dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- chevron_right
patēriņš pilnīgi normāls, unless tev pa šoseju 15.AndrejCR rakstīja: ↑18 Jūn 2021, 14:39 Tatad mashina e36 318 m40 automats 92gads
Ieswalota m52b28 no e36 96gads mehanika
Viss uzlikt ta ka vajag bet ir problema ka vienu dieni var pielaist bez problema uz nakosu dienu ilgi startejot un ir sajuta ka slikti iet pec 4k.
Klokenes jauns vdo sadalene oem. Suknis jauns(ar lieototiem tada pati problema)
Ews atsuts Siemens vadiba
Paterins 12-15l
P. S. Pirms 2.8 bija m50b25 vanos un bija visas tadas pasas problema kludas un gljuki.
Varbut kam bija pieredze ar tadu tipu swapu
ko rāda inpa reizēs kad virs 4k neiet? noteikti kādam no rādījumiem jābūt galīgi greizi.
Ar masu viss ok?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Massu mainiju viss ok. Startetis griez labi. Un kad gljuks ir Startetis griez bet ta ka sukna nav. Vadus uz suknu parbaudiji. Varbut kau ko vajag x20 no vadiem uzlikt palildus?
Jo man ir otra zurka 325 bet 2.8 stav. Vadi tadi pasi un mashina iet daudz daudz labak
Jo man ir otra zurka 325 bet 2.8 stav. Vadi tadi pasi un mashina iet daudz daudz labak
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Iesaku no kāda aizņemties citu vadību testam un nomainīt ieplūdes sadales vārpstas devēju.
P.s kas ar ātruma signālu, ir pievienots ? (jo ne m40, ne m50 to nevajag), tas protams neietekmēs lekšanu, bet rev limitu gan.
P.s.s Noteikti vajag samērīt rampā spiedienu, tur pa ceļam daudz variantu kāpēc nav vajadzīgais spiediens.
P.s kas ar ātruma signālu, ir pievienots ? (jo ne m40, ne m50 to nevajag), tas protams neietekmēs lekšanu, bet rev limitu gan.
P.s.s Noteikti vajag samērīt rampā spiedienu, tur pa ceļam daudz variantu kāpēc nav vajadzīgais spiediens.
Vai kāds var mani apgaismot un pateikt kur m43b19 meklēt dzesēšanas temp devēju kas iet uz ecu?
Inpa rāda, ka devējs nestrādā. Real oem īsti nevaru atrast... Ir kas skrūvejas motora galvā zem ieplūdes kolektora. Bet kur otrs?
Panelī temp rāda kā vajag.
Inpa rāda, ka devējs nestrādā. Real oem īsti nevaru atrast... Ir kas skrūvejas motora galvā zem ieplūdes kolektora. Bet kur otrs?
Panelī temp rāda kā vajag.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Krāsotājs.
316i compact
E46Ci kirdik
316i compact
E46Ci kirdik
Otrais tikai tās,kurš ir radiatorā. Bet man likās, ka viņš tikai ieslēdz ventilatoru
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sveiki!
Kāds var mani apgaismot - kāpēc manam e36 94.g. M50B25TU tiek piedāvātas divu veidu aušējās trubas no radiatora līdz motoram.
Viens variants īsāks tipa vnk 90 grādi līkums, otr ar tādu s-veida izlocījumu vēl un garāks drusku (bildēs zemāk principā var redzēt).
P.S. Pirmais kam uzdūros meklējot OEM numurus bija kā reiz tas ar s-veida līkumu, bet agad izskatās, ka īstais būtu tas īsākais variants.
Kāds var mani apgaismot - kāpēc manam e36 94.g. M50B25TU tiek piedāvātas divu veidu aušējās trubas no radiatora līdz motoram.
Viens variants īsāks tipa vnk 90 grādi līkums, otr ar tādu s-veida izlocījumu vēl un garāks drusku (bildēs zemāk principā var redzēt).
P.S. Pirmais kam uzdūros meklējot OEM numurus bija kā reiz tas ar s-veida līkumu, bet agad izskatās, ka īstais būtu tas īsākais variants.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
d[-_-]b
Tieši realoem/bmwcats rāda 2 variantus vai vienk vairumnieku katalogos skaties? Vairumnieku katalogos var būt visādi brīnumi, nebūšu pārsteigts, ka otrs variants izrādīsies apakšējā truba.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Radiators ir ar vai bez izplešanās trauku? Ja ar, tad 95% es saku tur būs tā taisnā ar vnk 90 grādu līkumu, cik visiem manīts
edit: nu ši ķip ? 11531720720
uz ātro 11531708499 otra šī? tā ir laikam karstajam klimaksam, lielais radiators bez iebūvētā trauka.
edit: nu ši ķip ? 11531720720
uz ātro 11531708499 otra šī? tā ir laikam karstajam klimaksam, lielais radiators bez iebūvētā trauka.
