2 x 325i E36-Ridlihs
Viss sākās šādi......
Pēc ilgiem meklējumiem vienu rītu pamanu tepat forumā iemestu ziņu , ka lietotājs riba pārdod melnu e36 325i bez vanos, 1992.gada. Pēc bildes likās perfekts pa tādu cenu. M paka, stūre (otru reizi tādu ielas mašīnai negribētu ) , diamondshwarz krāsa , labs pioneer muzons, sporta auto skaņa utt. Salons tikai tāds nekāds, drusku paplucis, bet tas šķita tobrīd sīkums. Čalis likās sakarīgs, no vienas skolas, visu izstāstīja kas un kā, man pašam arī saprašana maza tad vēl bija, jo biju jau ar rozā brillēm no auto skata vien un kaut kā neiedomājos, ka vajag visu izrakņāt, es nemaz arī nezināju kur meklēt visu. Cik paskatījos likās ok. Tas, kas palēnām velāk atklājās lika vnk nobālēt un deva ļoti labu pieredzi un mācību. Un pamatīgu triecienu pa maciņu gan arī. Bet ne uz vienu ļaunu prātu neturu. Kad vēlāk runājām, tad sapratu, ka viņš pilnīgs 0 tehniskajos jautājumos galvenais, ka M paka, pioneer muzons (labs bija) un benzīns pārējais tam auto vnk darīts netika, sākot ar filtru, eļļu maiņām un beidzot ar visu pārējo. Bet nu... visi mācās. Pats vainīgs, ka nopirku Čalis vismaz palīdzēja ar godīgu info par visu, kad sākās likstas visas un tika meklētas kaites:sarunats:
Tad pirkšanas brīdī auto izskatās šādi:
...... no pirmā skata neviens pat iedomāties nespētu kas patiesībā tā par miskasti ir.....
Pats motors gan gāja zvērā:
Šitas bija tikai ziediņi:
Sēdinājums bija priekš manis liels (lai gan arī tehniski un vizuāli tas nebija ritīgs) un tiek nolemts pacelt augšā, jo pārāk bieži atsitu apakšu un visur iebraukt arī nevarēju, un nebiju nekad ar tādu arī braucis. Pēdējais auto ar ko braucu pirms šitā e36 bija Hummer
Bet to, ka esu saslimis ar e36 bija skaidrs, tikai saprašanas un zināšanu nekādu, jo līdz šim biju apmēram uz jūs ar auto.
Tad nu paskatījos te pat forumā un tiek nolemts dzīt uz tajā laikā vēl esošu PBSHB. Laikam Hoodie telefons bija tas, kurš iekrita acīs pirmais, tāpēc arī sazvanīju un aizdzinu pie viņa ar domu : vnk pacelt augstāk..... tik vnk tas gan nebeidzās protams, atklājās pirmās "pērles"
Negribas pat uzskaitīt kas tika nomainīts , jo tas viss bija pa tukšo un nauda izmesta vējā.
Bilde par tēmu:
Būtu zinājis tad, kāds tas autiņš ir patiesībā pilnībā, laikam uz tolmetu pirmajā momentā vest gribētu
Un tad 30min pirms tālāk apraxtītā tapa pēdēja fotosesija
Tālāk vēl šis tas tiek samainīts ( ), līdz vienā jaukā dienā ,pēc nozīmēšanās meiteņu bariņam pie LU, palieku uz vietas tunelī starp Origo un Stockman Perfekti ne? Man paveicās, ka tajā momentā viena josla bija slēgta un strādnieki operatīvi pieskrēja un palīdzēja nostumt malā bloķētajā joslā. Pirmajā brīdī pēc visa likās, ka benzīna sūknis. Katrā ziņā tā arī paliku un nepielaidu. Hoodie nr bija pasējies, bet atcerējos ka vakar skatījos kaut kādu AJ motorsports topiku Pazvanu cilvēkam, kas man sameklē ātri mājas lapu un no tās iedod arī nr. (nebija krutais tačinieks līdzi, lai pats atrastu ) Zvanu un sazvanu Jencha brāli un izstāstu kas un kā, ka esu no tā foruma kur viņa bračka tusē un kas par lietu. Džeki pretīmnākoši un teica, lai ved pa taisno pie viņiem. Izsaucu evakuatoru un braucam. Labākais tas, ka iepriekšējā vakarā pamanu kaut kādu evakuatora reklāmu draugos vai powerā, neatceros, bet nu pieraxtu nummuru, ķipa - ja nu kādreiz kas un tas "kas" nebija ilgi jāgaida.
