Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 70
- chevron_right
Tas jāprasa Voldemāram Kalvei, domāju spēs pateikt kas un kā.kars rakstīja:Ir dažnedažādi ielas auto kas no rūpnīcas izripoja ar kausu + 3 punktu jostām un bez būra, viens tāds arī piedalijās minišosejā..riebeklis rakstīja: Man visu laiku ir bijis regulējamais sedeklis. Man jau liekas nekur nav atlauts izmantot kausu bez bura.
a redz uzstādīt tādu neļaujinteresanti kāds tam ir pamatojums?
Nesen redzēju 2 evo krēsli tirgojas, jums arī tād jāmeklē ja negribās aftermārket pirkt par augsto cenu.
Pamatojums it ljoti elementars.Lietuva vai polija bija driftaa negadijums,ka auto ar kausu piedzivoja kuleni un pilots gaja bojaa delj ta, ka tika ar jumtu nospiests.Kaus neljauj tev pakusteties,pieliekties,vai veikt jebkadu kustibu delj savas formas
ar kompatu pa brugji

Ar 3 punktu jostām var pieliekties

Es arī par to esmu domājis, bet es ar saviem 193cm un kausu nezinu cik droši justos.kars rakstīja:Ar 3 punktu jostām var pieliekties

Ar 4 punktu vispār bez variantiem.

Ja tas nebūtu droši tad no rūpnīcas tādi auto neizripotu
man ar 194cm + kausu ir grūtibas redzēt pāri stūrei
tā kā vieta virs galvas ir ar pamatīgu rezervi



haha, man līdzīgi bija, kausu uzcēlu 4cm augstāk nekā stock stiprinājumus, sākumā dīvaini braukt jutus taka mazs puika laigan 1,9mkars rakstīja:Ja tas nebūtu droši tad no rūpnīcas tādi auto neizripotuman ar 194cm + kausu ir grūtibas redzēt pāri stūrei
tā kā vieta virs galvas ir ar pamatīgu rezervi
Bet nu vismaz ķivere nestrīķē jumtu!

Tu brauc ar šīm glītajām Takatas droš. jostām arī minišossejā? Pēc tehn. nol. taču neesot atļautas auto bez būra?
BMW Motorsport International

4 punktu itkā var 5/6 punkti nevar
Nē, bilde veca. Jostu pārdevu Kikaps, par labāku cenu.Forwox rakstīja:Tu brauc ar šīm glītajām Takatas droš. jostām arī minišossejā? Pēc tehn. nol. taču neesot atļautas auto bez būra?
kars rakstīja:Ja tas nebūtu droši tad no rūpnīcas tādi auto neizripotuman ar 194cm + kausu ir grūtibas redzēt pāri stūrei
tā kā vieta virs galvas ir ar pamatīgu rezervi
par to, ka izlocīties nevar, tas ir logiski, ja kausā esi ar 4+ punktiem piesprādzēts, BET, dabā, man tas kauss ir ari 2x zemāk, (sēžu praktiski uz grīdas) kā jebkurš cits krēsls un pie 'totāla' vāka, man pārliecība, ka jumts galvu skartu mazāk, vai pat neskartu nemaz...
neko darīt. būs jāpielāgojas. Klau, kāds svars oem krēslam un Tavam sparco? ...esi svēris, joka pēc?
Sparco 12kg aptuveni, QSP ja nemaldos 11kg.Ekimons rakstīja:kars rakstīja:Ja tas nebūtu droši tad no rūpnīcas tādi auto neizripotuman ar 194cm + kausu ir grūtibas redzēt pāri stūrei
tā kā vieta virs galvas ir ar pamatīgu rezervi
par to, ka izlocīties nevar, tas ir logiski, ja kausā esi ar 4+ punktiem piesprādzēts, BET, dabā, man tas kauss ir ari 2x zemāk, (sēžu praktiski uz grīdas) kā jebkurš cits krēsls un pie 'totāla' vāka, man pārliecība, ka jumts galvu skartu mazāk, vai pat neskartu nemaz...
neko darīt. būs jāpielāgojas. Klau, kāds svars oem krēslam un Tavam sparco? ...esi svēris, joka pēc?
OEM smags klucis, konkreti nezinu, kadi 20kg.

