Kon4a's Orient E36 Touring
Nu ko, dārgie forumisti!
Pēc nedaudz vairāk kā 6 gadu pauzes tomēr esmu atgriezies pie E36 kā sava mīļākā 3er modeļa!
Ikdienā braukajot lielakoties ar darba auto esmu sapratis, ka vislabākās izjūtas man sagādā tieši mazais žurcis, tāpēc beidzot nolēmu iegādāt brīvdienu auto, kuru sačubināt un lolot kā otro sievu
Pirms pāris dienām iegādāts 318i Tourings pārsteidzoši labā stāvoklī. Pirms reģistrācijas un TA, protams, šis tas būs jāpiekopj, bet kopumā auto diezgan sterils, vismaz virsbūves ziņā.
Neliels aprakstiņš:
Viens no pēdejiem ražojumiem - dzimis 23.03.1999. Cik ir sanācis izkost vēsturi, ir ar servisa grāmatiņu pierādāmi +/- reāli 300k km uz odometra, līdz šim ripojis pa Holandi.
Supermegapower 3000 M43B18 zem haubes, bez puņķu pazīmēm. Kluss, iet cik labi M43 var iet. Ritošā kā jaunajai darba ŠKODAI - klusa, nekas negrab, ja neskaita abšifkas salonā.
Par komplektāciju (pēc VIN):
Digitālā klimatkontrole
Mazais OBC
Stūres lifts
Priekšā elektriskie logi
Elkoņbalsts priekšā, aizmugurē
Miglas lukturi priekšā
Parkingsensori aizmugurē (kuri pat strādā)
Baltie pagriezieni
Comfort package
Atmetamie beņķi, dalītie
Pīpētāju paka
Par komplektāciju (pēc fakta):
Viss pēc VIN ir vietā, strādā
Platie moldingi
Piekabes āķis
18pogu OBC
Pusādas Sportsitzes
Melnie griesti
Plusi:
Priekš E36 touringa ļoti maz rūsas, bagāžnieka vāks tīrs no rūsas
Perfekta ritošā daļa, bez liekām skaņām, ripo kā svaigs auto
Motors un kārba burvīgā stāvoklī, eļļas netek, nekas negrab, neklaudz, nesit.
Caurspīdīga vēsture, saglabātas visas grāmatiņas, arī otrās iegādes dokumenti no 2003.gada pie 91k km.
Servisa grāmatiņā ieraksti līdz 241k (šobrīd 300k). Nobraukums, ja var ticēt NL izrakstiem, ko rāda CSDD, ir oriģināls
Uz šo brīdi apzinātie mīnusi:
Mazi burbulīši uz kreisās aizmugurējās arkas, labajam slieksnim domkrata vietas apkārtnē būs nedaudz jāpametina, durvju stūrīši ar nelielu rūsiņu (labots)
Daudz trūkstošu un atkarājušos daļu salonā (labots)
Lakas defekti, skrapējumi, nelielas buktītes
Deg ASC, ABS, AirBag lampas
Nav logu slēdža pasažiera logam (labots)
---
Kopumā izskatās pēc ļoti dzīva eksemplāra, kuru ir vērts palēnām sačubināt un atgriezt oriģinālā izskatā! Atkal zilā krāsā, tikai šoreiz citā tonī.
Plānā nekā diža nav, taču atceros, kā pirms gadiem 10 to pašu šeit forumā teicu arī par savu E36 sedanu, tā kā neko nevar zināt
Šobrīd šāds, netīrs un vēl uz EST tranzītniekiem Smukākas bildes un mīnusu izklāsts vizuāli sekos vēlāk
Pēc nedaudz vairāk kā 6 gadu pauzes tomēr esmu atgriezies pie E36 kā sava mīļākā 3er modeļa!