Pie Jench auto atrodoties atklājās pārējās pērles...... zem grīdas baseins, vadi zaļi un ķīmiķoti vnk tā, ka es nezinu.
Izmēģināts tika viss, bet tā arī nedabūja pie dzīvības.
Ar Jench parunājot, secinājām , ka gudrākais ir tikt vaļā uzreiz vai iztirgot detaļās mašīnu. No momenta kad bembis noklājās pie Stockman, līdz šim brīdim, man laikam 10x mati nosirmoja. Iegrābies biju pamatīgi. Detaļās būtu bijis labāk laist , bet nav jau kur jaukt un glabāt. Ko darīt? Vakarā sēžu forumā un ieraugu zem Activity vai Jolciņas komenta viena "parakstu" ar sarkaniem burtiem par servisu un rezerves daļām. Zvanu viņam un sāku savu bēdu stāstu klāstīt. Pēc sarunas ar viņu garīgais uzlabojās pa 2 mēnešiem pirmo reizi. Jolciņa ar Activity darba kolēģi aizvelk manu e36 nelaimes čupu uz Alda Auto. Tur kādu 3h laikā tiek atrasta vaina un auto tiek piešķilts. Bet tas nemaina faktu , ka jēga tur nav vairs ieguldīt ne santīmu. Tad nu tiek nolemts jaukt detaļām un beigta balle. Principā 2 diennakšu laikā ar pāris h gulētām tiek izjaukts auto ar komandu: Activity priekšgalā,Jolciņa, Activity kolēģis ar savu sievu, zuze91 un es pats. Pa vidu procesam bija vēl daži forumieši piebraukuši un gandrīz katrs ko palīdzēja noskrūvēt.
Process izskatījās lūk tā:
Kad auto tika izjaukts līdz pēdējai skrūvītei , tad atklājās pilns saldais ēdiens. Virsbūvē vnk bija šausmas - izrūsējusi konkrēti visa, gridā izpļaut ar kulaku cauri grūti nebija, brīnos kā aizmugurē sēdošie nebija izkrituši vēl pa bedrēm braucot. Un kronis visam - viss metināts no simtiem mazu gabaliņu. Vispār tas kurš to auto taisīja..... laikam salauztu viņam visus pirkstus. Bildes ir par to visu, jasagana tikai no Activity. Skati labi!
Pāsakuma beigās visi izskatījās ka zombiji! Bet visiem super liels paldies,īpaši Activity, es nezinu ko viens būtu darījis ar to visu, izņemot tolmetu
Un jā, detaļas joprojām daudzas ir dabūnamas no šitā sedana
Pa starpu šim pasākumam tiek paņemts jauns e36. Un šito pims pirkšanas izpētija Activity, atzina par labu, tajā pašā dienā tiek nopirkts un joprojām nenožēloju.
Tad nu liekam jaunu bildi iekšā
zinu, zinu, netīrs, ka šausmas....
BMW 325i e36 m50B25 vanos, 1993.gads
dimondswharz metallic
melns ādas salons ar slēpju caurumu, elkoņbalsts
elektriskie logi visi
elektriskā lūka
elektriski regulējami spoguļi
kondicinonieris
ABS
Auto gandrīz ideālā stāvoklī. Vienīgās kaites bija uz pirkšanas brīdi - vadītāja pusē aizmugurē zem sliekšņa neliels caurums un drusku tecēja viens aizmugurējais amortizators.
