu atradu interesantu bmw detaļu no e36. Google pēc koda neko neatrod, varbūt kāds zina kas tas ir?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Meklēju servisu,kas var pieslēgt elektro krēslus,samainīt bremzes,savest piekari priekš TA un uzlikt kulisi.+ Vēl šādi tādi sīkumi. Ar darba tāmi,un PVN.
Sākot ar 14
.septembri. PM,lūdzu.
Sākot ar 14
.septembri. PM,lūdzu.
Sveiki varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu saremontēt bilstein b16 koilas kustās Štoks kapsulā
Čau,
Erdas topikā lasīju par 2.0d LCI. Tur stāv rakstīts , ka LCI 2.0d nav problēmas ar ķēdēm. Kāds var lūdzu pastāstīt vairāk ko tas nozīmē? Pie 200k viņas nav jāmaina?
Motors zem jautājuma ir B47O
2018 gada 320d
Erdas topikā lasīju par 2.0d LCI. Tur stāv rakstīts , ka LCI 2.0d nav problēmas ar ķēdēm. Kāds var lūdzu pastāstīt vairāk ko tas nozīmē? Pie 200k viņas nav jāmaina?
Motors zem jautājuma ir B47O
2018 gada 320d
Kaut kas briest!
Ķēdes jāmaina visiem n-sērijas dzinējiem. Ķēžu problēma nav novērsta un netiks, jāaizmirst par miljonnieku ķēdēm, nu nebūs vairs nekad ne m50, ne m57.
Edit: nepamanīju, ka runa jau par b dzinēju, nav vēl saskarsmes ar ķēdēm bijis, bet stipri šaubos, ka būs bezproblēmu ķēdes. Vienk tie dzinēji vēl pārāk svaigi.
Edit: nepamanīju, ka runa jau par b dzinēju, nav vēl saskarsmes ar ķēdēm bijis, bet stipri šaubos, ka būs bezproblēmu ķēdes. Vienk tie dzinēji vēl pārāk svaigi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet šeit ir stāsts par B47. Tas, ka ķēde jāmaina tas skaidrs. Vnk gribu saprast ko nozīmē vairs nav problēmu un kādi ir intervāli.he9600 rakstīja: ↑01 Sep 2021, 11:39 Ķēdes jāmaina visiem n-sērijas dzinējiem. Ķēžu problēma nav novērsta un netiks, jāaizmirst par miljonnieku ķēdēm, nu nebūs vairs nekad ne m50, ne m57.
Edit: nepamanīju, ka runa jau par b dzinēju, nav vēl saskarsmes ar ķēdēm bijis, bet stipri šaubos, ka būs bezproblēmu ķēdes. Vienk tie dzinēji vēl pārāk svaigi.
Kaut kas briest!
Kāds var ieteikt labu specu vai kantori kas velk pa benzīna BMW motoriem jeb vienkārši par BMW? Konkrēti stāsts par M54B30
Interesē kāds kurš var nodiagnosticēt problēmu un atrisināt to..
Interesē kāds kurš var nodiagnosticēt problēmu un atrisināt to..
A kas par lietu?
Kāds varbūt zin kur Rīgā vai ceļa posmā Rīga-Rēzekne var nopirkt valriekstu čaulas, ar kurām tīra kanālus galvā?
Sveiki ir kāds kurš var saregulet Siemens ms40.1 vadības bloku
Veči, kur var nopirkt garākas riteņu skrūves ?
Ja kādam ir pm, vajag nedaudz garākas nekā oriģinālās.
P.s nedaudz ir 10mm garākas
Ja kādam ir pm, vajag nedaudz garākas nekā oriģinālās.
P.s nedaudz ir 10mm garākas
pasties trodo.lv
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- …
- 470
- chevron_right