Ikdienā braukajot lielakoties ar darba auto esmu sapratis, ka vislabākās izjūtas man sagādā tieši mazais žurcis, tāpēc beidzot nolēmu iegādāt brīvdienu auto, kuru sačubināt un lolot kā otro sievu
Pirms pāris dienām iegādāts 318i Tourings pārsteidzoši labā stāvoklī. Pirms reģistrācijas un TA, protams, šis tas būs jāpiekopj, bet kopumā auto diezgan sterils, vismaz virsbūves ziņā.
Neliels aprakstiņš:
Viens no pēdejiem ražojumiem - dzimis 23.03.1999. Cik ir sanācis izkost vēsturi, ir ar servisa grāmatiņu pierādāmi +/- reāli 300k km uz odometra, līdz šim ripojis pa Holandi.
Supermegapower 3000 M43B18 zem haubes, bez puņķu pazīmēm. Kluss, iet cik labi M43 var iet. Ritošā kā jaunajai darba ŠKODAI - klusa, nekas negrab, ja neskaita abšifkas salonā.
Par komplektāciju (pēc VIN):
Digitālā klimatkontrole
Mazais OBC
Stūres lifts
Priekšā elektriskie logi
Elkoņbalsts priekšā, aizmugurē
Miglas lukturi priekšā
Parkingsensori aizmugurē (kuri pat strādā)
Baltie pagriezieni
Comfort package
Atmetamie beņķi, dalītie
Pīpētāju paka
Par komplektāciju (pēc fakta):
Viss pēc VIN ir vietā, strādā
Platie moldingi
Piekabes āķis
18pogu OBC
Pusādas Sportsitzes
Melnie griesti
Plusi:
Priekš E36 touringa ļoti maz rūsas, bagāžnieka vāks tīrs no rūsas
Perfekta ritošā daļa, bez liekām skaņām, ripo kā svaigs auto
Motors un kārba burvīgā stāvoklī, eļļas netek, nekas negrab, neklaudz, nesit.
Caurspīdīga vēsture, saglabātas visas grāmatiņas, arī otrās iegādes dokumenti no 2003.gada pie 91k km.
Servisa grāmatiņā ieraksti līdz 241k (šobrīd 300k). Nobraukums, ja var ticēt NL izrakstiem, ko rāda CSDD, ir oriģināls
Uz šo brīdi apzinātie mīnusi:
Mazi burbulīši uz kreisās aizmugurējās arkas, labajam slieksnim domkrata vietas apkārtnē būs nedaudz jāpametina, durvju stūrīši ar nelielu rūsiņu (labots)
Daudz trūkstošu un atkarājušos daļu salonā (labots)
Lakas defekti, skrapējumi, nelielas buktītes
Deg ASC, ABS, AirBag lampas
Nav logu slēdža pasažiera logam (labots)
---
Kopumā izskatās pēc ļoti dzīva eksemplāra, kuru ir vērts palēnām sačubināt un atgriezt oriģinālā izskatā! Atkal zilā krāsā, tikai šoreiz citā tonī.
Plānā nekā diža nav, taču atceros, kā pirms gadiem 10 to pašu šeit forumā teicu arī par savu E36 sedanu, tā kā neko nevar zināt
Šobrīd šāds, netīrs un vēl uz EST tranzītniekiem Smukākas bildes un mīnusu izklāsts vizuāli sekos vēlāk
Pēdējais labojis Kon4a - 07 Aug 2023, 10:11, kopā labots 5 reizes.
Nice smuks stock tourings, varētu arī bildes no salona
Glīts stoks . Moldingi ir oriģinālie, kompaktiem bieži tādi bija pēdējos gados. Šie pēc koda skaitās M moldingi, bez M zīmītes (sev speciāli tādus sūtīju).
Salona bildes iemetīšu nedaudz vēlāk, kopā ar apakšas apskatu
To gan es nezināju. Pēc VIN gan nekas par moldingiem neuzrādās, taču pie lielās tīrīšanas noņemšu un apskatīšos, vai ir OEM, vai nav
Vakar atklāts, ko dara mistiskais slēdzis bardačokā - izrādās, ka atslēdz PDC. Par cik ir vēlāk uzstādīts piekabes āķis domāju, ka saimniekam apnika, ka PDC pīkst pie uzliktas piekabes. Ja kādam ir aizķērusies OEM PDC poga, labprāt iegādāšos, lai saliktu visu kā nākas.