Kādu laiku braukāju tā arī laimīgs ar šito. Līdz izdomāju, ka arī tāpat kā vecajam gribu powera uzlīmes, sazvanu steelrat, sarunājam strelku, paņemu uzlīmes uz zibinu mājās. Apstājos uz Ulmaņa gatves pie sarkanā aiz kaut kāda 2012. gada merša un sāku pārslēgt muzonu..... un te pēkšņi kārtīgs trieciens no muguras, es ar priekšu mersī, maģis man klēpī, bet zobi vietā tikai tāpēc, ka biju PIESPRĀDZĒJIES. Grudaks gan sāpēja dažas dienas bet labāk tā, nekā redele rokā un eņģeļi uz acīm pašam. Izlecu paskatos kas mersī notiek... tur sieviete ar mazo, bet visiem ok. Tālāk ieraugu , ka man auto priekša sadauzīta un drusku aizmugure, protams pārņem dusmu lēkme un eju pie kraislera kas no trieciena dažus metrus atpakaļ atripojis, pirmā doma , ka nozilināšu tā, ka paiet nevarēs. Atrauju durvis, a tur paveras labs skats - 3 totālā pāli mudaki un bez tiesībām Protams no laimes atplauku, aizmirsu ko gribēju un ar prieku zvanīju mentiem, šitāds saldais ēdiens, labs drāziens šiem. Tur jau labs teātris bija vēl, bet nu gari jāraxta atkal Apdrošināšana izmaksāja daudzmaz ok summu. Bet tas vis pofig, fakts ka dēļ idiņiem jacieš tik smagi manam bumeram nemainās.
Labi, ka man vecais auto tādā pašā krāsā un vēl bija vajadzīgās detaļas - brille, nāsis, aizmugurējais bampers. Protams tiek dzīts pie Activity uz remontu. Pie viena gribēju arī to amortiņu nomainīt, beidzās ar to ( ) , ka visu hadeni nomainīja, koilas uzlika (paldies psih-arno), priekšējais kāju apgaismojums, sporta filtrs K&N (tas tiks gan nahrenizēts drīz), priekšējā glāžu atsaite, apakša apstrādāta pret koroziju, aizmugure savesta kārtībā, sakrāsota.... kaut kas vēl laikam bija.
Drusku vēlāk vēl jauni rocenes loki, bremžu diski, bremžu trubiņas. Un dabūta jauna TA.
Kaut kā tā īsumā.
Plāni ir un viss notiks, tikai drusku jasapelna tam atkal kaut kas.
Pēc ilgiem meklējumiem vienu rītu pamanu tepat forumā iemestu ziņu , ka lietotājs riba pārdod melnu e36 325i bez vanos, 1992.gada. Pēc bildes likās perfekts pa tādu cenu. M paka, stūre (otru reizi tādu ielas mašīnai negribētu ) , diamondshwarz krāsa , labs pioneer muzons, sporta auto skaņa utt. Salons tikai tāds nekāds, drusku paplucis, bet tas šķita tobrīd sīkums. Čalis likās sakarīgs, no vienas skolas, visu izstāstīja kas un kā, man pašam arī saprašana maza tad vēl bija, jo biju jau ar rozā brillēm no auto skata vien un kaut kā neiedomājos, ka vajag visu izrakņāt, es nemaz arī nezināju kur meklēt visu. Cik paskatījos likās ok. Tas, kas palēnām velāk atklājās lika vnk nobālēt un deva ļoti labu pieredzi un mācību. Un pamatīgu triecienu pa maciņu gan arī. Bet ne uz vienu ļaunu prātu neturu. Kad vēlāk runājām, tad sapratu, ka viņš pilnīgs 0 tehniskajos jautājumos galvenais, ka M paka, pioneer muzons (labs bija) un benzīns pārējais tam auto vnk darīts netika, sākot ar filtru, eļļu maiņām un beidzot ar visu pārējo. Bet nu... visi mācās. Pats vainīgs, ka nopirku Čalis vismaz palīdzēja ar godīgu info par visu, kad sākās likstas visas un tika meklētas kaites:sarunats:
Tad pirkšanas brīdī auto izskatās šādi:
...... no pirmā skata neviens pat iedomāties nespētu kas patiesībā tā par miskasti ir.....
