Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 107
- chevron_right
Būtu brīnišķīgi, ja kāds palīdzētu. Ir e36 ar m42b18 un e34 ar m50b25, gribu pārcelt no e34 motoru savā e36. Kas der, kas neder? Kārba var palikt? Kas ar provodku? Vadības bloks derēs no e34?
Karteris jāmeklē no e36ā. Kārbu vari atstāt no tā 1.8. Kompis derēs. Par pravotku nemācēšu teikt, kā tur viss ar garumiem utt., bet domāju ka derēs.
Tad sanāk, ka vienīgais, kas jāpiepērk ir karteris? Zondi atstāt to, kas tagad e36 stāv?
Nē, to arī liec no tā motora. Faktiski jau būtu labi visu izplūdi dabūt no M50B25 (e36). Visu laiku liekas, ka bija vēl kaut kas, kas bija jāsamaina, bet nevaru atcerēties..
Karteris, eļļas uztvērējs jāmaina, dzinēja kronšteinus vajag no e36 6cyl, filtra kasti, dzinēja pravodku (ECU un devēji var palikt no E34).
Jā, izplūdi arī no E36 vajag.
Jā, izplūdi arī no E36 vajag.
BUMPBurbul1s rakstīja:karoch ar kulisi viss sadomāts, tgd 2x lietas vēl neiet pie sirds:
1 - Kartera kkāds pipsiks ir 1mm attalumaa no reikas un vibreejot noteikti skarsies :/ Ir kkas ko es būtu aizmirsis, ka man motors pa zemu ir?
2 - Kas pie kā ir jāvieno stūres pastūzim/reikai/bačokam trubas, vispār melna bilde
Starp dzinēja kronšteiniem un padušku paliec pa šabai apakšā, nezinu, kāpēc, bet ir dažiem, ka motors pa zemu iesēžas.
Par šļaukām.. Ieteiktu paskatīties realoem.com shematiku, bet tā - šļauka ar abos galos "gredzeniem" iet no sūkņa uz reiku, šļauka, kurai vienā galā tikai "gredzens", iet no bačoka uz reiku, atlikusī šļauka no "čūskas" uz bačoku.
Par šļaukām.. Ieteiktu paskatīties realoem.com shematiku, bet tā - šļauka ar abos galos "gredzeniem" iet no sūkņa uz reiku, šļauka, kurai vienā galā tikai "gredzens", iet no bačoka uz reiku, atlikusī šļauka no "čūskas" uz bačoku.
kā ir ar ewsiem, katrs evs bloks ir piesaistīts savam kompim, vai arī uz jebkuru ews kompi strādas jebkurš ews bloks?
un ja ir ewsa provodka, vai dzinējs strādās ja liek bez ewsa kompi?
un ja ir ewsa provodka, vai dzinējs strādās ja liek bez ewsa kompi?
Cik es salasījos tad kkas strādās tikai ja būs kompis sapārots ar ews blocku. Bet ja ir evb bez ews, bet buurim ir ews, tad cik zinu ir jāizdara 2x lietas lai appietu-zogs rakstīja:kā ir ar ewsiem, katrs evs bloks ir piesaistīts savam kompim, vai arī uz jebkuru ews kompi strādas jebkurš ews bloks?
un ja ir ewsa provodka, vai dzinējs strādās ja liek bez ewsa kompi?
1: nokniebt vadu #7 pie štekera X20 (zalš,vai lilla ar peleeku/melnu)
2: pie ews blocka pienaak 2x resni vadi kurus nokniebt un savoenot vienu ar otru
Dzeki, pie swapa satiksos ar tadu problemu. Ir ews, nav cipa. Kas labak? dabut jaunu cipu un uzprogrammet ews. Vai atslegt vispar ews ?
Nah vinju vaig Reaali ja ir parastaa sicene kaa norm cilveekiem tad ews nevaig. atslēgt 10 min darbs, uzprogrammeet un to visu gan jau ka labi maksaasLomax rakstīja:Dzeki, pie swapa satiksos ar tadu problemu. Ir ews, nav cipa. Kas labak? dabut jaunu cipu un uzprogrammet ews. Vai atslegt vispar ews ?
Pravodku vajag, jo tur kautkas ir citādāk vai garums nav īstais?dogMa rakstīja:Karteris, eļļas uztvērējs jāmaina, dzinēja kronšteinus vajag no e36 6cyl, filtra kasti, dzinēja pravodku (ECU un devēji var palikt no E34).