Šodien plānā atdzīvināt radio un sataisīt griestu pagaidu versiju, kamēr nav sanācis aizbraukt pec auduma pārvilkšanai.
E36 PDC poga bija ar I/O režīmu un nāca tikai kā servisa auto (pavadošais). Sērijveidā nekad nav nācis. Vieglākais būs atrast no E31, E32, E34 pogu.Kon4a rakstīja: ↑15 Okt 2022, 11:01 Vakar atklāts, ko dara mistiskais slēdzis bardačokā - izrādās, ka atslēdz PDC. Par cik ir vēlāk uzstādīts piekabes āķis domāju, ka saimniekam apnika, ka PDC pīkst pie uzliktas piekabes. Ja kādam ir aizķērusies OEM PDC poga, labprāt iegādāšos, lai saliktu visu kā nākas.
Ok, paldies par info, būs jāmeklē.GatisB. rakstīja: ↑15 Okt 2022, 14:15E36 PDC poga bija ar I/O režīmu un nāca tikai kā servisa auto (pavadošais). Sērijveidā nekad nav nācis. Vieglākais būs atrast no E31, E32, E34 pogu.Kon4a rakstīja: ↑15 Okt 2022, 11:01 Vakar atklāts, ko dara mistiskais slēdzis bardačokā - izrādās, ka atslēdz PDC. Par cik ir vēlāk uzstādīts piekabes āķis domāju, ka saimniekam apnika, ka PDC pīkst pie uzliktas piekabes. Ja kādam ir aizķērusies OEM PDC poga, labprāt iegādāšos, lai saliktu visu kā nākas.
0/1 poga ja nemaldos maksa ap 750eur
ta otra mazāk, bet tapat daži simti bus - vai to tiešam vajag bus pašam jasaprot
ta otra mazāk, bet tapat daži simti bus - vai to tiešam vajag bus pašam jasaprot
Pēc nelieliem meklējumiem internetā ir skaidrs, ka jāmeklē cits risinājums, tik ļoti ieguldīties nav plānā, vismaz ne uz šādu sīkumujogurtinsh rakstīja: ↑16 Okt 2022, 19:58 0/1 poga ja nemaldos maksa ap 750eur
ta otra mazāk, bet tapat daži simti bus - vai to tiešam vajag bus pašam jasaprot
Viens variants, izskatās, ka būs modificēt kādu ASC pogu, līdzīgi, kā savulaik taisīju USB lādēšanas portu Teorijā ju varētu atstāt arī jokaino slēdzi bardačokā, bet mans pedantisms to vienkārši nepieļauj
-----
Brīvdienās uztaisīta vrisbūves pārbaude un sačibināti pāris sīkumi - atdzīvināts radio, atklāts, ka jāmaina aizmugurējie skaļruņi.
Salabota standarta problēma ar pasažiera logu, kurš krīt iekšā. Tad arī tapa skaidrs, kāpēc kāds bija izravējis loga atvēršanas pogu (šo, starp citu, meklēju, ja kādam ir ar dzelteno apakšu, labprāt paņemšu)
Kopumā turpinu fascinēties par auto stāvokli un oriģinalitāti - bagāžniekā atradu pat pilnu, nelietotu OEM instrumentu komplektu (trūkst tikai svečatslēga, labprāt iegādāšos, ja kādam ir). Rokoties pa salonu atradās arī plastmasas servisa atslēga.
Šobrīd ir apzināts vajadzīgo detaļu saraksts, kā arī pāris detaļas, kuras vienkārši gribās (saraksts būs pēc bildēm)
DAUDZ BILŽU, TĀPĒC SASLĒPU ZEM SPOILER!