Pats motors gan gāja zvērā:
Šitas bija tikai ziediņi:
Sēdinājums bija priekš manis liels (lai gan arī tehniski un vizuāli tas nebija ritīgs) un tiek nolemts pacelt augšā, jo pārāk bieži atsitu apakšu un visur iebraukt arī nevarēju, un nebiju nekad ar tādu arī braucis. Pēdējais auto ar ko braucu pirms šitā e36 bija Hummer
Bet to, ka esu saslimis ar e36 bija skaidrs, tikai saprašanas un zināšanu nekādu, jo līdz šim biju apmēram uz jūs ar auto.
Tad nu paskatījos te pat forumā un tiek nolemts dzīt uz tajā laikā vēl esošu PBSHB. Laikam Hoodie telefons bija tas, kurš iekrita acīs pirmais, tāpēc arī sazvanīju un aizdzinu pie viņa ar domu : vnk pacelt augstāk..... tik vnk tas gan nebeidzās protams, atklājās pirmās "pērles"
Negribas pat uzskaitīt kas tika nomainīts , jo tas viss bija pa tukšo un nauda izmesta vējā.
Bilde par tēmu:
Būtu zinājis tad, kāds tas autiņš ir patiesībā pilnībā, laikam uz tolmetu pirmajā momentā vest gribētu
Un tad 30min pirms tālāk apraxtītā tapa pēdēja fotosesija
Tālāk vēl šis tas tiek samainīts ( ), līdz vienā jaukā dienā ,pēc nozīmēšanās meiteņu bariņam pie LU, palieku uz vietas tunelī starp Origo un Stockman Perfekti ne? Man paveicās, ka tajā momentā viena josla bija slēgta un strādnieki operatīvi pieskrēja un palīdzēja nostumt malā bloķētajā joslā. Pirmajā brīdī pēc visa likās, ka benzīna sūknis. Katrā ziņā tā arī paliku un nepielaidu. Hoodie nr bija pasējies, bet atcerējos ka vakar skatījos kaut kādu AJ motorsports topiku Pazvanu cilvēkam, kas man sameklē ātri mājas lapu un no tās iedod arī nr. (nebija krutais tačinieks līdzi, lai pats atrastu ) Zvanu un sazvanu Jencha brāli un izstāstu kas un kā, ka esu no tā foruma kur viņa bračka tusē un kas par lietu. Džeki pretīmnākoši un teica, lai ved pa taisno pie viņiem. Izsaucu evakuatoru un braucam. Labākais tas, ka iepriekšējā vakarā pamanu kaut kādu evakuatora reklāmu draugos vai powerā, neatceros, bet nu pieraxtu nummuru, ķipa - ja nu kādreiz kas un tas "kas" nebija ilgi jāgaida.
Pie Jench auto atrodoties atklājās pārējās pērles...... zem grīdas baseins, vadi zaļi un ķīmiķoti vnk tā, ka es nezinu.
Izmēģināts tika viss, bet tā arī nedabūja pie dzīvības.
Ar Jench parunājot, secinājām , ka gudrākais ir tikt vaļā uzreiz vai iztirgot detaļās mašīnu. No momenta kad bembis noklājās pie Stockman, līdz šim brīdim, man laikam 10x mati nosirmoja. Iegrābies biju pamatīgi. Detaļās būtu bijis labāk laist , bet nav jau kur jaukt un glabāt. Ko darīt? Vakarā sēžu forumā un ieraugu zem Activity vai Jolciņas komenta viena "parakstu" ar sarkaniem burtiem par servisu un rezerves daļām. Zvanu viņam un sāku savu bēdu stāstu klāstīt. Pēc sarunas ar viņu garīgais uzlabojās pa 2 mēnešiem pirmo reizi. Jolciņa ar Activity darba kolēģi aizvelk manu e36 nelaimes čupu uz Alda Auto. Tur kādu 3h laikā tiek atrasta vaina un auto tiek piešķilts. Bet tas nemaina faktu , ka jēga tur nav vairs ieguldīt ne santīmu. Tad nu tiek nolemts jaukt detaļām un beigta balle. Principā 2 diennakšu laikā ar pāris h gulētām tiek izjaukts auto ar komandu: Activity priekšgalā,Jolciņa, Activity kolēģis ar savu sievu, zuze91 un es pats. Pa vidu procesam bija vēl daži forumieši piebraukuši un gandrīz katrs ko palīdzēja noskrūvēt.
