Gaisa kondicionieris
Tātad esmu iznīcinājis kondishkas siksnu (to mazo no abām) un skritulis arī ir super beigts, un arī kondishkas radiators ir salocīts.Gribās to visu skrūvēt nost un mest ārā.
Bet es nezinu vai tā sistēma atbild tikai par auksto gaisu vai arī par karsto???Aukstais itkā nav vajadzīgs, bet karstais gan ziemā noderētu.
Tā kā jautājums tāds- ko es varu ņemt nost un kas būtu jāatstāj, lai dabūtu silto gaisu aukstā laikā?
Bet es nezinu vai tā sistēma atbild tikai par auksto gaisu vai arī par karsto???Aukstais itkā nav vajadzīgs, bet karstais gan ziemā noderētu.
Tā kā jautājums tāds- ko es varu ņemt nost un kas būtu jāatstāj, lai dabūtu silto gaisu aukstā laikā?
Viss tapat stradas tikai nekondicioness.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Ok, man galvenais lai ziemā braukt ar mašīnu nav tas pats kā uz ielas sēdēt.bestbmw rakstīja:Viss tapat stradas tikai nekondicioness.
Kāds ir saslēdzis m54b30, tobiš e46 dzinēju ar e36 pečku, lai strādātu kondiška?
Kas ir vajadzīgs?
Ņemot vērā ka uz e36 nekad nav bijusi kondiška.
Kas ir vajadzīgs?
Ņemot vērā ka uz e36 nekad nav bijusi kondiška.
Kāds starp dzīvajiem te vēl mož varētu pateikt uz ko man jāskatās...
Tātad e36 m43 AC kompresors negrib slēgties. Strāva vadā pienāk, spiedienu sistēmā ielaida, nekas nepūš garām, bet kompresors kā neslēdzas tā neslēdzas. Kas vēl varētu būt par vainu izņemot beigtu kompresoru?
Tātad e36 m43 AC kompresors negrib slēgties. Strāva vadā pienāk, spiedienu sistēmā ielaida, nekas nepūš garām, bet kompresors kā neslēdzas tā neslēdzas. Kas vēl varētu būt par vainu izņemot beigtu kompresoru?
Nevajag mainīt visu kompresoru, nopērc jaunu spoli, var brīvi nomainīt bez kompresora demontāžas.
Spole maksā kapeikas (protams, poļu/ķīnas).
Tas, protams, pie scenārija, ka tiešām španis pienāk.
Spole maksā kapeikas (protams, poļu/ķīnas).
Tas, protams, pie scenārija, ka tiešām španis pienāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pārliecinies sākumā, ka sajūgam nav vispār kustības, jo sajūgii mēdz tik daudz nodilt, ka vairs tā amplitūda nepietiek, lai viņš saslēgots, šajā gadījumā var izņemt ārā šaibu, kas ir zem sajūga ass. Ja nekustas virspār, tad ir miris magnēts, intercārā parasti var dabūt visu komplektu, kur ir magēts + skriemelis + sajūgs.Nem3z rakstīja: ↑03 Jūn 2024, 14:03 Kāds starp dzīvajiem te vēl mož varētu pateikt uz ko man jāskatās...
Tātad e36 m43 AC kompresors negrib slēgties. Strāva vadā pienāk, spiedienu sistēmā ielaida, nekas nepūš garām, bet kompresors kā neslēdzas tā neslēdzas. Kas vēl varētu būt par vainu izņemot beigtu kompresoru?
edzis rakstīja: ↑22 Jūn 2024, 22:16Pārliecinies sākumā, ka sajūgam nav vispār kustības, jo sajūgii mēdz tik daudz nodilt, ka vairs tā amplitūda nepietiek, lai viņš saslēgots, šajā gadījumā var izņemt ārā šaibu, kas ir zem sajūga ass. Ja nekustas virspār, tad ir miris magnēts, intercārā parasti var dabūt visu komplektu, kur ir magēts + skriemelis + sajūgs.Nem3z rakstīja: ↑03 Jūn 2024, 14:03 Kāds starp dzīvajiem te vēl mož varētu pateikt uz ko man jāskatās...
Tātad e36 m43 AC kompresors negrib slēgties. Strāva vadā pienāk, spiedienu sistēmā ielaida, nekas nepūš garām, bet kompresors kā neslēdzas tā neslēdzas. Kas vēl varētu būt par vainu izņemot beigtu kompresoru?