316i to 318is
Sveiki forumieši.
Esu pavadījis samērā daudz laika šeit meklējot attiecīgo topiku, Bet atrast nevaru, vai arī nemāku.
Arī mani interesējošais swaps, nav diezko populārs.
Ja 1.6 vietā ieliek 1.8is, ir jāveic pārbūves registracija?
Jau iepriekš paldies.
Esu pavadījis samērā daudz laika šeit meklējot attiecīgo topiku, Bet atrast nevaru, vai arī nemāku.
Arī mani interesējošais swaps, nav diezko populārs.
Ja 1.6 vietā ieliek 1.8is, ir jāveic pārbūves registracija?
Jau iepriekš paldies.
Sveiks, brauc kamēr kādā TA to neprasīs, jo pa lielam neviens tam nepievērsīs uzmanību un tas neinteresēs
M Power or no power..
, var jau, bet...
Idejiski, auto pēc motora iecelšanas, kādā brīdī atstās LV teritoriju, un jaunajā mājas valstī būs jau jāreģistrē ar 16V moturu, ko ļoti atvieglotu jau Latvijā sakārtoti papīri ar pareizo modeļa indeksu tajos.
Procedūra identiska kā ar m50/m52.
Vienkāršākā motora maiņas reģistrācija.
Naudas ziņā kaut kas +/- 50eur ar jaunu pasi, numuru salīdzināšanu utt
Vienkāršākā motora maiņas reģistrācija.
Naudas ziņā kaut kas +/- 50eur ar jaunu pasi, numuru salīdzināšanu utt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Neviens nemainīs modeļa indeksu.
Nekur nav atzīmes, par to, ka cik vārstu dzinējs ir iekš auto. /
Šajā gadījumā, aizdosies uz nr salīdzināšanu, viņi paskatīsies, ka stāv 4cil motors un viss
Tikko piereģistrēju 316 kuram iekšā 1.8 is.
uz bloka jābūt dzinēja kodam salasāmam un viss. 30 min jautājums bija Jelgavas csdd
uz bloka jābūt dzinēja kodam salasāmam un viss. 30 min jautājums bija Jelgavas csdd