Jā kg info labāk paskatities pie officiāliem avotiem.

ir links uz to bride kopiju?

Adpartā ir, vari aizbraukt apčamdīt/pasēdēt
Dzīvē izskatijās labs
Dzīvē izskatijās labs


Tas ir tas pats qsp beņķis 
Problēmu saraksts QSP:
1. Noraujas tās regulācijas plastmasas, jeb krančiki.
2. Rīvējas beņķa stūris stoikā.
3. Pie metāla sēžamā jāpiešaujas iekāpt. Pirmo nedēļu staigāsiet ar zilu cisku
4. Un lielākā problēma, ka apraujas vis regulācijas mehānisms. Moš Jurka šeit var iekomentēt sataisīja vai nē?
5. Dayly gariem gabaliem svīst nedaudz mugura
Bet bēņkis ir ērts.
Bet ja nebūtu šo gļuku tad beņķis ir super labs, jo neviens cits tā vietā nenotur utt

Problēmu saraksts QSP:
1. Noraujas tās regulācijas plastmasas, jeb krančiki.
2. Rīvējas beņķa stūris stoikā.
3. Pie metāla sēžamā jāpiešaujas iekāpt. Pirmo nedēļu staigāsiet ar zilu cisku

4. Un lielākā problēma, ka apraujas vis regulācijas mehānisms. Moš Jurka šeit var iekomentēt sataisīja vai nē?
5. Dayly gariem gabaliem svīst nedaudz mugura

Bet ja nebūtu šo gļuku tad beņķis ir super labs, jo neviens cits tā vietā nenotur utt


Agri tu jau arī smags čalis esi, šitais uz 100+kg nełurinās baigi?
Mle mugello beńkis 890e
QSP 290e
norm starpība. Cik saprotu nav jēga maksāt par to kevlara muguru?
Mle mugello beńkis 890e
QSP 290e

Pēdējais labojis -AF- - 27 Mar 2017, 10:07, kopā labots 1 reizi.

Neļurinās vispār. Tikai ar laiku laižas atzveltne zemāk. Bet tas arī 60kg džekam-AF- rakstīja:Agri tu jau arī smags čalis esi, šitais uz 100+kg nełurinās baigi?

Man nekas nav salūzis un stoikā neberžās, jo ir šaurākais krēsls. Ir tikai neliela problēma ar siksnu konkrētajā pozīcijā, bet sīkums.A_C rakstīja:Tas ir tas pats qsp beņķis
Problēmu saraksts QSP:
1. Noraujas tās regulācijas plastmasas, jeb krančiki.
2. Rīvējas beņķa stūris stoikā.
3. Pie metāla sēžamā jāpiešaujas iekāpt. Pirmo nedēļu staigāsiet ar zilu cisku![]()
4. Un lielākā problēma, ka apraujas vis regulācijas mehānisms. Moš Jurka šeit var iekomentēt sataisīja vai nē?
5. Dayly gariem gabaliem svīst nedaudz muguraBet bēņkis ir ērts.
Bet ja nebūtu šo gļuku tad beņķis ir super labs, jo neviens cits tā vietā nenotur utt
Ar sparco pamatni diezgan zemu krēsls ar custom pamatni vēl zemāk iespējams nolaist, veciem cilvēkiem grūtības izkāpt

IMHO nav. Sparco tagad pa lēto nāk.-AF- rakstīja: Mle mugello beńkis 890e
QSP 290enorm starpība. Cik saprotu nav jēga maksāt par to kevlara muguru?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 70
- chevron_right