Pēdējais labojis A bit - 16 Okt 2021, 14:37, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Hz, man pēc real oem izmet to lokano kas bildē uz m3 virsū
d[-_-]b
Jā, ar trauku. Tad lkm tur tas āķis.
d[-_-]b
Jā dabūju nopirkt šo uz sitienu 11531708499 :/
d[-_-]b
Varbūt kādam ir padoms, kur meklēt un skatīties - m54b30, visu laiku met misfire pirmajā cilindrā, parasti notiek slodzē braucot kalnā kaut kur ap 3k apgriezieni. Samainītas spoles un sveces vietām, nulle izmaiņu, tāpat pirmais cilindrs. Problēmas sākās ar to, ka bija beigts kloķenes devējs, iepriekš stāvēja valeo un auto gāja bez problēmām divus gadus, oriģinālo nebija laiks gaidīt un uzsūtīju VDO, atnāca continental kastīte, jau tad nepatika viss tas. Tagad domāju, sūtīt jaunu oem devēju vai meklēt vainu citur ? Auto piedarbinās bez problēmām jebkad tikai reizi kādos 500km iemet misfire par pirmo cilindru. Tiešām tas būtu tas kloķenes devējs ?
Nomēri kompresiju, ja starp cilindriem nav izteiktas atšķirības, tad ar diagnostiku meklē kāpēc degmaisījums pirmajā bankā greizs.
Sadalenes/kloķenes devēji šoreiz noteikti nebūs pie vainas.
Sadalenes/kloķenes devēji šoreiz noteikti nebūs pie vainas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jautājums par ignition angle. Džekam druksu augstāk inpa bildē arī rāda !15 ignition angle tāpat kā man, gan aukstam, gan siltam motoram. Vai tas ir norm? cik sapratu tas nozīmē ka ir novēlota aizdedze un man pa retam var dzirdēt no izpūtēja vieglu misfire. domāju, ka tas no tā retardētā igniton angle, pat sapirtku jaunas coilas un sveces, bet vēl neesmu uzstādijis
Pieprasītais aizdedzes leņķis nemainīsies no citām spolēm.Nem3z rakstīja: ↑03 Aug 2022, 22:25 Jautājums par ignition angle. Džekam druksu augstāk inpa bildē arī rāda !15 ignition angle tāpat kā man, gan aukstam, gan siltam motoram. Vai tas ir norm? cik sapratu tas nozīmē ka ir novēlota aizdedze un man pa retam var dzirdēt no izpūtēja vieglu misfire. domāju, ka tas no tā retardētā igniton angle, pat sapirtku jaunas coilas un sveces, bet vēl neesmu uzstādijis
Ja tev ir misfire, tad tam var būt daudz cēloņu, piesūktais gaiss , sūdīgs pulsa sensors , spoles , sveces , tune , fāzes, švaks degvielas spiediens
Kā ir ar knock sensoru uz m52 , aftermārkets strādās pareizi vai arī tikai un vienīgi vajag oem ?
Sveiki visiem,
Esmu nonācis nesaprotamā situācijā ar savu 328i e46.
Autiņam bija jaudas zudums un raustījās. Kādu brītiņu pabraucu izraujot MAF sensoru, lai auto darbotos normāli līdz uztaisu diagnostiku. Diagnostikā rādija kļūdu par izplūdes sadalenes devēju, ko nomainiju un auto atdzīvojās... uz vienu dienu. No rīta piedarbinot jutu, ka ir missfire, izrāvu MAF, vēljoprojām missfire. Atvienoju sadalenes devēju missfire pazūd. Nomainiju sensoru vēlreiz domādams, ka brāķis, nekas nemainās. Diagnostika rāda kļūdu par Sadalenes devēju un P1520, vanoss kļūda, kas pirmstam nebija.
Varbūt kādam ir kāda pieredze ar ko padalīties vai idejas, kas varētu būt pie vainas?
Esmu nonācis nesaprotamā situācijā ar savu 328i e46.
Autiņam bija jaudas zudums un raustījās. Kādu brītiņu pabraucu izraujot MAF sensoru, lai auto darbotos normāli līdz uztaisu diagnostiku. Diagnostikā rādija kļūdu par izplūdes sadalenes devēju, ko nomainiju un auto atdzīvojās... uz vienu dienu. No rīta piedarbinot jutu, ka ir missfire, izrāvu MAF, vēljoprojām missfire. Atvienoju sadalenes devēju missfire pazūd. Nomainiju sensoru vēlreiz domādams, ka brāķis, nekas nemainās. Diagnostika rāda kļūdu par Sadalenes devēju un P1520, vanoss kļūda, kas pirmstam nebija.
Varbūt kādam ir kāda pieredze ar ko padalīties vai idejas, kas varētu būt pie vainas?
Varbūt kāds ir saskāries ar tādu h**ņu, ka gāzes pedālis ir pārāk sensitīvs? Ķipa drusciņ uzspiežot abaroti aiziet līdz 2.5k
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- chevron_right