Neliels ieskats vizuālā veidā:
Slēpts saturs: Parādīt
Un no mīnusiem:
Slēpts saturs: Parādīt
Šobrīd meklēju sekojošas detaļas:
Logu slēdzi ar dzelteno korpusu, ar visu rāmīti (DONE)
Priekšējo stoiku abšifkas (vienalga kādā stāvoklī ir audums, galvenais, lai plastmasas normālas)
Ātrumkloķa uzgali (vēlams koka, aplīmēšu anyway) vai info, kur tos meklēt (BMW centrs nebūs variants ) (DONE)
Stringu stūri (var būt ar saplēstu ādu) (DONE)
Elkoņbalsts (ja ir melns, nesaplēsta āda) (DONE)
Dažādas salona daļas - puļķi uz beņķu skrūvēm, uzlikas siksnas cilpai uz stoikas, ASC slēdzi, utt. (DONE)
Bardačoku
Durvju logu iekšejās gumijas, kuras nāk starp abšifku un logu. Vajag visas četras! (DONE)
Vēl var piedāvāt:
Melno griestu komplektu vai parastos pelēkos griestus ok stāvoklī (DONE)
18 pogu OBC (der ar kādu defektu - plauktā mētājas no vecā sedana, bet ar beigtiem pikseļiem un bez štekeriem) (DONE)
Nesagrauztu štorku bagūzim
Pēdējais labojis Kon4a - 30 Aug 2023, 09:19, kopā labots 2 reizes.
Nu gan negaidīts pavērsiens
Oho
Apsveicu ar jauno dārgo hobiju!
Auto izskatās labi, vēlviens iemesls beidzot aiziet līdz Tevīm
Apsveicu ar jauno dārgo hobiju!
Auto izskatās labi, vēlviens iemesls beidzot aiziet līdz Tevīm
Kaut kas briest!
Paldies, es no pagātnes laikam nemācos un turpinu kāpt uz tiem pašiem grābekļiem
Dod tik ziņu
-----
Par paša auto tēmu - skaļruņi nomainīti, daļa no trūkstošajām daļām atrasta, kā arī pasūtīts sliekšņa remkomplekts un "džentlmeņa komplekts" darbu turpināšanai - eļļas, filtri, u.c. apkopes sīkumi. Šobrīd arī nolemts netērēt laiku meklējot griestus un citas daļas, tapēc pusdienlaikos būs jādodas audumu meklējumos. Par cik OEM audumi, protams, vairs nav nekur atrodami, vai arī maksā kosmosu, ir plāns piemeklēt maksimāli tuvāko auduma faktūru/toni oriģinālam. Pirms tā gan lielā tīrīšana, lai visam redz pareizo krāsu
Nākamajā nedēļā pa vakariem padarbosies ar metināšanu un visām no tā izrietošajām sekām.
Pie reizes gribēju apvaicāties, vai kādam nav info, kur dabūt un kādu tieši mastiku labāk izmantot sliekšņu apstrādei lai maksimāli saglabātu OEM-look.
Šobrīd ir vēl pusotra nedēļa EST apdrošināšanai, pa kuru mēģināšu sadarīt visu, lai TA onkuļiem nebūtu kur piesieties
Lūdzu, dod atskaiti par sekmēm griestu auduma meklējumos.
Šogad arī manam e36 oem melnie griesti pamazām pārtapa par piekaramajiem griestiem.
Šogad arī manam e36 oem melnie griesti pamazām pārtapa par piekaramajiem griestiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Cik zinu šeit var piemeklēt tuvu griestu OEM audumam - https://www.mtu.lv/p0127.htm
Tiks darīts, noteikti būs atskaite gan ar vietu kur, gan kā izskatās galarezultāts!
Par šo kā pirmo arī iedomājos, tik nebiju pārliecināts, ka tas kantoris vēl eksistēGatisB. rakstīja: ↑19 Okt 2022, 12:56 Cik zinu šeit var piemeklēt tuvu griestu OEM audumam - https://www.mtu.lv/p0127.htm
Izskatās, ka jāliek plānos trips uz Ūdens ielu
Interesanti, ka 99.gada mašīnai nav sānu airbagu. Durvis ir dzimtās?