Process izskatījās lūk tā:
Kad auto tika izjaukts līdz pēdējai skrūvītei , tad atklājās pilns saldais ēdiens. Virsbūvē vnk bija šausmas - izrūsējusi konkrēti visa, gridā izpļaut ar kulaku cauri grūti nebija, brīnos kā aizmugurē sēdošie nebija izkrituši vēl pa bedrēm braucot. Un kronis visam - viss metināts no simtiem mazu gabaliņu. Vispār tas kurš to auto taisīja..... laikam salauztu viņam visus pirkstus. Bildes ir par to visu, jasagana tikai no Activity. Skati labi!
Pāsakuma beigās visi izskatījās ka zombiji! Bet visiem super liels paldies,īpaši Activity, es nezinu ko viens būtu darījis ar to visu, izņemot tolmetu
Un jā, detaļas joprojām daudzas ir dabūnamas no šitā sedana
Pa starpu šim pasākumam tiek paņemts jauns e36. Un šito pims pirkšanas izpētija Activity, atzina par labu, tajā pašā dienā tiek nopirkts un joprojām nenožēloju.
Tad nu liekam jaunu bildi iekšā
zinu, zinu, netīrs, ka šausmas....
BMW 325i e36 m50B25 vanos, 1993.gads
dimondswharz metallic
melns ādas salons ar slēpju caurumu, elkoņbalsts
elektriskie logi visi
elektriskā lūka
elektriski regulējami spoguļi
kondicinonieris
ABS
Auto gandrīz ideālā stāvoklī. Vienīgās kaites bija uz pirkšanas brīdi - vadītāja pusē aizmugurē zem sliekšņa neliels caurums un drusku tecēja viens aizmugurējais amortizators.
Kādu laiku braukāju tā arī laimīgs ar šito. Līdz izdomāju, ka arī tāpat kā vecajam gribu powera uzlīmes, sazvanu steelrat, sarunājam strelku, paņemu uzlīmes uz zibinu mājās. Apstājos uz Ulmaņa gatves pie sarkanā aiz kaut kāda 2012. gada merša un sāku pārslēgt muzonu..... un te pēkšņi kārtīgs trieciens no muguras, es ar priekšu mersī, maģis man klēpī, bet zobi vietā tikai tāpēc, ka biju PIESPRĀDZĒJIES. Grudaks gan sāpēja dažas dienas bet labāk tā, nekā redele rokā un eņģeļi uz acīm pašam. Izlecu paskatos kas mersī notiek... tur sieviete ar mazo, bet visiem ok. Tālāk ieraugu , ka man auto priekša sadauzīta un drusku aizmugure, protams pārņem dusmu lēkme un eju pie kraislera kas no trieciena dažus metrus atpakaļ atripojis, pirmā doma , ka nozilināšu tā, ka paiet nevarēs. Atrauju durvis, a tur paveras labs skats - 3 totālā pāli mudaki un bez tiesībām Protams no laimes atplauku, aizmirsu ko gribēju un ar prieku zvanīju mentiem, šitāds saldais ēdiens, labs drāziens šiem. Tur jau labs teātris bija vēl, bet nu gari jāraxta atkal Apdrošināšana izmaksāja daudzmaz ok summu. Bet tas vis pofig, fakts ka dēļ idiņiem jacieš tik smagi manam bumeram nemainās.
Labi, ka man vecais auto tādā pašā krāsā un vēl bija vajadzīgās detaļas - brille, nāsis, aizmugurējais bampers. Protams tiek dzīts pie Activity uz remontu. Pie viena gribēju arī to amortiņu nomainīt, beidzās ar to ( ) , ka visu hadeni nomainīja, koilas uzlika (paldies psih-arno), priekšējais kāju apgaismojums, sporta filtrs K&N (tas tiks gan nahrenizēts drīz), priekšējā glāžu atsaite, apakša apstrādāta pret koroziju, aizmugure savesta kārtībā, sakrāsota.... kaut kas vēl laikam bija.
