2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 72
- chevron_right
piekrītu un man vēl lūdzu 6 robu manuāliAmish rakstīja:E46 ir DAUDZ krutāks visādā ziņā, bet ja iet runa tikai par 330 ar rūpnīcas m paku, lai ir m piekare, salons, lielās bremzes utt. Pēc 330ci pārsēsties uz e36 328 kupeju liekas kā žigulī būtu iekāpis. Domāju 2-3 gadi un 330 maksās ļoti adekvāti.
dīzelis neciešu vnkEmzī rakstīja:Nu tas e46 galigi nav tas labakais kurā pārkāpt no e36
Nē nu okey, ja sapists e36, arī iekāpjot vecā fordā liksies labāks par tavu e36.
Tas atkarīgs kādā stāvokī ir tavs e36. Manuprāt labākais ir iegādāties kādu otru eko. auto, dizelīti.
100% piekrītu, ja noliek blakus normālu ikdienas e36 un e46. Ja noliek blakus, piemēram, e36 kā siikajam vai kādu no Degvielas komandas, tad tas e46 var atpūsties priekš ikdienas zibināšanas ar prieku pilnu e46 kā jau Amish aprakstīja.dreimanis_lv rakstīja:Nu ja tu iekdiena pabrauktu e46 nez vai gribetu kapt atpakal uz e36:)
Pēdējais labojis Ridlihs - 31 Mai 2014, 19:04, kopā labots 1 reizi.
Pasaka par diegabiksi
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pasaka par Pelnrušķīti, kura atstāta mājās diskus slīpēt, kamēr māsas ballē tusē!
d[-_-]b
interesants apraksts
kkas lidzigs ziepenei
bet lai labi ripo
kkas lidzigs ziepenei
bet lai labi ripo
man vnk labāka kamera, tāpēc es bildēju
vnk rakstīt cenšos interesanti, lai ir lasāms, nevis vnk iemest to do or done listi un vissmuxis rakstīja:interesants apraksts
kkas lidzigs ziepenei
bet lai labi ripo
Nekas pārspīlēti dārgāks nav, un 10 gadus jaunāks auto neplīsīs tik bieži cik 20 gadus vecs auto, un runājot par detaļu cenām. Man nekas nav pretī piemest pāris euro klāt, bet līdz ar to braucu ar jaunāku, un komfortablāku auto.ZzevsS rakstīja:Maksāt nemaksā, bet remonta un ritošās daļas izdevumi kudī lielāki.Rudziņš rakstīja:Piekrītu Baronam par visiem 100%, es piemēram neredzu sevi visu mūžu braukājot ar e36
Viss attīstās un iet uz priekšu, nekad to naudu nedabūsim atpakaļ ko esam ielikuši. Tak tie e46 ar neko vairs nemaksā...
ps. Ridlih, aizmirsti e46, ņem e39, tie vispār neko nemaksā! Bet nu jā, jāliek būs tikpat cik e36 iekšā
arī e36 neplīst , ja liek normālas daļas, seko līdzi un iztaisa kapitālo motoram vai vispār ieliek citu, kas ir pārlasīts no skrūvītes vienas. jo ja noliktu jaunu e36 un jaunu e90, pilnīgas nullītes, tad vienādi braucot un kopjot, e90 šķīdīs uz urrā ātrāk.
piečuki man neinteresē, tas ir kaut kas pa vidam.... īsti krāmēt ar tādu nepiestāv un glamūrīgai zolīdai ikdienas braukšanai nav jēgas , jo tam ir daudz smukākais e38
piečuki man neinteresē, tas ir kaut kas pa vidam.... īsti krāmēt ar tādu nepiestāv un glamūrīgai zolīdai ikdienas braukšanai nav jēgas , jo tam ir daudz smukākais e38
Viss jau atkarīgs kā, cik daudz un pa kādiem ceļiem brauc. Man ir bijušas ļoti daudz un dažādas mašīnas un izmaksas uz e36 ir bijušas vislielākās. Piekrītu par 5.sēriju!Ridlihs rakstīja:arī e36 neplīst , ja liek normālas daļas, seko līdzi un iztaisa kapitālo motoram vai vispār ieliek citu, kas ir pārlasīts no skrūvītes vienas. jo ja noliktu jaunu e36 un jaunu e90, pilnīgas nullītes, tad vienādi braucot un kopjot, e90 šķīdīs uz urrā ātrāk.