Lursoft uzrāda adresi Kuldīgas iela 15 - 65. Iesaku uzzvanīt pirms braukšanas.Kon4a rakstīja: ↑19 Okt 2022, 15:32
Par šo kā pirmo arī iedomājos, tik nebiju pārliecināts, ka tas kantoris vēl eksistēGatisB. rakstīja: ↑19 Okt 2022, 12:56 Cik zinu šeit var piemeklēt tuvu griestu OEM audumam - https://www.mtu.lv/p0127.htm
Izskatās, ka jāliek plānos trips uz Ūdens ielu
Tādēļ, ka sānu airbag ir kā papildus komplektācija. Tāpat kā pasažiera airbag. Bija laiku atpakaļ uz tirgu sudraba 328i sedans, kurš bija jauns pirkts Latvijā. Bija praktiski visas ekstras, izņemot pasažiera airbag.
Precīzi. Plus, pieņemu, ka pēdējo mēnešu ražojumiem komplektēšana ir notikusi gandrīz vai pēc "kas ir atlicis, to ieliksim" principa. Līdzīgā principā komplektētu 1997.gada decembrī ražotu E46 sedanu savulaik redzēju - bēšas ādas sportsitzes, mazā navigācija (divkrāsu displejs), taču visprastākā klima, airējami logi aizmugurē, bez multistūres, taču ar ksenonu un parkingiem. Kaut kāds uz to brīdi pieejamo daļu mikslis
Bez zvanīšanas nevar braukt, tas skaidrs Bet paldies par infoZzevsS rakstīja: ↑19 Okt 2022, 19:52Lursoft uzrāda adresi Kuldīgas iela 15 - 65. Iesaku uzzvanīt pirms braukšanas.Kon4a rakstīja: ↑19 Okt 2022, 15:32
Par šo kā pirmo arī iedomājos, tik nebiju pārliecināts, ka tas kantoris vēl eksistēGatisB. rakstīja: ↑19 Okt 2022, 12:56 Cik zinu šeit var piemeklēt tuvu griestu OEM audumam - https://www.mtu.lv/p0127.htm
Izskatās, ka jāliek plānos trips uz Ūdens ielu
Ūdens ielā viss notiek. Nesen pirku tur audumu priekš sava
Paldies par info, nebija pat jāzvana
-------------
Pa tēmu - šodien auto piereģistrēts un pie reizes iegūta arī TA uz gadu. Ja neskaita nelielu sliekņša rūsas ghetto fix un atslēgtas miglas, iziets pa skaisto:
Kods Novērtējums: Trūkumi vai bojājumi
6.1.1. 1 Virspusēja rāmja vai nesošā elementa korozija.
5.3.3. 1 Priekšējais tilts. Sīki bojājumi balstiekārtas sviru sailentblokos.
2.1.5. 1 Hidrauliskā šķidruma noplūde no stūres pastiprinātāja, bet piles neveidojas.
Pēdējāis gan manis paša vaina - pielejot šķidrumu nedaudz uzlēju uz reikas un aizmirsu papūst ar brake cleaneri
Interesanti gan, ka neko neielika par ABS, ASC un AirBag lampām. Kādreiz katru gadu bija par šo atzīme
Labās ziņas - nobraukums ir reāls un pēc NL atskaitēm avārijas nav bijušas. Skatīsies, ko teiks krāsas biezuma mērītājs
Numuri virsū, skate logā, var baudīt "burvīgos" ceļus līdz sniegam - tad gan liksies ziemas guļā/remontā.
Pamazām tiek savāktas arī vajadzīgās daļas sīkumu saremontēšanai - slēdži, plastmasas, utt.
No skapjaugšas nocelts vecais labais 18 pogu OBC, un veiksmīgi iegūts arī BC slēdzis, atliek tik atrast štekerus.