Time36Machine
Motortelpa
Šī sezona, dažadu iemeslu dēļ, man sanaca ļoti īsa, vismaz e36 ziņā.
Arī visi darbi ļoooti velkas, kad gribi visu izdarīt pa smuko.
LTW jau kādu laiku ir virsu, te bija ne bez piedzīvojumiem, jo spoileris bija plaisās un diemžēl atdevu labot arī sliktam meistaram rokās.
Arī droseles ir uzliktas, bet ecu joprojam nav noregulets.
Droseles ir ražotas uz M50 motoru, tāpēc te sanaca paķimiķot, lai viss skaisti sajiet.
Arī baigas čakars ar regulešanu un baigi ciets pedalis.
Arī gazes trose no m52 nesajiet, nacas sutīt oem no M43
Pirms regulešanas vel jauzliek citas sprauslas, 3.5" MAFs, jaizdoma kaut kas ar CCV un kartigi janosinhronize droseles.
Ar CCV - laikam tomer naksies likt catch can'u, bet tam īsti nav vietas.
3.5" mafu uzlikt trauce degvielas bakas ventilacijas ogļu filtrs, te īsti bez idejam pagaidam, delete'ot to negribas.
Arī visi darbi ļoooti velkas, kad gribi visu izdarīt pa smuko.
LTW jau kādu laiku ir virsu, te bija ne bez piedzīvojumiem, jo spoileris bija plaisās un diemžēl atdevu labot arī sliktam meistaram rokās.
Arī droseles ir uzliktas, bet ecu joprojam nav noregulets.
Droseles ir ražotas uz M50 motoru, tāpēc te sanaca paķimiķot, lai viss skaisti sajiet.
Arī baigas čakars ar regulešanu un baigi ciets pedalis.
Arī gazes trose no m52 nesajiet, nacas sutīt oem no M43
Pirms regulešanas vel jauzliek citas sprauslas, 3.5" MAFs, jaizdoma kaut kas ar CCV un kartigi janosinhronize droseles.
Ar CCV - laikam tomer naksies likt catch can'u, bet tam īsti nav vietas.
3.5" mafu uzlikt trauce degvielas bakas ventilacijas ogļu filtrs, te īsti bez idejam pagaidam, delete'ot to negribas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 29 Okt 2021, 19:59, kopā labots 1 reizi.
Lai atbrīvotu vietu motortelpā uzsutiju m3 smg vejstikla šķidruma bačoka kitu, kas liekams aiz bampera.
Veca bačoka vietā iespejams kareiz oil catch can staves.
Veca bačoka vietā iespejams kareiz oil catch can staves.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vader spilvenus, kurus radiju iepriekšejos postos, izlemu tirgot talak un restauret savu oriģinalo salonu.
Ta jau ļoti rēts tas sarkanais salons, pietam recaro.
Vien tada problēma ka audums jau ir padilis, un jaunu nedabut.
Ka variants ir visu taisit no ādas. Bet neesmu adas salonu baigais piekritejs.
Ta jau ļoti rēts tas sarkanais salons, pietam recaro.
Vien tada problēma ka audums jau ir padilis, un jaunu nedabut.
Ka variants ir visu taisit no ādas. Bet neesmu adas salonu baigais piekritejs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Visu pagajušo gadu biju braucis ar 1.0L bezina VW Lupo un esmu sakrajis naudu paņemt daylijam atkal e36.
I'm back to the "2 žurku projekti" bussines.
328iA no rupnicas, ZF automats, gaišs salons ar peleko paneli, puslidz laba komplektacija, trukst kruiza, diezgan ok stavoklīs, bet tāālu ne ideāls.
Iet ļoti labi un maigi sledzas, nekad nebiju domajis ka e36 automati šādi māk.
Kā bonusā jau nāca ar H&R sport cup kit piekari.
- Uzreiz style 32 r17 vietā uzliku r16 balonus style 42, lai izskatas max youngtimer.
