Mistiskas graboņas piekarē
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Pat nesaprotu, par kuru vietu tiek runāts
par vietu kur stiprinās priekšējā plaukta aizmugurējās bukses kronšteins pie būra
Ieliekot atpakaļgaitā un lēni laižot vaļā sajūgu liekas visa aizmugure kratās un raustās!Un tā nav katru reizi braucot uz atpakaļu Redaktora,rāmja bukses jaunas,denferis vesels!Nesaprotu kas pa lietu!
Moš spararats taisa trikus? Tev dempferotais?
Kādā veidā sparrats ko tādu varētu taisīt?
tadaa ka gumija pa vidu ir peedeejaa stadijaa lai saplistu pa visam, lidz ar to tirinas ne pa kinapu, bet ari ar otro uzsaakot butu jatirinaas, nu ar pirmo arii bet ne tik loti
...
Tas ir zem kardana,izpūtēja aizsarga?
Tas ir kārbu un sajūgu noņemot.
Skaidrs,paldies!Es jau domāju ka man nekā tāda zem tā aizsarga nav!Vienkārši man jau bija problēma ar priekšējā amīša atbalstu,kas sastāv no diviem tākā šķīvjiem ko pat neviens redzējis nebija,dažos auto daļu veikalos tikai ko tādu piedāvāja!!!
Un kas notiks ka tā gumijas daļa galīgi izjuks?
Un kas notiks ka tā gumijas daļa galīgi izjuks?
Būs diskomforts braukt, palielināta vibrācija pie zemiem rpm, kā arī pie braukšanas uzsākšanas.
neesmu parliecinats par bmw spararatiem, bet ir spararati kuriem, ja izjuk turoshaa gumija vinji vienkarsi iet pa rinkji. respektivi nebus vairs iespejams pabraukt. esmu labojis vairakus divmasniekus, partaisot vinjus par vienmasniekiem.SKALINS rakstīja:Skaidrs,paldies!Es jau domāju ka man nekā tāda zem tā aizsarga nav!Vienkārši man jau bija problēma ar priekšējā amīša atbalstu,kas sastāv no diviem tākā šķīvjiem ko pat neviens redzējis nebija,dažos auto daļu veikalos tikai ko tādu piedāvāja!!!
Un kas notiks ka tā gumijas daļa galīgi izjuks?
...
kas varētu būt pa vainu gultnis vai stūres reika,ja braucot sākas nenormālākā dūkoņa no riteņa šofera puse ,bet braucot pagriež stūri pa labi skaņa pilnībā pazūd.
domāju ja gultnis tad kapēc viņš negaudo arī ja stūre sagriezta,bet stūri uz vietas griežot arī viss normāli.
domāju ja gultnis tad kapēc viņš negaudo arī ja stūre sagriezta,bet stūri uz vietas griežot arī viss normāli.
Pacel auto augsha taja puse, kura liekas, ka beigts un iegriez riteni, ja bus gultnis, uzreiz maniisi:)
Vnk likumā ar izgriestu stūri izmainas noslodze uz gultni. Gultnis parasti uz bremzesanu paliek vel skaļaks.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Kad paceļ uz dankrota aizmugurējais ratu griežot vienā vietā ķeras!Braucot to sāku just uzsākot un viegli piebremzējot!
Nekas arī nekarsē!
Kas tas ir,gultnis,pusass?
Nekas arī nekarsē!
Kas tas ir,gultnis,pusass?
Riteņu skrūves nav pa garu?
reduktors??? dubstepu netaisa? atpakaļgaitā nav sitieni vai kas cits? brīžiem netirina aizmuguri ar sajūtu ka karājošais/aizmugures bukses?
jo reduktora satelītiem (open diff) ass mēdz līzt uz vienu pusi ārā un kniedēt, tad tā gadās...
jo reduktora satelītiem (open diff) ass mēdz līzt uz vienu pusi ārā un kniedēt, tad tā gadās...
Četrus gadus nebija par garu!dogMa rakstīja:Riteņu skrūves nav pa garu?
Bukses vesalas!ROYALTY rakstīja:reduktors??? dubstepu netaisa? atpakaļgaitā nav sitieni vai kas cits? brīžiem netirina aizmuguri ar sajūtu ka karājošais/aizmugures bukses?
jo reduktora satelītiem (open diff) ass mēdz līzt uz vienu pusi ārā un kniedēt, tad tā gadās...
Brīžiem taisa tirekli lēnām laižot vaļā sajūgu uzsākot,tā arī neesmu vēl īsti saprati no ko tas ir!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right