Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 19
- chevron_right
Nav jamaina var palikt tas patsNixon rakstīja:Bet tad ECU ir jāmaina vai nav?
Man tagad uz M50B20 stāv 402 Bosch. Ja lieku M50B25, var palikt tas pats?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Instagram-MISONAKS
Un nav pat jāvēd pārprogrammēt, lai saprot izmaiņas ?Maskers rakstīja:Nav jamaina var palikt tas patsNixon rakstīja:Bet tad ECU ir jāmaina vai nav?
Man tagad uz M50B20 stāv 402 Bosch. Ja lieku M50B25, var palikt tas pats?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Nop nav pats braukāju ar tādu pašu, vienreiz nomainiju un ieliku 2.5 vadības bloku un nekādu izmaiņu nebija.Ercix rakstīja:Un nav pat jāvēd pārprogrammēt, lai saprot izmaiņas ?Maskers rakstīja:Nav jamaina var palikt tas patsNixon rakstīja:Bet tad ECU ir jāmaina vai nav?
Man tagad uz M50B20 stāv 402 Bosch. Ja lieku M50B25, var palikt tas pats?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Instagram-MISONAKS
Labāk nomainīt vai pāršūt. Adaptēties var, bet ne pietiekami, lai būtu pilna jauda.
Palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti-
lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
Nomaini kluci ar pravodku un brauc priecīgs.
Cakars jau palielam nav nekads - uzliksi spido no 6 cilindriga -parmetinasi drusku izputejam pirmo posmu aiz biksem un dzelzis buus ieksaa:) es liktu 2.0 bus skana ka no 6 cilindriga un varesi nojaatos 1.8 isus kabinaat ieksamaicins rakstīja:Palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti-
lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
Cik dzirdēts tad IS'kas esot cimperlīgākas par sešiem stobriem.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
nu cimperligs tur nav nekas , bet nocakareeti lidz bezjegai gan ....un tad ari sakaas visadas problemas kaa piem apgriezienu peldesanas un bla bla bla.... bet tas pars ari ir m50 saimes dzinejiem - jebkuru motoru sataisot /sakartojot - viss buus ok vai tas buus 1.8is vai sescilindrigais..... remontu zina noteikti leetaaks buus 1,8is ( ja taisisi kapitalo motoram)ValtersZ rakstīja:Cik dzirdēts tad IS'kas esot cimperlīgākas par sešiem stobriem.
Paldies par padomiem, laikam tad būs jāpameklē kāds normāls 2.0 un ziemas vakaros būs ko darīt
kas notiek ar karbu, ja liet m54b30?
kuras nianses ir vissvarigakas pilnam swapam un pareizai motora darbibai?
kuras nianses ir vissvarigakas pilnam swapam un pareizai motora darbibai?
Taspats kas jebkuram citam M5x motoram.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Principā no m40 uz isu tāpat ir tik pat daudz darba kā no m40 uz m50/52,tik cik kulisi vajag un speedo no 6 cyl.Nezinu par isa biksi,bet domāju ,ka uz m40/43 nemainās vietām.maicins rakstīja:Paldies par padomiem, laikam tad būs jāpameklē kāds normāls 2.0 un ziemas vakaros būs ko darīt
cik saprotu tur kkadas nianses ar spidometra pievienosanu ir??poweredbygirts rakstīja:kas notiek ar karbu, ja liet m54b30?
kuras nianses ir vissvarigakas pilnam swapam un pareizai motora darbibai?
Nē, tur pat vadiem krāsas sakrīt, tikai ekanometrs nedarbosies.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Interesē ieteikumi kādu galvu labāk likt uz M50b25 vanos bloka?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 19
- chevron_right