piečuki man neinteresē, tas ir kaut kas pa vidam.... īsti krāmēt ar tādu nepiestāv un glamūrīgai zolīdai ikdienas braukšanai nav jēgas , jo tam ir daudz smukākais e38
nu , piemēram, ja man būtu kāds šķaudis vai pasūds, tad es vispār taisītu tikai tik, cik var TA iziet un puslīdz droša braukšana. arī e36 tā var taisīt. tik pat labi pasūa fans ( tādi maz ir? ) teiks, ka viņa pasūds ir ar vissaugstākajām izmaksām
nu ja runa par pasūdiem ar alūminija ķegām piekrē, tad tur izmaksas ir krieni lielākas kā e36 (vecie passati netiek pieminēti, jo tie ir rati ar ko pārvietoties tikai un vienīgi no punta A uz B), tas pats ar šķaudi, čomam a4 katru gadu uz TA diezgan prāva summa salasās un tas tikai kā Tu saki lai TA var iziet (ok ar to audi Q dod vaļa ta ka maz neliekas, bet tomēr e36 ir lētāks pie tās pašas slodzes, un gadi aptuveni tie paši)
Piem es jo projām uzskatu ka ja uznāk vēlme noņemt skaidu, paķert ardenalīnu utt, tad e36 2.5 vai 2.8 ir way to go, protams arī ar e46 2.8 vai 3.0 var to pašu darīt (un būs vēl mēmāk utt, jo tomēr vadība mašīnai un viss pārējais ir augstākā līmenī), bet nu com'on īsti spolēt uz vietas tā lai riepa jobņī un sānam krāsu norauj arī negrībās tomēr zolīda mašīna un nemaksā arī kapeikas(tas par pakotiem, pilniem lielmotoriem, uz šujmašīnām tas nettiecas), ka arī nu nav e46 vairs tās brutalitātes,pie es ja redzu e36 ejam šķērsām līkumā, nu tam tā mašīna domāta un ir ok, nu labi e46 vel kaut cik, bet ja ar e39 ar bērnu sēdekļīti aizmugurē mēģina šķērēt nu com 'on nerunaju par M sēriju tur cits stāsts, citas jaudas
Mans rezumē e36 ar ko apmierināt tieksmes izgonkoties slīpi un skaļi, savukārt e46, e39, e38 ar močnajiem motoriem, lieceļu krūzeri ar kuriem patīk pastaipīt krānu uz ātrumu un vadāmību, jātazīst patīkami paslānīt ar e39 540i kādu e36 pie ātruma +/- 200 kad šiem rati trīc (čalis iekrampējies brankā ar visām četrām, acis lielas), a piecītim tas tāds normāls ātrums
Piem es jo projām uzskatu ka ja uznāk vēlme noņemt skaidu, paķert ardenalīnu utt, tad e36 2.5 vai 2.8 ir way to go, protams arī ar e46 2.8 vai 3.0 var to pašu darīt (un būs vēl mēmāk utt, jo tomēr vadība mašīnai un viss pārējais ir augstākā līmenī), bet nu com'on īsti spolēt uz vietas tā lai riepa jobņī un sānam krāsu norauj arī negrībās tomēr zolīda mašīna un nemaksā arī kapeikas(tas par pakotiem, pilniem lielmotoriem, uz šujmašīnām tas nettiecas), ka arī nu nav e46 vairs tās brutalitātes,pie es ja redzu e36 ejam šķērsām līkumā, nu tam tā mašīna domāta un ir ok, nu labi e46 vel kaut cik, bet ja ar e39 ar bērnu sēdekļīti aizmugurē mēģina šķērēt nu com 'on nerunaju par M sēriju tur cits stāsts, citas jaudas
Mans rezumē e36 ar ko apmierināt tieksmes izgonkoties slīpi un skaļi, savukārt e46, e39, e38 ar močnajiem motoriem, lieceļu krūzeri ar kuriem patīk pastaipīt krānu uz ātrumu un vadāmību, jātazīst patīkami paslānīt ar e39 540i kādu e36 pie ātruma +/- 200 kad šiem rati trīc (čalis iekrampējies brankā ar visām četrām, acis lielas), a piecītim tas tāds normāls ātrums
labi uzrakstīji un viens no sakarīgākajiem komentāriem . peirkītu arī palielam visam.
par to ātrumu un stūrē ieķeršanos..... es neesmu baigais F1 pilots, pātīk ātri reizēm palidot bet ne nonstopā braukt kā ar formulu, BET ar savu šo žurku biju laikam ap 210 ātrākais stiepis kad skrējos ar vienu X5 pa Tallinas štrāsi un vēl tā pāris reizes. Bet nesen sanāca neplānoti uzstādīt jaunu ātruma rekordu mierīgi čiloju uz māju braucot uz kādu sotaciņu, te pēķšņi garām panesas kā raķetes e30, e46 un e60 nūūū...... liku pakaļ.... pats labākais... sākumā ap 140..... uzkāpa līdz 180.... šie pat nedomāja neturpināt, kroče pie 240 (tas nav joks šoreiz) beidzu mest acis spido es ta turēju kādus 500m aizmugurē šiem.,... mazums... bet viņis vēl savā starpā dzinās un mainījās ikdienā tā nebraucu, vnk tagad ir ķeksītis pašam sev ar pietiekami augstu ātrumu, lai ilgu laiku būtu miers. ko ar to visu gribeju pateikt... to, ka nu biju pats pārsteigts kā man tas autiņš iet un cik stabili, un nemaz netaisās izģērbties.
kas Tev pa e46 ir?