Drusku vēlāk vēl jauni rocenes loki, bremžu diski, bremžu trubiņas. Un dabūta jauna TA.
Kaut kā tā īsumā.
Plāni ir un viss notiks, tikai drusku jasapelna tam atkal kaut kas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sākās ar viena amortiņa maiņu un beidzās ar:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Interesants stāsts Pēc skata nepateiksi ka 1mais bija ieberziens
Lai ar otru e36 turpmāk veiktos daudz labāk
Lai ar otru e36 turpmāk veiktos daudz labāk
Skaists apraksts
Winter edition izskatās labāk, kā pirkšanas brīdī auto
Winter edition izskatās labāk, kā pirkšanas brīdī auto
es dabūšu no Activity bildes pēc izjaukšanas, tad būs ko redzētoscar rakstīja:Interesants stāsts Pēc skata nepateiksi ka 1mais bija ieberziens
Lai ar otru e36 turpmāk veiktos daudz labāk
paldies, būs ok ar šito jau salikts iekšā daudz
paldies, centosuteo rakstīja:Skaists apraksts
Winter edition izskatās labāk, kā pirkšanas brīdī auto
nu protams, winter edition izskatās labāk, jo ir tikko nomazgāts pēc ziemas zaņķa un dubļiem, sāļiem bildes arī labākas,
pec ceļa uz Rīgu atpakaļ, izskatijās atkal bēdīgi.
tava pirmā e36 pakaļējais beņķis ir tagad manā e36
Nu ceru ērts ir gana
Ir arī priekšējie dabūjami !
Ir arī priekšējie dabūjami !
intresants stasts, lai veicas ar auto. gaidiju kad tad ieliksi savu bmw aprakstu, loti gribeju redzet to strutbraceu ko busi uzveidojis, bet diemzel taa ari neieraudziju
...
Pēc skata 1mais tiešām tīri neko, bet nu tā jau daudzkur ka pec skata pavisam savādāk
lai veicās
lai veicās
glazu savilcejuRidlihs rakstīja:Strut brace Tu domā? glāžu savilcējs tas ir. Vai Tu domāji to pannu ,par kuru kādu laiku atpakaļ prasīju?
...
hmmm........ bet glāžu savilcējs taču ir virsū! tas gan ir pagaidu, jo man ir pāris cistas idejas kādu gribu, bet es te nekur to neesmu klāstijis, tapēc tā brīnijos, kad raxtīji, ka cerēji to ieraudzīt
Malacis!
Pareizi ir! Nav ko padoties..
Pareizi ir! Nav ko padoties..
paldies!
vienu brīdi bija tiešām pilnīgi rokas nolaidušās un izmisums pārņēmis.
vienu brīdi bija tiešām pilnīgi rokas nolaidušās un izmisums pārņēmis.
sads glazu savilcejs ir noperkams ebejaa pa padsmit ls, neko vins tur nedara reali. pasaa sakumaa kad ierakstijies forumaa, paliki atminjaa ar visadiem izteicieniem, kaa ari ar jautajumu lai kads tev pasaka izmerus preks e36 glazu savilceja, un kad pateicu ka tur puse no darba ir dizainesana lai butu tiesam smuki un labi, tad atcirti ka pats uztaisisi, tapec vienk gribejas redzet ko esi uztaisijis.Ridlihs rakstīja:hmmm........ bet glāžu savilcējs taču ir virsū! tas gan ir pagaidu, jo man ir pāris cistas idejas kādu gribu, bet es te nekur to neesmu klāstijis, tapēc tā brīnijos, kad raxtīji, ka cerēji to ieraudzīt
ps, man kaa cilvekam kuram loti intrese tadas lietas, gribas redzet ko kads cits var uzdizainet un izveidot
...
