Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

26 Dec 2017, 21:14

Lai tev izdodas
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

26 Dec 2017, 21:23

mikinsh rakstīja: 26 Dec 2017, 21:10 es nekur neminēju par ieslīpēšanu, tas lai paliek drifteriem. Interesē vai vizinoties pa plavu vai mežu labāks variants nebūtu, piemēram, kāds isinieks. Vai tā starpība ko taisnē 2.8 kompots iet ir ļoti liela starpība starp isinieku piemēram.
man ir kompakts ar m52b28 un kompakts ar m44b19 un ja tu jautā tīri par iešanu taisnē - protams, ka ies labāk un daudz labāk. tur tomēr ir 50 zs un 100 nm atšķirība. un to vadamību, ka ar 4 cilindriem purns klausa labak - nu nezinu, nemāku pateikt. gan jau, ka klausa, jo tā izlasīju un tad uzreiz jūt anormālo atšķirību ( :lol: ). atkarībā, ko vēlies panākt. ar is'u, manliekas, ir interesantāk braukt, jo viņu jātur augstākos apgriezienos, lai notiktu lietas, kas tieši pa to mežu vai pļavu būs labāk. jo nu ar tās maksimālās jaudas izmantošanu ikdienā ir kā ir - ar is'u pietiek atliektiem galiem.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

26 Dec 2017, 22:12

ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 21:09
mikinsh rakstīja: 26 Dec 2017, 21:04 vai tad kompaktam nav savadaka svara attieciba utt?
Ja esi profesionāls sportists tad varbūt, nezinu. Bet ja esi daily braucējs, diez vai ko tu to jutīsi.
Nav jābūt profesionālim. Bet ja nejūt 4cyl/6cyl atšķirību, tad autosportā konkrētajam cilvēkam toč nav ko darīt.
Ar M50 purnā ir milzīga atšķirīga. M52 bez AC un M42 ar AC pat teiktu, ka diezgan līdzīgi, tikai tas, ka fiziski ir vēl 2 stobri aiz glāzes sanāk, ka svara novietojums ir cits, so bišku sliktāk tas ir un minimāli var just. Ziemas etc gonkām es domāju isiņš atliektiem galiem. Un vadās 4cyl labāk. Nav jābūt nekādam ekspertam, lai to saprastu pavisam loģiski.

Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

26 Dec 2017, 22:30

Jautājums nebija par 2.8 salīdzinājumā ar jebkuru citu motoru, bet gan par to kā ies 2.8 kompaktā...Es personīgi nejutu starpību starp sedanu, kupeju un kompaktu kuros iekšā bija 2.8
Pēdējais labojis ZzevsS - 26 Dec 2017, 22:31, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Kaktuss
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 07 Apr 2016, 02:15
Atrašanās vieta: Jūrmala

26 Dec 2017, 22:30

TomSkarsts rakstīja: 26 Dec 2017, 22:12
ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 21:09
mikinsh rakstīja: 26 Dec 2017, 21:04 vai tad kompaktam nav savadaka svara attieciba utt?
Ja esi profesionāls sportists tad varbūt, nezinu. Bet ja esi daily braucējs, diez vai ko tu to jutīsi.
Nav jābūt profesionālim. Bet ja nejūt 4cyl/6cyl atšķirību, tad autosportā konkrētajam cilvēkam toč nav ko darīt.
Ar M50 purnā ir milzīga atšķirīga. M52 bez AC un M42 ar AC pat teiktu, ka diezgan līdzīgi, tikai tas, ka fiziski ir vēl 2 stobri aiz glāzes sanāk, ka svara novietojums ir cits, so bišku sliktāk tas ir un minimāli var just. Ziemas etc gonkām es domāju isiņš atliektiem galiem. Un vadās 4cyl labāk. Nav jābūt nekādam ekspertam, lai to saprastu pavisam loģiski.

Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.

“Paņem Rimi ratiņiem galā uzsēdini slaidu meiteni un pastumdi pa veikalu vai uzsēdini Ciprusu. Ja teiksi, ka atšķirības nav, tad nu es nez ko ieteikt vairs.”

Šī gada labākais posts 😂
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

26 Dec 2017, 23:04

ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 22:30 Jautājums nebija par 2.8 salīdzinājumā ar jebkuru citu motoru, bet gan par to kā ies 2.8 kompaktā...Es personīgi nejutu starpību starp sedanu, kupeju un kompaktu kuros iekšā bija 2.8
Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

26 Dec 2017, 23:28

TomSkarsts rakstīja: 26 Dec 2017, 23:04
ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 22:30 Jautājums nebija par 2.8 salīdzinājumā ar jebkuru citu motoru, bet gan par to kā ies 2.8 kompaktā...Es personīgi nejutu starpību starp sedanu, kupeju un kompaktu kuros iekšā bija 2.8
Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Manam 323 kompaktam pašmasa bija ja pareizi atceros par 90kg mazāka nekā 325 kupejai, es personīgi starpību nejutu. Galu galā starpība ir tajā cik sver konkrētais auto nevis virsbūve.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