par to ātrumu un stūrē ieķeršanos..... es neesmu baigais F1 pilots, pātīk ātri reizēm palidot bet ne nonstopā braukt kā ar formulu, BET ar savu šo žurku biju laikam ap 210 ātrākais stiepis kad skrējos ar vienu X5 pa Tallinas štrāsi un vēl tā pāris reizes. Bet nesen sanāca neplānoti uzstādīt jaunu ātruma rekordu mierīgi čiloju uz māju braucot uz kādu sotaciņu, te pēķšņi garām panesas kā raķetes e30, e46 un e60 nūūū...... liku pakaļ.... pats labākais... sākumā ap 140..... uzkāpa līdz 180.... šie pat nedomāja neturpināt, kroče pie 240 (tas nav joks šoreiz) beidzu mest acis spido es ta turēju kādus 500m aizmugurē šiem.,... mazums... bet viņis vēl savā starpā dzinās un mainījās ikdienā tā nebraucu, vnk tagad ir ķeksītis pašam sev ar pietiekami augstu ātrumu, lai ilgu laiku būtu miers. ko ar to visu gribeju pateikt... to, ka nu biju pats pārsteigts kā man tas autiņš iet un cik stabili, un nemaz netaisās izģērbties.
kas Tev pa e46 ir?
pasuuds tiesi b5 ir visizturigaka masina.
No pieredzes saku 6.gadi tikpat ka katru dienu 100 km zeminieks 80-90kmh
1.9 tdi pa 6.gadiem 1x reizi ir nomainiti amisi. Un katru gadu divas kegas.
Regularas apkopes. Un ik pa diviem gadiem jamaina deg aukstsp pumpis.
Tas auto ir zvers.
Tik plastmasas vizuali ir vnk no akmeniem nodilusas un auto vizuali tads ka nekads.
Sorry man zb ka jus tos PAsuudus liekat gar zemi.
No pieredzes saku 6.gadi tikpat ka katru dienu 100 km zeminieks 80-90kmh
1.9 tdi pa 6.gadiem 1x reizi ir nomainiti amisi. Un katru gadu divas kegas.
Regularas apkopes. Un ik pa diviem gadiem jamaina deg aukstsp pumpis.
Tas auto ir zvers.
Tik plastmasas vizuali ir vnk no akmeniem nodilusas un auto vizuali tads ka nekads.
Sorry man zb ka jus tos PAsuudus liekat gar zemi.
kā ikdienas darba kaplis jā !!!! un ja vajag pārvietoties ne braukt !!!
man 2.0 dīzelītis +čipots un vēl šis tas sadarīts, kopumā griežas patīkami (vismaz priekš 2.0 dīzeļa) un degvielas ekonomija pēc 2.5 žurkas liekas pzģRidlihs rakstīja:kas Tev pa e46 ir?
čipots pie kaross un aptuvenie rādītāji pēc čipošanas-http://www.kaross-chip.lv/lv
nenoliegšu prāsās atpakaļ manu zaļo e36 325 konstuktoru, ar to bija baigi jautri braukt, bet sanāca tā ka vajaddzēja eko vāģi, gāzes variantu atliku uzreiz, palika tikai dīzelis vai kāds Prius
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tā.... tā kā nebija miera un nepatika kā motors strādā, uzvedas un rāva kur gaisu klāt, tad nu ar čomu dienu paņēmāmies drusku... vairāk laika nebija...
noņēmām kolektoru, kur atklājās ka vienā vietā toč laists garām. nu ok.... BET... pie reizes atklājās, ka gāzinieks visus sūdus no urbšanas kolektorā bija atstājis turpat uz vārstiem. skaidiņas un plastamas spirālītes...
sakrāvām visu atpakaļ, labāk ir, pieliekot roku pie gaisa filtra kastes kur sūc gaisu iekšā ir daudz lielāka vilkme, bet tāpat kur sūc vēl.... un tonis izplūdei arī izmainījies kad ber iekšā ritīgi.
noņēmām kolektoru, kur atklājās ka vienā vietā toč laists garām. nu ok.... BET... pie reizes atklājās, ka gāzinieks visus sūdus no urbšanas kolektorā bija atstājis turpat uz vārstiem. skaidiņas un plastamas spirālītes...
sakrāvām visu atpakaļ, labāk ir, pieliekot roku pie gaisa filtra kastes kur sūc gaisu iekšā ir daudz lielāka vilkme, bet tāpat kur sūc vēl.... un tonis izplūdei arī izmainījies kad ber iekšā ritīgi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Mdc vot maitu lija
Bet nav jau vairāk kur laist garām. Kolektors/ gofras un vakumtrubas. Mošh Tev pats kolektors kur caurs - neredzēji nekur ?
Bet nav jau vairāk kur laist garām. Kolektors/ gofras un vakumtrubas. Mošh Tev pats kolektors kur caurs - neredzēji nekur ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Paspēlējies ar starta gāzi, moš sapratīsi virzienu, kur skatīties.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 72
- chevron_right