- Salasiju visus trukstošos klipšus un plasmasas, atdevu uz ķimisko, uztaisiju pretrūsas apstradi un apkaroju klasisko ūdens problēmu zapaskas vietā.
- Tika parlasita piekare, jaunas bremzes, visi šķidrumi un daudzi deveji, ieskaitot lambdas.
- Saliku arī pastiprinošas plaksnes glazēs, lai ir safe .
- Samediju oem kasešu maģi un iebuveju tanī bluetooth.
Nakotnes planos ir uzlikt glažu atsaiti un oem reliņus uz jumtā, jo pagaidam tads pliks izskatas.
Reliņi ir, jumts ar caurumiem no donora arī. Atliek saņemties.
Bet nu nekāds baigais projekt tē nebus visdrīzak, ka jau daily.
Gribu saglabat oem look un vnk kopt, ka ne ka 328i tik rēti šodien.
I'm back to the "2 žurku projekti" bussines.
328iA no rupnicas, ZF automats, gaišs salons ar peleko paneli, puslidz laba komplektacija, trukst kruiza, diezgan ok stavoklīs, bet tāālu ne ideāls.
Iet ļoti labi un maigi sledzas, nekad nebiju domajis ka e36 automati šādi māk.
Kā bonusā jau nāca ar H&R sport cup kit piekari.
- Uzreiz style 32 r17 vietā uzliku r16 balonus style 42, lai izskatas max youngtimer.
- Salasiju visus trukstošos klipšus un plasmasas, atdevu uz ķimisko, uztaisiju pretrūsas apstradi un apkaroju klasisko ūdens problēmu zapaskas vietā.
- Tika parlasita piekare, jaunas bremzes, visi šķidrumi un daudzi deveji, ieskaitot lambdas.
- Saliku arī pastiprinošas plaksnes glazēs, lai ir safe .
- Samediju oem kasešu maģi un iebuveju tanī bluetooth.
Nakotnes planos ir uzlikt glažu atsaiti un oem reliņus uz jumtā, jo pagaidam tads pliks izskatas.
Reliņi ir, jumts ar caurumiem no donora arī. Atliek saņemties.
Bet nu nekāds baigais projekt tē nebus visdrīzak, ka jau daily.
Gribu saglabat oem look un vnk kopt, ka ne ka 328i tik rēti šodien.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja nav noslēpums, kur/kā izdevās samedīt OEM 328 un cik naudās nostājās.
Ik pa laikam uzmetu aci ss.lv un pliusā, bet visi svapoti vai tādi, kas tikai daļām der, jo virsbūvei jau beigusies pirms 10gadi.
Ik pa laikam uzmetu aci ss.lv un pliusā, bet visi svapoti vai tādi, kas tikai daļām der, jo virsbūvei jau beigusies pirms 10gadi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kāds bagāžnieka vāka stāvoklis?
either way, pačeko vai loga gumija zem loga tīrāma nav sarāvusies, tur veidojas tāds mazs caurums kur ūdens tek iekšā.
Iesaku arī ar caurspīdīgo silikonu nobraukt starp bagūzi un numura apgaismojuma plastmasu, tur tajā spraugā ar ūdens tiek iekšā un visu izrūsina.
either way, pačeko vai loga gumija zem loga tīrāma nav sarāvusies, tur veidojas tāds mazs caurums kur ūdens tek iekšā.
Iesaku arī ar caurspīdīgo silikonu nobraukt starp bagūzi un numura apgaismojuma plastmasu, tur tajā spraugā ar ūdens tiek iekšā un visu izrūsina.
- ikey07
Tē vairāk palaimejas.
ss'a uzpeldeja un čoms uzreiz brauca pakaļ, tad pēc kāda laika man piedavaja, tad es no viņa pirku 3k
Pēdējais labojis denn - 30 Okt 2021, 01:52, kopā labots 2 reizes.
vaks ļoti labsikey07 rakstīja: ↑29 Okt 2021, 22:07 Kāds bagāžnieka vāka stāvoklis?
either way, pačeko vai loga gumija zem loga tīrāma nav sarāvusies, tur veidojas tāds mazs caurums kur ūdens tek iekšā.