26 Dec 2017, 23:32

ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 23:28
TomSkarsts rakstīja: 26 Dec 2017, 23:04
ZzevsS rakstīja: 26 Dec 2017, 22:30 Jautājums nebija par 2.8 salīdzinājumā ar jebkuru citu motoru, bet gan par to kā ies 2.8 kompaktā...Es personīgi nejutu starpību starp sedanu, kupeju un kompaktu kuros iekšā bija 2.8
Taisnā gabalā kompaktā jāiet labāk - vieglāks. Pie nosacījuma, ka viss pārējais sakrīt starp virsbūvēm, riepām etc etc.
Manam 323 kompaktam pašmasa bija ja pareizi atceros par 90kg mazāka nekā 325 kupejai, es personīgi starpību nejutu. Galu galā starpība ir tajā cik sver konkrētais auto nevis virsbūve.
Centies fiziku apčekarēt. Pie nosacījuma, ka vienādi diski, riepas, bamperi, saloni, ekstras utt sūdi tad arī virsbūves svars ir noteicošais un tas arī ir tas, kas tiek salīdzināts, ja uzdod jaut, kurā bundžā kas iet labāk. Pēc tavas loģikas es varu teikt, ka kupeja ir da*uja ātrāka par sedanu, jo man viņa plika un nabadzīga, bet sedans ar ko salīdzinu ir pilns līdz malām.
Papīri vispār mūsu valstī ir ļoti plašs jēdziens, jo cik esmu dažādus E36 redzējis, tad tur svari pavisam neloģiski variē, ka m50 ir max viegls un pliks 4cyl ir max smags :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

27 Dec 2017, 00:54

Nē, mana loģika ir tieši tajā ka ir miljons citu faktoru, nevis virsbūve vai tās svars. Tā kā neesmu no tiem kuru tas viss uztrauc, par tādām lietām neinteresējos.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

27 Dec 2017, 01:18

atšķirība starp 323ti compactu un 328i sedanu ar +/- līdzīgām komplektācijām (+ abiem manuālis no rūpnīcas) pēc pašmasas tehniskā pasē bija ap 10-20kg (precīzi neatceros), sedans bij smagāks
rēķinot ka pats 2.8 varētu būt pāris kg smagāks + šajā gadījuma sedanam no rūpnīcas ir ZF kārba kurā arī varētu būt n kg smagāka par getragu compactam + sedanam ir dual pipe exhaust visā garumā , kurš arī būs par n kg smagāks neka single pipe teiciens "compacts ir vieglāks - ies labāk" diezvai būs patiess.
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

27 Dec 2017, 01:44

Mana doma jau pašā startā bija ka ikdienas braucējs pat taisnā trasē nejutīs to starpību neatkarīgi no tā cik milisekundes viņa būs. Vismaz es savam audi ar 2.8 motoru nejutu starpību uzrāvienā braucot viens vai braucot ar papildus 200kg gaļas bagāžniekā un salonā.
Pēdējais labojis ZzevsS - 27 Dec 2017, 01:55, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

27 Dec 2017, 01:55

Nylon rakstīja: 27 Dec 2017, 01:18 tehniskā pasē bija ap 10-20kg (precīzi neatceros), sedans bij smagāks
Viss jau skaisti, tikai realitātē uzliekam stock neaiztiktas mašīnas (jā šo atrast ir kā adatu siena kaudzē, bet tomēr) uz svariem un salīdzinam ar datiem tehniskajā pasē. Tie dati nesakritīs ne ar reālo svaru, ne ar rūpnīcas datiem. Zili brīnumi no mūsu pašu mīļā CSDD.
ZzevsS rakstīja: 27 Dec 2017, 01:44 Mana doma jau pašā startā bija ka ikdienas braucējs pat taisnā trasē nejutīs to starpību neatkarīgi no tā cik milisekundes viņa būs.
Gāja jau runa arī par 'purna stumšanu' a.k.a. procesu, kas notiek braucot līkumā nevis taisni. Ja mašīnas performance mēram pēc taisnas trases, tad visi performance meklētāji varam pirkt 70to gadu US auto un priecāties, ka super reiskāri mums ir
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

27 Dec 2017, 01:58

TomSkarsts rakstīja: 27 Dec 2017, 01:55

Gāja jau runa arī par 'purna stumšanu' a.k.a. procesu, kas notiek braucot līkumā nevis taisni. Ja mašīnas performance mēram pēc taisnas trases, tad visi performance meklētāji varam pirkt 70to gadu US auto un priecāties, ka super reiskāri mums ir
Šim točna piekrītu!
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Dec 2017, 11:41

AF cik reali var izspiest no e61 3.0d chipojot?nu ta ,lai karba nesak mest kuleņus
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Dec 2017, 12:50

Lauri, cik var atkārtot, neesmu lohs kas sola zilus brīnumus. Atbrauc, uztaisīsim max ko var un tad mēri uz stenda.
Jo te paskatos, katrs Janka ar vadu sauc sevi par čipotāju, velk softus no torentiem, solot +100hp un aitas tik velkās atliek tik cirpt.


Stock auto, ja negribi lai sirmo dirsa no servisu apmeklējumiem vairāk par +30/40hp neiesakam.
Kur nu vecam e60
Un kārba tiem e60visiem ir mazākais par ko uztraukties, tās vińiem visiem ir labas ar lielu jaudas rezervi. Ko nevar teikt par manuāłiem - spararatu un sajūgu.
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

27 Dec 2017, 13:11

cipruss18 rakstīja: 27 Dec 2017, 11:41 AF cik reali var izspiest no e61 3.0d chipojot?nu ta ,lai karba nesak mest kuleņus
Blja,a pri čem 3er.lv portālā tās sranās pecjerkas aprunāt? :hahaha:
Tā jau nihuja nevar atrast ar info...
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Dec 2017, 17:31

Kas varetu but pa vainu, ka visu laiku pie slodzes deg viena indukcene ara? Visu laiku vienam in tam pasam cilindram
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Dec 2017, 17:35

Sveci uzliki jaunu? Vai svece ir pēc bmw kataloga koda? Vai pie sveces netiek ūdens vai ella klat?
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Dec 2017, 18:12

Tad gluzi nav par bnw.
Volvo jau entas indukcenes esmu nomainijis.
Sveces ieliku jaunas
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Dec 2017, 19:58

Ok jaunas, bet vai pareizās?