Stāsts interesants, lai gan dažas epizodes jau biju dzirdējis, kad tikāmies!
Pirmajam bija M-pakas bamperi un sliekšņi. Tos neplāno likt?
Pirmajam bija M-pakas bamperi un sliekšņi. Tos neplāno likt?
Tu konkrēti esi sajaucis mani ar kādu es tapēc brīnijos , kapēc tā raxti! Es goda vārds te neesmu nevienam neko jautājis par glāžu savilcēju un kur nu vēl kādam atcirtisArmando rakstīja:sads glazu savilcejs ir noperkams ebejaa pa padsmit ls, neko vins tur nedara reali. pasaa sakumaa kad ierakstijies forumaa, paliki atminjaa ar visadiem izteicieniem, kaa ari ar jautajumu lai kads tev pasaka izmerus preks e36 glazu savilceja, un kad pateicu ka tur puse no darba ir dizainesana lai butu tiesam smuki un labi, tad atcirti ka pats uztaisisi, tapec vienk gribejas redzet ko esi uztaisijis.Ridlihs rakstīja:hmmm........ bet glāžu savilcējs taču ir virsū! tas gan ir pagaidu, jo man ir pāris cistas idejas kādu gribu, bet es te nekur to neesmu klāstijis, tapēc tā brīnijos, kad raxtīji, ka cerēji to ieraudzīt
ps, man kaa cilvekam kuram loti intrese tadas lietas, gribas redzet ko kads cits var uzdizainet un izveidot
jā, tas kas man tagad ir virsū, tik tiešām neko daudz praktiski nedod, jo ir kaut kāds alumīnija sakausējums, kas gan jau lokās pie trieciena ļoti labi. Dabūju iekš bimmershopa, bet cena gan bija salda
jap un paldies par koilām un pievešanupsih-arno rakstīja:Stāsts interesants, lai gan dažas epizodes jau biju dzirdējis, kad tikāmies!
Pirmajam bija M-pakas bamperi un sliekšņi. Tos neplāno likt?
protams likšu M paku virsū no vecā e36, bet pēc ziemas. nu sliekšņus, spoguļus un priekšējo bamperu. Spliteri izpaliks, pārāk bieži ar tiem aizķēru kur Aizmugurējais bampers ir jau virsū. Uzliku pēc tās avārijas.
Vienu brīdi bija doma pamēģināt mk3 lūpu un parasto bamperu, bet ātri tā doma pārgāja, pārāk apaļš izskatās. Man tās stūrainās formas labāk patīk daudz.
loti atvainojos, ja esmu ko sajaucisRidlihs rakstīja:Tu konkrēti esi sajaucis mani ar kādu es tapēc brīnijos , kapēc tā raxti! Es goda vārds te neesmu nevienam neko jautājis par glāžu savilcēju un kur nu vēl kādam atcirtisArmando rakstīja:sads glazu savilcejs ir noperkams ebejaa pa padsmit ls, neko vins tur nedara reali. pasaa sakumaa kad ierakstijies forumaa, paliki atminjaa ar visadiem izteicieniem, kaa ari ar jautajumu lai kads tev pasaka izmerus preks e36 glazu savilceja, un kad pateicu ka tur puse no darba ir dizainesana lai butu tiesam smuki un labi, tad atcirti ka pats uztaisisi, tapec vienk gribejas redzet ko esi uztaisijis.Ridlihs rakstīja:hmmm........ bet glāžu savilcējs taču ir virsū! tas gan ir pagaidu, jo man ir pāris cistas idejas kādu gribu, bet es te nekur to neesmu klāstijis, tapēc tā brīnijos, kad raxtīji, ka cerēji to ieraudzīt
ps, man kaa cilvekam kuram loti intrese tadas lietas, gribas redzet ko kads cits var uzdizainet un izveidot
jā, tas kas man tagad ir virsū, tik tiešām neko daudz praktiski nedod, jo ir kaut kāds alumīnija sakausējums, kas gan jau lokās pie trieciena ļoti labi. Dabūju iekš bimmershopa, bet cena gan bija salda
jamet alus malaa un jasak est biezpiens
...