Iesaku arī ar caurspīdīgo silikonu nobraukt starp bagūzi un numura apgaismojuma plastmasu, tur tajā spraugā ar ūdens tiek iekšā un visu izrūsina.
BET
viss auto bija parkrasot jau vienreiz, un toreiz vakam grieza logu arā, un gumijas vietā šobrid ir melnais silikons.
pie ši bus japastrada.
Vēca 933 motorsport atsaite nebija sagajusi ar jaunam droselem, tāpēc nacās paņet jaunu atsaiti
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Spēcīgi
Atsaite 1k+?
Atsaite 1k+?
- paršuti priekšejie beņķi ar oem adu un oem audumu, vaditajam ari jauns oem apakšas spilvens;
- uzlikts 3.5'" mafs no 540/911 (nacas nedaudz partaisit degvielas bakas ventilaciju) + savesti kartiba visadi sikumi ap ITB un motortelpu;
- kartera ventilacija uztaisita pec m3 piemera, ar cicklonveidigu ellas atdalitaju;
- nacas nomainit ellas filtra korpusu uz ar metala vaku (no M50tu ar lodveidigo varstu - to ari uzlikam jaunu), jo plastamasas vaku nevareja nonemt nost droseļu dēļ.
- uzliktas razigakas un modernakas EV6-style sprauslas;
- viss saregulets.
- auto sapulets un savests kartībā;
Pedeja laika vairak patik, kad e36 ir originals.
Tapec atgriezu originalos radio, speedo, diskus - visu ka ir pec VIN koda.
Un izmetu nevajadzigus modus - cupholderu, aizm. glazu atsaiti.
Koilas ari ies prom.
- uzlikts 3.5'" mafs no 540/911 (nacas nedaudz partaisit degvielas bakas ventilaciju) + savesti kartiba visadi sikumi ap ITB un motortelpu;
- kartera ventilacija uztaisita pec m3 piemera, ar cicklonveidigu ellas atdalitaju;
- nacas nomainit ellas filtra korpusu uz ar metala vaku (no M50tu ar lodveidigo varstu - to ari uzlikam jaunu), jo plastamasas vaku nevareja nonemt nost droseļu dēļ.
- uzliktas razigakas un modernakas EV6-style sprauslas;
- viss saregulets.
- auto sapulets un savests kartībā;
Pedeja laika vairak patik, kad e36 ir originals.
Tapec atgriezu originalos radio, speedo, diskus - visu ka ir pec VIN koda.
Un izmetu nevajadzigus modus - cupholderu, aizm. glazu atsaiti.
Koilas ari ies prom.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nice
Kur Tu atradi oriģinalo audumu šito?
Man vajadzēja tādu pašu rakstu, bet klasisko zilo, nekur nevarēju atrast.
Kur Tu atradi oriģinalo audumu šito?
Man vajadzēja tādu pašu rakstu, bet klasisko zilo, nekur nevarēju atrast.
Tieši pa manai gaumei. Praktiski viss ar atbilstošās ēras tjuņaškām, bez stance ar j10 diskiem, fenderiem, hidrām u.c. stulbībām. Zolīdi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
periodisku biju meklejis vel kopš nopirku auto 2015-ajā.
Un paveicas - ebayā uzpeldeja.
"klassischrot" audums ar rakstu.
Izpirku visu stocku 1.5x10m.
Ja kadam vajag - dodat ziņu, vel daudz palicis pari.
Biju uzsutijis arī jaunus paralona klipšus, nacas sutit daudz vairak neka nepieciešams.
52108130678
Ja arī tos kadam vajag - arī dodat ziņu.
Paralons toreiz pat nebija baigi dargs, +\-90e no trodo.
https://www.trodo.lv/catalogsearch/resu ... hby=number
Adū sutiju no BMW piegadataja "hans reinke", pēc tiem pašiem nosaukumiem, kuri ETK figure.
Rigā ir viņu izplatitajs SIA "Vigilia", viniem ir arī katalogi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.