Jā, izplūdi arī no E36 vajag.
nerunājam muļķības, ews atslēgt nebūt nav 10min darbs, vai nu jāizkodē immo no vadības bloka, vai jāpērk ews emulators, cenas ziņā dižas atšķirības nav.Burbul1s rakstīja:Nah vinju vaig Reaali ja ir parastaa sicene kaa norm cilveekiem tad ews nevaig. atslēgt 10 min darbs, uzprogrammeet un to visu gan jau ka labi maksaasLomax rakstīja:Dzeki, pie swapa satiksos ar tadu problemu. Ir ews, nav cipa. Kas labak? dabut jaunu cipu un uzprogrammet ews. Vai atslegt vispar ews ?
lētākais šajā gadījumā vai nu pilns cits komplekts, vai piekodēt pie bloka citu ews komplektu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tas ir tad ja ir evb ar ews, ja evb ir no mot bez ews tad no problem dude, es runaaju par preteejo variantu, ja buurim ir ews bet evb nav ews
Pēdējais labojis Burbul1s - 20 Mai 2014, 21:20, kopā labots 1 reizi.
Atradu sho uz aatro googlee, par to vai der taa prost var spriest pats, bet sataisiit var -Sprogis rakstīja:Pravodku vajag, jo tur kautkas ir citādāk vai garums nav īstais?dogMa rakstīja:Karteris, eļļas uztvērējs jāmaina, dzinēja kronšteinus vajag no e36 6cyl, filtra kasti, dzinēja pravodku (ECU un devēji var palikt no E34).
Jā, izplūdi arī no E36 vajag.
the e34 harness has the 3 relays on the passenger side of the harness by the ecu plug. e36 harness has the relays on the drivers side of the harness.
e34 harness has the oil level wires built into the harness, e36 harness does not.
Wire colour/gauge will be pretty consistent across all the years/models so just match the x20 pin numbers to the c101 pin numbers and you will be fine.
---------
The e34 harness is also shorter in comparison to the e36 harness. You might have to tug and stretch it to get it to fit the mounted dme.
pa lielam cik tagad esu ņēmies, lai motors rūktu ir nepieciešami divus vadiņus savienot pie +
viens ir resns zaļš jeb vads kas ieslēdz ecu releju, un otrs ir startera vads, man m60b40 motoram tā vismaz ir, ka releji notikšķ, dzirksteli gan vel neesu dabūjis
labojiet ja ķļūdos
viens ir resns zaļš jeb vads kas ieslēdz ecu releju, un otrs ir startera vads, man m60b40 motoram tā vismaz ir, ka releji notikšķ, dzirksteli gan vel neesu dabūjis
labojiet ja ķļūdos
zogs rakstīja:pa lielam cik tagad esu ņēmies, lai motors rūktu ir nepieciešami divus vadiņus savienot pie +
viens ir resns zaļš jeb vads kas ieslēdz ecu releju, un otrs ir startera vads, man m60b40 motoram tā vismaz ir, ka releji notikšķ, dzirksteli gan vel neesu dabūjis
labojiet ja ķļūdos
Startera sheema ir orgjionaalajaa varinats kuraa var redzeet to visu ar ewb, tas ko tu savienoji arii ir tas kas appiet ewb kursh ir starpaa starterim kkam veel, karoch jaa lai dabuutu dziivu starteri
Dzirkstelei arii noknieb to #7 vadu @X20 shtekera (lielais shtekeris kas savieno motora pravodku ar visu paareejo, pie droshinaataaju kastes) Tas kjipa no ews suuda kkaadu signaalu uz evb lkm
reku atradu pamācību laikam par to ko tu runā
https://www.youtube.com/watch?v=pnR7QL2J0A8
cik sapratu atslēgai un modulim tpt jāpaliek bet var mainī kompjus.
Bet pieņemsim ja nav ews, lai būtu dzirkstele ir jābūt ieslēgtam kompim, jeb relejam, un jāgriežas starterim, diviem vadiem, vai arī vel kāds ir svarīgs, lai to aktivizētu dzirksteli? Jo cik es skatījos pārejie ir dačiku vadi(temperatūra, eļļa utt)
https://www.youtube.com/watch?v=pnR7QL2J0A8
cik sapratu atslēgai un modulim tpt jāpaliek bet var mainī kompjus.
Bet pieņemsim ja nav ews, lai būtu dzirkstele ir jābūt ieslēgtam kompim, jeb relejam, un jāgriežas starterim, diviem vadiem, vai arī vel kāds ir svarīgs, lai to aktivizētu dzirksteli? Jo cik es skatījos pārejie ir dačiku vadi(temperatūra, eļļa utt)
gribu uzzināt vai m50b20 visu apkarināmo ir iespējams pārlikt uz m50b25 vai arī kkas mainās viņu starpā izņemot cilindra diametrus?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- …
- 107
- chevron_right